Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

Få det ud..

Go down 
+23
Mathilde
Mill
NannaBoelt
mathilderosejones.
jonesy
McFreak
Carolaade
DeeDeelicious
Mette (:
CGehrt
Ditte
mcflys
MeusDeus
Ann-Jones
Stargirl
Line
McFlyLover<3
Sara(:
Sidsel
BetteMøffe
Mille
Sally-Judd
Annesteg
27 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 23 ... 37  Næste
ForfatterBesked
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:

Antal indlæg : 325
Registration date : 11/01/09

Få det ud.. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyFre Jun 26, 2009 8:27 pm

McFlyfan Mette skrev:
DeeDeeLicious skrev:
Sara(: skrev:
Michael Jackson er død! oO Et af mine største idoler endda! OMG! Jeg skulle ha' været til koncert med ham endda! Aj det er altså for sygt!

Det sutter..
Jeg elsker elsker elsker virkeligt hans musik..

Også til morges da min mor vækkede mig, sagde hun bare sådan " Godmorgen.. Og forresten, Michael Jackson er død".. Shocked

ja det gjorde min mor også jeg var helt i chok efter hun fortalte det.

jeg var ogs¨bare sådan: nej du tar' gas på mig! det kan altså ikke passe!
men det gjorde det så..
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyFre Jun 26, 2009 10:03 pm

på en eller anden måde sidder jeg også bare og venter på at man finder ud af han ikke døde alligevel.. Suspect Min far har altid hørt ham, så jeg har hørt ham siden jeg blev født. Så weird at han pludselig er væk! Suspect
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:

Antal indlæg : 357
Registration date : 24/01/09

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyFre Jun 26, 2009 10:25 pm

McFlyfan Mette skrev:
DeeDeeLicious skrev:
Michael Jackson er død! oO Et af mine største idoler endda! OMG! Jeg skulle ha' været til koncert med ham endda! Aj det er altså for sygt!

Det sutter..
Jeg elsker elsker elsker virkeligt hans musik..

Også til morges da min mor vækkede mig, sagde hun bare sådan " Godmorgen.. Og forresten, Michael Jackson er død".. Shocked

ja det gjorde min mor også jeg var helt i chok efter hun fortalte det.

jeg var ogs¨bare sådan: nej du tar' gas på mig! det kan altså ikke passe!
men det gjorde det så..

ja også her. og han var gud af pop og det er så mærkeligt at han ikke er her mere ;/ jeg elskede hans musik og det gør jeg stadig, og jeg vil blive med at hører det. Smile
Mille
Star Girl
Star Girl

Antal indlæg : 1784
Registration date : 06/09/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyFre Jun 26, 2009 10:27 pm

Johannes Langkilde, ham de rvar med i den store klassefest iaften hvis i så det, gik på det gymnasie jeg skal på+ hans trompetlærer er ham jeg har til klaver xD ret blæret xD (Syns jeg slev xD)
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus

Antal indlæg : 1026
Registration date : 01/09/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyFre Jun 26, 2009 10:30 pm

det er selvfølgelig trist at han er død
men hans liv var jo forfærdeligt, han var ved at gå neden om og hjem. han er en STOR legende inden for musik. men tror faktisk tragisk nok det var det bedste der kunne ske for ham nu -altså at han døde . både som person men også som kunstner !
når hele verden hader en og man skal lave comback efter det, så tager det hårdt på en !
han var ved at gå neden om og hjem ! men hans musik vil atid leve videre . ligesom John Lenon og Elvis (:

nu skal vi bare komme os over tabet !
R.I.P Micheal!
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl

Antal indlæg : 701
Registration date : 29/11/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyLør Jun 27, 2009 12:23 am

MeusDeus skrev:
men hans liv var jo forfærdeligt, han var ved at gå neden om og hjem. han er en STOR legende inden for musik. men tror faktisk tragisk nok det var det bedste der kunne ske for ham nu -altså at han døde . både som person men også som kunstner !
når hele verden hader en og man skal lave comback efter det, så tager det hårdt på en !
han var ved at gå neden om og hjem ! men hans musik vil atid leve videre . ligesom John Lenon og Elvis (:

R.I.P Micheal!

Sådan har jeg det også Wink
Men jeg synes at det havde været værre hvis det var Paul McCartney der allerede var væk nu Wink (det er en anden sag)
Anyway.... Men jeg føler alligevel at der er en stor ting i ens liv der er væk... Ikke mere Hollywood news om ham eller koncerter or stuff... Altså lidt mærkeligt... Jeg var ikke en kæmpe fan, men alligevel synes jeg at han var en stor STJERNE og den stjerne vil aldrig blive glemt!
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyLør Jun 27, 2009 12:39 am

Stargirl skrev:
MeusDeus skrev:

R.I.P Micheal!

Sådan har jeg det også ;)
Men jeg synes at det havde været værre hvis det var Paul McCartney der allerede var væk nu ;) (det er en anden sag)
Anyway.... Men jeg føler alligevel at der er en stor ting i ens liv der er væk... Ikke mere Hollywood news om ham eller koncerter or stuff... Altså lidt mærkeligt... Jeg var ikke en kæmpe fan, men alligevel synes jeg at han var en stor STJERNE og den stjerne vil aldrig blive glemt!
synes heller ikek Paul skal dø. men han kan bare aldrig rigtig blive det sammen for mig uden resten beatles'erne .
og er ikke så vild emd det han har lavet siden hen (:
man skal stoppe når legen er god. derfor er jeg også nervør på Blink 182's vegne . over deres come back
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Antal indlæg : 2885
Registration date : 02/01/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyLør Jun 27, 2009 5:43 pm

i har ret i det med at det var det bedste for ham, men har hørt at han for en uge siden var i 'topform' og klar til sit come back, så for mig sys jeg bare det er mærkeligt...
Havde så ondt af ham til sidst... tror ikk på nogen af de beskyldninger der har været imod ham, jeg tror bare det var folk der ville ha hans penge, og det må man sq sige de har været gode til! han havde da ingenting til sidst....
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade

Antal indlæg : 1529

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyLør Jun 27, 2009 7:23 pm

- jeg har aldrig grædt så meget som jeg har gjort i dag!
at stoppe på efterskole gør det ved en.
så nu skal jeg bare være deprimeret og ha' ondt af mig selv hele dagen.
http://twitter.com/carolaade
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

Antal indlæg : 692
Registration date : 07/10/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyLør Jun 27, 2009 9:05 pm

mit hjerte er ved at gå i stykker. tror du virkelig at jeg gerne vil efterlade dig?
jeg kan jo ikke leve uden dig! Crying or Very sad

trængte virkelig til at få det ud! puuh
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Antal indlæg : 1386

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptySøn Jun 28, 2009 1:39 am

Det har faktisk været en rigtig trist dag i dag! Har været lidt depri Sad
Har været over og pynte 3g'er vogn i dag. Og de interessante personer er nu gået ud af skolen :'(
Så nu det kun os tilbage, som de ældste på skolen.
Vil gerne have vores 3g'er tilbage!!! Tiden er gået ALT for hurtigt!!
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious

Antal indlæg : 562
Registration date : 08/05/09

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptySøn Jun 28, 2009 7:13 pm

Okay, bliver simpelthen nød til at få det her ud;

så igår var hele min søster's klasse på besøg, de var på lastbiltur, da de lige er blevet studenter.
Også lige pludselig begynder de at synge "Kan Johanne, Johanne, Kan Johanne drkke øl!?" også overrækker de mig så en øl, POKAL?, også skal jeg så drikke den.
Så jeg drikker og drikker, og har næsten drukket det hele, da min søster så siger "Duu skulle kun ta' en tår, ikke tylle det hele"

Det var liiidt pinligt, især fordi min far mobber mig med noget Tuborg noget xD
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyMan Jun 29, 2009 11:00 am

jeg havde en meget interresant dag igår... besvimede 2 gange i træk efter jeg vågnede og slog hul på siden af hovedet så det blødte og har 2 store buler i panden... det er rigtig flot... så var oppe ved vagt lægen for at få tjekket hvorfor jeg lige pludselig besvimede, og det har åbenbart været væske mangel, men heldigvis fik jeg ikk helt hjernerystelse.... Men hold da op man har det dårligt når man har væske mangel! meget dårligt...
Men er frisk igen... sådan da, jeg må bare ik ta sol... har lidt hovedpine... men ellers har jeg det fint....
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyMan Jun 29, 2009 12:07 pm

Ann-Jones skrev:
jeg havde en meget interresant dag igår... besvimede 2 gange i træk efter jeg vågnede og slog hul på siden af hovedet så det blødte og har 2 store buler i panden... det er rigtig flot... så var oppe ved vagt lægen for at få tjekket hvorfor jeg lige pludselig besvimede, og det har åbenbart været væske mangel, men heldigvis fik jeg ikk helt hjernerystelse.... Men hold da op man har det dårligt når man har væske mangel! meget dårligt...
Men er frisk igen... sådan da, jeg må bare ik ta sol... har lidt hovedpine... men ellers har jeg det fint....
hvor træls ! det er rigtig nedern sådan noget :s
jeg besvimer også nogle gange . bare for det meste om morgenen eller hvis jeg har siddet længe ned. men det er fordi jeg har lavt blodtryk eller tykt blod eller noget i den stil. det er hvertfald fordi der ikke kommer blod til hjernen :S
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious

Antal indlæg : 562
Registration date : 08/05/09

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyMan Jun 29, 2009 2:39 pm

Ann-Jones skrev:

Okay.. Pretty scary alligevel :-/
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyTirs Jun 30, 2009 1:53 am

MeusDeus skrev:
Ann-Jones skrev:
hvor træls ! det er rigtig nedern sådan noget :s
jeg besvimer også nogle gange . bare for det meste om morgenen eller hvis jeg har siddet længe ned. men det er fordi jeg har lavt blodtryk eller tykt blod eller noget i den stil. det er hvertfald fordi der ikke kommer blod til hjernen :S

Jamen jeg har kun besvimet en gang før i mit liv... men det hang nok sammen med at det alkohol jeg havde fået heller ikk var helt ude af kroppen... men med det samme jeg fik noget vand og noget at spise begyndte jeg at få det bedre... indtil da var jeg meget svimmel og kasted også op et par gange lige efter jeg havde besvimet...
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyTirs Jun 30, 2009 1:55 am

DeeDeelicious skrev:
Ann-Jones skrev:

I know! Min mor sagde også 'Det er derfor jeg vil ha du ska finde en at bo sammen med, så du ikk er alene når sårn noget sker' for det ku da ha gået meget værre til...
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Antal indlæg : 1386

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyTirs Jun 30, 2009 1:31 pm

Ann-Jones skrev:
DeeDeelicious skrev:
Ann-Jones skrev:

I know! Min mor sagde også 'Det er derfor jeg vil ha du ska finde en at bo sammen med, så du ikk er alene når sårn noget sker' for det ku da ha gået meget værre til...
UHH find you a roommate =D
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:

Antal indlæg : 357
Registration date : 24/01/09

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyTirs Jun 30, 2009 2:49 pm

jeg må ud med det, for jeg tror ikke der er så mange der ved det Smile

men Mcfly har skrevet Vest Europe tour på deres Myspace, de lande som går ind over Vest Europa er: Spailen, Danmark, Frankrig og Tyskland, bare for at nævne nogle lande Very Happy
er VILDT glad! omg!!!!!

Ej, jeg håber SÅ meget at de kommer til Danmark Very Happy
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyOns Jul 01, 2009 1:52 am

McFlyfan Mette skrev:

men Mcfly har skrevet Vest Europe tour på deres Myspace, de lande som går ind over Vest Europa er: Spailen, Danmark, Frankrig og Tyskland, bare for at nævne nogle lande Very Happy
er VILDT glad! omg!!!!!

Jeg håber virkelig også de kommer til Danmark, men ka ikk lade være med at tænke på at de måske har svært ved at finde et sted at spille... jeg mener så godt kender medierne dem jo heller ikk vel, og McFly vil sikkert ha en bestemt pris for at spille,... hva hvis de ikk kommer til enighed...

Men man må jo bar håbe...
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl

Antal indlæg : 701
Registration date : 29/11/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyOns Jul 01, 2009 1:08 pm

Ann-Jones skrev:
McFlyfan Mette skrev:

er VILDT glad! omg!!!!!

Jeg håber virkelig også de kommer til Danmark, men ka ikk lade være med at tænke på at de måske har svært ved at finde et sted at spille... jeg mener så godt kender medierne dem jo heller ikk vel, og McFly vil sikkert ha en bestemt pris for at spille,... hva hvis de ikk kommer til enighed...

Men man må jo bar håbe...

Den tanke fik jeg også da jeg vågnede... Kan man ikke bare vise noget til medierne? Lave et eller andet kæmpe stort? En masse Mcfly fans udeforan rådhuset i KBH så opdager aftenshowet os nok? EJ ok bare en syg tanke jeg kom med xD
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyOns Jul 01, 2009 3:27 pm

^
Kunne egentlig være mega fedt hvis det skete! Altså med Aftershowet Razz

Men der er jo Parken, Herning, Forum osv. Tror nok de skal finde et sted at spille. Smile

Sidst rettet af Annesteg Tors Jul 02, 2009 9:32 am, rettet 1 gang
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyTors Jul 02, 2009 1:43 am

Annesteg skrev:
^
Kunne egentlig være mega fedt hvis fedt skete! Altså med Aftershowet Razz

Men der er jo Parken, Herning, Forum osv. Tror nok de skal finde et sted at spille. Smile

Hehe tror nu ikk de får lov til at spille i parken... det blir sikkert Vega eller KB-Hallen...
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyTors Jul 02, 2009 9:33 am

Ann-Jones skrev:
Annesteg skrev:
^

Hehe tror nu ikk de får lov til at spille i parken... det blir sikkert Vega eller KB-Hallen...

Det har du nok ret i Smile
- Selvom det kunne være fedt, så tror jeg heller ikke de kan fylde den op. Så skulle det måske være, hvis der kom en masse udenlandske fans også.
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 EmptyTors Jul 02, 2009 11:37 am

Annesteg skrev:
Ann-Jones skrev:
Annesteg skrev:
^

Det har du nok ret i Smile
- Selvom det kunne være fedt, så tror jeg heller ikke de kan fylde den op. Så skulle det måske være, hvis der kom en masse udenlandske fans også.

men parken ka rumme 40.000 så mange tror jeg ikk vi ka få til DK... Det er kun de helt store stjerner der får lov at spille der...
Hmm nu hvor jeg tænker over det ikk, så er der mange store kunstnere som kommer til Herning og spiller i øjeblikket... fx the Boss og Coldplay... det ku også være de kommer dertil ?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 9 Empty

Få det ud..
Tilbage til toppen 
Side 9 af 37Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 23 ... 37  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: