Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Man Jan 07, 2008 10:06 pm
McFlyAreMyHeroes skrev:
Moderator skrev:
McFLY_DK skrev:
Engang kom jeg også til at sige et forkert navn, da jeg tog telefonen, fordi jeg tænkte, at det nok var min veninde, Dorte, der ringede. Så jeg sagde "Hej, det er Dorte!" HAHA! Hun blev helt paf, sårn, "øhh...er det?!"
Dårlig humor eller ej, dét crackede mig virkelig op Fuck hvor sjovt! Vil prøve det en dag.
Anyways... Jep, det længe ventede interview på fredag. Jeg glæder mig helt tosset. Men.. jeg ser på en måde ikke så tit boogie. Synes bare listen plejer at ligge om fredagen?
ja, interviews og lignende plejer at være i boogie update om torsdagen
jeg er sgu nu glad for det er en fredag! for så kan jeg lige nå hjem fra skole!! jeg skal løbe hjem, for at nå det..
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Man Jan 07, 2008 10:27 pm
Sally-Judd skrev:
McFlyAreMyHeroes skrev:
Moderator skrev:
McFLY_DK skrev:
Engang kom jeg også til at sige et forkert navn, da jeg tog telefonen, fordi jeg tænkte, at det nok var min veninde, Dorte, der ringede. Så jeg sagde "Hej, det er Dorte!" HAHA! Hun blev helt paf, sårn, "øhh...er det?!"
Dårlig humor eller ej, dét crackede mig virkelig op Fuck hvor sjovt! Vil prøve det en dag.
Anyways... Jep, det længe ventede interview på fredag. Jeg glæder mig helt tosset. Men.. jeg ser på en måde ikke så tit boogie. Synes bare listen plejer at ligge om fredagen?
jeg er sgu nu glad for det er en fredag! for så kan jeg lige nå hjem fra skole!! jeg skal løbe hjem, for at nå det..
de har også nogen gange haft interviews i boogie listen... de havde et interview med Trente Møller engang i hvert fald... og det var i boogie listen, den første dag Transylvania kom på listen... hehe
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Man Jan 07, 2008 11:49 pm
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
McFlyAreMyHeroes skrev:
Moderator skrev:
McFLY_DK skrev:
de har også nogen gange haft interviews i boogie listen... de havde et interview med Trente Møller engang i hvert fald... og det var i boogie listen, den første dag Transylvania kom på listen... hehe
haha, det måske derfor du kan huske det?
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Man Jan 07, 2008 11:51 pm
McFLY_DK skrev:
Hehe, helt i orden... kender det godt! :-P Engang kom jeg også til at sige et forkert navn, da jeg tog telefonen, fordi jeg tænkte, at det nok var min veninde, Dorte, der ringede. Så jeg sagde "Hej, det er Dorte!" HAHA! Hun blev helt paf, sårn, "øhh...er det?!"
Anyway, Friday it is! BRING IT ON!!
hahaha det minder mig om min veninde. hun ringede til mig og så lige da jeg tog den sagde hun "hej det er sofie!" inden jeg nåede at sige noget overhovedet xD "eeh, er det ikk mig der er sofie?" xD
Lulle Moderator
Antal indlæg : 1 Age : 34 Location : Århus Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Tirs Jan 08, 2008 9:03 pm
Jeg syntes at det er virkelig dejligt at i lægger samtalerne ind, elsker bare at sidde og læse dem, og så er de vildt underholdende. Jeg glæder mig virkelig til at se det på fredag, og jeg optager det selvfølgelig også (så jeg håber at vores dvd optager er blevet lavet til fredag)
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Tirs Jan 08, 2008 11:49 pm
sofiexmcfly skrev:
McFLY_DK skrev:
Hehe, helt i orden... kender det godt! :-P Engang kom jeg også til at sige et forkert navn, da jeg tog telefonen, fordi jeg tænkte, at det nok var min veninde, Dorte, der ringede. Så jeg sagde "Hej, det er Dorte!" HAHA! Hun blev helt paf, sårn, "øhh...er det?!"
hahaha det minder mig om min veninde. hun ringede til mig og så lige da jeg tog den sagde hun "hej det er sofie!" inden jeg nåede at sige noget overhovedet xD "eeh, er det ikk mig der er sofie?" xD
Det har jeg også prøvet... jeg stod med hår mousse i hånden da min tlf ringede og i panik kiggede jeg på displayet og så min veninde Diana's navn og så tog jeg den med tlf. stadigt liggende på mit bord og sagde 'Det' Diana..... Nej Anita mener jeg' haha
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Ons Jan 09, 2008 12:37 am
Ann-Jones skrev:
sofiexmcfly skrev:
McFLY_DK skrev:
Det har jeg også prøvet... jeg stod med hår mousse i hånden da min tlf ringede og i panik kiggede jeg på displayet og så min veninde Diana's navn og så tog jeg den med tlf. stadigt liggende på mit bord og sagde 'Det' Diana..... Nej Anita mener jeg' haha
hahaha xD det så typisk
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 2:42 pm
det er i dag xD haha.
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 3:01 pm
carooh skrev:
det er i dag xD haha.
I know... har også lige siddet og tænkt over det... 3 timer...
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 3:09 pm
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
det er i dag xD haha.
det er snart. jeg glæder mig :b
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 4:56 pm
carooh skrev:
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
det er i dag xD haha.
uhh jaa jeg glæder mig helt vildt! Mine klassekammerater gjorde døde af grin, da de fandt ud af at jeg skulle skynde mig hjem, for jeg skulle se McFLY haha. Så Monica fra min klasse: skal du hjem også boogie, fordi der kommer McFLY?.. Så stod jeg sådan: Hvordan vidste du det?? haha.. så var de færdig af grin..
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 4:58 pm
Sally-Judd skrev:
carooh skrev:
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
det er i dag xD haha.
uhh jaa jeg glæder mig helt vildt! Mine klassekammerater gjorde døde af grin, da de fandt ud af at jeg skulle skynde mig hjem, for jeg skulle se McFLY haha. Så Monica fra min klasse: skal du hjem også boogie, fordi der kommer McFLY?.. Så stod jeg sådan: Hvordan vidste du det?? haha.. så var de færdig af grin..
også mig xD haha, det var ikke særlig pænt.
om 1 time kommer det. yay.
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 5:03 pm
carooh skrev:
Sally-Judd skrev:
carooh skrev:
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
det er i dag xD haha.
også mig xD haha, det var ikke særlig pænt.
om 1 time kommer det. yay.
gud ja! det går fandme stærkt =0
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 5:04 pm
ja. det gør det faktisk ;s
NinnaMaleneJones! Admin
Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 6:13 pm
haha! its on now
hvor er det fint, at der er herre meget med jer piger.
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 7:25 pm
Arrh jeg er helt oppe at køre heeh:P det er så underligt at se det hele igen... men der er mere på boogie's hjemmeside... det sku i ta at se, det er ret grineren...
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 7:27 pm
det var da godt :b jeg syntes det var fedt man fik set alt det med jer også :b er igang med at se det på hjemmesiden xD
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 7:55 pm
carooh skrev:
det var da godt :b jeg syntes det var fedt man fik set alt det med jer også :b er igang med at se det på hjemmesiden xD
sys det var ret sjovt de viste med med The Flaming Lady... jeg ku ikk huske at Dougie snakkede så meget til sidst... men man ka da se på ham at han blev glad for gaven det er jeg rigtig glad for...
theheartneverlies Surfer Babe
Antal indlæg : 145 Age : 31 Location : midtjylland (: Registration date : 03/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 8:16 pm
ej hvor var det dog et godt interview i boogie! godt gået, piger ;D haha, min mor kom ind og så det sammen med mig. så sagde hun lige pludselig "du skulle ta' og sige til boogie, at mcfly er de eneste der kan synge på det program."
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 8:20 pm
theheartneverlies skrev:
ej hvor var det dog et godt interview i boogie! godt gået, piger ;D haha, min mor kom ind og så det sammen med mig. så sagde hun lige pludselig "du skulle ta' og sige til boogie, at mcfly er de eneste der kan synge på det program."
Haha hvor har du en sej mor... min mor stod lige bag mig før mens jeg så det med hovedstaden hvor Harry tror det er Amsterdam og Helsinki og min mor hun grinte bare helt vildt haha... aww jeg elsker dem simpelthen...
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 8:23 pm
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
sys det var ret sjovt de viste med med The Flaming Lady... jeg ku ikk huske at Dougie snakkede så meget til sidst... men man ka da se på ham at han blev glad for gaven det er jeg rigtig glad for...
jaah. det var det xD det virkede som om han blev rigtig glad for den, og overrasket.
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 8:25 pm
carooh skrev:
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
jaah. det var det xD det virkede som om han blev rigtig glad for den, og overrasket.
Ja og Tom troede det var slik vi havde købt til ham hehe... den klædte ham da også... jeg ka bare ikk komme mig over hvor lækker Dougie var... og Danny selvf. men det er han jo altid... men Dougie imponerede mig helt vildt... og Harry var så sød dengang de lige kom hvor han gav mig hånd og sagde 'are you alright?' jeg var sårn 'yeah'
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 8:27 pm
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
Ann-Jones skrev:
carooh skrev:
Ja og Tom troede det var slik vi havde købt til ham hehe... den klædte ham da også... jeg ka bare ikk komme mig over hvor lækker Dougie var... og Danny selvf. men det er han jo altid... men Dougie imponerede mig helt vildt... og Harry var så sød dengang de lige kom hvor han gav mig hånd og sagde 'are you alright?' jeg var sårn 'yeah'
haha xD ja. den klædte ham rigtig godt. gad vide om han bruger den ? haha. jeg tror bare det er sådan de er. søde. rare. nede på jorden og ikke spor arrogante.
theheartneverlies Surfer Babe
Antal indlæg : 145 Age : 31 Location : midtjylland (: Registration date : 03/01/08
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 8:32 pm
Ann-Jones skrev:
theheartneverlies skrev:
Haha hvor har du en sej mor... min mor stod lige bag mig før mens jeg så det med hovedstaden hvor Harry tror det er Amsterdam og Helsinki og min mor hun grinte bare helt vildt haha... aww jeg elsker dem simpelthen...
haha, ja, hun er rigtig nice, min mor xD hun kunne bedst lide dougie. han var også sød, var han. ja, det var vildt godt det med amsterdam!!! jeg elsker dem godt nok også<3
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Boogie Interview pt. 2! Fre Jan 11, 2008 8:33 pm
Ejj jeg blev bare simpelthen så stolt af dig Anita! hahah. Det fandme godt gået!!