Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 06, 2008 1:45 pm
carooh skrev:
ja. og det skal siges at jeg har været fan i rigtig lang tid. jeg har bare ikke haft råd til det. hvilket jeg enlig heller ikke har nu :s men ja, jeg glæder mig fandme også xD
hehe okay! cool.. Jaa sådan kan det gå nogle gange hehe.. Har du den nye dvd?
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 06, 2008 2:54 pm
carooh skrev:
ja. og det skal siges at jeg har været fan i rigtig lang tid. jeg har bare ikke haft råd til det. hvilket jeg enlig heller ikke har nu :s men ja, jeg glæder mig fandme også xD
er det rigtigt... ej hvor synd... men du ska helt klart også ha de andre når du engang får råd
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 06, 2008 5:45 pm
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
er det rigtigt... ej hvor synd... men du ska helt klart også ha de andre når du engang får råd
haha. det bliver ikke foreløbig xD jeg sparer penge op til jeg skal til London. men det kan være jeg køber dem der? who knows.
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 06, 2008 5:47 pm
carooh skrev:
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
haha. det bliver ikke foreløbig xD jeg sparer penge op til jeg skal til London. men det kan være jeg køber dem der? who knows.
det sys jeg lyder som en god idé... hvornår ska du til London... det er den fedeste by... jeg ska derover d. 19 hvis alt går som planlagt...
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 06, 2008 6:11 pm
Sally-Judd skrev:
carooh skrev:
hehe okay! cool.. Jaa sådan kan det gå nogle gange hehe.. Har du den nye dvd?
nej. men jeg har lige fået Wonderland i dag.
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 06, 2008 6:12 pm
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
det sys jeg lyder som en god idé... hvornår ska du til London... det er den fedeste by... jeg ska derover d. 19 hvis alt går som planlagt...
jeg skal vist nok der over den 14. april også skal vi være der i 4 dage. jeg glæder mig også helt vildt.
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 06, 2008 6:26 pm
Jeg skal til Leicester i vinterferien. London er godt men det er nu også meget sjovt at komme ud og se andre steder i England..
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 06, 2008 7:07 pm
måske skal jeg til London senere på året, hvis vi har råd (:
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 06, 2008 10:27 pm
sofiexmcfly skrev:
måske skal jeg til London senere på året, hvis vi har råd (:
jeg har været i London 2 gange nu! men jeg vil der henne igen!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Man Jan 07, 2008 6:38 pm
carooh skrev:
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
jeg skal vist nok der over den 14. april også skal vi være der i 4 dage. jeg glæder mig også helt vildt.
cool... ok jeg har så lige fundet ud af at jeg først ska til england d. 26, jeg har hele tiden troet det var d. 19... nu håber jeg ikk jeg har lavet nogle aftaler den weekend...:S
NinnaMaleneJones! Admin
Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Man Jan 07, 2008 7:07 pm
Hold jer til emnet piger - rejsesnak hører til i off topic :-)
// Moderator
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Man Jan 07, 2008 10:44 pm
Ann-Jones skrev:
det er iorden med sange som Sorry's Not Good Enough, for der er det ikk for meget, og det er rigtig godt live... det samme med Room On The 3rd Floor... den sang scipper jeg altid når jeg høre den her hjemme, men live er den mega god sys jeg...
Helt enig - ROTTF vinder virkli live! Har aldrig sys den var noget særligt på cd'en, men når de bare får alle til at synge med er den fantastisk! Na nana naa, na nana naaaa!! Overvurderet: All About You, ja - og helt klart også Memory Lane! Ka bare ikk forstå at de blir ved med at putte den på deres dvd'er og albums... Men det er da en sød sang, og faktisk en af de allerførste de skrev... den er i hvert fald tilbage fra 2004. Og de skrev den med James. Undervurderet: Too Close For Comfort, Nothing og Surferbabe! Lige fra første gang jeg hørte Surferbabe har jeg bare elsket den! Blev så glad, da de spillede den på MITO touren, men også ret skuffet, da jeg fandt ud af, at det kun var som medley! (Havde samme fornemmelse med Down By The Lake! Love that song too!) Hmm, ville også sige Broccoli, hvis det ikk var fordi de spillede den på GH touren... Genial sang!
Fed thread, btw!
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Man Jan 07, 2008 11:52 pm
McFLY_DK skrev:
Ann-Jones skrev:
det er iorden med sange som Sorry's Not Good Enough, for der er det ikk for meget, og det er rigtig godt live... det samme med Room On The 3rd Floor... den sang scipper jeg altid når jeg høre den her hjemme, men live er den mega god sys jeg...
Helt enig - ROTTF vinder virkli live! Har aldrig sys den var noget særligt på cd'en, men når de bare får alle til at synge med er den fantastisk! Na nana naa, na nana naaaa!! Overvurderet: All About You, ja - og helt klart også Memory Lane! Ka bare ikk forstå at de blir ved med at putte den på deres dvd'er og albums... Men det er da en sød sang, og faktisk en af de allerførste de skrev... den er i hvert fald tilbage fra 2004. Og de skrev den med James. Undervurderet: Too Close For Comfort, Nothing og Surferbabe! Lige fra første gang jeg hørte Surferbabe har jeg bare elsket den! Blev så glad, da de spillede den på MITO touren, men også ret skuffet, da jeg fandt ud af, at det kun var som medley! (Havde samme fornemmelse med Down By The Lake! Love that song too!) Hmm, ville også sige Broccoli, hvis det ikk var fordi de spillede den på GH touren... Genial sang!
Fed thread, btw!
sidespring men; all about you, var det ikk noget med, at det faktisk er en sang Tom skrev til en pige engang, inden McFly?
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 13, 2008 11:28 pm
Mest overvurderet: Vil nok også sige All about you, selvom jeg stadig synes den er rigtig god
mest undervurderet: Det synes jeg i hvert fald Danny's sange, som don't know why, not alone, walk in the sun, så er der også to close for comfort - en fantastisk sang efter min mening.
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Jan 13, 2008 11:32 pm
Line91 skrev:
Mest overvurderet: Vil nok også sige All about you, selvom jeg stadig synes den er rigtig god
mest undervurderet: Det synes jeg i hvert fald Danny's sange, som don't know why, not alone, walk in the sun, så er der også to close for comfort - en fantastisk sang efter min mening.
dont know why og not alone er virkelig nogle fantastiske sange! jeg elsker dem. de andre er også rigtige gode, men jeg har en svaghed for de to ;D
malenepoynter Moderator
Antal indlæg : 28 Age : 33 Location : Vestervig - Midtjylland Registration date : 01/02/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Fre Feb 01, 2008 1:41 am
Hmm. Det er lidt svært, synes jeg.
Overvurderet: We are the young. Jaja, det kan da godt være den er catchy. Men der er bare et eller andet over den, som jeg ikke er så vild med. Og derfor synes jeg tit folk overvurderer den xD. Undervurderet: Der må jeg sige "Don't know why". Der er så mange der synes den er ringe. Jeg forstår ikke hvorfor? Den har altid været en af mine yndlings fra Wonderland. Og ja.. den betyder noget specielt for mig ^^
Jeg kunne sikkert komme på noget bedre. Men jeg er træt, og tænker derfor ikke så godt. I NEED COFFEE
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Lør Feb 02, 2008 9:37 pm
MalenePOYNTER skrev:
Overvurderet: We are the young. Jaja, det kan da godt være den er catchy. Men der er bare et eller andet over den, som jeg ikke er så vild med. Og derfor synes jeg tit folk overvurderer den xD.
Kan godt følge dig lidt med We're The Young... På en eller anden måde er den for "nemt" lavet... Måske pga. alle de der "what a day, what a day, what a daaayy"... Sys også den virker som en meget kort sang, dunno why. Ikk desto mindre var den superfed live! Sårn en rigtig synge-med-sang!
malenepoynter Moderator
Antal indlæg : 28 Age : 33 Location : Vestervig - Midtjylland Registration date : 01/02/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Søn Feb 03, 2008 6:55 pm
McFLY_DK skrev:
MalenePOYNTER skrev:
Overvurderet: We are the young. Jaja, det kan da godt være den er catchy. Men der er bare et eller andet over den, som jeg ikke er så vild med. Og derfor synes jeg tit folk overvurderer den xD.
Kan godt følge dig lidt med We're The Young... På en eller anden måde er den for "nemt" lavet... Måske pga. alle de der "what a day, what a day, what a daaayy"... Sys også den virker som en meget kort sang, dunno why. Ikk desto mindre var den superfed live! Sårn en rigtig synge-med-sang!
Jaa, præcis. Altså sangen er sgu helt okay, og jeg kan sagtens høre den. Men ja.. den virker meget kort, og den er bare ikke deres bedste. Ja, jeg kan sgu godt forestille mig, at den er mega fed live ^^
McFlyAreMyHeroes Little Joanna
Antal indlæg : 214 Age : 31 Location : Holstebro Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Man Feb 04, 2008 6:49 pm
Alle de gamle sange: surfer babe, down by the lake, broccoli, unsaid things og saturday night - de er allesammen undervuderet. Der er et eller andet virkelig virkelig charming ved de sange! og de er bare så nice. De skulle spille dem oftere. Helt klart.
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Mest over & undervurderet sang. Ons Feb 06, 2008 9:12 pm
Hmm.. overvurderet.. kan jeg ikke lige komme på nogen.. ;b de er sku alle sammen så gode.
Indervurderet. She left me. Elsker den især på mito dvd'en! (: