Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 UCAP Tour 09

Go down 
+19
NannaBoelt
Sarah
mcflys
JasminM
McFLY_DK
McFlyAreMyHeroes
Miamcfly
McFreak
Mette (:
Annesteg
Carolaade
Stargirl
Malene
signe91
Line
Ditte
BetteMøffe
Sally-Judd
Ann-Jones
23 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 8:55 pm

Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
var vi ikk enige om at den bedste dag var d. 9 Maj? at der var der flest der ku... ?
I Leicester, mig og Line har i hvert fald både tjekket fly billetter og sårn noget...
Det var jo dig og line.. Men det skal gå hele vejen rundt.. Så folk kan have lov til at have deres mening..

Når ok ja undskyld.. Det vidste jeg ikk... Line og mig havde bare snakket om at det var en god dag fordi der var ferie, jeg ka ikk bare ta fri fra arbejde... og jeg sys ikk man ska rejse samme dag som koncerten for så får vi dårlige pladser... snakker af erfaring...
Forresten så ka Sally heller ikk den weekend før fordi hun har fødselsdag i den weekend... men mig og Sally tager i hvert fald til Leicester for det er der vi bedst ka begge 2...
Altså jeg har forstået som om at vi tager til Leicester, fordi at det var den bedste mulighed.
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 8:56 pm

Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
var vi ikk enige om at den bedste dag var d. 9 Maj? at der var der flest der ku... ?
I Leicester, mig og Line har i hvert fald både tjekket fly billetter og sårn noget...
Det var jo dig og line.. Men det skal gå hele vejen rundt.. Så folk kan have lov til at have deres mening..

Når ok ja undskyld.. Det vidste jeg ikk... Line og mig havde bare snakket om at det var en god dag fordi der var ferie, jeg ka ikk bare ta fri fra arbejde... og jeg sys ikk man ska rejse samme dag som koncerten for så får vi dårlige pladser... snakker af erfaring...
Forresten så ka Sally heller ikk den weekend før fordi hun har fødselsdag i den weekend... men mig og Sally tager i hvert fald til Leicester for det er der vi bedst ka begge 2...
Altså jeg har forstået som om at vi tager til Leicester, fordi at det var den bedste mulighed.

ja nemlig !
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 8:57 pm

Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
var vi ikk enige om at den bedste dag var d. 9 Maj? at der var der flest der ku... ?
I Leicester, mig og Line har i hvert fald både tjekket fly billetter og sårn noget...
Det var jo dig og line.. Men det skal gå hele vejen rundt.. Så folk kan have lov til at have deres mening..

Når ok ja undskyld.. Det vidste jeg ikk... Line og mig havde bare snakket om at det var en god dag fordi der var ferie, jeg ka ikk bare ta fri fra arbejde... og jeg sys ikk man ska rejse samme dag som koncerten for så får vi dårlige pladser... snakker af erfaring...
Forresten så ka Sally heller ikk den weekend før fordi hun har fødselsdag i den weekend... men mig og Sally tager i hvert fald til Leicester for det er der vi bedst ka begge 2...
Det er også helt okay, men jeg vil gerne et sted hen så jeg har penge nok til at leve derover..
jeg vil ikk flyve til Birmingham fordi det er en helt del dyrer.. Jeg vil heller ikke se dem en fredag fordi jeg netop vil ha en go plads til koncerten.

Og til Inaluk; det har ikke så meget med det at gøre, jeg gar bare set priserne og hun har hjulpet mig med at find hoteller til gode priser, der ligger lige ved siden af hvor de skal spille.
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 8:59 pm

Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
var vi ikk enige om at den bedste dag var d. 9 Maj? at der var der flest der ku... ?
I Leicester, mig og Line har i hvert fald både tjekket fly billetter og sårn noget...
Det var jo dig og line.. Men det skal gå hele vejen rundt.. Så folk kan have lov til at have deres mening..

Når ok ja undskyld.. Det vidste jeg ikk... Line og mig havde bare snakket om at det var en god dag fordi der var ferie, jeg ka ikk bare ta fri fra arbejde... og jeg sys ikk man ska rejse samme dag som koncerten for så får vi dårlige pladser... snakker af erfaring...
Forresten så ka Sally heller ikk den weekend før fordi hun har fødselsdag i den weekend... men mig og Sally tager i hvert fald til Leicester for det er der vi bedst ka begge 2...
Det er også helt okay, men jeg vil gerne et sted hen så jeg har penge nok til at leve derover..
jeg vil ikk flyve til Birmingham fordi det er en helt del dyrer.. Jeg vil heller ikke se dem en fredag fordi jeg netop vil ha en go plads til koncerten.

Og til Inaluk; det har ikke så meget med det at gøre, jeg gar bare set priserne og hun har hjulpet mig med at find hoteller til gode priser, der ligger lige ved siden af hvor de skal spille.

ok... øhh det var fordi man ku rejse afsted fredag og så tage indtil koncerten tidligt lørdag hvis det var... jeg tror med tog og det hele til Southend at det er ligeså dyrt som til Leicester, men jeg ved det selvf. ikk...
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 9:05 pm

Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
var vi ikk enige om at den bedste dag var d. 9 Maj? at der var der flest der ku... ?
I Leicester, mig og Line har i hvert fald både tjekket fly billetter og sårn noget...
Det var jo dig og line.. Men det skal gå hele vejen rundt.. Så folk kan have lov til at have deres mening..

Når ok ja undskyld.. Det vidste jeg ikk... Line og mig havde bare snakket om at det var en god dag fordi der var ferie, jeg ka ikk bare ta fri fra arbejde... og jeg sys ikk man ska rejse samme dag som koncerten for så får vi dårlige pladser... snakker af erfaring...
Forresten så ka Sally heller ikk den weekend før fordi hun har fødselsdag i den weekend... men mig og Sally tager i hvert fald til Leicester for det er der vi bedst ka begge 2...
Det er også helt okay, men jeg vil gerne et sted hen så jeg har penge nok til at leve derover..
jeg vil ikk flyve til Birmingham fordi det er en helt del dyrer.. Jeg vil heller ikke se dem en fredag fordi jeg netop vil ha en go plads til koncerten.

Og til Inaluk; det har ikke så meget med det at gøre, jeg gar bare set priserne og hun har hjulpet mig med at find hoteller til gode priser, der ligger lige ved siden af hvor de skal spille.

ok... øhh det var fordi man ku rejse afsted fredag og så tage indtil koncerten tidligt lørdag hvis det var... jeg tror med tog og det hele til Southend at det er ligeså dyrt som til Leicester, men jeg ved det selvf. ikk...

har hørt at det skulle koste omkring 500 kr at køre..
Jo jo, kan sgu godt se fordelene, men synes bare at hvis man finder noget, at man skal ligge det ud.
For jeg har ikke fået meget at vide... ;x
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 9:11 pm

øhh Line havde vist nogle tal tror jeg nok... har glemt hvor meget tror nok at det til Leicester med fly til London og tog derfra ville koste 6-900 kr for billet, og så vil tog billetten nok også koste omkring 5-600 men fly billetten til Birmingham var vist knap 1400 med afgifter og det hele og så er tog billetten derfra og til Leicester ikk nær så dyr som den fra London, vil tro et par 100 kr... og hotel priserne var vist heller ikk så dyre ifølge Line...
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 9:19 pm

Ann-Jones skrev:
øhh Line havde vist nogle tal tror jeg nok... har glemt hvor meget tror nok at det til Leicester med fly til London og tog derfra ville koste 6-900 kr for billet, og så vil tog billetten nok også koste omkring 5-600 men fly billetten til Birmingham var vist knap 1400 med afgifter og det hele og så er tog billetten derfra og til Leicester ikk nær så dyr som den fra London, vil tro et par 100 kr... og hotel priserne var vist heller ikk så dyre ifølge Line...
For mig vil flyb- koste noget mindre fordi jeg ikke er inde under 'voksen' endnu.. også siger du at, billetter med tog koster omkring 500 kroner?

Så må jeg ha fat i Line for at hører om hotellerne..........
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 9:25 pm

Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
var vi ikk enige om at den bedste dag var d. 9 Maj? at der var der flest der ku... ?
I Leicester, mig og Line har i hvert fald både tjekket fly billetter og sårn noget...
Det var jo dig og line.. Men det skal gå hele vejen rundt.. Så folk kan have lov til at have deres mening..

Når ok ja undskyld.. Det vidste jeg ikk... Line og mig havde bare snakket om at det var en god dag fordi der var ferie, jeg ka ikk bare ta fri fra arbejde... og jeg sys ikk man ska rejse samme dag som koncerten for så får vi dårlige pladser... snakker af erfaring...
Forresten så ka Sally heller ikk den weekend før fordi hun har fødselsdag i den weekend... men mig og Sally tager i hvert fald til Leicester for det er der vi bedst ka begge 2...
Det er også helt okay, men jeg vil gerne et sted hen så jeg har penge nok til at leve derover..
jeg vil ikk flyve til Birmingham fordi det er en helt del dyrer.. Jeg vil heller ikke se dem en fredag fordi jeg netop vil ha en go plads til koncerten.

Og til Inaluk; det har ikke så meget med det at gøre, jeg gar bare set priserne og hun har hjulpet mig med at find hoteller til gode priser, der ligger lige ved siden af hvor de skal spille.

Når okay Ditte Smile
bare rolig vi finder den billigeste pris in the wolrd ! Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 10:39 pm

Okay, så har lige været ind og lave lidt research.. Jeg fandt et hotel som skulle ligge tæt på De Montfort Hall.
Men, inde på mcfly myspace står det med d, kan det være at de bare har lavet en stave fejl, eller er det et helt andet sted? hvis der er nogen der ved det...

fordi de skriver;
Citat :
The Stoneycroft Hotel is a family-run establishment, only a few minutes' walk from Leicester’s city centre and the world-famous De Montfort Hall.
hvilket lyder rigtig godt, hvis det er der de skal spille?
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 11:10 pm

Ditte skrev:
Okay, så har lige været ind og lave lidt research.. Jeg fandt et hotel som skulle ligge tæt på De Montfort Hall.
Men, inde på mcfly myspace står det med d, kan det være at de bare har lavet en stave fejl, eller er det et helt andet sted? hvis der er nogen der ved det...

fordi de skriver;
Citat :
The Stoneycroft Hotel is a family-run establishment, only a few minutes' walk from Leicester’s city centre and the world-famous De Montfort Hall.
hvilket lyder rigtig godt, hvis det er der de skal spille?

Det er der.. Det er bare en stavefejl Smile
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptySøn Feb 22, 2009 11:15 pm

Line skrev:
Ditte skrev:
Okay, så har lige været ind og lave lidt research.. Jeg fandt et hotel som skulle ligge tæt på De Montfort Hall.
Men, inde på mcfly myspace står det med d, kan det være at de bare har lavet en stave fejl, eller er det et helt andet sted? hvis der er nogen der ved det...

fordi de skriver;
Citat :
The Stoneycroft Hotel is a family-run establishment, only a few minutes' walk from Leicester’s city centre and the world-famous De Montfort Hall.
hvilket lyder rigtig godt, hvis det er der de skal spille?

Det er der.. Det er bare en stavefejl Smile
Super, men det er bare ikke billigt.. ;x
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyMan Feb 23, 2009 6:30 pm

Er der nogne der har et fuldt oplæg. Min mor er desværre begyndt at tvivle igen, og vil gerne have nogle svar. Ellers ender det bare med at jeg ikke kommer med alligevel.. Vil også gerne ha' det hele på plads, så jeg kan købe billetterne uden at tvivle på nogen af de ting vi skal? og vise det til min mor, så hun bliver fuldt overbevist.

Nogen der har, fly, hotel?
Tilbage til toppen Go down
Miamcfly
Surfer Babe
Surfer Babe
Miamcfly


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : risskov, århus
Registration date : 25/12/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyTirs Feb 24, 2009 10:43 pm

ved i hvor meget en mcfly billet ca. koster? Smile
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyTirs Feb 24, 2009 10:46 pm

dannysmedlund skrev:
ved i hvor meget en mcfly billet ca. koster? Smile

Det koster £22.90 Som er 171,130 Danske kroner Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Miamcfly
Surfer Babe
Surfer Babe
Miamcfly


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : risskov, århus
Registration date : 25/12/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyTirs Feb 24, 2009 10:47 pm

Stargirl skrev:
dannysmedlund skrev:
ved i hvor meget en mcfly billet ca. koster? Smile

Det koster £22.90 Som er 171,130 Danske kroner Very Happy

tusinde tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyOns Feb 25, 2009 10:11 pm

Ditte skrev:
Sarah skrev:
Nu håber jeg altså ikke at jeg er alt for irriterende. Men jeg kan slet ikke fine rundt i jeres snak herinde Razz
Og jeg har lige en del jeg skal have på plads inden jeg kan forvente en beslutning fra mine forældre:

Først og fremmest:
- Hvilken dag regner i med at tage afsted, i need a date Razz
- Hvem af jer skal med?
- Hvilken by er det i?
- Hvornår kan billetterne købes?
- Hvad koster billetterne ca.?
- Skal vi overnatte i england?

Min mor har hverken sagt ja eller nej, så jeg skal lige snakke med dem om det igen! (:

- Hvilken dag regner i med at
tage afsted; altså det kommer an på hvilken by vi skal til self,

- hvem skal med; Jeg skal med, sammen med Line.. Mere kan jeg ikke sige flere med sikkerhed.

-hvilken by er det i?; Der har været en del snak om; leicester, fordi vi har fri om fredagen... Men southend var også en mulighed.

- Hvornår kan billetterne købes?; her på lørdag, den 28...

- Hvad koster billetterne ca.?; 26,5 pund, hvilket svarer til omkring 250-300 kr.

- Skal vi overnatte i england?; ja, ellers bliver det bare for presset synes jeg...

håber det hjalp lidt, det kan være der er flere der ved noget mere end jeg gør? I don't know.

Okay Smile Tak for hjælpen!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyOns Feb 25, 2009 10:35 pm

Sarah skrev:
Ditte skrev:
Sarah skrev:
Nu håber jeg altså ikke at jeg er alt for irriterende. Men jeg kan slet ikke fine rundt i jeres snak herinde Razz
Og jeg har lige en del jeg skal have på plads inden jeg kan forvente en beslutning fra mine forældre:

Først og fremmest:
- Hvilken dag regner i med at tage afsted, i need a date Razz
- Hvem af jer skal med?
- Hvilken by er det i?
- Hvornår kan billetterne købes?
- Hvad koster billetterne ca.?
- Skal vi overnatte i england?

Min mor har hverken sagt ja eller nej, så jeg skal lige snakke med dem om det igen! (:

- Hvilken dag regner i med at
tage afsted; altså det kommer an på hvilken by vi skal til self,

- hvem skal med; Jeg skal med, sammen med Line.. Mere kan jeg ikke sige flere med sikkerhed.

-hvilken by er det i?; Der har været en del snak om; leicester, fordi vi har fri om fredagen... Men southend var også en mulighed.

- Hvornår kan billetterne købes?; her på lørdag, den 28...

- Hvad koster billetterne ca.?; 26,5 pund, hvilket svarer til omkring 250-300 kr.

- Skal vi overnatte i england?; ja, ellers bliver det bare for presset synes jeg...

håber det hjalp lidt, det kan være der er flere der ved noget mere end jeg gør? I don't know.

Okay Smile Tak for hjælpen!

Lige en rettelse.. Billetterne koster kun 22.90 pund.. Div. knap 200 kr Smile Men dertil skal jo også forsendelse Smile Ikke? Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyTors Feb 26, 2009 7:28 pm

Housten we have a problem!

Hvem skal sove med hvem?
Hvem skal med?
Skal vi ikke alle tage det samme hotel?

og husk! Det er på lørdag man kan købe billeter!!!!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyTors Feb 26, 2009 9:17 pm

Stargirl skrev:
Housten we have a problem!

Hvem skal sove med hvem?
Hvem skal med?
Skal vi ikke alle tage det samme hotel?

og husk! Det er på lørdag man kan købe billeter!!!!

Så langt i planerne er vi vidst let ikke nået endnu xD

Jeg ved at jeg og min veninde Signe skal 100 % med, Ditte skal også med, og Anita og Sally? Ved ikke om der er andre Rolling Eyes

vi prøver så vidt muligt at komme til at bo på samme hotel, men af hvad jeg kan se er der ikke ret langt imellem hotellerne, så det gør vidst ikke det store.. Wink
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyTors Feb 26, 2009 11:03 pm

p.s tøser husk at tage det danske flag med Very Happy I love you
Tilbage til toppen Go down
Malene
Surfer Babe
Surfer Babe
Malene


Antal indlæg : 122
Age : 35
Registration date : 12/10/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyFre Feb 27, 2009 2:00 am

Det ser ud til at TBA'en bliver i Cambridge.. Har dog ikke set det officielt fra McFly endnu, men inde på deres myspace er mange begyndt at skrive det i gæstebogen og på linket her kan man også se, at den vist skulle være god nok.. Smile Men det er da også ved at være oppe over, billetsalget starter jo imorgen Smile

http://www.allgigs.co.uk/view/event/192350/McFly_The_Corn_Exchange_Cambridge_10_May_2009.html
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyFre Feb 27, 2009 3:12 am

det er sygt i Cambridge har aldrig svedt så meget i mit liv seriøst... men McFly drengene sagde også selv at den i Cambridge var en af de hotteste og folk besvimede bare i stribevis hehe... total sygt... men det var alligevel en fed oplevelse...

Btw. Line det er ikk sikkert Sally ka komme med alligevel ? og hvis ikk hun kommer ved jeg ikk helt om jeg tager med alligevel... sorry på forhånd hvis det er... men jeg havde bare sagt næste gang ska være med Sally eller mine søskende.... men hvis i har gode overtalelsesevner ka jeg måske ændre mening Wink
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyFre Feb 27, 2009 2:42 pm

Ann-Jones skrev:
det er sygt i Cambridge har aldrig svedt så meget i mit liv seriøst... men McFly drengene sagde også selv at den i Cambridge var en af de hotteste og folk besvimede bare i stribevis hehe... total sygt... men det var alligevel en fed oplevelse...

Btw. Line det er ikk sikkert Sally ka komme med alligevel ? og hvis ikk hun kommer ved jeg ikk helt om jeg tager med alligevel... sorry på forhånd hvis det er... men jeg havde bare sagt næste gang ska være med Sally eller mine søskende.... men hvis i har gode overtalelsesevner ka jeg måske ændre mening Wink
haha aww.. Nej jeg tror desværre ikke jeg kommer. Men Ann hvis du vil, så tag afsted!
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyFre Feb 27, 2009 3:17 pm

Hvem skal med?!
Der er så mange der er faldet fra. Fordi deres mor ikke vil have det...
I starten var det mig der ikke kunne.. Jeg fandt så en løsning! Men... nu er det jer?
Og hele den der ide med mange fans til Mcfly koncert i Leicester er gået helt fra hinanden...

Plizz alle dem der skal med!! sig det lige!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 EmptyFre Feb 27, 2009 4:02 pm

Stargirl skrev:
Hvem skal med?!
Der er så mange der er faldet fra. Fordi deres mor ikke vil have det...
I starten var det mig der ikke kunne.. Jeg fandt så en løsning! Men... nu er det jer?
Og hele den der ide med mange fans til Mcfly koncert i Leicester er gået helt fra hinanden...

Plizz alle dem der skal med!! sig det lige!

Jeg vil rigtig gerne med , men har ikke helt fået lov endnu , derfor har jeg holdt mig lidt anonym , men er ved at få overtalt de gamle .. ! Skal nok skrive det sikre når jeg ved mere !
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





UCAP Tour 09 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 10 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
UCAP Tour 09
Tilbage til toppen 
Side 10 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» For den nye Tour!
» McFly Tour + Ny Sang
» UK arena tour
» Europa Tour
» European tour!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: