Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mille's fic

Go down 
+12
Ann-Jones
sofiee-
BetteMøffe
Ditte
Sidsel
Sarah
Line
McFlyLover<3
mcflys
Annesteg
MeusDeus
Mille
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyOns Jan 07, 2009 10:46 pm

Wow Virkelig godt skrevet <3
Dram, Drama, Drama haha
Hvad mon der nu sker med Danny og Mille?? Dam da da Daam
Glæder mig umådeligt meget til mere .
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyOns Jan 07, 2009 11:32 pm

Så girls !! Ready for some more xD
Godt !
(Har delt det op i a og b stykke for Sidsel skyld xD haha <3 )

____________________________________________________________________________

Kapitel 21A

"So... tell me all about it!" Simon kom gående imod mig med en kop te. Min ansigt var fuld af snot tårer.
"Well..." Jeg snøftede. Mine øjne blev fyldt med tårer.
"I don't wanna tell YOU about it..." sagde jeg og sippede min te i mig. Jeg hadede te noget så groft!
"Come on! I won't Kiss you again!" sagde han og blinkede til mig. Jeg grinede.
"that's not funny!" halv snøftede jeg. Han grinede og tog armen og mig.
"Come on... Tell me..."
"it's just Danny!" sagde jeg og begyndte at hyle. Simon så forskrækket på mig.
"what is wrong with Danny?" Jeg hulkede højt.
”Everything is wrong With Danny!” sagde jeg og satte kruset hårdt på bordet. Så hårdt at teen skvulpede.
"He is such an ass ! and i hate him!?" vrissede jeg grådkvalt.
"wauw? i've never thought that THAT could came out off your mounth?" Sagde Simon og grinede lidt.
"But it DO!! He is stupid i just wanna kick his ass!" Råbte jeg. Engang imellem var det rart at komme af med lidt vrede.
”Wauw..” Sagde han og så på mig.
”Why did i even meet him ? I just wan’t eveything to go back to the start!” han sagde ikke noget. han kiggede bare på mig.
"Say something!" sagde jeg og kiggede på ham. Han gik over og lagde armene om mig. Jeg gjorde ikke modstand. Jeg lænede mig ind mod ham. Han så mig i øjnene.
"Are you sure?" spurgte han og tog en tot af mit hår om bag øret. Jeg nikkede og tog om halsen på ham. Hans læber rørte forsigtigt mine. Jeg begyndte og hive hans trøje af ham. Han kyssede mig på kravebenet. Jeg sukkede og kørte mine hænder over hans ryg. Det var meget anderledes. Men på en god måde. Eller var det? Jeg prøvede at få Danny ud af hovedet, men det var svært. Billedet af ham og mig, liggende krøllet sammen i sofaen, kun ham og mig. Den måde han kigger på mig giver mig kuldegysninger. Han kører sine fingre over armene på mig og hvisker i mit øre : I love you..
Jeg så op på Simon igen. Hans blå øjne lyste imod mig. Han tog forsigtigt om min nakke og lagde mig ned. Jeg så ham dybt i øjnene. De blinkede langsomt og beroligende. Jeg kørte fingrene igennem det korte brune hår. Han smilede.
”Kiss me…” hviskede jeg og lukkede øjnene. Han kyssede mig langsomt. Jeg kunne mærke hans hænder begynde at knappe min kjole op.
"Come on." sagde han og tog mig i hånden. Jeg fulgte lydigt efter og glemte alt om Danny. Han trak mig med ind i soveværelset.

Am’s POV:

"Doug?"
"mmh" mumlede han og maserede mine skuldre.
Vi halv sad, halv lå på sofaen og så det sidste af en eller anden dårlig amerikansk film.
"do you remember the day you hang up all the christmas lights?" Jeg kunne mærke han nikkede.
"I was in the kitchen with Mille?"
"Yeah?" sagde han og stoppede med at massere,
"she told me something...." jeg holdte en pause, og vidste ikke hvad jeg skulle sige
"uuuh? Mille gossip?" sagde han og puffede til mig.
"if you thought that your friends girlfriend was on her way cheating on your friend?" sagde jeg og lukkede munden hårdt sammen
"do you think Mille is cheating on Danny? or Sam on Tom?"
"you didn't answert my question?" jeg kiggede ned på mine hænder. han log mine hænder ind i sine og jeg kiggede ham ind i øjnene
"you didn't answer my question eighter?" Hans øjne så gennemtrængende på mig.
”So?” sagde han og viste lidt af sine tænder i et kort smil. Jeg så ned i jorden.
”It’s Mille.. She met some guy in LA who really liked her!” Jeg fik øje på en lille plet på gulvet og fokuserede på den.
”Am.. Please look at me!” sagde han og tog fat under hagen på mig. Han fangede mit blik og holdte det.
”Mille really loves Danny and she would’nt EVER cheat on him!!” Jeg nikkede og lænede mig tilbage imod ham.
”I know… But i just have this wierd feeling..” sagde jeg og så på ham igen.
”Don’t have… Watch the movie..” Han kyssede mig i panden og stirrede stift på skærmen. Hans kæber blev spændte så jeg kunne se han tænkte på noget. Jeg lagde mit hoved på hans brystkasse. Hans hjerte hamrede langsomt.

Mille’s POV:

Jeg lukkede mine øjne op. Det store vindue lyste mig lige ind i øjnene. Jeg kunne mærke et par arme omkring mig. Simon trak vejret langsomt og roligt bag mig. Jeg rev mig forsigtigt væk og tog mit tøj på. Jeg gik ud på det store badeværelse. Varmen i gulvet føltes rart imod mine bare fødder. I det store spejl mødte jeg et billede af mig selv. Jeg så anderledes ud. På en eller anden måde gjorde jeg? Jeg tog min telefon op af lommen. 8 ubesvarede opkald. Jeg åbnede mappen for opkald.
DannyBoyMyLover!Very Happy <33
Det samme geniale navn han selv havde lavet stod otte gange ned af skærmen. Mine øjne blev slørede. Jeg gled langsomt ned af væggen imens jeg hulkede. Tårrene trillede ned af kinderne på mig.
”PIS!” Skreg jeg så højt jeg kunne og hamrede i gulvet. Det bankede på døren.
”Mille? Are you O.K?” Simon stemme lød søvnig. Jeg græd og græd. Jeg kunne slet ikke svare.
”Mille!” sagde han bestemt ude på den anden side. Jeg kravlede hen til døren og låste op. En forskrækket Simon kom frem i døråbningen.
”Mille..” han rakte ud efter mig. Jeg rykkede mig væk.
”Stay away from me!!!” skreg jeg og fandt det nærmeste hjørne. Hans øjne så på mig.
”Mille… I’m sorry… I did’nt mean to do anything With you last night… I just trind to be your friend?” sagde han og satte sig i skrædderstilling på gulvet.
”Well you are’nt a very good friend are you!?” råbte jeg og gemte mit ansigt i mine hænder.

AM’s Pov

Måske havde jeg dømt Mille for hårdt? Jeg havde jo ingen beviser… Men bare dét blik i hendes øjne.? Det beviser jo intet? Jeg burde undskylde over for hende.
Tankerne susede rundt i mit hoved. Hva fanden skulle jeg gøre? Jeg havde jo intet bevis.
Jeg hev mobillos op af lommen og skrev hurtigt til Mille.
”Heej Mille xD :b <3 skulle vi ikke hænge lidt ud over en iceblend eller noget ? :b xD”
Jeg smed min mobil på puden ved siden af, og gik ud for at tømme postkassen.
Regninger, regninger, fanbreve, fanbreve, fanbreve… ikke det store.
Min fødselsdag var i morgen, og dougie var til lydtjek. De havde koncerter i dag d. 6, i morgen den 7. (med fødselsdag for mig der efter) Så holde de fri den 8 og 9. Koncert den 10. og 11. Og så skulle vi holde en stor fælles fødselsdagsfest for Danny den 12.…(tid til at trække vejret) kørte lige planerne igennem inde i hovedet.
Jeg gik ind igen og smed brevene på sofabordet og tog mobilen op.
”Heej Rie. Jeg køber nogle og kommer over. Vi ses!”

Mille’s POV:

Den lune forårs vind blæste mit hår til alle sider. Min mave gjorde ondt. Hvad nu hvis jeg kom til at røbe noget om Simon over for Rie? Nej det ville jeg ikke! Hun skulle ikke vide noget som helst om det! Det var bare noget der hurtigt skulle glemmes og smides langt bag i rodekassen i mit hoved. Jeg drejede ind af stien. Jeg kunne se Danny’s hus herfra. Heldigvis var han ikke hjemme. Jeg fik endnu mere ondt i maven af at tænke på ham! Jeg så mig til begge sider og gik over vejen. Rie stod i vinduet og vinkede. Jeg smilede svagt og gik ind igennem lågen.
”Heej!” sagde Rie og gav mig en krammer.
”hej.” sagde jeg stille og hang min jakke på den nærmeste knage. Jeg kunne se på hende at hun kunne se der var noget i vejen. Hun tog posen med iceblends og satte den på køkkenbordet.
”Mille..” Begyndte hun. Jeg blev nervøs. Havde hun set mig? Vidste hun noget om det?
"jeg vil bare sige undskyld for at havde været så dum her på det sidste.Jeg troede der var mere mellem dig og Simon end du sagde.... Jeg er ked af jeg ikke stolede på dig. Jeg vil bare ikke havde at hverken dig eller Danny bliver såret. Undskyld Mille" sagde hun og gav mig et knus.
Jeg fik tårer i øjnene. Hun slap mig igen og så forfærdet på mig.
"Nej du må ikke græde!!" sagde hun og tog mig på skulderen. jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige. hun tørrede tårene af mine kinder og gav mit et kram til. jeg stod helt stiv og hun gav hurtigt slip på mig.
"Mille hvad er der galt?" Jeg prøvede på at se hende i øjnene, men jeg kunne ikke!
"Mille?" spurgte hun. Det så ud som om hun begyndte at regne det ud.
"Du var ikke hjemme i nat... Danny sagde i havde haft et skænderi... hvor var du henne?" hun havde stadig hånden på min skulder.
"Fortæller han dig bare alt eller hvad!?" vrissede jeg.
"vi var har altid været gode venner, også før McFly... Mille fortæl mig det er slut mellem dig og Simon!"
"Det er slut mellem os! det har det været længe!!!" mumlede jeg og kiggede ned i jorden.
"og gentag det igen og kig mig ind i øjnene?" kommanderede hun
"Bland dig udenom for helvede!" sagde jeg surt og så vredt på hende. Jeg havde altid været god til at lyve. bare ikke om sådan noget her. hun gik et skridt baglæns og så ud som om hun havde brændt sig på mig.
"sig det er løgn?" hviskede hun så skuffet på mig. jeg sagde ikke noget.
"fuck ud af mit hus nu`?" Jeg så på hende.
"fortæl mig lige en ting mille? fik du penge for det?`" jeg nåede ikke og svare før hun fortsatte.. "hvad er det nu liiige man kalder den slags? .... nååh ja LUDER?" Det gav et sug i maven da hun sagde det. Jeg så målløst på hende.
"Luk røven okay! Jeg har virkelig ikke brug for at du er fordømmende over for mig lige nu!" råbte jeg og tog min jakke ned fra knagen.
"Hvem er det lige der skal lukke røven af os to hva ? ved du hvad ? måske skulle du bare tage og fuck'e ud af mit liv? danny har fortjent så meget bedre end dig !" jeg stod bare og stirrede på hende.
"fuck ud af mit hus sagde jeg!"
"Med glæde!" sagde jeg og smækkede døren bag mig.
"FUCKING MØG SO" råbte hun efter mig. jeg havde aldrig set den side af hende.

Så venner ! Hva syns i ? Very Happy
(b-stykket kommer meget snart! Very Happy)
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyTors Jan 08, 2009 10:18 am

For the love of Bob Shocked

Hvad er det liiige der sker her?!
Mille din store 'spade', hold dig langt væk fra Simon, he's bad baaaaaad !! Evil or Very Mad
Nu må du lige tage dig sammen!! Rolling Eyes

Super godt afsnit, Mille-pigen! XD
- Fantastisk skrevet as usual Very Happy

Havde lige et mindre grineflip med;

Citat :
"sig det er løgn?" hviskede hun

"Alle ved det, alle kan se det - sig det løgn!" XD
Hahahaha, sorry, men den sang kom jeg lige til at tænke på midt i alt det alvorlige (;

Glæder mig til del 2 Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyTors Jan 08, 2009 4:19 pm

Annesteg skrev:
For the love of Bob :shock:

Hvad er det liiige der sker her?!
Mille din store 'spade', hold dig langt væk fra Simon, he's bad baaaaaad !! :evil:
Nu må du lige tage dig sammen!! :roll:

Super godt afsnit, Mille-pigen! XD
- Fantastisk skrevet as usual :D

Havde lige et mindre grineflip med;

Citat :
"sig det er løgn?" hviskede hun

"Alle ved det, alle kan se det - sig det løgn!" XD
Hahahaha, sorry, men den sang kom jeg lige til at tænke på midt i alt det alvorlige (;

Glæder mig til del 2 :D
haha den havde jeg slet ikke tænkt på. ;b
kunne ellers været ret genialt hvis jeg begyndte og danse rundt og sang det ;D
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyTors Jan 08, 2009 5:21 pm

Haha, det kunne faktisk være ret sjovt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyTors Jan 08, 2009 5:37 pm

Shocked Shocked Shocked
Nej altså! Hvad er det for noget hun har rodet sig ud i? Årh altså, stakkels Danny. Stakkels Mille.
- Hun skal holde sig væk fra Simon, we want a happy ending! Razz
Jeg glæder mig super meget til næste afsnit, det er virkelig godt!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyTors Jan 08, 2009 9:39 pm

Nej nej nej! Dumme Mille altså! Hun skal holde sig laaangt væk fra Simon og så på en eller anden måde gøre det godt igen med Danny Shocked

Kan næsten ikke vente med at læse det næste cheers super skrevet..
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyTors Jan 08, 2009 10:52 pm

Super duper godt! xD Men oste bob da, hvordan skal det hele gå i orden nu!? ö
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyFre Jan 09, 2009 6:37 pm

Aww hvor er i søde Very Happy

Rie og mig er i FULD gang med at skrive det næste! I må lige vente et par dage mere, men så kommer det skam også!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyFre Jan 09, 2009 11:23 pm

WOW det er virkelig godt. Glæder mig til del 2

Tusind gange undskyld jeg ikke kommenterede da du liggede det ind haah.
Var ellers i fuld gang med at læse det, men så pludselig kom der bare mennesker ind på værelset og så kunne jeg jo ikke rigtigt.
Men rigtig, rigtig, GODT
i looove it <3
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 5:35 pm

All right pirates ! Ready for some more??? Very Happy
Godt, det er jeg glad for !!!

Here we go..

(Btw. Emilie : Elsker udtrykket ostebob !!!! Very Happy )

_______________________________________________________________________________________

Kapitel 21b

Am’s POV:

Jeg smækkede døren hårdt i.
HVORDAN kunne hun gøre det? og hvad skulle JEG nu gøre? der ville gå timer før Dougie kom hjem. og jeg ville fortælle ham det uden tvivl... men hvad så ? var jeg for hård ved hende ? Danny og jeg har altid været nære venner og hun skulle ikke ødelægge vores venskab!.... jeg ville ikke kunne se dem sammen uden at tænke på at deres forhold er baseret på en stor løgn. jeg begyndte og græde. hvorfor skulle hun også være sådan? jeg lagde mig hen på sofaen og faldt i søvn.
jeg vågnede ikke før sent på aftenen da Dougie kom hjem. Han listede ind, men opdagede så at jeg var vågnet. jeg satte mig op i sengen og kiggede alvorligt på ham. "and hello to you too" smilede han. jeg lagde mig med hovedet i hans skød, og han begyndte at ae mig hen over håret. så begyndte jeg igen at snøfte. han sagde ikke noget, men kiggede bare uforstående på mig.
"Dougie. Do you remember our talk yesterday?… Milles was here earlier"
"ooh so you talked about it?" spurgte han og så lettet ud.
"you can call it that. But i was fucking right!" sagde jeg og blev igen vred på mille.
"SHE IS FUCKING CHEATING ON DANNY!" skreg jeg.
Han prøvede og lægge armene omkring mig. men jeg var vred og skubbede ham væk. jeg rejste mig op og begyndte og banke puderne meget voldsomt. han tog puden ud af hænderne på mig og jeg tog en ny op. og han gik over og lagde den ned på sofaen sammen med den andre, og lagde armene om mig.
"DON'T HOLD ME WHEN I'M ANGRY!" skreg jeg og begyndte og vride mig for at komme fri. Han stod bare helt roligt og holdte mig fast. Han havde slet ikke sagt noget.
jeg lagde armene omkring ham og bankede panden ind i hans skulder.
"I'm sorry Dougie... i'm sorry" sagde jeg og skammede mig over jeg ikke kunne styrre min vrede.
"i think i have to talt to Danny" sukkede han.


Danny's pov

I heard the knocking at my door. Dougie came into the living room.
"Hey Mate" said Dougie and sat down on the sofa.
"What's up?" i could see something was wrong
"Did you have a fight with AM? Just buy her some sunflowers, and she is yours again"
i went to the kitchen. "beer?" I handed him a beer. He shook his head.
"Dan i really need to talk to you.." he said and looked very serious.
"Mate what's wrong?" He freaked me out a bit. He looked away.
"i've just spoken to AM..."
"Oh my god! Is she pregnant!?" i said trying to make this situation a bit more comfortable.
"no. but" He looked at me, like he never looked at me before.
"it's Mille........ AM think she is cheating" I felt like i got punched in the stomach.
"No... She can't be! She's lying!" I shouted and felt my cheeks burn.
"Mate..." he said in a calm voice.
"tell me she is lying?!" I ran out the door. I saw AM standing in the kitchen window.
"ANNE MARIE!!!" I shouted and crashed in the door. she didn't looked at me
"WHAT THE HELL ARE YOU DOING!?" I screamed. Her eyes were red. I could see she had cried.
"i'm sorry Daniel.. i'm so sorry" This was serious. She never called me Daniel. what the hell sould i do? i had to call Mille.

*duut duuut duuut* "pick up, pick up, PICK UP " i kept talking to my self.
"Danny?" she asked in a surprised voice.
"Why is AM saying you're cheating at me?" i asked calmly. I were'nt calm at all!
What?" she whispered. I felt the tears bruning in my eyes.
"please tell me AM is lying?" i said and prayed for she would say yes.
"Danny I.." She tried. I could hear she was crying.
"I'm sorry.." she whispered again. I ran my fingers trough my hair.
"Of course you are.." i laughed ironic.
she started to apologize but i cutted her off
"I thought you were different Mille... I really did.." She cried. I could'nt stand when she was crying. I loved her for gods sake!
"You're just like everybody else! Just another whore!" I never thought i would say that to her. I saw AM standing in the doorway. Her eyes were still red. Dougie came and wrapped his arms around her.
I turned around. I could'nt believe this!
"What did you call me?" Mille's voice was still crying. But not as before.
"Yeah you heard me! A WHORE!!! I can't believe i fell in love with you!? How could i even think about ask you to move in with me!?" I yelled. I could'nt cry. I've been trough this enough times.
"and you think you are so much better? you're cold, egoistic and you only have time for you self!" she hung up
I closed my eyes. I turned around and walked past AM and Dougie.
"Mate!" Dougie called. I just needed to be alone. I closed the door behind me. The tears ran down my cheeks. Why her? Why now? I needed her! She was the only I've ever really loved.

Mille's POV:

jeg lagde min toilet taske øverst i tasken. Jeg så rundt i værelset. Det var vist det hele. Jeg gik ud på badeværelset. Heller ikke noget her.
Jeg så i spejlet. Mine øjne var stadig røde. Jeg havde lige snakket med Christian i en time. Han havde skældt mig ud. Mest fordi jeg tog tilbage til Danmark, men også fordi jeg havde været utro. Men det var jo sådan set hans idé? Jeg fik øje på halskæden. Den fucking halskæde som Danny havde givet mig. Jeg tog den af og puttede den i min toilettaske. Den velkendte g-nøgle jeg havde haft siden min konfirmation hang nu om halsen på mig igen. Mine tanker fløj tilbage på Danny. Og AM. hvordan kunne hun være sådan en smat so at sige det? Jeg havde aldrig hadet nogen person så meget som jeg hadede hende lige nu! Eller... Jeg hadede hende ikke. Men hun var min bedste veninde! Jeg har aldrig haft det bedre med nogen end jeg havde med hende. Hun var der altid for mig! Bortset fra nu... Tårene kom frem igen.. Jeg tørrede dem væk og hamrede i skabet.
Det bankede på døren. Jeg snøftede ind og åbnede døren.
"Doug?" Han så på mig.
"Hi..." sagde han og så mig i øjnene.
"wh..what are you doing here?" spurgte jeg og lukkede ham ind
"you are leaving?" han kiggede spørgende over på min kuffert
Jeg nikkede.
"Yeah... I can't live near this any longer.."
Han så ned i jorden.
"I understand... This is kind of a mess?" Han smilede svagt.
"This IS a mess... And it's my fault..."
han modsagde mig ikke. Han gav bare et lille nik med hovedet, og det fik tårene frem i mine øjne
og han gik hen og lagde en hånd på mine skuldre
"I did'nt mean to!" hulkede jeg.
han tog om mig.
"I know...." sagde han stille. Han slap mig ikke foreløbigt. Jeg snøftede.
"AM is gonna kill you for being here!" grinede jeg lidt. Han smilede.
"I know... But i had to say goodbye to you.. And Harry... And Tom... They're gonna miss you!"

"can i use the bathroom?" spurgte Dougie og jeg viste ham vejen.
hans jakke lå stadig på min seng hvor han havde smidt den. hans telefon begyndte og ringe i lommen på ham.
Jeg så forvirret på jakken. Skulle jeg tage den? Jeg tog den op af lommen. AM-The brilliant cucumber-salad! ;D <3 blinkede derpå.
"Ehm Doug? AM is calling?" sagde jeg.
"Don't even think about answering!" råbte han derude fra. Jeg så forvirret på tasterne. Pludselig stoppede det med at blinke.
"She stopped calling i think?" råbte jeg. Dougie kom ud af døren. Han så på telefonen.
"FUCK!" sagde han og trykkede på en knap.
"YOU ANSWERED IT!" råbte han og så forskrækket på mig.
"Oh no... I thought i'd hung up?" sagde jeg og blev flov.
"I've gotta go home now.." sagde han og tog jakken på.
"Have a nice trip home Mille... It was nice to meet you..." Han stak hånden frem. Jeg skubbede den væk og fløj om halsen på ham.
"Bye Doug... Thank you for all you've done!" Han smilede og gik ud af døren.

AM’s POV

Dougie kom ind af døren. Jeg stod og lænede mig op af en væg, med armene over kors.
Han sagde ikke noget, og det gjorde jeg heller ikke.
”did the little whore also got you on the hook?” spurgte jeg spydigt og stillede mig ud foran ham.
”first off all she is not a whore! And you know i would never Cheat on you. Mille is moving back to Denmark, and you are standing here and you dont even care? I thought you two were good friends?”
”thank god she is leaving! And yeah we WERE good friends! But why were you at Mille’s, if you didn’t fucked her?”
”who are you? I just wanted to say good bye?” svarede han kiggede stædigt ind i mine øjne, og jeg kiggede lige så stædigt tilbage.
”don’t talk to me like that Douglas!” jeg prikkede ham i maven med min finger, vendte jeg mig om og gik ud i køkkenet, fandt et glas vand og drak lidt af det.
Hva fanden skulle han ude ved Mille? Burde han ikke være sammen med Danny nu? Det var trods alt ham det gik ud over. Hvis side var han egentlig på? Jeg var hvert fald 100 % sikker på hvilken side jeg var på, og det var IKKE Milles!
Hun skulle ikke også ødelægge forholdet mellem mig og Dougie! Det ville jeg ikke lade ske!
”Why are you acting like that?”
Jeg stod med ryggen til dougie.
”DON’T YOU GET IT? I FUCKING DON’T WANNA LOSE YOU!”
”But you won’t!” jeg vendte mig om.
”thank god, your eyes are normal again!” lo han og gav mig et stort bjørnekram. Mine øjne blev altid sorte når jeg blev vred.
”your eyes really freak me out some times” hviskede han ned i mit hår, og jeg kunne høre han smilede.
”just shut up” hviskede jeg og trykkede mig tættere ind til ham.

Mille’s POV:

Jeg satte mig til rette i sædet. En tyk mand med briller og overskæg satte sig ved siden af mig. Han lugtede af kaffe. Jeg vendte mig ud mod vinduet og så lufthavnen. Ingen Danny. Ingen AM. Ingen Dougie. Ingen! Jeg havde allerede sagt farvel til familien Willis. Jeg fandt min ipod frem.
”Cause I’m losing you..” Jeg skyndte mig at stille videre. Perfekt sang… Tårrene kom frem i øjnene på mig igen. Jeg viftede med hænderne for at få dem til at gå væk. Lufthavnen rullede stille væk. Jeg lukkede øjnene og tyggede som en sindssyg på mit tyggegummi. Back to DK. Jubii…. Not alone begyndte at spille i mine ører. Hvorfor skippede jeg den ikke? Danny’s fantastiske stemme sang i mine ører. Jeg kunne huske første gang han sang den for mig. Det var som om en lille fim kørte inde i hovedet på mig.

Flashback:

”Ready?” spurgte han og satte sig på stolen foran mig.
”Ready!” sagde jeg og smilede. Han smilede tilbage og tog mundharmonikaen på, begyndte at spille. Hans ru fingre kørte over strengene. Han tog en dyb indånding og lod det blæse ind i den glansfulde harmonika. Jeg blev helt målløs. Han slap harmonikaen og sendte et smil til mig.
”Life, is getting harder, day by day….” Jeg fik kuldegysninger over det hele. Jeg havde aldrig lagt mærke til hans stemme før nu! Han sang videre og fik helt min krop til at skælve.
”THEY JUST DON’T CAAAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEE!” jeg fik tårer i øjnene. Jeg havde aldrig hørt noget så fantastisk. Jeg så på ham. Han nød virkelig det her. Hans øjne var lukkede.
”But I’m not….. Alone…” Han smilede til mig igen. Jeg var helt stille. Jeg sad bare og så på ham.
”What?” grinede han. Jeg rejste mig og gik hen og tog harmonikaen af ham. Jeg så ham i øjnene. Han tog guitaren over hovedet og satte den i holderen. Jeg satte mig overskrævs på ham og tog armene om halsen på ham.
”You know how to make a girl fall in love…” sagde jeg og så ham dybt i øjnene. Han lænede sig ind imod mig. Jeg smilede og kyssede ham.

End of flashback.

Jeg vågnede. Flyet landede. Jeg kunne høre flere og flere mennesker som snakkede dansk. Jeg smilede. Det var her jeg hørte til. Det var her jeg skulle være resten af mit liv!

Så!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 5:51 pm

WOW <3
Det er virkelig godt. I skriver så fantastisk hah
Glæder mig Skisme til mere . (:
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 6:11 pm

NEJ!!!
- Jeg nægter at læse mere af den her fic!
Hvad fanden har du gang i Mille?! Shocked
Du skal ikke rejse tilbage til Danmark Rolling Eyes
Danny needs you!

Let røven fra sædet, over i et andet fly og TILBAGE til England! NU!

Shocked Den er ikke slut nu vel?! Det kan den ikke være..

Mille, neeeeeeeej. Den må ikke være slut. Det kan ikke passe! ARGH!.
Jeg går amok her!
- Jeg har brug for mere, please?

Søde søde Mille, du må ikke stoppe. Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 6:16 pm

Annesteg skrev:
NEJ!!!
- Jeg nægter at læse mere af den her fic!
Hvad fanden har du gang i Mille?! Shocked
Du skal ikke rejse tilbage til Danmark Rolling Eyes
Danny needs you!

Let røven fra sædet, over i et andet fly og TILBAGE til England! NU!

Shocked Den er ikke slut nu vel?! Det kan den ikke være..

Mille, neeeeeeeej. Den må ikke være slut. Det kan ikke passe! ARGH!.
Jeg går amok her!
- Jeg har brug for mere, please?

Søde søde Mille, du må ikke stoppe. Crying or Very sad

Så så, rolig nu lille Anne ! Very Happy
Den er overhovedet ikke færdig! Very Happy
Men du nægtede jo at læse mere xD
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 6:23 pm

3 IS a MAGIC number !
YES IT IS ! IT'S A MAGIC NUMBER ! :D
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 6:24 pm

MeusDeus skrev:
3 IS a MAGIC number !
YES IT IS ! IT'S A MAGIC NUMBER ! Very Happy

Åh gud ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 6:29 pm

Mille skrev:


Så så, rolig nu lille Anne ! Very Happy
Den er overhovedet ikke færdig! Very Happy
Men du nægtede jo at læse mere xD

Det reddede lige min dag! cheers

Årh jo, det var da bare noget jeg sagde XD Rolling Eyes
Jeg vil så gerne læse mere, men kun hvis du retter op på det mess der er gang i lige pt Cool
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 6:40 pm

Annesteg skrev:
Mille skrev:


Så så, rolig nu lille Anne ! Very Happy
Den er overhovedet ikke færdig! Very Happy
Men du nægtede jo at læse mere xD

Det reddede lige min dag! cheers

Årh jo, det var da bare noget jeg sagde XD Rolling Eyes
Jeg vil så gerne læse mere, men kun hvis du retter op på det mess der er gang i lige pt Cool

Huhu, det ved man aldrig ! xD
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 6:42 pm

Det kan du ikke være bekendt -.- XD
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptySøn Jan 11, 2009 7:18 pm

MUHAHAHA ! xD
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyMan Jan 12, 2009 9:21 pm

Det super godt! (: Synd for dem alle sammen! ö
Hun skal jo komme tilbage! Men det gør hun også (; haha.. for hun kan jo ikke undvære Dannys fregnede fjæs ret længe? xD

Mere snaaaaart!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyMan Jan 12, 2009 9:29 pm

mcflys skrev:
Det super godt! (: Synd for dem alle sammen! ö
Hun skal jo komme tilbage! Men det gør hun også (; haha.. for hun kan jo ikke undvære Dannys fregnede fjæs ret længe? xD

Mere snaaaaart!

Haha ! Lissom dig er jeg faktisk også i tvivl om hvad den her skal ende med :S
Men vi er igang! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyTors Jan 15, 2009 7:09 pm

Så er der mere til alle jer herlige læsere! Håber i kan lide det ! Very Happy

(Endnu et langt afsnit! Hvornår stopper hun med det!!? ; Ja jeg ved det sgu ikke rigtigt?)

__________________________________________________________________________

Kapitel 22

6 år senere:

”Nej Arne! Bliv!” jeg skubbede lidt til den lille tykke mops.
”Karo kom lige og tag Arne!!” råbte jeg. Den månedlige tøse frokost(+Anders) på bladet og var forsinket. Igen!
”Arne din dumme hund!” Den lille lyshårede pige kom løbende. Jeg smilede til hende.
”Tak! Vi ses!” jeg kyssede hende i panden, mens den lille mops vred sig. Jeg smækkede døren bag mig.

”Hej! Undskyld jeg kommer for sent!” sagde jeg og fandt en plads imellem Sanne og Anders. Anders smilede til mig.
”Det helt i orden! Vi har bestilt… Jeg har bestilt for dig!” sagde han og drak af sin kaffe.
”Club…”
”Sandwich med pomfritter… Og fanta… I know… Jeg har skam prøvet det før!” sagde han og blinkede til mig. Jeg smilede. Alle mennesker snakkede i munden på hinanden.
”Hvordan gik det ellers?” spurgte jeg Anders. Han så underligt på mig.
”Ja, daten i går tumpe?” Han grinede.
”Nåååh! Ja hun var ikke lige min type.” Jeg grinede.
”4. Date denne måned og ingen af dem har været din type!? Jeg forstår hvad du mener med at du er kronisk single?” Han skubbede til mig og tog imod vores tallerkner.
”Så piger…” begyndte Amanda. Anders rømmede sig.
”Og Anders. Vi skal ha’ fundet ud af hvad der skal ske i det her nummer?” Jeg tog en bid af en pomfrit.
”Altså jeg har fået Thomas Hartmann til at lave hot eller not ved mig?” sagde Anders og tog ordentlig bid af sin sandwich.
”Godt godt! Mille, hva med dig? Fundet noget at anmelde?” spurgte hun og så på mig. Jeg skyndte mig at tygge af munden.
”Nej ikke rigtigt? Har tænkt på James Morrisons nye cd måske?” Hun nikkede og kradsede ned i sin lille notesbog. Det samme gjorde vi.
”Hey der er det her band fra England som jeg også synes du skal anmelde? De kommer til Danmark her i næste uge og jeg vil gerne lave et interview med dem?” sagde Anna i den anden ende af bordet.
”Hvem er de?” spurgte jeg og tog en slurk af min sodavand.
”De hedder McFly?” Jeg spyttede ud over bordet og ramte Nanna overfor mig. Hun så forskrækket på mig. Anders kastede en serviet hen til hende imens han grinede højt.
”Øhm… Ja…” stammede jeg og slog Anders i maven.
”Ja, dem kan jeg godt anmelde…” Jeg tørrede mig om munden og så ¨på Anders. De andre snakkede videre.
”Hvad skete der lige der?” hviskede han.
”Kan du huske jeg fortalte sig at jeg har boet i England?” hviskede jeg tilbage tørrede på bordet.
”Ja, det der med du bollede udenom?” Jeg så spydigt på ham.
”Ja det…. Men ham der var min kæreste der… Det er en af dem der synger i McFly!” hviskede jeg meget tydeligt. Anders kunne slet ikke lade være med at grine. Jeg holdte ham for munden.
”Hold nu kæft menneske!” hvislede jeg og stoppede en pomfrit op i næsen på ham. Han skyndte sig at hive den ud og gned sig på næsen.
”Okay okay!! Slap af!” sagde han og smilede.

Jeg smed mig på sofaen. Nicklas kom ind i stuen.
”Hej! God frokost?” spurgte han og smed sig i lænestolen. Jeg så på ham.
”NEJ!” sagde jeg og tog en pude foran hovedet.
”Hvad nu?” spurgte han og grinede.
”Jeg skal anmelde McFly’s nye cd!” mumlede jeg under puden.
”Hvem?” spurgte han og tændte fjernsynet.
”Det band Danny synger i!” sagde jeg og slog mig selv i hovedet.
”Hvem er Danny?” Spurgte han uden at se på mig. Jeg skulede til ham.
”Hvor er AC?” spurgte jeg og rejste mig.
”Køkkenet….” sagde han og zappede videre.
”Derfor er jeg single…” sagde jeg og gik ud i køkkenet. AC stod og fyldte i opvaskemaskinen. Hun smilede til mig.
”Hey! Hvad så?” spurgte hun og lukkede opvaskeren.
”Danny kommer til Danmark…” sagde jeg og tog et æble. Hun så måbende på mig.
”Danny, Danny?” spurgte hun og lænede sig op af bordet.
”Ja, Danny, Danny….” Hun grinede. Jeg så irriteret på hende.
”Hvorfor synes alle mennesker det er så hylemorsomt!?” Hun stoppede med at grine og prøvede at se alvorlig ud.
”Aj undskyld.. Det er bare fordi sådan noget her ALTID sker for dig? Det har altid været dig der var uheldig?” Jeg smilede. Vi havde kendt hinanden siden vi begyndte i skole. For 6 år siden da jeg kom hjem fra England havde jeg bare brug for at snakke med en. Så jeg valgte AC. Som i virkeligheden faktisk hedder Anne Cathrine. Men AC hørte på mig i nogle timer og siden da er vi så flyttet sammen.
”I know…” mumlede jeg med munden fuld af mad.
”Hvor er Karo egentlig?” spurgte jeg og lagde mærke til den utrolige stilhed i huset. Den lille tykke mops kiggede på mig med sine udspilede øjne.
”Hjemme hos Freja…” sagde AC og satte sig ned ved siden af Arne. Karo, eller Karoline, var AC’s datter. One Night Stand. 7 år siden. Har aldrig fået detaljer.
”Gider du at hente hende hele næste uge? Jeg skal møde på restauranten kl 12 og Nicklas har ikke tid?” spurgte hun og så op på mig. En af de få gange jeg kunne sige hun så op..
”Jep jep, det gør jeg!” sagde jeg og smilede.

"Hey Mille, VENT!" Anders kom løbende bag mig.
"Hva så basse-mand" jeg vendte mig om med Karoline i hånden
Han så undrende på mig.
"Basse-mand? Er det nu det jeg hedder?" grinede han. Karoline løb hen og krammede hans ben.
"Uh Karo pas på lille Anders!" sagde han og tog sig til skridtet.
"hey din lille filur" lo han og tog hende op på armen. Jeg smilede.
"Hva så? Fundet et nyt offer til Anders' lørdag aften?" spurgte jeg og begyndte at gå. Han tog armen om mig.
"Jeg bryder mig ikke om at du kalder mine dates for ofre?" sagde han og grinede.
"men jo det har jeg da! hun hedder Marlene"
"og hun er blondine med gigantiske patter?" spurgte jeg og Karoline vendte sig om Anders så forskrækket på mig.
"Ih Mille dog! Sådan noget siger man da overhovedet ikke!" Han rystede på hovedet til Karoline og hun fniste.
"Men ja det er hun..." hviskede han i øret på mig.
Jeg smilede og så hurtigt over på den anden side af vejen. Mit hovede drejede automatisk tilbage. Et brunt krøllet hår forsvandt i mængden af mennesker. Nej det kunne ikke passe? Det var ikke Danny!
"Hvad?" spurgte Anders forvirret og så i samme retning.
"Ikke noget,," Sagde jeg og prøvede at kigge væk derfra.

AM's pov :

"I SAW MILLE!" skreg Danny som hamrede ind igennem døren.
"DID YOU GET MY MAGAZINE?"
Han rakte bladet ud til mig og jeg bladrede ivrigt.
"Seriously dude! I saw her!" sagde han chokeret til Dougie.
"Uhh den er fed!" sagde jeg til mig selv da jeg så en t-shirt i bladet. Danny så underligt på mig.
"Do you have a cup og coffee on your belli?" Jeg grinede og bladrede videre.
"yap! it's my new Rachel Green trick"sagde jeg uden at kigge op fra bladet .
"hey Doug! what do you think about this dress! i don't think i can live with out it" jeg vendte bladet så Dougie kunne se en blå frynsekjole
"It's nice baby, but i think you have to shoot something outta you before you buy it?" jeg rakte tunge til ham og bladrede videre... Jeg havde lige købt Thomas Buttenschön's "fantastiske mandag" og gik over for at sætte den på.
"Dude where did you see her?" spurgte Dougie nysgerrigt.
"Right down there! On the street!" Danny så ud som om han var helt ude af den.
"Come on! She's not in Copenhagen! She lives faaaaaar from here!" sagde jeg og tog en vindrue.
"look look LOOK BOYS! i can have 22 grapes i my mounth at the same time" lo jeg . jeg var blevet helt høj af mit nye blad.
"great" sagde Dougie og gav mig thumbs up.
"how do you do that?" spurgte Harry interesseret.
"I just put them in?" sagde jeg og sprang rundt.
"NO AM ! Sit ! You're pregnant for gods sake !" skreg Dougie og fandt en stol til mig.
"YOU'RE SO BORING!" skreg jeg og prøvede at løbe væk, men satte mig ned igen og smækkede fødderne op på Dougie's skød, der automatisk begyndte at massere dem. Jeg bladrede videre imens jeg nynnede med på præsident i USA. Harry sad og kiggede med bagfra. og spurgte engang imellem hvad der stod. også måtte jeg jo oversætte. Pludselig så han forskrækket ud.
"AM ! This is PORN!" sagde han og grinede.
"that would be some very boring porn" lo jeg.
Jeg bladrede videre. Overskriften fangede mine øjne.
"UTROSKAB" jeg kunne ikke lade være med at kigge på Danny. han snakkede stadig om Mille som han "havde set". Jeg rystede på hovedet og begyndte at læse.
"Utroskab er en dårlig ting, men det er noget vi alle kan gøre.." Yeah right! Not me! Jeg kiggede op på Danny som stadig stod og forklarede alt om Mille. Hjørnet med journalisten fangede mig. Jeg spilede mine øjne op. Jeg rejste mig meget hurtigt op. Dougie så forbavset på mig.
"What's up?" spurgte han bekymret.
"Danny were saw you mille?" spurgte jeg og kiggede over på ham. han var stadig oprørt over det.
"Right down the street?" jeg satte en betænksom mine op.
"Oh no..." sagde jeg og så ned i bladet for at se om jeg havde set rigtigt.
"did the water broke?" Dougie var klar til at springe op. her på det sidste var han blevet så over opmærksom.
"no no no.... did you said that Woman wanted to make an interview with you?" han nikkede.
"Mille has wrote this article about infidelity...." jeg kiggede op Danny .. Han så forskrækket på mig. Alle de andre blev helt stille. jeg begyndte at oversætte:
"infidelity is a bad thing, but it's something that happens to us all" Han så målløst på mig. Så så han på Dougie.
"She had i child..." sagde han.
"I might have a child!" Jeg prøvede på ikke at grine af hvor bange han så ud.

Mille’s POV :

”Slap nu af det var sikkert ikke ham!” Anders kom ind med to kopper kaffe i hånden.
”Jeg ved det, men du ved jo godt de er i DK denne uge! Hvad nu hvis det var ham!?” spurgte jeg og bed mig selv i neglen.
”Slap nu af trunte, det hele går nok!” sagde han og tog en slurk af sin kaffe.
”De er her nu!” Anna kiggede ind af døren.
”Tak!” sagde jeg og satte min kaffe på bordet. Jeg rykkede min stol ud og kravlede ind under bordet.
”Hva fanden laver du kvinde?” grinede Anders.
”SCHHHH!” sagde jeg og gemte mig. Jeg kunne høre Dougie’s velkendte grin ude på gangen og havde mest af alt lyst til at løbe ud og kramme ham. Anders stak hovedet ind under bordet.
”De er væk nu..” Jeg kiggede ud. Jeg åndede lettet op.
”Er du godt klar over hvor besværligt det her er?” Han nikkede.
”Jeg mødte engang min ex-kæreste på en bar. Jeg sad ude på toilettet i en time.” Jeg grinede og så ned på min computer.
”Jeg må nok hellere få lavet noget..” sukkede jeg og trykkede på tasterne.

”Jeg skal tisse!” sagde jeg lidende til Anders.
”Jamen så gå dog ud og tis!” grinede han. Jeg så surt på ham.
”hvad nu hvis de ser mig!!!?” Jeg hoppede i stolen. Han rullede med øjnene.
”Kom her!” han tog mig i hånden og trak mig ud til Toilettet.
”Værsgo!” sagde han og gik tilbage.
”tak du er en skat!” smilede jeg og gik ud og fik gjort hvad jeg skulle.
Jeg stak hovedet ud af døren. Fri bane! Jeg skyndte mig hen til mit kontor igen.
”slap nu af Mille for satan da” lo Anders da han så min ’snige teknik’.
Det gik faktisk godt med at undgå dem.
Jeg kunne høre dem le og snakke nede af gange, og jeg havde lyst til at løbe ned og sige hej til dem alle sammen.
”jeg ved ikke med dig, men jeg vil altså lige op og hilse på” sagde Anders.
”det er også gået godt indtil videre. Bare lad vær med at nævne mit navn ik?”
”skal jeg nok du” smilede han og gik ud af døren, og jeg vendte tilbage til min artikel.
Anders var i gang med at hilse på der nede da jeg hørte nogen komme ned af gangen. Jeg smed mig ind under bordet.
”undskyld?”
Den stemme kendte jeg.
”har i et toilet jeg kan låne?”
Jeg kiggede forsigtigt frem bag bordet uden man kunne se mig.
Jo, det var Anne Marie.
”lige overfor” sagde jeg og lavede min stemme om, så det lød hæs og dyb.
”tak” sagde hun og gik ud af lokalet, og jeg kravlede op på min stol igen.
”sæbebeholderen er tom, skal jeg ikke fylde den” jeg nåede kun at springe halvt ned under bordet, før hun kom ind i igen.
”Mille? Er det dig?” hun så ud som om hun ikke helt kunne kende mig.
”Hej Anne Marie, hvad laver du her?” sagde jeg og lå på knæ.
”som du kan se er jeg højgravid, så Dougie vil ikke lade mig alene, nu når tiden nærmer sig.” svarede hun og kiggede lidt på mig. Jeg havde svært ved at bedømme hendes ansigts udtryk.
”okay…” der blev en lidt akavet stilhed.
”Danny sagde han så dig i byen for et par dage siden, men det kan i jo lige selv snakke ud om.” sagde hun høfligt.
”Tror du han gider snakke med sådan en luder som mig?” spurgte jeg spydigt, og det gav et lille ryk i hende.
”Mille, jeg vidste godt du arbejdede på Woman! Jeg fandt ud af det i går, og jeg er ikke kommet her for at skændes, heller ikke for at undskylde. Det må dig og Danny selv finde ud af. Men skulle jeg fylde sæbeboksen?” hun smilede, men med et smil der ikke nåede helt op til øjnene.
”ja nu skal jeg finde noget sæbe til dig. Men den er lidt dum, så tror du ikke jeg skulle gøre det?”
Jeg fandt sæben og gik med hende ud på toilettet og fyldte boksen op.
”den sgu da ellers meget fancy ud” sagde hun og pegede på boksen.
”tjaa..” mumlede jeg og gik ind på kontoret igen.

Fortsættes efter reklamepausen!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyTors Jan 15, 2009 7:11 pm

Lidt efter kom hun ind igen, og satte sig i en stol.
Jeg var ikke så bekvemt ved situationen, og til sidst kunne jeg ikke holde mig selv tilbage.
”Hvorfor er det egentlig du er her? Kommer tilbage og spiller helt, eller den der super kæreste som reder trådene ud? Du får ikke nogen undskyldning fra mig af!” jeg vendte mig om mod hende, og jeg kunne se det ramte plet.
”Er det nu mig der leger den der super kæreste? Ved du hvad, jeg er aldrig blevet mere skuffet over en som jeg blev over dig!” svarede hun vredt igen.
”og du kender jo hele historien eller hvad?” svarede jeg igen og vendte ryggen til hende og lod som om jeg havde travlt med min artikel.
”Der er jo aldrig en god undskyldning til utroskab men ’vi kan alle gøre det’” det sidste vrængede hun ud.
”DU SKAL IKKE STÅ DER OG VÆRE SÅ HELLIG…. Din …..”
”hvad vil du sige Mille?” svarede hun vredt o rejste sig op fra stolen.
”din….” jeg rystede af vrede. Nu kom hun her og fortalte hvor skuffet hun var over mig. Det var fortid.
”din hvad? Sig det nu Mille?” hvislede hun gennem hendes sammenbidte tænder og gik et skridt nærmere mig.
”so!” udbrød jeg.
”åh nej?” gispede hun. ”Jeg tror vandet er gået”
Jeg så skeptisk på hende, men opdagede så den vandpøl hun stod i.
Hun skreg og satte sig tilbage i stolen.
”fuck fuck FUCK Anne Marie IKKE NU! Træk vejret for god sake kvinde”
Hun gispede og jeg løb ned af gangen, for at hente Dougie.
”Mile?” udbrød Danny forbavset midt i et spørgsmål.
”Hi danny. DOUGIE! The water has broken!”
Han sprang op og løb med mig ned af gangen, hvor vi kunne høre AM skreg. Nu var der for alvor panik.
”i drive!” sagde jeg og løb ned af trappen og startede min bil. Der gik ikke længe før Danny og Dougie kom ned med en skrigende AM imellem sig. De fik hende ind på bagsædet, og Dougie satte sig ind ved siden af, og Danny sprang ind på forsædet.
”DRIVE FOR GODS SAKE WOMAN!” skreg Dougie bagfra.
”I’M TRYING!” skreg jeg nervøst og prøvede at komme forbi al trafikken. En eller anden idiot kørte ind foran mig. Jeg dyttede.
”SE DIG DOG FOR DIN FUCKING IDIOT!” skreg jeg. Jeg så Danny sad og kiggede på mig.
”WHAT!” sagde jeg stresset.
”I….” begyndte han. Jeg vrissede.
”You what!?” sagde jeg og drejede til højre. Det var lidt svært at køre med et skrigende menneske bagi.
”I miss you…” sagde han tørt. Jeg så forbavset på ham.
”EYES ON THE ROAD!!!” skreg Dougie. Jeg så hurtigt på vejen.
”What do you mean?” spurgte jeg stille Danny.
”I mean that I’m sorry okay! I did’nt mean to yell at you or anything that day! It was my own fault you cheated on me!” sagde han og advarede mig mod en bil.
”No Danny, please stop this! It wasn’t your fault! Not at all!” sagde jeg, men blev afbrudt af AM’s skrigen.
”SÅ KOM SGU DA UD DIN LILLE UNGE OG LAD VÆRE MED AT PINE MIG!!!!” Jeg drejede og kunne hurtigt se hospitalet.
”We’re here!” sagde jeg og trak håndbremsen. Dougie sprang ud af bilen og hev AM med. Jeg løb efter.
”JEG HAR EN GRAVID KVINDE HER!” skreg jeg. To sygeplejersker kom stormende med en rullestol. AM blev nærmest væltet ned i den. Pludselig var de bare væk. Jeg satte mig forvirret ned på en stol. Danny kom løbende hen til mig.
”Mille, are you OK?” spurgte han bekymret og så på mine svimle øjne. Jeg grinede.
”Yeah i am.. I am…” det var længe siden jeg havde set de øjne. Jeg skyndte mig at se væk.
”I’m sorry” hviskede Danny. Jeg så irriteret på ham.
”Will you stop that!? It really annoyes me when you say that! You shouldn’t be sorry! There is never a good explanation for infidelity You should be happy!? God dammit you got rid of me! ” det sidste grinede jeg. Han smilede svagt.
”Mille… I’m sorry that i’m such an ass..” sagde han dybt alvorligt. Jeg kunne ikke lade være med at grine.
”You’re so sweet…” sagde jeg helt automatisk. Jeg fortrød lidt jeg havde sagt det. Han smilede.
”I’m sorry…” hviskede jeg. Han tog min hånd. Jeg rev den hurtigt væk. Jeg fik dårlig samvittighed bare af at se på ham. Han nikkede og satte sig på en stol. To stole væk fra mig. Han så ned i jorden. Jeg lukkede øjnene og lagde hovedet tilbage.

”YOU CAN’T JUST THROW ME OUT?” Dougie råbte lidt længere nede af gangen.
Vi rejste os begge, og gik ned af gangen til ham.
Han satte sig ned på en af stolene udenfor og hvilede armene på sine knæ.
Jeg så Harry og Tom lidt længere nede fa gangen og jeg vinkede dem op.
Dougie rejste sig op og gik over rundt i små cirkler, ovre ved døren.
Døren var ikke lige frem lydtæt, så jeg gik over og placerede ham på en stol og stak et krus saftevand i hånden på ham.
”have you talken about names?” spurgte Tom og smilede til Dougie.
”i’m not gonna call my son Thomas” sagde han hurtigt og sad og knipsede, for at foretage sig noget med sine hænder.
”i told you so! Harry is so much better” sagde Harry og daskede Tom i ryggen.
”and if it’s a girl!” spurgte jeg og så skeptisk på Harry.
”In that case, Harry is still better”
”no Harry, it’s not” lo jeg.
”if it’s a girl we are gonna call her Danielle cause it sounds like Daniel, and then i can call her Danny!” sagde Danny stor smilende over sin ’skarpsindige hjerne’
Dougie sagde ikke noget, han sad stadig uden at kunne forholde fingrene i ro. Jeg satte mig ved siden af ham og kørte beroligende en hånd over ryggen på ham.
”It’s gonna be okay…” sagde jeg og smilede.
”Yeah.. You will find a name someday?” sagde Harry. Dougie og jeg så irriteret på ham. Han så ned i jorden.
”It’s kinda wierd?” begyndte Tom.
”Dougie is the youngest, but he’s the one who knocked up a girl first?” De andre grinede.
”Yeah it actually is? Do you remember when i taught dougie how to shave?” Spurgte Harry og smilede. De andre nikkede.
”You grow up to fast!!!” råbte Tom så alle menneskerne på gangen kiggede på ham. En sygeplejerske rystede på hovedet. Dougie grinede lidt over Tom’s lyserøde ansigtsfarve. Døren åbnede sig ind til stuen.
”Han kan komme ind nu..” sagde en lyshåret sygeplejerske. Dougie så på mig med store øjne. Jeg nikkede. Han løb nærmest ind.
”Har hun født?” nåede jeg at spørge før de lukkede døren. Hun rystede på hovedet.
”Det kan tage en time før det sker.” Jeg nikkede og sank tilbage i stolen. Drengene så på mig.
”What?” spurgte Harry og så lidt nervøs ud.
”It maybe takes an hour before….” Jeg blev pludselig i tvivl om hvad at føde hed. Det var for længe siden jeg havde snakket engelsk!
”You know…. Before that thing pops outta her?” Tom flækkede af grin. Jeg så genert på ham. Harry smilede til mig.
”Before she’ll bear?” spurgte han. Jeg nikkede. Danny smilede svagt og sank ned i stolen ved siden af mig.

”We’ll get some coffee…” sagde Tom. Danny nikkede og gik med. Harry satte sig hen ved siden af mig.
”So.. A journalist?” spurgte han og smilede. Jeg nikkede.
”I found out that i actually did’nt wanted to be a designer? So journalist it is..” sagde jeg og smilede. Han nikkede.
”So… Anything new since last? New boyfriends? New children?” sagde han og så uskyldigt ud mod gangen. Jeg grinede.
”Children? Why do you ask about that?” Han så alvorligt på mig.
”Danny saw you With a child…. Is it Danny’s or Simon’s?” spurgte han og så pludselig en smule sur ud. Jeg kunne slet ikke lade være med at grine.
”It’s not mine!! It’s my roomies?” han så mistænksomt på mig.
”So it is neither Danny’s or Simon’s?” Jeg grinede og nikkede.
”Oh well, then Danny will feel much more comfortable!” sagde han og smilede.
”then just the first one.. Any guys??” Jeg smilede.
”Well… I’ve had three boyfriends since UK… The fist one was not rally my type anyways.. You know… To fancy… He worked in an art gallery and his parentes had a wineyard in france?” Han grinede og satte fødderne op under sig selv.
”Then the second one.. He was rally sweet and i really liked him. But he was 36? And i was only 23 at that moment… And we were more like… friends? So i dumped him… But we’re still friends and i found a girl on his own age..” han nikkede opmærksomt.
”Then the last one.. The third.. Michael…. I dunno why i dumped him actually? He was great! He really was… But… I actually don’t know? It’s like he…” Harry så mig i øjnene.
”He was’nt Danny?” Jeg så mærkeligt på ham. Han så sig tilbage. Som om han holdte udkig? Han lænede sig ind imod mig og hviskede:
”Mille, when you left Danny, his world fell apart! When AM and him had a birthdayparty he got so drunk, we had to get him home at 7 o’clock!” Jeg så ned i jorden.
”He have got several girls, but he dumped evert single one of Them! He turned into a player? He had a new girl almost every week? He turned into a totally different person!” Jeg nikkede.
”He really misses you…” Jeg fik tårer i øjnene. Han så sig tilbage. Man kunne ikke se dem nogen steder.

___________________________________________________________________________________

Så! Very Happy
(Puha det var en hård omgang!!!
; Jeg undskylder mange gange!!!)
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 EmptyTors Jan 15, 2009 9:24 pm

Årh hvor er det bare godt! (: haha. ja oytrolig langt men godt! xD Elsker bare Dougie han er så cute og total i panik all the time! (: De SKAL finde sammen igen, lige nu mille!? Suspect

Meeeeere snaaaaaaart!?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mille's fic - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 8 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mille's fic
Tilbage til toppen 
Side 8 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: