Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Anbefal en film

Go down 
+23
Ditte
MeusDeus
mathilderosejones.
Linette
Annesteg
McFlyLover<3
ManiPunk
NannaBoelt
mcflys
xxPoynterxx
JasminM
Sidsel
Line
McFLY_DK
mcflyforfreakinlifetime
NinnaMaleneJones!
sofiee-
Sally-Judd
Ann-Jones
McFlyAreMyHeroes
Miley
Carolaade
Mill
27 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptySøn Jun 07, 2009 11:50 pm

xRindal skrev:
Annesteg skrev:
Line skrev:
Anugs thongs and perfect snogging! hah..

Selvom de kun er 14 år, og den er rimelig cheesy teenage-agtig, så er den faktisk meget sjov og sød :p

Også er ham Aaron da også lidt af en steg Very Happy

Kunne ikke være mere enig!! Razz
- Og rimelig fede sange by The Stiff Dylans!

Jaa det er en mega god film!
-Og må give ret i Aaron er sq pænt lækker
Very Happy

Er helt enig med jer andre! er vild med den film Smile
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptyTors Jun 11, 2009 1:02 pm

Må altså indrømme at jeg synes Final Destination filmene er ret gode... eller mangler stadigvæk 3'eren... men har set de andre 2... jeg sys de er vildt spændende og freaky og uforudsigelige på samme tid hehe...
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptyLør Jun 13, 2009 2:35 pm

Jeg kan anbefale den her film : Angus thongs and perfect snogging som hedder: Hormoner hængerøve og hårde bananer, på dansk! Den er mega god! Haha jeg så den med min veninde i går vi skreg af grin!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptyLør Jun 13, 2009 2:46 pm

Ann-Jones skrev:
Må altså indrømme at jeg synes Final Destination filmene er ret gode... eller mangler stadigvæk 3'eren... men har set de andre 2... jeg sys de er vildt spændende og freaky og uforudsigelige på samme tid hehe...

Jeg har kun set 3'eren, men det er altså også helt vildt god! Shocked Se den! Razz
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptyLør Jun 13, 2009 11:24 pm

Carolaade skrev:
McFlyAreMyHeroes skrev:
The sweetest thing, Just my luck & Just friends Very Happy
- mine tre yndlings film! I love you


Nu er det ikke for at disse dig eller noget som helst, og alle mennesker har jo forskellig smag.
men jeg syntes virkelig at Just My Luck er en ringe film.
den eneste grund til at jeg så den var fordi mcfly er med i den.
hvis de ikke havde været med ville jeg aldrig ha' set den.

Okay, jeg har tit tænkt på, om der var andre end mig der har opdaget at Chris Pine/Jake kalder Dougie for Danny på et tidspunkt !? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptyLør Jun 13, 2009 11:53 pm

McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
Må altså indrømme at jeg synes Final Destination filmene er ret gode... eller mangler stadigvæk 3'eren... men har set de andre 2... jeg sys de er vildt spændende og freaky og uforudsigelige på samme tid hehe...

Jeg har kun set 3'eren, men det er altså også helt vildt god! Shocked Se den! Razz

Har lige set den, men den er ikk ligeså god som de andre 2... fx hænger 1'eren og 2'eren meget sammen, da en af skuespillerne fra 1'eren også er med i 2'eren... i 2'eren er der 2 der overlever det, men man hører overhovedet ikk noget om dem i 3'eren... men den er stadigvæk god... det er bare de klammeste måder de dør på!
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptySøn Jun 14, 2009 5:30 pm

Ann-Jones skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
Må altså indrømme at jeg synes Final Destination filmene er ret gode... eller mangler stadigvæk 3'eren... men har set de andre 2... jeg sys de er vildt spændende og freaky og uforudsigelige på samme tid hehe...

Jeg har kun set 3'eren, men det er altså også helt vildt god! Shocked Se den! Razz

Har lige set den, men den er ikk ligeså god som de andre 2... fx hænger 1'eren og 2'eren meget sammen, da en af skuespillerne fra 1'eren også er med i 2'eren... i 2'eren er der 2 der overlever det, men man hører overhovedet ikk noget om dem i 3'eren... men den er stadigvæk god... det er bare de klammeste måder de dør på!

Så må jeg overveje at se de 2 andre, men ja klamme måder de dør på!
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptySøn Jun 14, 2009 8:23 pm

McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
Må altså indrømme at jeg synes Final Destination filmene er ret gode... eller mangler stadigvæk 3'eren... men har set de andre 2... jeg sys de er vildt spændende og freaky og uforudsigelige på samme tid hehe...

Jeg har kun set 3'eren, men det er altså også helt vildt god! Shocked Se den! Razz

Har lige set den, men den er ikk ligeså god som de andre 2... fx hænger 1'eren og 2'eren meget sammen, da en af skuespillerne fra 1'eren også er med i 2'eren... i 2'eren er der 2 der overlever det, men man hører overhovedet ikk noget om dem i 3'eren... men den er stadigvæk god... det er bare de klammeste måder de dør på!

Så må jeg overveje at se de 2 andre, men ja klamme måder de dør på!

jeg er blevet vildt paranoid haha... hver gang jeg ska på toilet eller lave mad eller sårn noget haha.. og tror ikk jeg tør at køre i rutchebane i lidt tid haha...
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptySøn Jun 27, 2010 10:24 pm

"FIGHTING"


Med Channing Tatum i hovedrollen [mums, bedre bliver det ikke], og er ikke en tøsefilm!

Meeeeeeen de bare overkroppe gør det hele meget værd Very Happy

Dén skal ses!
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptyFre Nov 05, 2010 10:42 pm

Serie: Pretty little liars.. andre der ser den? (:
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptyOns Nov 10, 2010 6:43 pm

Line skrev:
Serie: Pretty little liars.. andre der ser den? (:

Har set nogen af afsnittene, men glemmer hele tiden de sender den, men sys det er en spændende serie... det sidste jeg så var hende den lyshårede der blev kørt ned fordi hun vidste for meget... men var det sæsonafslutningen?`
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptyOns Nov 10, 2010 6:46 pm

Jeg synes også Inception var rigtig god da jeg så den i biografen...

Men er der en film jeg var VIRKELIG skuffet over da jeg så den så var det 'The Lovely Bones' !
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptySøn Nov 04, 2012 12:52 pm

Her kommer lige nogle flere anbefalelsesværdige film:

Først Gremlins fandt den i stereo studio til 25 kr. og måtte eje den. Det er bare en film jeg altid så da jeg var mindre. Den kære Gizmo. og synes det er utroligt at selvom det er sådan en gammel film efterhånden at effekterne faktisk er ret gode.
Jeg vil også gerne anbefale 'Never ending story' også tilbage fra Gremlins tiden. Helt fantastisk film, som både er spændende, sjov og mega sørgelig.

Kan rigtig godt lide Remember Me og Water for Elephants. Synes Rob er helt fantastisk i de film.

The Ugly Truth er også ret god.

Zombieland er fantastisk.

Without a paddle super sjov film (der er åbenbart lavet 2 versioner, så jeg henviser til den gamle med ham der spiller varulf i Buffy - the vampire slayer, hvis nogen har set den)
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 EmptyFre Nov 30, 2012 4:01 am

Det er godt nok ikke en film. Men serien Homeland er virkelig god.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Sponsoreret inhold





Anbefal en film - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 10 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Anbefal en film
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» Anbefal et band.
» film citater.
» Film eller hvad ??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: