Det er bare fantastisk!! Nu ruller McFLY-bølgen for alvor!! Se også, hva der står på MSN Today:
McFly - Lies Dette er deres anden udgivelse fra superalbummet Radio:Active. Denne musikvideo er fyldt med sang, dans og slåskampe udspillet i fremtiden. Den bør man ikke gå glip af! "Superalbummet" - WOW!
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Det er bare fantastisk!! Nu ruller McFLY-bølgen for alvor!! Se også, hva der står på MSN Today:
McFly - Lies Dette er deres anden udgivelse fra superalbummet Radio:Active. Denne musikvideo er fyldt med sang, dans og slåskampe udspillet i fremtiden. Den bør man ikke gå glip af! "Superalbummet" - WOW!
Ej hvor fedt!!!
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Så det også lige da jeg var inde på min email...det er fedt..
Stem Stem Stem...
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
wee! sad oppe i sverige uden tv, og hoppede rundt af glæde da sms'en tikkede ind fra Maria! jubii! Denmark Look out for the greatest music ever!!!! MCFLY!!!!
StefaniePoynter Moderator
Antal indlæg : 7 Age : 30 Location : Kbh Registration date : 18/10/08
Emne: Yaaay Lør Okt 18, 2008 11:24 pm
Jaaa, Har også Stemt på dem, The dreams Skal baar ud !!!!
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
MrsPoynter: Velkommen til! Altid dejligt med nye fans!
Jeg har self lige skrevet til McFLY på MySpace og fortalt dem den gode nyhed. Andre der har gjort det samme...? For husk i så fald at informere os andre, hvis I får svar - eller hvis I bare ka se, at de har læst jeres besked, ikk?
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Jeg har self lige skrevet til McFLY på MySpace og fortalt dem den gode nyhed. Andre der har gjort det samme...? For husk i så fald at informere os andre, hvis I får svar - eller hvis I bare ka se, at de har læst jeres besked, ikk?
Ja det ville være en god ide. Jeg tænkte på det, men fik aldrig gjort det. Ved ikke hvorfor.. Men håber at de svare..
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Jeg skrev til dem i fredags! ved faktisk ikk om de har læst den endnu..
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
McFly - Lies Dette er deres anden udgivelse fra superalbummet Radio:Active. Denne musikvideo er fyldt med sang, dans og slåskampe udspillet i fremtiden. Den bør man ikke gå glip af!
WHOOP! DE HAR LÆST MIN BESKED IGEN!! Fortalte også de rosende ord, der stod om Lies på MSN Today! Fedt, at de er så interesserede i lille DK!
Ej hvor fedt.. det er lækkert at de er så interesseret...
Ja det er vildt fedt , synes faktisk tit at Mcfly skriver tilbage eller i det mindste læse hvad man har skrevet , det synes jeg altså er godt gjort , tænk på hvor travlt de har til hverdag , + alle de fans fra hele verden som skriver til dem . Respekt til dem man !