Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 UCAP Tour 09

Go down 
+19
NannaBoelt
Sarah
mcflys
JasminM
McFLY_DK
McFlyAreMyHeroes
Miamcfly
McFreak
Mette (:
Annesteg
Carolaade
Stargirl
Malene
signe91
Line
Ditte
BetteMøffe
Sally-Judd
Ann-Jones
23 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyTirs Feb 03, 2009 11:16 pm

Heeej People !!

Mig og møffe vil meget gerne hvide hvem der kommer med til turen ! Very Happy
Vi må gerne (Når vi lige har skrabet pengene sammen) men vi vil helst gerne have nogle Store Mennesker med ! Very Happy vi er 14 og 15 til den tid er jeg 15... men you know... Så skriv venligts vis du skal med ! I love you Wink
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyTirs Feb 03, 2009 11:23 pm

Stargirl skrev:
Heeej People !!

Mig og møffe vil meget gerne hvide hvem der kommer med til turen ! Very Happy
Vi må gerne (Når vi lige har skrabet pengene sammen) men vi vil helst gerne have nogle Store Mennesker med ! Very Happy vi er 14 og 15 til den tid er jeg 15... men you know... Så skriv venligts vis du skal med ! I love you Wink

Øhm.. Jeg kan jo kun sige for mig selv og min veninde, uden at vide helt 100% om det bliver til noget. Men eftersom Ditte og jeg kæmper håber jeg da..

Jeg er 17, bliver 18 til juli, Ditte kan selv få æren af at svare. Derudover regner jeg da heller ikke med at jeg kan tage afsted uden Signe, som er 18 til den tid.
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyTirs Feb 03, 2009 11:24 pm

Line skrev:
Stargirl skrev:
Heeej People !!

Mig og møffe vil meget gerne hvide hvem der kommer med til turen ! Very Happy
Vi må gerne (Når vi lige har skrabet pengene sammen) men vi vil helst gerne have nogle Store Mennesker med ! Very Happy vi er 14 og 15 til den tid er jeg 15... men you know... Så skriv venligts vis du skal med ! I love you Wink

Øhm.. Jeg kan jo kun sige for mig selv og min veninde, uden at vide helt 100% om det bliver til noget. Men eftersom Ditte og jeg kæmper håber jeg da..

Jeg er 17, bliver 18 til juli, Ditte kan selv få æren af at svare. Derudover regner jeg da heller ikke med at jeg kan tage afsted uden Signe, som er 18 til den tid.

Okay Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyTirs Feb 03, 2009 11:25 pm

Jep!
det kunne jo være fedt hvis vi kunne splejse udgifterne og boede på hotel sammen, så ville det ikke være så dyrt for os alle.
altså man kan jo godt bo 4 på et tremands værelse ;D
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyTirs Feb 03, 2009 11:27 pm

Stargirl skrev:
Line skrev:
Stargirl skrev:
Heeej People !!

Mig og møffe vil meget gerne hvide hvem der kommer med til turen ! Very Happy
Vi må gerne (Når vi lige har skrabet pengene sammen) men vi vil helst gerne have nogle Store Mennesker med ! Very Happy vi er 14 og 15 til den tid er jeg 15... men you know... Så skriv venligts vis du skal med ! I love you Wink

Øhm.. Jeg kan jo kun sige for mig selv og min veninde, uden at vide helt 100% om det bliver til noget. Men eftersom Ditte og jeg kæmper håber jeg da..

Jeg er 17, bliver 18 til juli, Ditte kan selv få æren af at svare. Derudover regner jeg da heller ikke med at jeg kan tage afsted uden Signe, som er 18 til den tid.

Okay Smile
Jeg er 15, men bliver 16 senere i år.
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyTirs Feb 03, 2009 11:29 pm

Altså jeg har fødselsdag den 29 April, så jeg når lige at blive 18 før jeg måske skal afsted.
Anita er dog 22 år..
Tilbage til toppen Go down
McFlyAreMyHeroes
Little Joanna
Little Joanna
McFlyAreMyHeroes


Antal indlæg : 214
Age : 31
Location : Holstebro
Registration date : 01/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyOns Feb 04, 2009 12:06 am

hey prøv lige at vent på mig?! hvad er det i aftaler når jeg er offline?Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/mcflyaremyheroes
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyOns Feb 04, 2009 1:09 am

Lyder fedt, hvis der er mange danske fans med flag, der tager afsted! Very Happy Det kan de da ikk undgå at lægge mærke til! Men jeg har desværre ikk råd til at tage med denne gang! Ville ellers MEGAgerne, for man får jo ALDRIG nok af McFLY! Smile Men jeg har også store eksaminer i den periode! Øv! Sad Men tag en masse billeder og gør mig rigtig jaloux, og prøv at kontakte Boogie - måske vil de lave et indslag om jeres tur. Wink Det er i hvert fald værd at prøve, sys jeg! Smile

Ja, der er en frygtelig masse koordineringsarbejde indblandet, hvis I ska så mange afsted... :/ Men med hensyn til at bestille billetter, tror jeg godt I bare ka bestille hver for sig, for det bliver jo alligevel ståpladser til koncerten. I må dog nok undvære at sidde sammen i flyet så, men hotellet burde I ikk behøve at bestille i vildt go tid... Tror ikk det bliver noget problem at finde ledige steder, når det ikk er højsæson. Wink Good luck!
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyOns Feb 04, 2009 4:05 pm

McFLY_DK skrev:
Lyder fedt, hvis der er mange danske fans med flag, der tager afsted! Very Happy Det kan de da ikk undgå at lægge mærke til! Men jeg har desværre ikk råd til at tage med denne gang! Ville ellers MEGAgerne, for man får jo ALDRIG nok af McFLY! Smile Men jeg har også store eksaminer i den periode! Øv! Sad Men tag en masse billeder og gør mig rigtig jaloux, og prøv at kontakte Boogie - måske vil de lave et indslag om jeres tur. Wink Det er i hvert fald værd at prøve, sys jeg! Smile

Ja, der er en frygtelig masse koordineringsarbejde indblandet, hvis I ska så mange afsted... :/ Men med hensyn til at bestille billetter, tror jeg godt I bare ka bestille hver for sig, for det bliver jo alligevel ståpladser til koncerten. I må dog nok undvære at sidde sammen i flyet så, men hotellet burde I ikk behøve at bestille i vildt go tid... Tror ikk det bliver noget problem at finde ledige steder, når det ikk er højsæson. Wink Good luck!

Det kunne faktisk være fedt at kontakte boogie! rigtig god ide! Smile
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyOns Feb 04, 2009 6:46 pm

Billetterne kommer til salg den 28 Feb.. Det står nu på deres myspace..
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyFre Feb 06, 2009 3:59 pm

he heh jeg VIL til McFlys UCAP tor iår (:
OMg gæt hvad min far sagde i Onsdag? (d.4/2) at mig og min far stor sandsynlighed kan se McFly! det bliver så min første McFly koncert OMG!! ^_^
jeg har plaget ham i rimlig lang tid, og i Onsdags da jeg skulle til gym. spurgte jeg ham i bilen om vi ikke kunne komme til deres UCAP tour iår, og han sagde "ja" og så sagde jeg "seriøst" og så sagde han "JA" og han mente det cheers
hvor er det vildt! Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyFre Feb 06, 2009 4:01 pm

ej, hvor jeg glæder mig til d.28/2 hvor deres planer om hvor de skal spille bliver udgivet! jeg kan ikke vente Very Happy Razz
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyFre Feb 06, 2009 11:19 pm

ARG! ARG! Okayy, Ditte hvorfor råber duu? >_>
Well, har fået ét ja! Så mangler jeg bare det sidste.. Tak far, du er for dejlig! :shyy:
Kom så mor, du ved at det her er det eneste jeg drømmer om, lige nu! :begging:
Får bare kriller i maven af at tænke på det, jeg kunne faktisk komme til at se McFly i år! :shocked: Org.. Bliver mega hyper lige nu... xD
Men... Line min ven!! Du skal bare have råd, og din lille nuller hest! >_> skal ikke være syg!
*krydser finger endnu en gang* Det skal altså bare ske! PLEAAASE! :puppy eyes:
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyLør Feb 07, 2009 12:03 pm

Ditte skrev:
ARG! ARG! Okayy, Ditte hvorfor råber duu? >_>
Well, har fået ét ja! Så mangler jeg bare det sidste.. Tak far, du er for dejlig! :shyy:
Kom så mor, du ved at det her er det eneste jeg drømmer om, lige nu! :begging:
Får bare kriller i maven af at tænke på det, jeg kunne faktisk komme til at se McFly i år! :shocked: Org.. Bliver mega hyper lige nu... xD
Men... Line min ven!! Du skal bare have råd, og din lille nuller hest! >_> skal ikke være syg!
*krydser finger endnu en gang* Det skal altså bare ske! PLEAAASE! :puppy eyes:

Aw hvor er du sød! jeg snakker med min mor imorgen om hun evt. kan ligge ud for mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyLør Feb 07, 2009 3:25 pm

Line skrev:
Ditte skrev:
ARG! ARG! Okayy, Ditte hvorfor råber duu? >_>
Well, har fået ét ja! Så mangler jeg bare det sidste.. Tak far, du er for dejlig! :shyy:
Kom så mor, du ved at det her er det eneste jeg drømmer om, lige nu! :begging:
Får bare kriller i maven af at tænke på det, jeg kunne faktisk komme til at se McFly i år! :shocked: Org.. Bliver mega hyper lige nu... xD
Men... Line min ven!! Du skal bare have råd, og din lille nuller hest! >_> skal ikke være syg!
*krydser finger endnu en gang* Det skal altså bare ske! PLEAAASE! :puppy eyes:

Aw hvor er du sød! jeg snakker med min mor imorgen om hun evt. kan ligge ud for mig Very Happy

Ved det! ahaha.. Ej!!
Okayyy.... Suuuper ;D
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyLør Feb 07, 2009 3:45 pm

Har lige snakket med Lea ( en anden McFLY-fan) Hun skal måske også afsted, men hun fortalte mig lige at Astoria ikke bliver brugt til koncerter mere, og skal rives ned? så må vi se hvad vi ellers har at vælge imellem.
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyLør Feb 07, 2009 4:17 pm

Line skrev:
Har lige snakket med Lea ( en anden McFLY-fan) Hun skal måske også afsted, men hun fortalte mig lige at Astoria ikke bliver brugt til koncerter mere, og skal rives ned? så må vi se hvad vi ellers har at vælge imellem.
øv hvor surt, så kan det være der er en anden arena..
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyLør Feb 07, 2009 9:44 pm

Line skrev:
Har lige snakket med Lea ( en anden McFLY-fan) Hun skal måske også afsted, men hun fortalte mig lige at Astoria ikke bliver brugt til koncerter mere, og skal rives ned? så må vi se hvad vi ellers har at vælge imellem.

Ej, er det rigtigt? Hehe, nu hvor jeg tænker over det, så det også lidt tildækket og byggeplads-agtigt ud, da jeg gik forbi Astoria i sommer! Razz Bliver spændende, hvor de så spiller i London. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyLør Feb 07, 2009 11:39 pm

Jeg må gerne komme med.... Men der skal være nogle "ansvarlige" voksne med...
Håber virkelig at det lykkes!! Very Happy
Jeg vil såååå gerne med! Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptySøn Feb 08, 2009 2:07 pm

håber de kommer til at spille tæt på London, for så skal mig og min far nemlig ind og se dem Smile jeg GLÆDER mig så meget<3 Razz
Tilbage til toppen Go down
signe91
Moderator
Moderator
signe91


Antal indlæg : 20
Age : 33
Location : nyborg
Registration date : 29/07/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyMan Feb 09, 2009 1:37 am

som min veninde line sagde bliver jeg 18 den 1 april..
og jeg tager med hvis det er en weekend, da jeg ikk kan tage fri fra skole .. Very Happy cheers
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyMan Feb 09, 2009 6:53 pm

Hello guys!

Ditte og jeg tænkte på at vi egentligt gerne kunne tænke os at vide hvem der var med på ideen om at følges/mødes til en af deres UCAP?
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyMan Feb 09, 2009 8:25 pm

Line skrev:
Hello guys!

Ditte og jeg tænkte på at vi egentligt gerne kunne tænke os at vide hvem der var med på ideen om at følges/mødes til en af deres UCAP?


Jeg er 99 % sikker på at jeg tager med afro
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyMan Feb 09, 2009 8:28 pm

Line skrev:
Hello guys!

Ditte og jeg tænkte på at vi egentligt gerne kunne tænke os at vide hvem der var med på ideen om at følges/mødes til en af deres UCAP?

Jeg er! xD men får aldrig lov /: nu har jeg lige været på skiferie plus skal til king of leon koncert på onsdag. Mine forældre r su så søde for tiden!
Men har ikke råd fordi jeg spare op til england næste år /: og de siger "Du kan jo bare se dem der?" Men jeg kan ligesom ikke fucking vente!
Og inden jeg fandtud af jeg sku til england havde de lovet at jeg måtte komme over og se dem /:
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 EmptyMan Feb 09, 2009 8:37 pm

mcflys skrev:
Line skrev:
Hello guys!

Ditte og jeg tænkte på at vi egentligt gerne kunne tænke os at vide hvem der var med på ideen om at følges/mødes til en af deres UCAP?

Jeg er! xD men får aldrig lov /: nu har jeg lige været på skiferie plus skal til king of leon koncert på onsdag. Mine forældre r su så søde for tiden!
Men har ikke råd fordi jeg spare op til england næste år /: og de siger "Du kan jo bare se dem der?" Men jeg kan ligesom ikke fucking vente!
Og inden jeg fandtud af jeg sku til england havde de lovet at jeg måtte komme over og se dem /:

Du skal da bare sige at vi er nogle stykker der tager sammen derover, og det ville være så hyggeligt hvis du kom med Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





UCAP Tour 09 - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: UCAP Tour 09   UCAP Tour 09 - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
UCAP Tour 09
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» For den nye Tour!
» McFly Tour + Ny Sang
» UK arena tour
» Europa Tour
» European tour!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: