Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Søn Jan 27, 2008 11:49 pm
tænkte på om der er der nogen der ved hvor man kan finde videoen hvor Danny er inde i en fans hus og kigger i skuffen? - er med i Dannys laugh. Plus hvor han vasker hår på en fan?
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Man Jan 28, 2008 8:19 pm
Line91 skrev:
tænkte på om der er der nogen der ved hvor man kan finde videoen hvor Danny er inde i en fans hus og kigger i skuffen? - er med i Dannys laugh. Plus hvor han vasker hår på en fan?
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Man Jan 28, 2008 11:36 pm
Carooh____ skrev:
Line91 skrev:
Jeg elsker den simpelthen!. Han er virkelig fantastisk i den, og jeg synes virkelig den viser at han har et stort talent..
mcflyforfreakinlifetime Surfer Babe
Antal indlæg : 159 Age : 34 Location : Randers Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Søn Feb 24, 2008 5:53 pm
Line91 skrev:
da jeg så den allerførste gang tudede jeg for vildt .jeg blev virkelig ked af det! for det er da virkelig for snyd.. hun er så heldig.. har kun set den 3 gange, fordi jeg ikke kan holde ud at se den, uden at få tårer i øjnene :'/
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Søn Feb 24, 2008 5:55 pm
mcflyforfreakinlifetime skrev:
Line91 skrev:
da jeg så den allerførste gang tudede jeg for vildt .jeg blev virkelig ked af det! for det er da virkelig for snyd.. hun er så heldig.. har kun set den 3 gange, fordi jeg ikke kan holde ud at se den, uden at få tårer i øjnene :'/
Hvorfor ka du ikk holde ud at se det hehe..?
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Tors Feb 28, 2008 5:01 pm
Har også et par videoer mere som jeg er vilde med, det er nogle montager... men jeg blir bare så glad når jeg ser dem.. men også meget rørt.... Take a look
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Søn Mar 02, 2008 10:51 pm
Ann-Jones skrev:
Har også et par videoer mere som jeg er vilde med, det er nogle montager... men jeg blir bare så glad når jeg ser dem.. men også meget rørt.... Take a look
Emne: Sv: Yndlings videoer. Man Mar 03, 2008 4:52 pm
Line91 skrev:
Ann-Jones skrev:
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Man Mar 03, 2008 8:30 pm
Ann-Jones skrev:
Emne: Sv: Yndlings videoer. Man Mar 03, 2008 8:34 pm
^jeg bliver bare mega rørt når jeg ser de videoer! altså de montager.
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Yndlings videoer. Man Mar 03, 2008 8:42 pm
Ann-Jones skrev:
I den sidste video i slutningen der kommer der en ind på scenen og danny bliver overrasket. hvem er det der kommer ind ? xD
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Yndlings videoer. Man Mar 03, 2008 8:43 pm
jeg kan ikke se nogen videor /: fucking lorte flash player.
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Yndlings videoer. Man Mar 03, 2008 8:46 pm
Carooh____ skrev:
jeg kan ikke se nogen videor /: fucking lorte flash player.
årh det er bare så træls for dig s:
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Yndlings videoer. Tirs Mar 04, 2008 2:48 am
sofiexmcfly skrev:
Ann-Jones skrev: