Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Ny blog fra Tom (: Lør Apr 11, 2009 2:32 pm
Morning!
Hey,
Not long til the tour now. We can't wait. Gonna be awesome. I watched the new tour DVD last night...it's soo soooo good! It's the best we've ever done, really made me miss touring. There are some awesome shots of some of you guys singing your hearts out to the songs, was very touched to see people crying in our songs...I hope you were crying because they meant something to you and not because we sounded bad! ha! But seriously, made me really think about how amazing all our fans are. I'm not just saying it, we have the best fans in the world! Well done you!
Anyways, me and Dougie are over the 10'000 followers mark on twitter! Hooray! If you're not a twitterer yet then I suggest you get on there this very second, it will change you're life. We tweet a lot throughout the day and night and it's a lot easier to reply to you're messages. We read them all too so even if we don't tweet you, we would have read yours!
Ok, shower time!
Tom x
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Lør Apr 11, 2009 2:52 pm
Aww.. You gotta love him! Det kan godt være vi er de bedste fans, men de er sørme da også det bedste band nogensinde, man kunne vælge at være fans af! love 'em!
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Lør Apr 11, 2009 3:25 pm
awww han er bare så sød! Jeg glæder mig til den dvd nu hehe.. Han er bare så kær..
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Lør Apr 11, 2009 3:57 pm
Line skrev:
Aww.. You gotta love him! Det kan godt være vi er de bedste fans, men de er sørme da også det bedste band nogensinde, man kunne vælge at være fans af! love 'em!
Kunne ikke være mere enig!!
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Lør Apr 11, 2009 4:49 pm
hehe heller ikke mig han er bare så sød!!
det bliver så fedt når dvden kommer ud jeg kan ikke vendte!
McFly er det bedste band i verden! (: <3
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Lør Apr 11, 2009 11:52 pm
Kan simpelthen bare ikk vente på den dvd..! Aaarrg..
De går godt nok til den inde på Twitter.. Var lige inde for, at se hva de skrev osv. God..! De går helt amok, der er noget nyt hver dag.. Det er tydeligvis deres nye hobby. De lever næsmest for Twitter. Tom havde skrevet et link, og det skulle jeg selvfølgelig lige tjekke. De 2 første sider havde folk skrevet, at de havde tjekket linket pga. Tom.. Wow..!
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Søn Apr 12, 2009 12:43 am
Ej hvor jeg bare elsker ham , aw ..
Glæder mig også helt vildt til den dvd , måske er det mig der står og tuder . Ved virkelig ikke hvad der gik af mig , ! Men lidt pinligt hvis det er mig !
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Søn Apr 12, 2009 12:04 pm
Dannys-Princess skrev:
Glæder mig også helt vildt til den dvd , måske er det mig der står og tuder . Ved virkelig ikke hvad der gik af mig , ! Men lidt pinligt hvis det er mig !
var du også i wembley?
Milla Moderator
Antal indlæg : 26 Age : 33 Location : Vestsjælland Registration date : 28/02/09
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Søn Apr 12, 2009 2:39 pm
Line skrev:
Kunne ikk være meget mere enig! xD orgh.. nu glæder jeg mig bare endnu mere til dvd'en udkommer...
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Man Apr 13, 2009 9:51 am
Line skrev:
Dannys-Princess skrev:
var du også i wembley?
Jep forest lidt til venstre .
Line Admin
Emne: Sv: Ny blog fra Tom (: Man Apr 13, 2009 12:54 pm
Dannys-Princess skrev:
Line skrev:
Dannys-Princess skrev: