Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 UCAP Tour 09

Go down 
+19
NannaBoelt
Sarah
mcflys
JasminM
McFLY_DK
McFlyAreMyHeroes
Miamcfly
McFreak
Mette (:
Annesteg
Carolaade
Stargirl
Malene
signe91
Line
Ditte
BetteMøffe
Sally-Judd
Ann-Jones
23 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 2:04 pm

Stargirl skrev:
Ann-Jones skrev:
Ja mig Sally og mine søstre skal afsted, men tænkte Kr. Himmelfarts ferien kommer jo også i maj starten af maj? og det ville bare være fedt at ku ta afsted der så ku man også ha nogle ekstra dage derovre Very Happy

Ej jeg vil os med ! men jeg tror ikke at min mor går med til det fordi jeg er hendes "lille pige" endnu -.-
Moaaarrr jeg er 14! men så tænkte jeg at vis jeg nu var med jeg "store guys" hahahah så var det da ok ik? men jeg har ikke spurgt hende endnu (tør ikke!). Jeg har aldrig været til en Mcfly koncert, og nu hvor de hellere ville lave Latin amerika så vil jeg bare gøre alt for at komme til UK istedet for...

Edeer! :

Vi DK fans kunne tage DK bannere med hvor der skal stå Denmark loves you eller noget i den der stil. Så kunne det jo være at de ville komme til Danmark snart! ik?


Ja... jeg synes altså stadigvæk det ku være sejt hvis nu vi alle lavede en t-shirt der viste vi var fra det her forum Razz selvf. kommer det til at koste lidt, men man ka jo ha den i lang tid og så ha den trøje på hver gang man ska afsted til koncert med dem....

Men jo det ku være mega sjovt at samle en kæmpe flok heheh Razz
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 2:27 pm

Ann-Jones skrev:
Stargirl skrev:
Ann-Jones skrev:
Ja mig Sally og mine søstre skal afsted, men tænkte Kr. Himmelfarts ferien kommer jo også i maj starten af maj? og det ville bare være fedt at ku ta afsted der så ku man også ha nogle ekstra dage derovre Very Happy

Ej jeg vil os med ! men jeg tror ikke at min mor går med til det fordi jeg er hendes "lille pige" endnu -.-
Moaaarrr jeg er 14! men så tænkte jeg at vis jeg nu var med jeg "store guys" hahahah så var det da ok ik? men jeg har ikke spurgt hende endnu (tør ikke!). Jeg har aldrig været til en Mcfly koncert, og nu hvor de hellere ville lave Latin amerika så vil jeg bare gøre alt for at komme til UK istedet for...

Edeer! :

Vi DK fans kunne tage DK bannere med hvor der skal stå Denmark loves you eller noget i den der stil. Så kunne det jo være at de ville komme til Danmark snart! ik?


Ja... jeg synes altså stadigvæk det ku være sejt hvis nu vi alle lavede en t-shirt der viste vi var fra det her forum Razz selvf. kommer det til at koste lidt, men man ka jo ha den i lang tid og så ha den trøje på hver gang man ska afsted til koncert med dem....

Men jo det ku være mega sjovt at samle en kæmpe flok heheh Razz


Hehe Smile Jeg har en ny idé med den der flok Mcfly fans Smile Kunne man ikke arrangere en Denmark to UK tour ? En helmasse Mcfly fans til en Mcfly koncert. Det kunne være monster sejt Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 2:39 pm

Det lyder fedt, men det kommer nok til at blive svært!
Man skal jo være hurtigt, på aftrækkeren, når billetterne kommer til salg.
Så der er måske nogen der ikke når det.. Men lad os håbe..
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 4:38 pm

fedt :b
ikke at jeg tror jeg kan få lov at tage afsted..
men man kan da altid håbe.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 4:44 pm

Super gode idéer I har, piger! Razz
Det kunne blive vildt fedt hvis vi alle tog afsted .. eller hvert fald så mange som muligt xD
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 4:44 pm

Det kunne være super fedt med en "samlet" tur. Det skide svære er bare at der skal en del planlægning til sådan en tur, og hvis de allerede kommer tilsalg i løbet af februar? Men jeg er med!

Hvis det kom på tale kunne vi jo evt. lave en McFly-gathering tidligere og snakke sammen? Bare en ide, hvis der er flere folk der er med på den.

Som jeg så tit har snakket med Ditte om, så synes jeg også bare det ser så fedt ud, på de billeder hvor f.eks franske fans har taget mange afsted sammen, også står de ude foran Wembley eller hvor de nu er, med et fransk flag og 10 personer rundt om. :p

og og og.. Hvis i evt. er interesseret i de der trøjer kan jeg undersøge hvad det koster ved den nokale i nyborg som giver en rigtig god pris! Smile
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 4:49 pm

ja super ide Very Happy
min far sagde for 2 uger siden at hvis de en tourne i England her i 2009, så kunne kunne vi måske komme over og se dem Razz hvis de spiller tæt på London fx. Brighton, Birmingham, Cardiif Bristol eller Bournemouth Smile så kan vi godt komme over at se dem <3 Razz
jeg kan ikke vendte til at planerne kommer ud hvor de skal spille Razz
JEG GLÆDER MIG vildt meget, for jeg VIL over at se dem iår ^_^
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 5:13 pm

men hvis jeg må komme med jer i "samling" jeg jeg gerne cheers
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 5:14 pm

vil jeg gerne Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 5:17 pm

Line skrev:
Det kunne være super fedt med en "samlet" tur. Det skide svære er bare at der skal en del planlægning til sådan en tur, og hvis de allerede kommer tilsalg i løbet af februar? Men jeg er med!

Hvis det kom på tale kunne vi jo evt. lave en McFly-gathering tidligere og snakke sammen? Bare en ide, hvis der er flere folk der er med på den.

Som jeg så tit har snakket med Ditte om, så synes jeg også bare det ser så fedt ud, på de billeder hvor f.eks franske fans har taget mange afsted sammen, også står de ude foran Wembley eller hvor de nu er, med et fransk flag og 10 personer rundt om. :p

og og og.. Hvis i evt. er interesseret i de der trøjer kan jeg undersøge hvad det koster ved den nokale i nyborg som giver en rigtig god pris! Smile

Lyder fedt ! Jeg vil med!!! Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 5:46 pm

McFlyfan Mette skrev:
ja super ide Very Happy
min far sagde for 2 uger siden at hvis de en tourne i England her i 2009, så kunne kunne vi måske komme over og se dem Razz hvis de spiller tæt på London fx. Brighton, Birmingham, Cardiif Bristol eller Bournemouth Smile så kan vi godt komme over at se dem <3 Razz
jeg kan ikke vendte til at planerne kommer ud hvor de skal spille Razz
JEG GLÆDER MIG vildt meget, for jeg VIL over at se dem iår ^_^
De kommer nok til at spille I Astoria. Så der kan vi vel bare tage hen..
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 7:11 pm

ja jeg skal i hvert fald cheers
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 7:14 pm

Sally-Judd skrev:
McFlyfan Mette skrev:
ja super ide Very Happy
min far sagde for 2 uger siden at hvis de en tourne i England her i 2009, så kunne kunne vi måske komme over og se dem Razz hvis de spiller tæt på London fx. Brighton, Birmingham, Cardiif Bristol eller Bournemouth Smile så kan vi godt komme over at se dem <3 Razz
jeg kan ikke vendte til at planerne kommer ud hvor de skal spille Razz
JEG GLÆDER MIG vildt meget, for jeg VIL over at se dem iår ^_^
De kommer nok til at spille I Astoria. Så der kan vi vel bare tage hen..

Det kunne være nice Wink så håber jeg den ligger på en lørdag Smile
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 7:16 pm

Line skrev:
Det kunne være super fedt med en "samlet" tur. Det skide svære er bare at der skal en del planlægning til sådan en tur, og hvis de allerede kommer tilsalg i løbet af februar? Men jeg er med!

Hvis det kom på tale kunne vi jo evt. lave en McFly-gathering tidligere og snakke sammen? Bare en ide, hvis der er flere folk der er med på den.

Som jeg så tit har snakket med Ditte om, så synes jeg også bare det ser så fedt ud, på de billeder hvor f.eks franske fans har taget mange afsted sammen, også står de ude foran Wembley eller hvor de nu er, med et fransk flag og 10 personer rundt om. :p

og og og.. Hvis i evt. er interesseret i de der trøjer kan jeg undersøge hvad det koster ved den nokale i nyborg som giver en rigtig god pris! Smile
Yepyep det skal vi!
Bahaha... ej men den ville være så fedt hvis vi kunne lave sådan en tur!
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyFre Jan 30, 2009 9:46 pm

ja det håber jeg også for så har min far sagt at vi kan være der en weekend Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyLør Jan 31, 2009 1:08 am

for jeg tror måske ikke at jeg selv må tage der over med andre desværre Surprised
men håber jeg kan tage med min far derover Very Happy cheers
Tilbage til toppen Go down
McFreak
Surfer Babe
Surfer Babe
McFreak


Antal indlæg : 149
Age : 33
Location : Loserville, Slagelse
Registration date : 07/06/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyLør Jan 31, 2009 1:27 am

Uhh..!
I piger er sq hurtige. Wink
Jeg vil oss MEGET gerne se dem i år. Så det kunne være en oplagt mulighed for mig at tage med. Det kunne være super hyggerligt. Very Happy Plus jeg har oss pengene til det i år..! Bonus *smiler*
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyLør Jan 31, 2009 1:46 am

jeg ka kun hvis det ligger en lørdag ellers ska jeg tage en masse dage fri...
Tilbage til toppen Go down
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptySøn Feb 01, 2009 8:47 pm

Jeg skal så meget med!
om jeg må eller ej! jeg stikker af ;D
Tilbage til toppen Go down
Miamcfly
Surfer Babe
Surfer Babe
Miamcfly


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : risskov, århus
Registration date : 25/12/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptySøn Feb 01, 2009 8:52 pm

årh er så sur over jeg ikke kan komme med!!! har fødselsdag i den uge, så må ikke for min mor! ØVØVØV!!! Neutral Sad
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyTirs Feb 03, 2009 10:11 pm

Jeg har endelig spurgt min mor om jeg må ... GÆT HVAD HUN SAGDE !!!! NEEEEEJ !!!!
Omg jeg er bare gal nu ! Jeg har aldrig været til en Mcfly koncert før.... Og jeg kommer kun til det 1 eneste gang i hele mit liv fordi jeg kun må i lille lorte DK.. IM sorry jeg er helt knust ! og gal !! confused Sad
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyTirs Feb 03, 2009 10:15 pm

Stargirl skrev:
Jeg har endelig spurgt min mor om jeg må ... GÆT HVAD HUN SAGDE !!!! NEEEEEJ !!!!
Omg jeg er bare gal nu ! Jeg har aldrig været til en Mcfly koncert før.... Og jeg kommer kun til det 1 eneste gang i hele mit liv fordi jeg kun må i lille lorte DK.. IM sorry jeg er helt knust ! og gal !! confused Sad


Du bliver vel også 18 på et tidspunkt? Razz De forbliver jo McFLY til at de er 60, som de har sagt Wink
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyTirs Feb 03, 2009 10:21 pm

Line skrev:
Stargirl skrev:
Jeg har endelig spurgt min mor om jeg må ... GÆT HVAD HUN SAGDE !!!! NEEEEEJ !!!!
Omg jeg er bare gal nu ! Jeg har aldrig været til en Mcfly koncert før.... Og jeg kommer kun til det 1 eneste gang i hele mit liv fordi jeg kun må i lille lorte DK.. IM sorry jeg er helt knust ! og gal !! confused Sad


Du bliver vel også 18 på et tidspunkt? Razz De forbliver jo McFLY til at de er 60, som de har sagt Wink


Jeg har plaget !! Og jeg må kun vis der er nogen jeg skal rejse med helst mange .. !!! JUBIII !! Men skal vi lave det her med DK til Mcfly ??
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyTirs Feb 03, 2009 10:37 pm

Stargirl skrev:
Line skrev:
Stargirl skrev:
Jeg har endelig spurgt min mor om jeg må ... GÆT HVAD HUN SAGDE !!!! NEEEEEJ !!!!
Omg jeg er bare gal nu ! Jeg har aldrig været til en Mcfly koncert før.... Og jeg kommer kun til det 1 eneste gang i hele mit liv fordi jeg kun må i lille lorte DK.. IM sorry jeg er helt knust ! og gal !! confused Sad


Du bliver vel også 18 på et tidspunkt? Razz De forbliver jo McFLY til at de er 60, som de har sagt Wink


Jeg har plaget !! Og jeg må kun vis der er nogen jeg skal rejse med helst mange .. !!! JUBIII !! Men skal vi lave det her med DK til Mcfly ??

Vi vil jo super gerne.. kunne være såå hyggeligt Very Happy men tror sgu det bliver svært.. også det med at købe flybilletter.. Hvem H***** skal lige ligge ud for 10 andre personer som de ikke stoler på Suspect Så skulle det være sådan noget med at man skulle betale det over 2 gange eller sådan.. No idea. I'm actually not good at these things :p Men mig og Ditte snakker rimelig meget om at tage afsted. Så måske folk kan join'e os?
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 EmptyTirs Feb 03, 2009 10:41 pm

Line skrev:


Vi vil jo super gerne.. kunne være såå hyggeligt Very Happy men tror sgu det bliver svært.. også det med at købe flybilletter.. Hvem H***** skal lige ligge ud for 10 andre personer som de ikke stoler på Suspect Så skulle det være sådan noget med at man skulle betale det over 2 gange eller sådan.. No idea. I'm actually not good at these things :p Men mig og Ditte snakker rimelig meget om at tage afsted. Så måske folk kan join'e os?
Yep.. Peeps come on! Det ville være mega fedt og extremt hyggeligt! ;D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





UCAP Tour 09 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
UCAP Tour 09
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» For den nye Tour!
» McFly Tour + Ny Sang
» UK arena tour
» Europa Tour
» European tour!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: