Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Få det ud..

Go down 
+23
Mathilde
Mill
NannaBoelt
mathilderosejones.
jonesy
McFreak
Carolaade
DeeDeelicious
Mette (:
CGehrt
Ditte
mcflys
MeusDeus
Ann-Jones
Stargirl
Line
McFlyLover<3
Sara(:
Sidsel
BetteMøffe
Mille
Sally-Judd
Annesteg
27 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 19 ... 37  Næste
ForfatterBesked
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTirs Maj 05, 2009 8:49 pm

ARGHHHH !!!! (havde lige brug for at råbe) .. (ikke noget dybt alvorligt, bare en irriterende ting kaldet lektier..)
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTirs Maj 05, 2009 11:02 pm

min hund blev aflivet i går....
hendes sygdom kunne ikke helbredes . men hun har der bedre der hvor hun er nu ! det var ikke et liv for hende med smerte!
hun vidste også selv hun var ve dat dø, for hun søgte væk fra os, og hvis vi ikke aflivede hende, så ville vi finde hende død i løbet af en uges tid ... så synes jeg at det var bedre hun fik en tryg død med min far ved hendes side. men jeg savner hende <3
R.I.P Solo <3
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyOns Maj 06, 2009 2:09 am

MeusDeus skrev:
min hund blev aflivet i går....
hendes sygdom kunne ikke helbredes . men hun har der bedre der hvor hun er nu ! det var ikke et liv for hende med smerte!
hun vidste også selv hun var ve dat dø, for hun søgte væk fra os, og hvis vi ikke aflivede hende, så ville vi finde hende død i løbet af en uges tid ... så synes jeg at det var bedre hun fik en tryg død med min far ved hendes side. men jeg savner hende <3
R.I.P Solo <3

Ej hvor trist, men ja det har jo været det bedste for ham...
det minder mig om Marley and Me... den var så sørgelig haha...
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyOns Maj 06, 2009 6:01 pm

YAY.. færdig med de skriftlige eksamner! Very Happy så er det bare de mundtlige..
mmm fri i morgen. Synes egentlig godt vi ku ta et par skriftlige mere?xD haha..
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyOns Maj 06, 2009 6:08 pm

mcflys skrev:
YAY.. færdig med de skriftlige eksamner! Very Happy så er det bare de mundtlige..
mmm fri i morgen. Synes egentlig godt vi ku ta et par skriftlige mere?xD haha..
heldige dig.. ej, mener jeg ikke engang.. vi trak skriftlig engelsk, så vi er færdige imorgen og har en mundlig mindre.. DEJLIGT Cool
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyOns Maj 06, 2009 6:15 pm

Årh, ville gøre ALT for at få mundtlig engelsk. - Endda mundligt matematik!
Men nej nej, vi skulle selvfølgelig trække mundtlig fysik - total møg!
Vi har den værste lærer og ingen hører efter. Seriøst, jeg har ikke lært noget i hele 1g og nu skal jeg til eksamen! Fedt!?

Men det gode er, at mit gennemsnit er steget med 0,8 på lidt over en måned! Very Happy
- og er nu færdig med matematik og -efter eksamen- fysik FOREVER!!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTors Maj 07, 2009 5:31 pm

Ditte skrev:
mcflys skrev:
YAY.. færdig med de skriftlige eksamner! Very Happy så er det bare de mundtlige..
mmm fri i morgen. Synes egentlig godt vi ku ta et par skriftlige mere?xD haha..
heldige dig.. ej, mener jeg ikke engang.. vi trak skriftlig engelsk, så vi er færdige imorgen og har en mundlig mindre.. DEJLIGT Cool

Jeg ville sku gerne ha skriftlig engelsk.. -_- nejnej vi fik jo selvfølgelig historie.. whyyyy?
SÅ skal man sku huske alt muligt pis.. plus vores lærer gør alle historie timer til samfundsfag fodri vi jo liiiige skal diskutere hvad der sker rundt omkring i verden.. *suuuk*
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyFre Maj 08, 2009 9:39 am

Ej okay? Se lige hvad der stod på teksTV her til morges! xD


Få det ud.. - Page 2 66fb10


Haha xD Kunne ikke lade være med at tage et billede af det xD
Dougs første film
Haha
Men nej det er ikke noget med vores lille Doug Wink Det er en tegnefilm eller sådan noget?
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyFre Maj 08, 2009 2:55 pm

Stargirl skrev:
Ej okay? Se lige hvad der stod på teksTV her til morges! xD


Få det ud.. - Page 2 66fb10


Haha xD Kunne ikke lade være med at tage et billede af det xD
Dougs første film
Haha
Men nej det er ikke noget med vores lille Doug Wink Det er en tegnefilm eller sådan noget?

Haha så det også her i morges, og fik et kæmpe smil på, da jeg tænkte på Dougie Razz
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyFre Maj 08, 2009 6:03 pm

De spillede What I Go To School For i dagens mand sidste gang... hvor ham den ene fyr fortalte om sig selv... først var jeg sårn, ej det var nok bare noget der mindede om den melodi, men så sang de that's what I go to school for... hahah
Har aldrig hørt dem spille den nogen steder...
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyLør Maj 09, 2009 11:49 pm

Jeg er sur! Jeg gider ikke have dårlige led mer'! Nu skal jeg fandme blive hjemme fra rideskolen imorgen fordi der er 'spring uden hest' koncurrence.. OG jeg må måske ikke ride mere!
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptySøn Maj 10, 2009 12:38 am

sidder og funderer over at jeg hvis jeg havde købt en billet, lige nu ville komme ud fra McFly koncerten i Leicester... hmm misunder Line og Inaluk og Line's veninde lige nu!
må nøjes med R:A dvd'en der forhåbentlig dumper ind af døren en af de nærmeste dage..?
Tilbage til toppen Go down
CGehrt
Moderator
Moderator
CGehrt


Antal indlæg : 24
Age : 34
Location : Bylderup-Bov, Sønderjylland
Registration date : 09/05/09

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptySøn Maj 10, 2009 2:39 pm

Sara(: skrev:
Jeg er sur! Jeg gider ikke have dårlige led mer'! Nu skal jeg fandme blive hjemme fra rideskolen imorgen fordi der er 'spring uden hest' koncurrence.. OG jeg må måske ikke ride mere!

Ej, det lyder da slet ikke godt!!! :S
Jeg har også hest, så ville da slet ikke kunne holde ud ikke at måtte ride!

Kan der ikke gøres noget ved det? Eller er det noget du bare må leve med...?
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTirs Maj 12, 2009 10:48 pm

Hvad sker der for europæisk melodi grand prix !?
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTirs Maj 12, 2009 10:57 pm

Jeg har skrevet en ny fic! Den er baseret lidt på twilight.. Hvis i har lyst til at læse den, så er den på fanfiction..
Håber at i vil læse den og lægge respons.
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyOns Maj 13, 2009 3:28 am

Sally-Judd skrev:
Jeg har skrevet en ny fic! Den er baseret lidt på twilight.. Hvis i har lyst til at læse den, så er den på fanfiction..
Håber at i vil læse den og lægge respons.

Glæder mig til at læse videre.... *hopper op og ned mens jeg klapper i hænderne* bounce
Nu ska jeg bare selv samle mine tanker, og få stablet en op hehe Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyOns Maj 13, 2009 3:51 pm

Årh.. damn jeg glæder mig til at komme væk fra folkeskolen! Jeg er ved at få kuk!
Jeg har bare seriøst brug for nogt nyt... møde nogle nye mennesker!
Don't get me wrong, jeg ELSKER mine venner, vores lille gang og fuck hvor vi har det fedt, og jeg vil savne dem som ind i helvede... Men damn hvor jeg glæder mig til at komme videre! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyOns Maj 13, 2009 11:03 pm

mcflys skrev:
Årh.. damn jeg glæder mig til at komme væk fra folkeskolen! Jeg er ved at få kuk!
Jeg har bare seriøst brug for nogt nyt... møde nogle nye mennesker!
Don't get me wrong, jeg ELSKER mine venner, vores lille gang og fuck hvor vi har det fedt, og jeg vil savne dem som ind i helvede... Men damn hvor jeg glæder mig til at komme videre! Very Happy


Jah det gør jeg også!
Jeg synes ikke der sker noget lige nu... det hele er lidt dødt eller hvad skal man sige?
Der sker ikke en skid... Men jeg synes at det er skræmmende at vælge hvad man skal være!
Aner det jo ik?.....
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 3:36 pm

JEG HØRTE FALLING IN LOVE I RADIOEN IMORGES!!!! cheers

Årh det var fantastisk. haha.
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 5:55 pm

Annesteg skrev:
JEG HØRTE FALLING IN LOVE I RADIOEN IMORGES!!!! cheers

Årh det var fantastisk. haha.


Very Happy Hvad for en kanal!!!!!! cheers Very Happy Razz affraid
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 6:44 pm

Stargirl skrev:
Annesteg skrev:
JEG HØRTE FALLING IN LOVE I RADIOEN IMORGES!!!! cheers

Årh det var fantastisk. haha.


Very Happy Hvad for en kanal!!!!!! cheers Very Happy Razz affraid

OORRHH!!
Hvor fedt man Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 8:13 pm

Det var på P4 Syd, haha!

Sad ved morgenbordet sammen med familien, og pludselig kunne man bare høre starten af sangen, mens værten snakkede. Jeg kan ikke engang huske hvad han sagde, haha. Hvert fald noget med at det var McFly..
Og så sprang jeg op fra stolen og løber ind i stuen - hvor jeg så slår hånden ind i dørkarmen - og skruer op!! xD
Årh det var fantastisk haha, og hele smerten i min hånd værd Razz

Min mor grinte bare af mig, og min far sagde at det faktisk var en god sang. Han har ellers bare påstået at McFly var et band der kun lavede covers .. Rolling Eyes Men HA! Jeg fik ham!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 8:54 pm

Annesteg skrev:
Det var på P4 Syd, haha!

Sad ved morgenbordet sammen med familien, og pludselig kunne man bare høre starten af sangen, mens værten snakkede. Jeg kan ikke engang huske hvad han sagde, haha. Hvert fald noget med at det var McFly..
Og så sprang jeg op fra stolen og løber ind i stuen - hvor jeg så slår hånden ind i dørkarmen - og skruer op!! xD
Årh det var fantastisk haha, og hele smerten i min hånd værd Razz

Min mor grinte bare af mig, og min far sagde at det faktisk var en god sang. Han har ellers bare påstået at McFly var et band der kun lavede covers .. Rolling Eyes Men HA! Jeg fik ham!! Very Happy

Haha fantastisk xD !!!
Det ber sku godt at de er begyndt at være i radion! Og jeg elsker bare sangen "Falling in love"
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 9:43 pm

Argh kender i det nårh de der skide Is-reklamer kommer? Man bliver bare viiiiiildt lækkersulten!
Den der dejlige karamel som snor sig ned på isen med chokolade og hele mullevitten!
Sådan en reklame så jeg lige or 2 min. siden! og jeg er bare mega "lækkersulten" nu! Kunne spise min hånd xD
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 EmptyFre Maj 15, 2009 12:45 pm

Annesteg skrev:
Det var på P4 Syd, haha!

Sad ved morgenbordet sammen med familien, og pludselig kunne man bare høre starten af sangen, mens værten snakkede. Jeg kan ikke engang huske hvad han sagde, haha. Hvert fald noget med at det var McFly..
Og så sprang jeg op fra stolen og løber ind i stuen - hvor jeg så slår hånden ind i dørkarmen - og skruer op!! xD
Årh det var fantastisk haha, og hele smerten i min hånd værd Razz

Min mor grinte bare af mig, og min far sagde at det faktisk var en god sang. Han har ellers bare påstået at McFly var et band der kun lavede covers .. Rolling Eyes Men HA! Jeg fik ham!! Very Happy

EJ HVOR FEDT... så er den sikkert også blevet spillet på P4 Midt/vest for jeg tror stort set alle programmer er ens, det er mere de der radioaviser der er lokale... Hvornår spillede de den igen?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Få det ud.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Få det ud..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 37Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 19 ... 37  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: