Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 AM's fanfiction

Go down 
+4
mcflys
Annesteg
McFlyLover<3
MeusDeus
8 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyOns Sep 03, 2008 10:25 pm

haha her komemr så kapitel 1 af min første fanfiction.
Jeg er ret nervøs for den så håber i tager godt imod den.
en del af det jeg vil skrive i kapitlerne er ikke fiktion og er ting jeg har gennemgået, så jeg håber i tager godt imod det xD
gllæder mig meget til at få jeres kommentare.. well... here we go Very Happy


Kapitel 1 
”Op på tæerne Anne 'Mariski'!”
man hvor jeg hader det kæle navn! Men det er da i det mindste bedre end 'katrunse' eller 'Asmare Abdol Hamit' som Kathrine og Asta bliver kaldt der hjemme.
”ALDRIG står midt på banen og peg på bolden med venstre arm inden du skyder!”
jeg to et fast greb og ketsjeren og løb op til nettet, klar på en flugting, og mærkede hvordan boldens kræft rungede i min ketsjer..
”Det må vist være nok for idag” sagde Thor og kom over til mig.”HUSK nu ALTID at være oppe på tæerne.. 3 runder”
Jeg sukkede og løb 3 gange rundt om tennisbanen.
Min tennistræner Thor skulle studere jura i London, og jeg kunne ikke stoppe min tennistræning nu, så jeg tog med ham. Jesper (som jeg havde døbt Troels den første gang jeg mødte ham) var også med, så han kunne træne mig når Thor skulle læse.
 
Jeg kom ind i lejligheden og smed min jakke.
”jeg tager lige et bad” sagde jeg fraværende og gik ud mod bade værelset”
”mmmh” svarede Jesper mens han stod og (pænt sagt) kyssede Camilla. Hun var Jespers kæreste og var også taget med, da hun også skulle læse et eller andet som jeg ikke havde fået heeelt fat i. De skulle holde lidt øje med mig her ovre og jeg boede sammen med dem i deres lejlighed.
Jeg gik ind under bruseren og tændte for vandet. Først var det koldt, men det blev heldigvis hurtigt varmt. Vi havde den her VILDT seje bruser i lejligheden. Sådan en rigtig mikrofon bruser. Jeg begyndte som sædvanlig at skråle. Ved ikke hvor godt det lød. Der var gået en del tid siden jeg sidst havde sunget sådan professionelt. Sang, det var én af de ting jeg måtte sætte på pause i det år jeg var væk. Jeg har altid sunget i kor en gang om ugen siden jeg var 5, så det var helt mærkeligt ikke at have det som en del i hverdagen. Men jeg måtte finde noget herovre som kunne dække det lidt. Men først og fremmeste skulle jeg have spillet noget tennis! - det var jo trods alt det jeg var taget herover for.
 
Jeg kom ud fra badet og slog mig ned foran fjernsynet, og kiggede på vejrudsigten.
”tjaa. Troels, det ser ud til at der ikke bliver så meget træning i morgen... det kommer til at pisse ned!”
”Nåh da da Gurli.. Så må du jo løbe en tur eller noget. Jeg skal ud med Camilla”
”Gurli?! Hvor er du uopfindsom.”
vi spiste aftensmad, og jeg gik i seng.
 
Ganske rigtigt som vejrudsigten lovede... det regnede. Nej det regnede ikke bare, det regnede virkelig meget.
Jeg gik ud i køkkenet. Klokken var 11. der lå en seddel fra Jesper og Camilla som var taget afsted. Han havde snakket om noget med en båd tur på Themsen – det skulle nok blive sjovt i regnvejr! - men det må de jo selv om.
Jeg tog tøj på, spiste morgenmad, og fandt min mobil frem.
”Heej Thor . Smile Troels og Camilla er taget på en romantisk tur og jeg regner med at han ønsker mig væk til Kina når de kommer hjem Razz Kan jeg sove hos dig i nat?”
fandt hans nummer og under kontakter og sendte den.
Jeg regnede selvfølgelig med at jeg godt måtte sove der, så jeg fandt lige min tandbørste, og skrev en seddel hvor jeg var henne. Og ganske rigtigt. Der gik 5 sekundter og min mobil 'bibbede'.
”Hej tykke. Jo der er plads til dig. Men nogle af mine venner kommer i aften, så nu er du advaret Razz jeg kan godt sige dig, hvis jeg var til mænd så ville jeg falde for dem ;P”
jeg sukkede og tænkte med et smil på de tennis timer hjemme i Danmark hvor Morten kom ned forbi. Morten er vel nok omkring 30 og ikke særlig køn men hver gang han kom ned forbi banen skulle vi alle sammen lukke øjnene fordi Thor mente han var AAAALT for lækker for vores øjne. Thor har sgu altid været lidt små tosset.

Jeg tog min regnjakke på, låste døren og gik ned på gaden. Well... Det tydede jo til at blive en ret kedelig dag, så hvad gør jeg når jeg keder mig ? Jeg bager da en kage. Eller 2... Jeg købte lige de vigtigste ingredienser på vejen og forventede at Thor havde resten.
”heej Thor” Jeg åbnede døren og stillede poserne ved døren.
”Hvorfor tager du ikke ud og ser på London i stedet for at jeg skal se efter dig?” spurgte han og rejste sig op fra sofaen hvor han lige havde siddet.
”Jeg tager med Camilla en dag” sagde jeg
”du trænger da til at møde nogle på din egen alder?” blev han ved
”HA!? Jeg er sgu da for genert” svarede jeg og tænkte trist på den omgang jeg havde fået i slutningen af 6. klasse. Man siger godt nok at mobning gør en stærkere, men det giver også nogle dybe sår som virkelig håber vil hele med tiden.
Jeg vendte ryggen til så han ikke så tåren i min øjekrog.
”Jeg bager lige nogle kager. Jeg er i køkkenet hvis der er noget” han nikkede og smilede

Jeg havde bagt nogle kanelsnegle, en brownie og nogle hindbærsnitter, og stod nu og spillede sing star mod Thor. Han fik bare klask! Hen på aftenen begyndte hans venner at dukke op.
”Hey Danny. This fat little girl is Anne Marie” sagde Thor og en fyr med krøllede brunt hår smilede glad til mig, og gav mig hånden
”you are not fat” sagde han og blinkede til mig ”I'm Danny”
jeg over vandt min generthed og kiggede ham ind i øjnene
”haha... well i'm Anne Marie”
Nu begyndte en masse af Thors venner at komme ind af døren, så jeg fik travlt med at hilse. Det blev en rigtig hyggelig aften, men jeg måtte gå forholdsvis tidligt i seng da jeg jo skulle op og spille tennis dagen efter – hvis vejret eller er til det.


- som sagt skriv en kommentar og fortæl hvad du synes Very Happy

-MeusDeus
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyOns Sep 03, 2008 11:54 pm

Synes det er ret godt, tror ikke du behøver være nervøs for noget:)., måske lige læs det igennem for stavefejl, og det med at få flere føelser ind, men det plejer at blive bedre med tiden Wink
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTors Sep 04, 2008 4:01 pm

okay Razz - vil jeg gøre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTors Sep 04, 2008 4:07 pm

orv. har først lige lagt mærke til nu at jeg har skrevet noget i datid og noget i nutid Razz
Jeg beklager meget Razz skal nok gøre det bedre til næste gang (:
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTors Sep 04, 2008 5:11 pm

Det er rigtig godt, at af det er din første fic Very Happy Overhovedet ikke noget at være nervøs for (Selvom jeg også var det, da jeg lagde min første herind)
- Keep up the good work, glæder mig til mere Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTors Sep 04, 2008 7:23 pm

Ja det er rigtig godt. XD
Mere snart, og ja husk lidt flere følelser men eller er det bsare super god start.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTors Sep 04, 2008 11:12 pm

rigtig godt jaa Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyLør Sep 06, 2008 8:54 pm

Skide godt:D Bliv ved på den måde:D
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptySøn Sep 07, 2008 12:54 pm

Jeg synes også det er rigtig godt Smile
Du skal skam ikke være nervøs.
Bare fortsæt på den gode måde,
så glæder jeg mig til mere (:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTirs Sep 09, 2008 3:34 pm

Kapitel 2

Jeg vågnede omkring kl. 8 dagen efter.
Thor lå stadig og sov, og hans venner lå lidt forskellige steder rundt omkring i lejligheden.
Og jeg som synes der lugtede når min storebror holdte LAN aften der hjemme. HOLD KÆFT der stank af mandehørm i hele lejligheden.

Jeg gik ud i køkkenet for at finde noget morgenmad. Alle kagerne var væk (what a surprise) men kager hører nok heller ikke lige ind under kategorien morgenmad.
”good morning” sagde en søvdrukken Danny
”morning” sagde jeg og rakte ham en tallerken fra skabet.
Han strakte sig og kørte en hånd gennem håret.
Wow de krøller de var søde, OG DEN OVERKROP ! Danny VAR virkelig lækker, men jeg kendte ham jo ikke endnu og hvis der var noget jeg havde lært skulle det nok være ikke at dømme folk på deres udseende.
”thanks....so how long have you been in England” spurgte han og tog imod tallerkenen
”not so long” sagde jeg bare og gik ind i stuen og spiste min morgenmad.

Hvorfor fanden skulle jeg også være så genert. Danny virkede som en rigtig fin fyr, men HVER gang jeg mødte en ny person fik min generthed mig bare til at føle mig som et stort sort hul.
Det er sgu svært at forklare hvordan det føles. Jeg havde aldrig fortalt noget til Thor, så han forstår ikke hvordan jeg kan være så udadvendt og glad når vi er sammen, og så genert og stille når han har venner med hjemme.
Jeg er heller ikke ligefrem stolt af den person jeg var før jeg gennemgik mobningen. Og jeg skammede mig over at jeg skulle gennemgå noget så hårdt for at kunne indse det.

flash back
Jeg sad på mit værelse og læste en bog. Min mobil lå ved siden af mig. Det var min første mobil og jeg have næsten lige fået den...... 5. klasse...
Jeg var højere end de andre piger i min klasse. Populær.
Have lige afvist 5 piger som ringede for at høre om jeg kunne være sammen.
Hallo Asta?! Hvordan fanden kan Asta tro jeg vil være sammen med hende? Hun er så ... træls!
Og jeg er jo bedste veninder med Emilie. Det har vi altid været. Lige siden 1. klasse hvor jeg kom ind.
Min mobil bibbede, og lagde bogen og kiggede glad på skærmen. Med flimrende bogstaver stod der.
”Heej Rie. Jeg har ikke lyst til at være bedsteveninder med dig mere!”
afsender: Emilie.
Mit hjerte sank. Jeg sad bare og stirrede ud i luften. Hvordan kunne hun bare sende en SMS ?!
End of flashback

Morgenavisen var ikke kommet endnu, så jeg sad og spiste min mad, og stirrede ud af vinduet. Solen skinnede og himlen var blå, så det ville blive en rigtig fin tennisdag i dag.
”What are you going to do today?” Danny slog sig ned ved bordet.
”Tennis i guess” svarede jeg uden at kigge op fra morgenmaden.
Jeg kunne mærke hans øjne hvile på mig, jeg lod som ingenting og spiste videre.
”what about going to see London today” Thor kom bagfra, og slog sig ned sammen med os. Han kiggede spørgende på mig.
”but who should show me London?” spurgte jeg og kiggede spørgende på ham.
”I could” sagde Danny ivrigt og kiggede på mig.
”That's sounds like a good idea. I have some stuff to do” de kiggede begge to på mig nu. Det gjorde mig nervøs så jeg skyndte mig at sige det var iorden.
”Rend hjem og skift til noget mere... passende” sagde Thor, ”Som jeg har sagt, hvis jeg var en pige ville jeg gifte mig med Danny” han blinkede til mig, og jeg sukkede af ham og rullede med øjnene.
”I'll pick you up at 2” sagde Danny inden jeg gik ud af døren.
Jeg gik ned på gaden. Folk var så småt ved at vågne, og butikkerne var begyndt at åbne. Jeg stod og kiggede lidt på nogle vaser da jeg hørte en stemme bag mig
”Anne Marie... you forgot your coat”
Jeg vendte mig og så ind i et fregnet ansigt, og nogle meget blå øjne. Danny rakte mig min jakke.
”thank you Danny” Jeg smilede til ham og tog imod min jakke.
”see you later” sagde han glad.
”Yeah. I'ts going to be fun” svarede jeg ham, og gik hjem for at skifte tøj.


kommentarer ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTirs Sep 09, 2008 5:53 pm

Godt afsnit, og sødt med Danny Razz
Men puha, hende veninden der Sad Det er aldrig rart sådan noget ..

Mere snart ?
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTirs Sep 09, 2008 7:53 pm

theirstargirl skrev:
Godt afsnit, og sødt med Danny Razz
Men puha, hende veninden der Sad Det er aldrig rart sådan noget ..

Mere snart ?

Lige mine ord Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTirs Sep 09, 2008 9:14 pm

iiiih!? Mer' mer'!? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTirs Sep 09, 2008 9:37 pm

Rigtig godt. XD Men jeg er sku lidt ond. :b haha.. Seriøst det der med 5. klasse det var jo virkelig sådan det var, omg. hvor har man været underlig. Laughing Shocked
Men mere snart.
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyOns Sep 10, 2008 10:31 pm

haha . jeg kan sige de der flashbacks er ting osm er sket for mig. så jeg har en trang til lige at få det ud . hehe så hvorfor ikke i en fic Very Happy
så derfor var jeg også ret nervøs for den for jeg prøver og fortælle det sådan RET ærligt. og seriøst som i kan læse så var jeg sådan en svin overfor Asta ! men bare vent og hør hvad der sker Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyOns Sep 10, 2008 10:32 pm

og øhm Emilie er det ikke dig emilie endnu ! Razz bare rolig. jeg har jo ikek mødt dig endnu . kender dig ikke endnu i fic'en Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyOns Sep 10, 2008 11:32 pm

MeusDeus skrev:
og øhm Emilie er det ikke dig emilie endnu ! Razz bare rolig. jeg har jo ikek mødt dig endnu . kender dig ikke endnu i fic'en Very Happy

hvad med mig (:
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTors Sep 11, 2008 8:21 am

McFLYxSidsel skrev:
MeusDeus skrev:
og øhm Emilie er det ikke dig emilie endnu ! Razz bare rolig. jeg har jo ikek mødt dig endnu . kender dig ikke endnu i fic'en Very Happy

hvad med mig (:

Skal I være med i fic'en ? Razz
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyTors Sep 11, 2008 10:44 pm

det må tiden jo vise Razz

haha jo de skal så begge to. men skal lige have fic'en igang ! kap 3. komemr snart ! Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptySøn Sep 14, 2008 2:07 pm

Hurraaa! Glæder mig meget Very Happy Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptySøn Sep 14, 2008 2:24 pm

MeusDeus skrev:
og øhm Emilie er det ikke dig emilie endnu ! Razz bare rolig. jeg har jo ikek mødt dig endnu . kender dig ikke endnu i fic'en Very Happy

haha, okay. XD Jeg er helt rolig. Mere snart. :b
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptySøn Sep 14, 2008 2:38 pm

Glæder mig Smile
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyMan Sep 15, 2008 6:28 pm

Kapitel 3

Camilla og Jesper var kommet hjem og Camilla var allerede oppe.
”God morgen”, sagde hun smilende med en håndklæde omkring sig.
”God morgen. Camilla du bliver nødt til at hjælpe mig. En af Thors venner skal vise mig rundt i London. Jeg ved ikke hvad jeg skal tage på?” Sukkede jeg opgivende og satte mig på en stol der stod fremme.
”uuuuh Gurli, skal du ud med en af Thors venner?” Nu kom Jesper også ud i stuen.
”også godmorgen til dig Troels” svarede jeg.
”Jeg har lige købt den her vildt flotte kjole, vil du låne den?” spurgte Camilla
”Jeg går jo aldrig i kjole.. Men ellers mange tak” beklagede jeg mig.
”hmm... Prøv og gå ind og tage noget på og kom ud og vis det” sagde Camilla.
Jeg gik ind på værelset og fandt et par cowboy bukser og en t-shirt.
Kiggede mig selv i spejlet. Det kunne sgu godt blive bedre, men det var jo bare Danny, og en rundvisning så det behøvede jo ikke være det helt store.
Jeg gik ud til de andre igen for at finde mine All Stars.
”I behøver ikke sige noget. Jeg tager det her på!” sagde jeg da jeg godt kunne se på Camillas blik at det så lidt for almindeligt ud.
”kom her, og lad mig hjælpe dig” sagde Camilla og begyndte at sætte mit hår.
”Jamen Camilla, det er bare en tur i byen” protesterede jeg.
”Jamen jeg laver det også bare lidt pjusket”
Det bankede på døren, og Jesper gik ud for at lukke op, mens Camilla rendte ind for at få noget tøj på.
”Gurli det er til dig” sagde Jesper, og jeg gik ud til Danny.
Der stod han med sine fine krøller, og fregnede ansigt. Han havde et par slidte cowboy bukser på og en afslappet bluse.
”Hi Anne Marie. Are you ready?” spurgte han.
Jeg nikkede, tog min frakke og vi gik.

Danny viste mig hele London – eller hvertfald alt der der var værd at se efter hans mening.
”look, how beautiful it is” sagde Danny da vi sad i London Eye og kiggede ud over byen.
”Yeah it really is” sagde jeg og gav ham ret. Vi fik snakket en del og lært en masse at kende om hinanden. Også kom det som jeg have frygtet:
”Thor told me, that he wonder why you are so shy when i'm around. Are there something you should tell me?” Danny vendte sig om og kiggede mig direkte ind i øjnene.
”but we just met?” svarede jeg mens jeg prøvede at undvige hans blink ved et kigge alle andre steder hen.

(flash back)
”ALLE 5.B'er STIL JER SAMMEN” Inges stemme rungede ud over skolegården, og vi stillede os sammen.
Den lære som have opfundet ”Trimdag” skal seriøst skydes tænkte jeg ved mig selv, mens jeg stillede mig hen til de andre.
”Vi skal i Egebæksskoven og spille stratego! Det vil blive A mod B.”
Vi gik ned til skoven, og som altid var der kamp om at få en plads på bænken der nede.
Spillet gik i gang.
De fleste følte sig for ”seje” eller for ”modne” til at lege stratego, så de gik mere end de løb.
Jeg prøvede at spille med, uden inderlig stor succes.
Efter et par timer i skoven skulle vi så hjem igen til skolen.
Klokken ringede til spisefrikvarter, og jeg gik ned på biblioteket for at låne en bog. Sophie var også med nede, så vi slog os ned i en vindueskarm og snakkede.
”Hvad synes du om spillet i dag?” spurgte Sophie, mens hun var ved at lave en google søgning på billeder af den (efter hendes mening) ”super lækre” Jesper Christiansen
”Fint nok. Jeg synes ikke der var så mange der spillede med? Kunne heller ikke rigtig finde dem i skoven” sagde jeg uden at kigge op fra min bog.
Sophie holdte op med at hamre på knapperne og vendte sig om.
”Anne Marie, Jeg ved ikke helt om jeg skal sige det her?” sagde hun nervøst
”Bare snak løs du” svarede jeg og læste videre.
”De andre piger de spillede ikke med. Det stod gennem hele spillet oppe på den høje bakke...... De bagtalte dig.” fremstammede hun nervøst
Jeg strammede grebet om min bog.
”Hvad sagde de?!” sagde jeg mens jeg prøvede at kontrollere min stemme så den ikke rystede så meget – uden særlig meget held.
”Alt muligt. Det startede vist med at Emilie sagde du var dum, også svarede Michelle at det var du ikke, at du bare var en idiot. Daniella var også med. De var alle sammen med til det undtagen Asta og Amalie”
Mine øjne fyldes med tårer, og jeg lagde beslutsomt bogen fra mig, og gik med faste skridt ned at trappen.
Pigerne stod ved SFO'ens sofa og snakkede. Allerede på afstand skreg jeg:
”Jeg finder mig fandeme ikke i det her!”
De kiggede op. Jeg nåede helt der hen og skubbede til Josefine. Hun faldt ned på røven og begyndte selvfølgelig at hyle. Jeg vendte ryggen til og løb. Bag mig hørte jeg Michelle råbe:
”Fuck dig Anne Marie, DU ER SYG I HOVEDET!”
tårende løb nu i stride stømme ned at kinderne på mig, og jeg løb ud i skole gården. Satte mig i hjørne og stirrede ud i luften.
(end of flashback)

Jeg begyndte nu at græde stille og lydløs. Danny så ud som om han ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv.
”I'm not ready to tell you yet. I promise that i will tell you one day. But not now!” hviskede jeg mens ordene rungede i mit hoved: ”Hun er ikke dum, bare en idiot..... Du er syg i hovedet!....... bare en idiot........ bare en ....... idiot!”
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyMan Sep 15, 2008 6:29 pm

Super godt afsnit! (: Men det ved du jo allerede jeg synes hehe. Mer esnart, for uh glæder mig til næste!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction EmptyMan Sep 15, 2008 7:19 pm

Sikke et afsnit ! Shocked
Er godt nok ked af at høre det med flashbackene. -.-


Men ellers er det rigtig godt, bliv endelig ved..
Glæder mig til mere, snart ?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





AM's fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction Empty

Tilbage til toppen Go down
 
AM's fanfiction
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: