WHOOP! DE HAR LÆST MIN BESKED IGEN!! Fortalte også de rosende ord, der stod om Lies på MSN Today! Fedt, at de er så interesserede i lille DK!
Ej hvor fedt.. det er lækkert at de er så interesseret...
Ja det er vildt fedt , synes faktisk tit at Mcfly skriver tilbage eller i det mindste læse hvad man har skrevet , det synes jeg altså er godt gjort , tænk på hvor travlt de har til hverdag , + alle de fans fra hele verden som skriver til dem . Respekt til dem man !
ja sys også det er vildt fedt... ku være så nice hvis de ligepludselig begynder at spille deres sange på P3....
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
WHOOP! DE HAR LÆST MIN BESKED IGEN!! Fortalte også de rosende ord, der stod om Lies på MSN Today! Fedt, at de er så interesserede i lille DK!
Ja det er vildt fedt , synes faktisk tit at Mcfly skriver tilbage eller i det mindste læse hvad man har skrevet , det synes jeg altså er godt gjort , tænk på hvor travlt de har til hverdag , + alle de fans fra hele verden som skriver til dem . Respekt til dem man !
ja sys også det er vildt fedt... ku være så nice hvis de ligepludselig begynder at spille deres sange på P3....
Ja det kunne fandme være fedt . Er der nogle af jer der har prøvet at høre 100FM og så skiftede den over til en anden kanal som er engelsk ?? Jeg har nu prøvet det et par gange, og her sidst så spillede de LIES !!! Jeg skruede også bare fuldt op for radioen , men blev lidt skuffet da jeg fandt ud af at det ikke var 100FM jeg hørte mere .. Men dejligt alligevel
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Ja det kunne fandme være fedt . Er der nogle af jer der har prøvet at høre 100FM og så skiftede den over til en anden kanal som er engelsk ?? Jeg har nu prøvet det et par gange, og her sidst så spillede de LIES !!! Jeg skruede også bare fuldt op for radioen , men blev lidt skuffet da jeg fandt ud af at det ikke var 100FM jeg hørte mere .. Men dejligt alligevel
Haha ok... nej har ikk engang 100fm her tror jeg ik? men jeg har faktisk engang fra virkelig lang tid siden hørt McFly på P3... det var helt i starten hvor de spillede 5 colours... der var jeg også helt oppe at køre...
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Oppe ved min fitness center, har min kusine hørt Lies blive spillet? Og det er en helt ny fitness center, den åbnede i sidste måned. Det var rimelig overraskende..
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Oppe ved min fitness center, har min kusine hørt Lies blive spillet? Og det er en helt ny fitness center, den åbnede i sidste måned. Det var rimelig overraskende..
Ej hvor fedt .. Synes også at de bliver mere og mere kendte her i Danmark .. Vildt fedt !
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Jeg har hørt ROTTF på Jensens Bøfhus og Please, Please i H&M! Tror "desværre" kun det var fra sådan nogle opsamlingsalbums...but still! Blev vildt glad og spiste/shoppede slet ikk mens de blev spillet!
Og så må jeg desværre skuffe nogle af jer, for det er ikke ALTID McFLY selv, der læser/svarer på deres beskeder på MySpace. I forbindelse med mit Boogie-interview fik jeg en mail fra en af deres producere... Men det er jo forståeligt at de ikk har tid til at svare personligt hele tiden! Så må vi jo bare håbe at producerene fortæller drengene, hvis der står noget vigtigt i beskederne.
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Ons Okt 22, 2008 10:39 am
McFLY_DK skrev:
Jeg har hørt ROTTF på Jensens Bøfhus og Please, Please i H&M! Tror "desværre" kun det var fra sådan nogle opsamlingsalbums...but still! Blev vildt glad og spiste/shoppede slet ikk mens de blev spillet!
Og så må jeg desværre skuffe nogle af jer, for det er ikke ALTID McFLY selv, der læser/svarer på deres beskeder på MySpace. I forbindelse med mit Boogie-interview fik jeg en mail fra en af deres producere... Men det er jo forståeligt at de ikk har tid til at svare personligt hele tiden! Så må vi jo bare håbe at producerene fortæller drengene, hvis der står noget vigtigt i beskederne.
Det er jeg næsten sikker på at han gør .. Ellers tror jeg ikke drengene ville lade ham gøre det !
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Ons Okt 22, 2008 11:00 am
Jeg hørte også Lies i rosengårdcentret for et par dage siden..det var ved sådan en 3mobil stand...Jeg blev helt vildt glad og blev nødt til at gå hen og kigge på deres mobiler bare for at hører sangen Ellers hører jeg dem tit i radioen på den engelske kanal radio 1
NannaBoelt Star Girl
Jeg hørte også Lies i rosengårdcentret for et par dage siden..det var ved sådan en 3mobil stand...Jeg blev helt vildt glad og blev nødt til at gå hen og kigge på deres mobiler bare for at hører sangen Ellers hører jeg dem tit i radioen på den engelske kanal radio 1
Hvordan hører du den radio ?? Nettet ?
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Hvordan hører du den radio ?? Nettet ?
man kan hører den på nettet men jeg har den også som radio kanal her i odense så jeg hører den på mit anlæg...
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Mine søstre har lige hørt Lies i en tøjbutik i Holstebro :D:D Det er vildt de kommer mere og mere frem...
Ja det er rigtig nok , jeg sad også ovre på min efterskole var så på nogle Mcfly sider , som kom der også en over og spurgte hvad jeg lavede , så da han så et billed af dem sagde han 'er det ikke Mcfly?' Og så begyndte han at synge One For The Radio .. !!!!!
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
De ligger stadig nummer to, hvis man kigger på dr.dk/boogie. Det ligner den nye liste, for der er helt nye bobler...
Det er rigtigt.. Stadig nummer 2.. så må vi tage os rigtig rigtig meget sammen nu.. Skriv seriøst fra alle mobiler du kan få fat i, :p få dine venner til at lave en bruger på dr. også!
Synes det er fantastisk at drengene ligger nr to.. Men jeg er så skuffet over at The Dreams ligger nr et. THE DREAMS NO NO NO! Kan seriøst ikke klare det! McFly fortjener så meget mere end en anden plads! De er for talentfulde.. SO COME ON! xD Stem så det brænder i fingerne.. Har jeg tænkt mig at gøre.
Sidst rettet af Ditte Fre Okt 24, 2008 7:00 pm, rettet 1 gang
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Synes det er fantastisk at drengene ligger nr to.. Men jeg er så skuffet over at The Dreams ligger nr et. THE DREAMS NO NO NO! Kan seriøst ikke klare det! McFly fortjener så meget mere end en anden plads! De er for talentfulde.. SO COME ON! xD Slem så det brænder i fingerne.. Har jeg tænkt mig at gøre.
ja! og prøv at se alle de bands Mcfly har slået!. Det er jo more than amazing!