Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 AM's fanfiction

Go down 
+4
mcflys
Annesteg
McFlyLover<3
MeusDeus
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTirs Sep 16, 2008 4:59 pm

Ihhh du så go! Very Happy Mere! Og snart!!! Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTirs Sep 16, 2008 10:56 pm

Super afsnit det bliver jo bedre og bedre.. Very Happy Glæder mig til mere!
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTors Sep 25, 2008 9:47 pm

i må undskylde der er gået så længe, men som hos så mange andre så overtager lektierne sgu snart ens liv.
jeg har fået rigtig mange afleverings opgaver for på det sidste så der kommer nok lige til at gå lidt tid inden næste kapitel kommer Smile
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptySøn Sep 28, 2008 7:56 pm

Kapitel 4

Der var gået et par dage siden episoden med Danny. Jeg spillede en masse tennis for ikke at komme til at tænke på det hele igen.
Efter Danny havde vist mig byen og fulgt mig hjem, var jeg selvfølgelig brudt grædende sammen. Camilla var der med det samme, og jeg fortalte hende det, og bad hende love ikke at sige det til Jesper, og det lovede hun.
Solen skinnede og Thor og jeg var lige kommet ned til tennisbanerne. Jeg gik ind i pigernes omklædning og tog mit træningstøj på. Da jeg kom ned på banen var Thor i fuld gang med at varme op.
Vi fik spillet nogle timer og jeg havde virkelig gjort fremskridt de sidste par dage.
Efter et par timers spil gik jeg ind for at vaske mig og tage mit normale tøj på igen. Camilla og jeg skulle ud og shoppe i dag, og hun ville komme og samle mig op.
Jeg gik ud til vejen og lidt efter kom hun. Jeg smed min taske om i bagage rummet og satte mig ind på forsædet.
”klar på at få shoppet løs?” spurgte hun da hun bakkede ud fra den snævre parkeringsplads
”hell yeah!” svarede jeg glad og spændte min sikkerhedssele

Camilla må have et indre kompas der fortæller hvor er der udsalg tænkte jeg, da jeg stod i kø for at købe et par bukser, og Camilla var i prøverummet for at prøve en t-shirt.
Der var mange mennesker, og jeg var ved at blive en smule irritabel, da jeg blev skubbet ind i en pige der stod foran mig.
”ooh undskyld” begyndte jeg, da jeg så huskede jeg var i England og startede forfra med en ”ooh i'm sorry, are you all rigth?”
”Jeg har det helt fint.” sagde pigen og vendte sig om med et smil.
Jeg blev helt paf over at høre en der talte dansk, altså selvfølgelig ud over Camilla, Thor og Jesper.
”Hej jeg hedder Emilie” sagde hun og gav mig hånden.
”Anne Marie” sagde jeg og tog den.
Det blev min tur, og jeg skulle til at købe mine bukser opdagede jeg at jeg manglede 3 pund.
”Du kan låne dem her af mig” sagde Emilie og lagde de 3 pund på bordet, og jeg fik mine bukser. Camilla havde nu prøvet sin t-shirt og stod i kø til at købe den.
”Bor du her i England?” spurgte jeg Emilie mens vi stillede os over til udgangen for at undgå mylderet, og ventede på Camilla.
”Ja, jeg flyttede til for en del tid siden, for at studere. Hva med dig?” spurgte hun og flyttede sig for en tyk dame der skulle forbi med en masse poser.
'Jeg er her for at spille Tennis. Min træner skulle studere her så jeg flyttede med'
'Tennis cool' Jeg har ikke spillet det i årevis!' Sagde hun med et grin og blottede sine hvide tænder.
'Hvis du har lyst kan du da komme forbi i morgen, så kan jeg også betale dig tilbage' Sagde jeg.
'Det vil jeg meget gerne' Grinede hun. Fedt at møde nogle danskere. Jeg har ikke snakket dansk i lang tid' Smilede hun og idet samme ringede hendes telefon.
'Hi handsome' Smilede hun ned i telefonen og hun plaprede løs på perfekt engelsk. Jeg betragtede hende, det så ret sjovt hun bevægede sine hænder utrolig meget mens hun snakkede. Hun drejede en halv omgang og kom til at klaske en hånd lige i hovedet på en dame.
'Oh my God! Im so sorry! Tom I have to go..!' Sagde hun og lagde på. Jeg blev nødt til at bide mig selv i tungen for ikke at komme til at grine.
'Are you okay?'
Damen mumlede et eller andet oggik fortumlet videre. Camilla stod ved siden af mig nu og grinede. Jeg præsenterede dem
'Okay lad os komme ud her fra, folk kigger underlig' Halvhviskede hun rød i hovedet.
Vi gik ud og begyndte at gå videre ned ad gaden.
'Jeg gør altid sådan noget' Grinede hun. 'Jeg har alt for store håndbevægelser især når jeg snakker i telefon.'
Camilla grinede.
'Hvem snakkede du med?' Spurgte jeg. Hun rødmede lidt.
'Tom. Min kærerste Vi har været sammen i ja snart 2 år' Hun smilede drømmende.
'Know the feeling' Grinede Camilla og jeg følte mig en smule udenfor. Ikke at jeg ikke havde prøvet at have en kærerste det var bare aldrig blevet seriøst. Min generthed vandt altid og jeg hadede det.
'Jeg bliver nødt til at smutte, Tom henter mig om lidt' Sagde hun. 'Men tennis I morgen?'
Jeg smilede og fortalte hvor det var og hvornår hun skulle komme.
 
'ANNE MARIE løb nu for fanden efter den bold!' råbte Thor. Han elskede bare at have magten den lille tis.
Jeg spurtede frem og tilbage og var et øjeblik bange for jeg ville hoste mine lunger op. Jeg så Emilie komme ind og jeg stoppede og vinkede Thor vendte sig om og kiggede.
'Hvem er det?' Spurgte han og tjekkede hende vidst ud.
'Emilie, jeg mødte hende i går da jeg var ude og shoppe' Svarede jeg.
'Hun er..'
'optaget' Færdiggjorde jeg hans sætning. Han kiggede på mig og grinede.
Hun gik hen til os og sagde hej.
'Så okay. Jeg har ikke spillet Tennis i 100 år så jeg stinker sikkert' Sagde hun med et lille smil.
Vi gik igang med at spille og hun klarede det fint nok. Havde et par gode slag men om det bare var held var svært at sige.
Det var hende og mig mod Thor.
'Hey Guys' Smilede hun og jeg kiggede op og så Danny og en anden fyr. Kendte hun Danny?
Bolden kom til hende og kun skød til den hårdt. Den fløj over nettet og ramte Thor et vist sted. Han krøllede sig sammen i smerte og jeg hørte Danny og han den anden komme med et smerteudbrud. Emilie bed sig i læben, og kiggede ned i jorden.
”Se Thor, der GØR faktisk ondt at blive skudt ned” sagde jeg spydigt og tænkte tilbage på de gange Thor begyndte at skyde os ned hvis vi ikke løb hurtigt nok til opvarmningen.
Der kom ikke andet end en lille lyd fra Thor, som nok skulle fortolkes som ”FOR HELVEDE DET GØR NALLEFAR!”
Vi satte os op til klubhuset, og Thor have fundet noget is i køleskabet og sad og så rigtig ynkelig ud.
Danny var kommet sammen med Tom, og jeg sad og gjorde alt for ikke at se på ham. Emilie sad også og plaprede løs på det der HELT perfekte engelsk. Hun kendte åbenbart Tom. Dannys ven Tom var åbenbart ham Tom som ringede til hende i centeret......
”What about if we all play some tennis?” udbrød jeg midt i det hele. Alle rettede deres opmærksomhed mod mig, og jeg begyndte at få et af mine genertheds anfald. Heldigvis reddede Emilie hurtigt situationen for mig og var med på ideen. Vi gik ned og spille, Thor sad med din ispose på sidelinien og kom med tilråb. Emilie spillede mod Tom, så det ville sige jeg skulle spille mod Danny. Han var virkelig umådelig dårlig til det. Og hvis han skulle være heldig hvis han ramte bolden.
”Anne Marie hold et stift håndled, det gælder også dig Umulie !”
Jeg kiggede et øjeblik på Thor, da en hård bold kom mod mit hoved. Jeg nåede ikke at tage fra med ketsjeren, og blev ramt lige i øjet.
”What a ball!!” Udbrød Danny begejstret, men opdagede så at jeg lå på jorden skudt omkuld af hans fantastiske bold. Jeg rejste mig op, men det svimlede for mig og jeg faldt omkuld igen.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptySøn Sep 28, 2008 8:02 pm

haha rigtig godt (:
glæder mig til mere
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptySøn Sep 28, 2008 8:38 pm

Hahaahaha, årh grineflip !
Sikke et godt afsnit Very Happy - Fik mig virkelig til at grine her midt i en spansk aflevring som jeg ikke kan finde ud af -.-

Anyway, rigtig godt :d Mere snart ? Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 12:11 pm

Aj Rie! HVorfor er du så forbandet god!? Kæft hvor jeg alltså syns dét er godt!! Elsker bare Danny's aflevering og så specielt det der What a ball!? Ihh! Mere snart!! Kan næsten ikke vente! Very Happy <3
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 4:20 pm

Hehe. Du har afsluttet det genialt. xD Hpber du ku bruge det jeg skrev til noget. :b
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 5:22 pm

jo tak det hjalp VIRKELIG . jeg var fuldstændig død for ideer ! med alle de fucking dansk og engelsk afleveringer går fantasien til noget andet Smile Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 6:34 pm

Rigtig godt! Very Happy Glæder mig til mere cheers
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTors Okt 09, 2008 11:23 pm

Kapitel 5

Danny hjalp mig ud på bænken og jeg satte mig ved siden af Thor, der trods uheldet før havde utrolig mange kommentarer om hvor nice det så ud da jeg fik bolden i hovedet.
Mit øje var begyndt at hæve op, og blive lidt blåligt.
”Hold nu kæft Thor!” sukkede jeg, og kiggede opgivende på ham.
”Ohh i think you got a black eye?” Danny kiggede flovt på mig.
”wow! you are så clever” sagde jeg sakastisk og smilede til ham og prøvede og blinke med mit ene øje ”av for satan!” sagde jeg da det var det gale øje.
”tal ordenligt frøken!” sagde Thor
”I'm so sorry! Maybe if you can't play tennis tomorrow you wanna come to my party?” spurgte Danny der ikke lod sig mærke med det danske.
”With this eye?” spurgte jeg skeptisk.
”It's not that bad” sagde Thor og kiggede på mig med det blik der sagde PÅ HAM!!
”Well it is actually not a party but just you know... Dinner and stuff..” han kiggede bedende på mig.
”I'm sorry Danny but no”
”Okay.... Don't you just wan't a cup of chocolate or something?”
”She would love to” brød Thor ind, også var det en aftale.

Da de andre også var færdige med at spille tog jeg med Danny hjem for at få den kop kakao som Thor havde bestilt til mig.
Danny låste døren op, og jeg smed min trænings taske i entreen. Jeg stank af sved!
”eerh.. Danny? Can i use your Shower?” sprugte jeg.
”Off course!” sagde han og viste mig vejen ud til badeværelset.
Jeg tændte for den varme bruser og med stor glæde opdagede jeg at det var en mikrofon bruser lige som den hos Camilla og Jesper.
Jeg begyndte og skråle på livet løs, og der var virkelig en fantastisk akustik i det badeværelse.
Jeg fik badet færdig og gik ud til Danny.
Jeg blev overrasket da jeg så der stod en anden fyr ude i køkkenet sammen med Danny.
Han var ikke særlig høj af en mad at være. Omtrent lige så høj som mig -1.74 m. Han havde nogle stumpebukser og en t-shirt på hvor der stod Hurley.
Jeg stoppede op og kiggede spørgende på Danny der vendte sig om mod mig.
”This is Dougie. My room mate!. Dougie This is Anne Marie my hmm... 'She-dude'... Dougie – Anne Marie ... Anne Marie – Dougie”
Jeg gav ham hånden og så til min lettelse at han så lige så genert ud som mig. Han så enormt sød ud. Næse piercing lige som ham den flotte bassist Eirikur fra The Dreams hjemme fra Danmark. Og ørering i hvert øre.
Af en eller anden grund fik han mig til at slappe af. Jeg havde ikke tanker om hvad nu hvis han ikke kunne lide mig? eller Hvad nu hvis jeg ikke er god nok? Hvad nu hvis jeg bare var en idiot?.... bare en idiot...
”So how do you know each other?” spurgte jeg og satte mit i sofaen med min varme kakao.
”We are in a band together called McFly” svarede Dougie og virkede også helt afslappet.
”Nice!” udbrød jeg, og tænkte ikke videre over det.
”Wanna play playstation?” spurgte Dougie for nu at skifte emne.
”Yeah sure do you have Singstar?” spurgte jeg glad.
”eer yeah” sagde Dougie og lød ikke just begejstret for ideen.
”You don't like to play Singstar?” spurgte jeg skuffet
”Not really, course very i'm so good at it” skyndte han at svare med et glimt i øjet.
”You can't beat me!” sagde jeg udfordrende
”Ohh, Hell yeah i can! I heard you sing in the bathroom and OOH MY EARS!!”
jeg spillede fornærmet og vendte halvt ryggen til ham.
”No i'm just kidding. Your voice is amazing”

Jeg kiggede genert ned i gulvet. Jeg ved aldrig hvad jeg skal gøre af mig selv når jeg får ros. Det er ligesom skole-hjem samtalerne tilbage i folkeskolen. ”Anne Marie arbejder godt i timerne og er meget dygtig til dem.” Ja men hvor helvede skal jeg kigge hen når du fortælle mig det? Hva' fru Inge Tougaard?!

”And you look pretty cool with that black eye too!”
”Hahahaa” grinede jeg. Jeg havde glemt alt omkring det øje, mens jeg var der.
”We are having this party on friday. Do you wanna come?” Spurgte Danny, for nu at komme med ind i samtale igen.
”With this eye?”
”Emily can something with make up. And it is first on friday so it has alot of time to disappear” sagde Danny.
”Belive me. She is the fairy god mother with make up” sagde Dougie overbevisende
”Yeah Dougie knows” sagde Danny og Dougie slog ud efter ham.
”All right then” sagde jeg glad.
”Is Sidsel comming?” spurgte Dougie og henvendte sig til Danny
”Yes i think so. She will be home from Denmark tomorrow. Ooh i haven't told you Anne Marie. My girlfriend Sidsel is from Denmark too. Just like Emily and you!”
”Nice” stor smilede jeg og fortsatte:”You guys can't let danish girls alone huh?”
”Nope, we hate them!” sagde danny med et glimt i øjet
”I now i understand why they like danish girls so much” mumlede Dougie og skyndte sig over for at sætte sing star i gang.
Jeg smilede over denne bemærkning.

Efter at have slået drengene 14-15 gange kørte Danny mig hjem.
”see you on friday?” sagde Dougie og gav mig et lille nervøst farvel knus da vi gik.
”Yeah sure.”
”Great! Here is my number if there should be something”
”Thank you” sagde Jeg og han tastede hurtigt sit nummer ind på min mobil, og navngav det ”Dougie the hot guy” Jeg skrev mit ind på hans og navngav det ”Anne Marie den geniale og meget smukke!”
”What does it means? Spurgte han og prøvede at udtale hvad jeg havde skrevet.
”Who knows” svarede jeg og satte mig ind i bilen og lod Danny køre mig hjem.



beklager den lange ventetid Razz håber i kan lide det .. det er ikke blevet super godt men håber det er iordne Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyFre Okt 10, 2008 2:04 pm

WIIE Very Happy I like it! cheers
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyFre Okt 10, 2008 4:17 pm

Jeg synes det er super godt! cheers
Kan godt lide at du har humor med i det Very Happy

Forsæt endelig! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyFre Okt 10, 2008 7:06 pm

Jeg kan skam også lide det! Very Happy
Der er rigtig mange sjove ting med i det, skide godt.
Fortsæt på den gode måde, så glæder jeg mig til mere! (:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyLør Okt 11, 2008 12:30 am

Ja, det er fedt at du har noget humor med! og så er det altså også bare rigitg godt i det hele taget Very Happy -keep up the good work!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyLør Okt 11, 2008 6:24 pm

Super godt (: Hehe.. Uuh. glæder mig itl at se hvad der sker til festen! xD
Og ja hmoren i det er mega fedt. Fd måde du fik det her kap afsluttet på, eller det er jo så fordi jeg har læst det første. Wink
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyLør Okt 11, 2008 8:57 pm

hihi mega godt Very Happy

og der kom jeg
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTors Okt 30, 2008 2:23 pm

Kapitel 6

Anne Marie POV

Jeg fik spillet en del tennis de følgende dage, og i dag var heller ikke en dag til afslapning.
Både Thor og Jesper var nede for at træne så der var kommentarer konstant med:
”OP PÅ TÆRENE”, ”SVING IGENNEM”, ”FLYT FØDDERNE”, ”AFSLUT SLAGET ORDENLIGT” osv.....
Mit blå øje var efterhånden forsvundet lidt, så jeg tænkte på at tage med til festen som allerede var i morgen aften.

Efter træningen sad mig og Thor lidt og snakkede med Jesper var i bad.
”Har du planer for i morgen?”, spurgte Thor - mens han satte nye strenge på sin ketsjer.
”Jeg ved ikke helt.... Dougie har inviteret mig til en fest, ved bare ikke helt om jeg kommer” sagde jeg og strækkede mit ben ud.
”Det kan ikke være så svært?!.. Jeg kan hvertfald ikke se nogen grund til ikke at tage af sted!”
”jamen du ved jeg er så genert” sagde jeg.
”Hør” sagde han og svingede prøvende med ketsjeren. ” Jeg ved ikke hvorfor du er så genert, men hvis du ikke gør noget ved det så holder du jo heller ikke op med at være det vel?”
Jeg tog en rask beslutning og fandt Dougies nummer på min mobil og skrev til ham at jeg kom.

Emilies point of view:
 
'Så må du kigge' Sagde jeg og betragtede stolt AM, hvis blå øje nu var helt dækket.
'Wauw' sagde hun 'Dougie havde sku ret da han sagde du var magisk til det her!'
Jeg grinede.
'Ja det ved han alt om den dreng' Hun kiggede spørgende på mig.
'Lad os bare sige, han var utrolig.. beruset og at han kan gå for at være en meget sexet pige.' AM flækkede af grin.
'Ja det gad jeg sku godt ha set'
'Men øhmm. Er det sådan fest, fest. Eller er det mere sådan mad, du ved? Spurgte AM og så lidt nervøs ud mens hun betragtede sig selv i spejlet.
'Altså det starter som mad. Men bliver hurtigt til fest fest, du ser godt ud det skal nok blive hyggeligt!' AM begyndte at synge.
'Du smukkere end smuuk....'
'Du synger sku da mega godt!' Sagde jeg og hun smilede lidt genert. 'Hvad er det for en sang?'
'Det er en 'smukkere end smuk'. Med 'Thomas Buttenschøn' Det sagde mig ingenting, nu havde jeg heller ikke lyttet til dansk musik i.. Ja lang tid. Vi fandt den på youtube og der gik ikke lang tid før vi dansede rundt og skrålede på livet løs.
'DU SMUKKERE END SMUUK OG DU VED DET GODT!!' Skreg vi med mens vi ordnede hår.
Ligepludselig stoppede AM med at synge, og det lød ikke helt så godt når jeg sang alene. Jeg vendte mig om og så hvorfor. Jeg så Tom, Harry og Dougie stå og stirre underligt på os.
'What's up guys?' Spurgte jeg forpustet.
'You know I love you babe, but you're never gonna be a singer' Sagde Tom til mig. Jeg gik over og slog ham men grinede.
'I know, but look what I can do with make up!' Sagde jeg og pejede på AM. Hun så lidt utilpas ud som Drengene stirrede på hende.
'So are you ready soon?' Spurgte Tom mig.
'Sweetie it takes time..' Sagde jeg og prikkede ham på næsen. Han sukkede, jeg havde vidst givet ham det foredrag et par gange før.
'But you've been up here all afternoon, we were kinda getting worried you might choked on the hairspray' Sagde Harry og jeg slog ham. AM sagde ikke noget kiggede bare ned i jorden.
'Now get out or we're gonna spray on you as well, we'll be down in a second' De forsvandt overraskende hurtigt.
'Er man lidt genert eller hvad? Spurgte jeg med et smil.
Hun nikkede, mumlede et eller andet og trådte sig selv over tæerne.
”skal vi gå ned?” spurgte jeg og tjekkede mig selv i spejlet.
”Jeg ved ikke helt” sagde AM og trådte sig selv lidt over tæerne.
”Kom nu? Det bliver pisse sjovt. Du kan jo heller ikke side her oppe hele aftenen som en eller anden rapunsel?” Jeg trak hende med.
”okay så. Hvordan ser jeg ud?” spurgte hun og så nervøs ud.
”fantastisk!”


Anne Marie's POV

Jeg gik ned af trappen, et trin af gangen. Musikken slog mig i møde og der var allerede kommet en del. Emilie trak mig glad gennem myldret over til Tom.
”Girls you look like... Wauw!” sagde Tom og gav Emilie elevatorblikket, hun slog armene om ham og kyssede ham, og jeg synes gulvet lige pludselig blev meget interessant at kigge på.
”Doug asked for you” sagde sagde Tom uden at løfte blikket væk fra Emilie.
Emilie vendte sig mod mig,
”Han er ovre i sofaen – og han har kigget på dig konstant siden du kom ned af trappen” sagde hun og blinkede og vendte sig så om til Tom igen.
Jeg fik stukket en øl i hånden af Danny, der dansede forbi, med en pige under armen.
”Hey AM – looking good tonight huh?! This is Sidsel! She is my girlfriend – from Denmark.”
”Thank you, Hi Sidsel, i'm Anne Marie!”
”Hi i'm sidsel” sagde hun og nåede lige at give mig hånden før Danny trak hende med over til baren.
Jeg fik øje på Dougie der smilede til mig. Jeg smilede igen og gik over til ham.
”Hi AM! You look sexyeerh i mean fantastic” sagde han og kløede sig i nakken.
”Thank you” sagde jeg og rødmede.
Jeg tog en slurk af min øl og kiggede rundt på dem der dansede.
”who is all these people?” spurgte jeg?
”friends, friends friends and friends friends friends.” sagde han og lyste op i et smil.
”ooh” sagde jeg og smilede lidt forvirret.
”can i ask you something?” spurgte Dougie og så lige pludselig meget genert ud.
”yeah sure” sagde jeg og så smilede på ham.
”do you got a... you know... boyfriend?”
”Nope” sagde jeg og lo over det udtryk der kom i Dougies ansigt.
”What about you?” spurgte jeg og så interesseret på ham.
”a girlfriend? Perhaps? What do you think?” spurgte han og spillede hemmelighedsfuld.
”I don't know, do you?” spurgte jeg ivrigt.
”unfortunately no. I don't have a girlfriend” sagde han og så trist ud.
”Do you wanna dance?” spurgte jeg, nu for at skifte emne.
Jeg rejste mig op og trak ham med ud på danse gulvet, inden han nåede at svare.
Vi havde danset et stykke tid da Danny smækkede en ny cd på.
Folk begyndte at gå ud på gulvet og danse tæt.
Emilie dansede med Tom, Sidsel med Danny, og jeg kunne ikke få øje på Harry.. Dougie gik et skridt nærmere og lagde armene omkring mig, og jeg lagde mine arme omkring hans hals, og lage mit hoved på hans skulder.

Musikken var langsom og rolig. Jeg løftede hovedet og kiggede ham ind i øjnene. Han kiggede tilbage. Jeg bøjede mig frem og kyssede ham.
”I'm sorry!” sagde jeg og skulle til at rive mig løs og løbe op på mit værelse. Hvorfor fanden skulle jeg også kysse ham? Han kan jo nok ikke lide mig? Hvad nu hvis...?
”Hey! it's all right!” sagde han og holdte mig tæt ind til sig og kyssede mig. Længe og blødt.
Jeg trak mig lidt fra ham.
"Ehm.. What are you doing?" Jeg havde det på en måde mærkeligt. Jeg havde sommerfugle i maven og følte at det hele var fantastisk, men jeg havde det også på en måde dårligt.
"Errhm.. I'm just Kissing you?" Dougie kløede sig genert i nakken.
jeg bed mig i underlæben og tog ham i hånden. jeg så over på Emilie. Hun satte tommelfingeren i vejret og smilede over hele ansigtet, og hviskede noget ind i Tom's øre.
Dougie tog armen om min nakke. jeg så på ham og smilede. Han bøjede sig fremover og kyssede mig igen, og jeg lukkede øjnene. Vi stod midt på dansegulvet og kyssede i meget lang tid.
"Good catch Doug!" Danny kom dansende hurtigt forbi, og gav Dougie et klask på skulderen. Der var blevet sat en vildere sang på. Dougie lavede et sødt ansigtsudtryk og blev lidt rød i hovedet.
Harry stod og lavede fagter for at signalerer det samme som Danny lige havde sagt. Jeg grinede.
Dougie så en smule irriteret ud. Jeg tog ham i hånden og flettede vores fingre.
"Let's go somewhere quite!" sagde han og trak mig igennem mylderet.
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTors Okt 30, 2008 3:58 pm

Super godt (: hehe. håber du ku bruge mit til noget, selvom det ikke lgie var det bedste xD
Men nårh hvor er Dougie sød.. Og godt du vandt over din generthed (;
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTors Okt 30, 2008 5:33 pm

Det er virkelig godt! Very Happy
- Jeg grinede gennem hele afsnittet! hehe.
Og hvor er de bare kære (: Fortsæt på den gode måde, så bliver det super! Razz
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTors Okt 30, 2008 6:02 pm

Oh my god! I love it!! Rie, du er min danish-hero! Wink Det bare så godt!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTors Okt 30, 2008 6:34 pm

Det er så godt skrevet Very Happy Det er sødt, sjovt, kært og jaeh. GREAT cheers haha..

Fortsæt fortsæt fortsæt endelig på samme måde Very Happy Det er rigtig godt.

Mere snart ? Smile
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTors Okt 30, 2008 7:36 pm

hvor er i alle sammen søde Wink
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyTors Okt 30, 2008 8:55 pm

nuurh, det er bare så sødt haha Very Happy
og så for jeg ingen gang en chance for at tale med dig, før jeg blivet hevet videre haha ej Very Happy
men det er rigtig godt, mere snart tak (:

<3
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 EmptyFre Okt 31, 2008 1:03 am

Hvor er det altså bare sødt! Får mit humør i top efter at have lavet stil hele aftenen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





AM's fanfiction - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: AM's fanfiction   AM's fanfiction - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
AM's fanfiction
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: