Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Man Sep 21, 2009 8:10 pm
mathilderosejones. skrev:
Mille skrev:
Efter 4 år smider du håndklædet i ringen og du kommer ikke tilbage.. Sikke en slutning på mit ophold i New York - helt ud af det blå forlader du mig.. Fuck dig - jeg har brugt 4 år på dig. :'( break my heart, why dontcha?!
Sorry - skulle bare ud med det.
aj Hvad er der sket ??
har jo været i new york de sidste 3 måneder - min kæreste har familie her. han har været her ovre sammen med mig og i forgårs fortalte han mig at han bliver i new york. så efter 4 år sammen har han valgt at blive i new york - frem for at tage tilbage til danmark med mig. han er halv dansker, halv amerikaner og hans forældre flyttede tilbage til new york for 6 måneder siden, så han bliver i new york...
Er da ked af at høre at din tur sku ende sådan... Men håber alligevel du har haft det sjovt derovre... Og bare rolig der er andre fyre... Kender kun alt for godt det med at ha købt for meget når man er på ferie...
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: Få det ud.. Man Sep 21, 2009 8:44 pm
Ann-Jones skrev:
Mille skrev:
Efter 4 år smider du håndklædet i ringen og du kommer ikke tilbage.. Sikke en slutning på mit ophold i New York - helt ud af det blå forlader du mig.. Fuck dig - jeg har brugt 4 år på dig. :'( break my heart, why dontcha?!
Sorry - skulle bare ud med det.
aj Hvad er der sket ??
har jo været i new york de sidste 3 måneder - min kæreste har familie her. han har været her ovre sammen med mig og i forgårs fortalte han mig at han bliver i new york. så efter 4 år sammen har han valgt at blive i new york - frem for at tage tilbage til danmark med mig. han er halv dansker, halv amerikaner og hans forældre flyttede tilbage til new york for 6 måneder siden, så han bliver i new york...
Er da ked af at høre at din tur sku ende sådan... Men håber alligevel du har haft det sjovt derovre... Og bare rolig der er andre fyre... Kender kun alt for godt det med at ha købt for meget når man er på ferie...
tak - ja turen har været fantastisk :-) køber altid for meget - hehe
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Få det ud.. Tirs Sep 22, 2009 8:34 pm
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
JEG SKAL MÅÅÅÅÅSKE PÅ EFTERSKOLE xD
Uh where ? :-D
Blidstrup på mors ?
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Tirs Sep 22, 2009 8:56 pm
Hmmmm..
HAR FØDSELSDAG I DAG! :'D
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: Få det ud.. Ons Sep 23, 2009 3:05 pm
Ditte skrev:
Hmmmm..
HAPPY BIRTHDAYYYYY!! ;D Weeee
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 29 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Få det ud.. Ons Sep 23, 2009 3:16 pm
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Blidstrup på mors ?
Naaaajs xD Det er vist ikke så langt fra mig :-D (Er meget dårlig til geografi, så tol ikke på mig xD!)
Mille Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Ons Sep 23, 2009 3:16 pm
Ditte skrev:
Hmmmm..
Uh tillykke ! :-D (Selvom det var igår )
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Få det ud.. Ons Sep 23, 2009 7:40 pm
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Blidstrup på mors ?
Naaaajs xD Det er vist ikke så langt fra mig :-D (Er meget dårlig til geografi, så tol ikke på mig xD!)
Det er lige midt i det der vand'halløj i jylland (omkring struer), hvis du kigger på et danmarks-kort xD
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Tors Sep 24, 2009 12:09 am
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Blidstrup på mors ?
Det er lige midt i det der vand'halløj i jylland (omkring struer), hvis du kigger på et danmarks-kort xD
Mors er ved blomsterparken Jesperhus...
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Tors Sep 24, 2009 7:06 pm
nogen mener at mcfly skal spille i sverige den 7 november? er det rigtigt?
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Tors Sep 24, 2009 7:14 pm
Stargirl skrev:
har jeg ikke hørt noget om. men flabet hvis de gør, og ikke kommer til Danmark!
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Tors Sep 24, 2009 7:16 pm
Carolaade skrev:
Stargirl skrev:
Ja synes jeg nemlig også!
Se lige mit smarte billede!! sådan synes jeg de skulle gøre det!
Haha måske skulle jeg blive deres manager?!
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Tors Sep 24, 2009 7:22 pm
Stargirl skrev:
Carolaade skrev:
Stargirl skrev:
Ja synes jeg nemlig også!
Se lige mit smarte billede!! sådan synes jeg de skulle gøre det!
Haha måske skulle jeg blive deres manager?!
JA! det ville være smart.
Mille Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Tors Sep 24, 2009 9:12 pm
Ann-Jones skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Blidstrup på mors ?
Mors er ved blomsterparken Jesperhus...
Ahaaaaa xD Så er det "tæt" på vester thorup xD - Det ligger ude ved kysten, ovre af ved mors xD
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Lør Sep 26, 2009 6:20 pm
Jeg så en mand i "Skovsen" idag, som lignede Tom Felton viiiiiildt meget (:'
Mille Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Søn Sep 27, 2009 1:51 am
AAAAAAAAAAAAARRRRRRGH!!! JEG HAR MØDT CORFITZ OG EIRIKUR FRA THE DREAMS!!!! Har aldrig mødt et "kendt" menneske før, så er pænt stolt! - De var simpelthen så rare! :-D
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Søn Sep 27, 2009 9:42 pm
Uhh det her skal bare ud *ryster*
Idag skulle jeg lægge tøj på plads i mit skab så kildede det lidt på min venstre arm. Troede bare dte var et lille hår Så jeg skubbede den væk med min hånd! DET VAR IKKE ET HÅR!?!!!??!?!?!?! DET VAR EN MEGA Edderkop! Fuck den var klammers!! Argghhh! jeg skreg i laaaang tid! Slog min arm 10 gange! Så den blev helt rød! Ewww dens lange arme og stor krop! KLAAAAAMT!
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Søn Sep 27, 2009 9:44 pm
Mille skrev:
AAAAAAAAAAAAARRRRRRGH!!! JEG HAR MØDT CORFITZ OG EIRIKUR FRA THE DREAMS!!!! Har aldrig mødt et "kendt" menneske før, så er pænt stolt! - De var simpelthen så rare! :-D
Dem har jeg også mødt! De mega hyggelige. jeg var bare meget beruset, så det var lidt pinligt.
Mille Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Sep 28, 2009 3:05 pm
Carolaade skrev:
Mille skrev:
Dem har jeg også mødt! De mega hyggelige. jeg var bare meget beruset, så det var lidt pinligt.
Haha ! xD Kunne forestille mig de bare synes du var skæg :-D
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Sep 28, 2009 5:30 pm
Mille skrev:
Carolaade skrev:
Mille skrev:
Ja, det syntes sikkert jeg var meget hyggelige. skulle også se dem spille et par dage efter, så det blev de ret glade for. tror jeg.. :b
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Sep 28, 2009 5:55 pm
årh. jeg er godt og grundigt forvirret inde i mit lille hoved!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Sep 28, 2009 7:38 pm
Carolaade skrev:
Mille skrev:
Carolaade skrev:
Mille skrev:
Ja, det syntes sikkert jeg var meget hyggelige. skulle også se dem spille et par dage efter, så det blev de ret glade for. tror jeg.. :b
Haha, kan jeg da godt forstå xD
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Sep 28, 2009 7:47 pm
tænker virkelig meget på, om der er andre end mig, der synes 'Cyperlox' er grimme?
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: Få det ud.. Man Sep 28, 2009 7:56 pm
DeeDeelicious skrev:
tænker virkelig meget på, om der er andre end mig, der synes 'Cyperlox' er grimme?
undskyld, men hvad er "Cyperlox"?
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Sep 28, 2009 8:25 pm
DeeDeelicious skrev: