Antal indlæg : 122 Age : 36 Registration date : 12/10/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Feb 13, 2009 3:14 pm
Ann-Jones skrev:
Årh jeg bad min bedstemor om (da jeg var lille) at man sku opfinde en næsevarmer der ikk så dum ud når man havde den på, det ville være den beste forretning ever, for hold op hvor jeg tit fryser min næse... (desværre fandt hun aldrig en løsning hahah)
Haha, ja præcis.. Jeg fryser også min helt vild tit (ikke fordi den er speciel stor :b).. Da jeg var mindre varmede jeg den altid i min mors kind, det var effektivt.. Haha xD
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Feb 13, 2009 3:53 pm
MissJones skrev:
Ann-Jones skrev:
Årh jeg bad min bedstemor om (da jeg var lille) at man sku opfinde en næsevarmer der ikk så dum ud når man havde den på, det ville være den beste forretning ever, for hold op hvor jeg tit fryser min næse... (desværre fandt hun aldrig en løsning hahah)
Haha, ja præcis.. Jeg fryser også min helt vild tit (ikke fordi den er speciel stor :b).. Da jeg var mindre varmede jeg den altid i min mors kind, det var effektivt.. Haha xD
Hahaha aww.... jeg ved ikk hvordan jeg varmer min... men fryser altid min næse og fingre som det første haha...
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Feb 13, 2009 4:18 pm
jeg sidder og øver mig til kor på torsdag !
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Feb 13, 2009 7:02 pm
stener facebook, hører musik & venter på jeg skal til fest.
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Feb 13, 2009 7:04 pm
Har lige læst Twilight... ska om straks i Kvickly og ha købt en lille gave til min tante da jeg pludselig er blevet inviteret til fødselsdag og så ska jeg ha købt noget til aftensmad... og så hjem og læse videre.... Den er begyndt at bli rigtig spændende nu... egentlig underligt, at der er rimelig store forskelle på bogen og filmen hehe
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Feb 13, 2009 7:08 pm
Ser Amigo ;D
Sara(: Miss Halloween
Antal indlæg : 325 Age : 30 Location : I mine bukser! Registration date : 11/01/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Feb 13, 2009 9:36 pm
Hikker, og har ondt i mit højre øje.. Først kom der creme i det, så eyeliner, klorvand, salt, en fjer, min søsters finger, et stykke hår, et dyr, en dør, og nu hårshampoo og en øjenvippe. Typsik fredag den 13!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Feb 13, 2009 9:44 pm
Læser Twilight - spændende samtale mellem Bella og Edward....
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 12:51 am
Ser kollegiet hahah... FUCK jeg ska lære mig selv ikk at se gysere når jeg er alene.... DAMN DET ER CREEPY ARGH! hehehe
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 12:58 am
Ann-Jones skrev:
Ser kollegiet hahah... FUCK jeg ska lære mig selv ikk at se gysere når jeg er alene.... DAMN DET ER CREEPY ARGH! hehehe
HVORFOR SER DU DEN SÅ!! haah Jeg sidder og hører musik, mens jeg skriver med Anita, som forklare hele filmen til mig, så det er som om jeg ser den, uden at se den hahah.
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 1:02 am
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
HVORFOR SER DU DEN SÅ!! haah Jeg sidder og hører musik, mens jeg skriver med Anita, som forklare hele filmen til mig, så det er som om jeg ser den, uden at se den hahah.
HAHA OG DU FÅR IKK LOV TIL AT SE MIG PÅ CAM!
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 1:04 am
hmm jeg sider og skriver med Mille ! så fik i lige den unyttige bonus information ! :D der var i alle sammen godt nok så super SØRME heldige hva!?
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 1:08 am
jo er stolt af at vide hva du laver haha
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 1:09 am
Ann-Jones skrev:
jo er stolt af at vide hva du laver haha :P
tænkte jeg nok :D
Sara(: Miss Halloween
Antal indlæg : 325 Age : 30 Location : I mine bukser! Registration date : 11/01/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 1:09 am
Jeg skriver med en lille nørd der tror hun er sej fordi hun går i skyhøje hæle som 11-årig..
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 1:26 am
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Hahahah bare rolig haha
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 1:29 am
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Hahahah bare rolig haha
måske nu, nu er filmen jo færdig og jeg ka holde et straight face haha...
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Feb 14, 2009 1:32 am
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Hahahah bare rolig haha
måske nu, nu er filmen jo færdig og jeg ka holde et straight face haha...
ja det kan vi godt hahah..
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Feb 15, 2009 10:13 pm
ser Livvagterne..
Miamcfly Surfer Babe
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : risskov, århus Registration date : 25/12/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Feb 15, 2009 10:18 pm
hører en sang som toms lillesøster carrie har sunget, den er bare fantastisk!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Feb 15, 2009 10:41 pm
prøver at overtale mig selv til at rejse mig og finde noget aftensmad
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Feb 15, 2009 10:42 pm
Ann-Jones skrev:
det var da lidt sent :b
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Feb 15, 2009 10:45 pm
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Ikk for mig, spiser på andre tidspunkter end jer fordi jeg ikk ka sove før omkring 2-3 stykker om natten og så er det for tidligt at spise ved 6-7 tiden hehe
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Feb 15, 2009 10:49 pm
Ann-Jones skrev:
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Ikk for mig, spiser på andre tidspunkter end jer fordi jeg ikk ka sove før omkring 2-3 stykker om natten og så er det for tidligt at spise ved 6-7 tiden hehe
nårh okay :b hvad tid står du så op igen?
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Feb 15, 2009 11:01 pm
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
nårh okay :b hvad tid står du så op igen?
Hmmm... ved 10-11 tiden arbejder om aftenen det er derfor min dag er turned upside down hehe