Ih, det der da utroligt, at de ikk ka slå the dreams...Men tillykke alligevel! Ret træls at de kom på listen samtidig, for hvis bare mcfly havde én uge uden dem, ville de snuppe førstepladsen! Vi ska dog huske at være taknemlige for, at hverken Jonas Brothers eller Tokio Hotel er på listen for tiden!
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Ih, det der da utroligt, at de ikk ka slå the dreams...Men tillykke alligevel! Ret træls at de kom på listen samtidig, for hvis bare mcfly havde én uge uden dem, ville de snuppe førstepladsen! Vi ska dog huske at være taknemlige for, at hverken Jonas Brothers eller Tokio Hotel er på listen for tiden!
Ja det er nok rigtigt. Jeg fik et chock da hun begyndte at snakke om Harry, jeg tænkte åh åh haha. Men så var det bare om Lindsay, så var jeg sådan puuuhaa.
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Jeg fik et chock da hun begyndte at snakke om Harry, jeg tænkte åh åh haha. Men så var det bare om Lindsay, så var jeg sådan puuuhaa.
Hehe, enig!! Hva mente hun med det der "sniff, sniff" hun gjorde med fingeren på næsen?! Han tar sgu ikk stoffer! Sys det var lidt malplaceret...men fedt at hun sagde, at Please, Please er god!
Sally-Judd Admin
Jeg fik et chock da hun begyndte at snakke om Harry, jeg tænkte åh åh haha. Men så var det bare om Lindsay, så var jeg sådan puuuhaa.
Hehe, enig!! Hva mente hun med det der "sniff, sniff" hun gjorde med fingeren på næsen?! Han tar sgu ikk stoffer! Sys det var lidt malplaceret...men fedt at hun sagde, at Please, Please er god!
haha ja jeg tænkte hvad mener hun dog med det? Men så sagde hun jo at de havde haft noget kørende hehe..
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Det jeg tror hun mener med fingeren på næsen er ikke "sniff, sniff" Men er at ... *det skal lige komme ud pænt* walla walla wing bang.. Under dynen, hvis du forstår?
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Lør Nov 15, 2008 12:35 am
Ditte skrev:
McFLY_DK skrev:
Sally-Judd skrev:
Det jeg tror hun mener med fingeren på næsen er ikke "sniff, sniff" Men er at ... *det skal lige komme ud pænt* walla walla wing bang.. Under dynen, hvis du forstår?
æreligtalt jeg synes Sys skal lukke røven om ting hun ikke ved en skid om ! så det sagt ! self er det fedt hun kan lide det. men hun synger forfærdeligt ! og hun er meget snoppet til hendes koncerter! ....
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Lør Nov 15, 2008 1:19 am
ej jeg er helt vild med hendes sange hehe .. Men en røvdårlig video hun har til den der kegle...
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Lør Nov 15, 2008 3:05 am
Ann-Jones skrev:
ej jeg er helt vild med hendes sange hehe .. Men en røvdårlig video hun har til den der kegle...
Enig, blev virkelig skuffet da jeg så den video, synes ikke den matcher den ellers fede sang :/
Sally-Judd Admin
jeg kan nu godt lide Sys synes ikke at hun virker snobbet. Men ja videoen til kegle er ikke så fed hehe.. Men jeg synes at det er fedt at hun endelig siger noget om mcfly før sangen kommer.
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Jeg kan os' rigtig godt lide Sys' sange, men syns hun synger lidt træls og er heller ikk så vild med hende i person og heller ikke videoen til kegle...
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08