Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Anbefal en film

Go down 
+23
Ditte
MeusDeus
mathilderosejones.
Linette
Annesteg
McFlyLover<3
ManiPunk
NannaBoelt
mcflys
xxPoynterxx
JasminM
Sidsel
Line
McFLY_DK
mcflyforfreakinlifetime
NinnaMaleneJones!
sofiee-
Sally-Judd
Ann-Jones
McFlyAreMyHeroes
Miley
Carolaade
Mill
27 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyTors Aug 21, 2008 5:27 pm

Dannys-Princess skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Har lige set den der Juno, og synes den er vildt god, og Ellen Page er perfekt i rollen Razz
Har du så også set Hard Candy ?? Det er også med Ellen Page, men der spiller hun endnu bedre efter min mening ..

Har ikke set den, men vil gerne.. Måske køber jeg den på cdon senere??
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyTors Aug 21, 2008 8:01 pm

McFlyLover<3 skrev:
Dannys-Princess skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Har lige set den der Juno, og synes den er vildt god, og Ellen Page er perfekt i rollen Razz
Har du så også set Hard Candy ?? Det er også med Ellen Page, men der spiller hun endnu bedre efter min mening ..

Har ikke set den, men vil gerne.. Måske køber jeg den på cdon senere??
Den er I hvertifald VILDT GOD ! Siger jeg nu for anden gang .. Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyTors Aug 21, 2008 8:18 pm

Dannys-Princess skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Dannys-Princess skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Har lige set den der Juno, og synes den er vildt god, og Ellen Page er perfekt i rollen Razz
Har du så også set Hard Candy ?? Det er også med Ellen Page, men der spiller hun endnu bedre efter min mening ..

Har ikke set den, men vil gerne.. Måske køber jeg den på cdon senere??
Den er I hvertifald VILDT GOD ! Siger jeg nu for anden gang .. Razz

Okay Cool :b kunne være man sku se den :b hehe. Men har lovet min mor ikke atkøbe flere dvd'er i et år! /: Indtil jeg skal afsted for hun synesj eg bruger alt for mange penge på det. Så min sidste film blev Sweany Todd. Men fuck den er herlig! eller ikke herlig, men virkelig Weird på en god måde! XD
Tilbage til toppen Go down
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill


Antal indlæg : 238
Age : 33
Location : Langt langt borte, Sjælland
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyOns Okt 01, 2008 2:56 pm

Hairspray, har lige set den. Gode sange, dans og John Travolta som meget stor dame!!! Smile Og da også nogle gode emner den behandler osv.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyOns Okt 01, 2008 10:18 pm

Mill skrev:
Hairspray, har lige set den. Gode sange, dans og John Travolta som meget stor dame!!! Smile Og da også nogle gode emner den behandler osv.
- det synes jeg der er mange der synes .. Men jeg kan altså ikke så godt lide filmen . Synes faktisk den er lidt latterlig .. Men det er bare min mening . Question
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyOns Okt 01, 2008 10:19 pm

Dannys-Princess skrev:
Mill skrev:
Hairspray, har lige set den. Gode sange, dans og John Travolta som meget stor dame!!! Smile Og da også nogle gode emner den behandler osv.
- det synes jeg der er mange der synes .. Men jeg kan altså ikke så godt lide filmen . Synes faktisk den er lidt latterlig .. Men det er bare min mening . Question

Jeg synes den var så god første gang jeg så den.. Men anden gang blev jeg enormt skuffet.. Meget mærkeligt Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill


Antal indlæg : 238
Age : 33
Location : Langt langt borte, Sjælland
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyTors Okt 02, 2008 8:22 am

Dannys-Princess skrev:
Mill skrev:
Hairspray, har lige set den. Gode sange, dans og John Travolta som meget stor dame!!! Smile Og da også nogle gode emner den behandler osv.
- det synes jeg der er mange der synes .. Men jeg kan altså ikke så godt lide filmen . Synes faktisk den er lidt latterlig .. Men det er bare min mening . Question

Nogle af tingene er da lidt latterlige, ja. Men musik som det der er i filmen gør mig bare super glad, så derfor glemmer jeg det andet Rolling Eyes Jeg glemmer endda at jeg ikke særlig godt kan li Zac Efron, det er dog ved at komme tilbage. Razz
Tilbage til toppen Go down
Linette
Moderator
Moderator
Linette


Antal indlæg : 17
Age : 37
Location : Denmark, Ryomgård
Registration date : 05/04/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyLør Okt 11, 2008 11:47 pm

jeg har været ind og se Anja og Viktor 5 med min mor og lillesøster på 20, i tirsdag så vi dem og den er meget god.
Tilbage til toppen Go down
http://Rogue.bebo.com
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptySøn Okt 12, 2008 2:32 pm

Jeg er også helt vild med den nye anja og victor film... men jeg ka li dem alle... det er den bedste danske tøsefilm..
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyOns Okt 15, 2008 10:03 pm

Alle SKAL se The Notebook!
Ved godt, at det er en tøsefilm, men den er virkelig virkelig virkelig romantisk Smile
Jeg tuder hver gang jeg ser den Embarassed
hihi

PS. ved ikke om den er blevet anbefalet før, kunne ikke lige overskue at læse alle siderne Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyOns Okt 15, 2008 10:29 pm

tropic thunder!.. den er bare cool! cheers
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyOns Okt 15, 2008 10:41 pm

LORDS OF DOGTOWN - legend!

Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyTors Okt 16, 2008 2:58 am

Line91 skrev:
tropic thunder!.. den er bare cool! cheers

Håber jeg for jeg skal ind og se den med min klasse fredagen efter ferien.. Vi skal ud og bowle, shoppe, spise og tilsidst i bio. cheers

Kan anbefale Good luck Chuck - rigtig sød film med Jessica Alba Very Happy , må dog advarer om at der er et sted i filmen med en del sex..
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyTors Okt 16, 2008 2:18 pm

Line91 skrev:
tropic thunder!.. den er bare cool! cheers

er helt enig... hold kæft jeg grinede bare hele tiden haha...
specielt der hvor man finder ud af at ham der negeren er gay.... hahah
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyTors Okt 16, 2008 3:43 pm

Ann-Jones skrev:
Line91 skrev:
tropic thunder!.. den er bare cool! cheers

er helt enig... hold kæft jeg grinede bare hele tiden haha...
specielt der hvor man finder ud af at ham der negeren er gay.... hahah

Haha!.. Ja og da bilen bliver bombet og man ser i slowmotion at folk har smerter også kommer man til Jack Black.. "my ass.. My ass!" så godt! Havde ellers overhovedet ikke nogle forventninger til den.. så den var top i forhold til hvad jeg havde forventet Razz
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyLør Okt 18, 2008 4:55 pm

Line91 skrev:
Ann-Jones skrev:
Line91 skrev:
tropic thunder!.. den er bare cool! cheers

er helt enig... hold kæft jeg grinede bare hele tiden haha...
specielt der hvor man finder ud af at ham der negeren er gay.... hahah

Haha!.. Ja og da bilen bliver bombet og man ser i slowmotion at folk har smerter også kommer man til Jack Black.. "my ass.. My ass!" så godt! Havde ellers overhovedet ikke nogle forventninger til den.. så den var top i forhold til hvad jeg havde forventet Razz

Ja heheh... ej der er så mange sjove ting... også bare at alle de der narko folk der er stor fan af den der film hvor han er mongol haha...

Og de der mærkelige reklamer for de der chokolade barre... booty et eller andet hehe og for de der mærkelige film de havde været med i haha
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyLør Okt 18, 2008 10:26 pm

Ann-Jones skrev:
Line91 skrev:
Ann-Jones skrev:
Line91 skrev:
tropic thunder!.. den er bare cool! cheers

er helt enig... hold kæft jeg grinede bare hele tiden haha...
specielt der hvor man finder ud af at ham der negeren er gay.... hahah

Haha!.. Ja og da bilen bliver bombet og man ser i slowmotion at folk har smerter også kommer man til Jack Black.. "my ass.. My ass!" så godt! Havde ellers overhovedet ikke nogle forventninger til den.. så den var top i forhold til hvad jeg havde forventet Razz

Ja heheh... ej der er så mange sjove ting... også bare at alle de der narko folk der er stor fan af den der film hvor han er mongol haha...

Og de der mærkelige reklamer for de der chokolade barre... booty et eller andet hehe og for de der mærkelige film de havde været med i haha

Det er klasse!! Very Happy


Becoming Jane er super! bare ikke hvis man vil have gode slutninger :p
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyLør Okt 18, 2008 10:29 pm

Hvis man kan li' gys (som mig) så skal man se disturbia!!
den er såååå god Very Happy
+ det gør ikk noget at shia labeouf er med Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptySøn Okt 19, 2008 9:46 pm

Hot Rod... hvis man har lyst til at se en vildt mærkelig film... men også sjov... den handler om en der sku forestille at ku lave stunts... men det ender altid galt hehe...

Maybe, Maybe not, med Ryan Reynolds kan også varmt anbefales, som nok den bedste tøsefilm jeg har set længe fordi den ikk er for plat og sukkersød... og så er Ryan Reynolds som altid mega lækker i den...!
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptySøn Okt 19, 2008 9:55 pm

Ann-Jones skrev:
Hot Rod... hvis man har lyst til at se en vildt mærkelig film... men også sjov... den handler om en der sku forestille at ku lave stunts... men det ender altid galt hehe...

Maybe, Maybe not, med Ryan Reynolds kan også varmt anbefales, som nok den bedste tøsefilm jeg har set længe fordi den ikk er for plat og sukkersød... og så er Ryan Reynolds som altid mega lækker i den...!

Du mener ikke definitely... maybe?.. vel Razz. for har ikke hørt om Maybe, maybe not, med ham.. også skal den da ses Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptySøn Okt 19, 2008 10:00 pm

Line skrev:
Ann-Jones skrev:
Hot Rod... hvis man har lyst til at se en vildt mærkelig film... men også sjov... den handler om en der sku forestille at ku lave stunts... men det ender altid galt hehe...

Maybe, Maybe not, med Ryan Reynolds kan også varmt anbefales, som nok den bedste tøsefilm jeg har set længe fordi den ikk er for plat og sukkersød... og så er Ryan Reynolds som altid mega lækker i den...!

Du mener ikke definitely... maybe?.. vel Razz. for har ikke hørt om Maybe, maybe not, med ham.. også skal den da ses Very Happy

nårh jo... det er rigtigt... det er fordi jeg ka huske den hed måske, måske ikk på dansk...
men jo det er den... men den er virkelig god..
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyMan Okt 20, 2008 3:26 pm

Er der nogen der godt kan lide vampyr/varulv film, så ville jeg anbefale Van Helsing!
Den er sååå god!. Er helt vild med den, også er Underworld også god og Blade selvf haha..
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyMan Okt 20, 2008 10:04 pm

Ikke lige en film Wink Men Piger på prøveløsladelse, virklig dansk humor når der er bedst!
Linda P cracks me up! xD
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyMan Okt 20, 2008 10:10 pm

mcflys skrev:
Ikke lige en film Wink Men Piger på prøveløsladelse, virklig dansk humor når der er bedst!
Linda P cracks me up! xD

JA!!!!!
Linda P er en legende!
Wulffs Magasin - Christel Undersøger = det sjoveste Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 EmptyTirs Okt 21, 2008 1:02 pm

Sally-Judd skrev:
Er der nogen der godt kan lide vampyr/varulv film, så ville jeg anbefale Van Helsing!
Den er sååå god!. Er helt vild med den, også er Underworld også god og Blade selvf haha..

jeg er faktisk SLET IKKE til vampyr film , men Van Helsing er faktisk en god film ..
Men jeg vil anbefale Disturbia ! Er der nogle der har set den ? Det er den med en der overvåger sin nabo som han tror er seriemorder ! Lyder underlig , men den er faktisk realistisk . Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anbefal en film - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 7 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Anbefal en film
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Anbefal et band.
» film citater.
» Film eller hvad ??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: