Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 18, 2008 9:25 pm
Line91 skrev:
Gad ikke lige starte et helt nyt indlæg for at skrive det her: Men har i alle set at Mcfly er røget fra 6 pladsen til 2. pladsen på boogie.. hvor er det fedt! interviewet må have været en god hjælp!
Ja så det godt, tror helt sikkert at det er McFly reportagen der har fået øjne op på folk for McFly... folk ku heller ikk rigtig komme udenom sangen...
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 18, 2008 11:55 pm
Line91 skrev:
Gad ikke lige starte et helt nyt indlæg for at skrive det her: Men har i alle set at Mcfly er røget fra 6 pladsen til 2. pladsen på boogie.. hvor er det fedt! interviewet må have været en god hjælp!
jaah, det er så fedt!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Søn Jan 20, 2008 9:52 pm
Ok jeg ved ik om der er nogen af jer der har set det, men nu er der blevet lagt nogle af vores optagelser ind på boogie's hjemmeside.... men kun 3 hehe:P fra Don't Stop Me Now, som jeg tror er min video... start billedet lige da de kommer ind, og The Heart Never Lies...
theheartneverlies Surfer Babe
Antal indlæg : 145 Age : 31 Location : midtjylland (: Registration date : 03/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Søn Jan 20, 2008 11:19 pm
Ann-Jones skrev:
Ok jeg ved ik om der er nogen af jer der har set det, men nu er der blevet lagt nogle af vores optagelser ind på boogie's hjemmeside.... men kun 3 hehe:P fra Don't Stop Me Now, som jeg tror er min video... start billedet lige da de kommer ind, og The Heart Never Lies...
ej jeres video'er var gode jeg ville ønske det var mig.
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Man Jan 21, 2008 12:06 am
theheartneverlies skrev:
hehe tak jeg synes også selv de er gode... håber de lægger flere ind..
theheartneverlies Surfer Babe
Antal indlæg : 145 Age : 31 Location : midtjylland (: Registration date : 03/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Man Jan 21, 2008 6:41 pm
Ann-Jones skrev:
theheartneverlies skrev:
hehe tak jeg synes også selv de er gode... håber de lægger flere ind..
det var så lidt ;D ja, det håber jeg da også de gør...