Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Yndlings videoer. Lør Jan 12, 2008 12:59 am
Sæt link ind til dine yndlings McFly videoer. det er lige meget om det er interview, musik videoer, fan lavede videoer. bare det har noget med McFly at gøre.
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Lør Jan 12, 2008 1:14 am
https://www.youtube.com/watch?v=orm8tCkvZ6s jeg syntes den er rigtig sjov. men jeg vil ikke sige det er min yndlings. jeg tror ikke rigtig jeg har nogen yndlings mcfly video. der er jo så mange sjove/søde/gode ;D
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Lør Jan 12, 2008 1:17 am
nårh, hvor var de søde. man kan både se og hører hvor meget de har udviklet sig.
Ja det er meget sjovt nogen gange at se sårn nogle helt gamle videoer... og jeg elsker virkelig James' introduktion hehe... 'In the words of Marty McFly: you guys may not be ready for this yet, but your kids are gonna love it' hahah
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Ons Jan 16, 2008 7:59 pm
nårh, hvor var de søde. man kan både se og hører hvor meget de har udviklet sig.
Ja det er meget sjovt nogen gange at se sårn nogle helt gamle videoer... og jeg elsker virkelig James' introduktion hehe... 'In the words of Marty McFly: you guys may not be ready for this yet, but your kids are gonna love it' hahah
Aww, Tomselomse og Dansemanse - hvor er de søde (:
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Fre Jan 18, 2008 4:47 pm
McFlyAreMyHeroes skrev:
Ann-Jones skrev:
Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:
Aww den video der gjorde mig fan sjovt at høre Tom's stemme fra dengang...
jaah og James er bare så sød i den... hvor han fortæller hvordan han kender dem... og at fra en skala fra 1-10 hvor stolt han var der så var det 10... aww... men sys det er vildt sjovt at høre Tom's stemme den har VIRKELIG ændret sig meget...
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Yndlings videoer. Fre Jan 18, 2008 11:47 pm
Ann-Jones skrev:
McFlyAreMyHeroes skrev:
Ann-Jones skrev:
Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:
Aww den video der gjorde mig fan sjovt at høre Tom's stemme fra dengang...
jaah og James er bare så sød i den... hvor han fortæller hvordan han kender dem... og at fra en skala fra 1-10 hvor stolt han var der så var det 10... aww... men sys det er vildt sjovt at høre Tom's stemme den har VIRKELIG ændret sig meget...
utrolig meget :b
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Lør Jan 19, 2008 11:45 pm
Den her synes jeg er sjov.. Især når Danny snakker oppe i det der træhus ting - virkelig god accent!
mcflyforfreakinlifetime Surfer Babe
Antal indlæg : 159 Age : 34 Location : Randers Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Søn Jan 20, 2008 3:38 am
jeg ELSKER virkelig også deres hjemmevideo til star girl! den er virkelig så overdrevet sjovt. og danny's boyfriend cheater med harry, puhaaa! og danny i træhytten. psyko accent! love it ^^
deres dokumentar om "life on the road" er virkelig for fedt elsker bare alle videoer med dem. især backstage d: de altså for nice. https://www.youtube.com/watch?v=jwf6UYpqmCQ btw; hvor tom har sin hånddukke der synger "5 colours in her hair" på duduudududuuu-måden - det er min ringetone ^^ hhaha!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Tirs Jan 22, 2008 5:58 pm
under yndlingsvideoer ska det her interview også helt klart på