Så længe vi kan holde dem på en 2. plads men ville være rigtig fedt hvis vi kunne få dem op på 1. pladsen..
Synes også det er såå godt de bliver på en anden plads. og jeg synes det er super flot at de bliver der! Men jeg synes bare det sucks såå meget at de "taber" til the dreams.
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Lør Nov 01, 2008 11:46 am
Det er VILDT godt, at de har holdt 2.pladsen!! Tilsammen tror jeg de har fået flere stemmer med Lies end Tranny eller THNL, fordi de ikk lå i toppen så længe... Det ku bare være endnu federe, hvis vi lige ku få vippet The Dreams af pinden!! Keep trying!!
StefaniePoynter Moderator
Antal indlæg : 7 Age : 30 Location : Kbh Registration date : 18/10/08
Emne: Øvv Lør Nov 01, 2008 8:54 pm
Øv... Kan ikke stemme fra min egen mobil næste uge, Den er blevet spærret fordi jeg har stemt at par gang ;/ Men så "Stjæler" jeg min families Mobiler igen
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
nej desværre ! jeg har heller ikke sat the dreams på min liste selvom jeg godt kan lide dem og gerne vil have dem på en nr. 2 for McFly fortjener og ligge nr. 1 !!! men The Dreams har virkelig også arbejdet hårdt og kæmpet for det ! synes det er træls at det gode musik kommer på samme tid også nogle gange er det kun lorte musik på listen også komemr der lige pludselig 17 gode sange :S synes også det er noegt tis at cold play - viva la vida røg ud !
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Jeg synes altså det er noget lort at man kun kan stemme en gang fra sin mobil, specielt når man er alene hjemme og ikke kan stemme fra andre mobiler. Men har to brugere inde på skum! xD
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Søn Nov 09, 2008 2:39 pm
Ditte skrev:
Jeg synes altså det er noget lort at man kun kan stemme en gang fra sin mobil, specielt når man er alene hjemme og ikke kan stemme fra andre mobiler. Men har to brugere inde på skum! xD
Når ja , vi må bare oprette den masse brugere .. SÅ skal det nok gå ..
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Søn Nov 09, 2008 5:12 pm
Dannys-Princess skrev:
Ditte skrev:
Hmm, ja, men pas på med ikk at gøre det for åbenlyst som f.eks. at skrive samme kommentarer ved alle, for jeg ka huske at Nanna engang sagde, at de ikk tolererer snyd. Mener at de i så fald måske ville fjerne videoen fra listen... men jeg har også selv stemt flere gange, hehe! Ssh!
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Søn Nov 09, 2008 5:29 pm
McFLY_DK skrev:
Dannys-Princess skrev:
Ditte skrev:
Hmm, ja, men pas på med ikk at gøre det for åbenlyst som f.eks. at skrive samme kommentarer ved alle, for jeg ka huske at Nanna engang sagde, at de ikk tolererer snyd. Mener at de i så fald måske ville fjerne videoen fra listen... men jeg har også selv stemt flere gange, hehe! Ssh!
Okay , så må vi bare være lidt kreative med de kommentar ..
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Man Nov 10, 2008 8:11 pm
Mcfly er herlige McFly er gode McFly fortjener det McFly er de bedst McFly skal nr. 1 STEM MENNESKER STEM ! M-C-F-L-Y (kuzco sang) genial musikvideo !
haha (f*ck jeg stener )
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: 2 pladsen (: Boogie Ons Nov 12, 2008 4:33 pm
STEM !!! !!!! Og det skal være lige nu .. Så er der kun 2 dage tilbage før de bliver nummer 1. (forhåbentlig) !!