Synes det er fantastisk at drengene ligger nr to.. Men jeg er så skuffet over at The Dreams ligger nr et. THE DREAMS NO NO NO! Kan seriøst ikke klare det! McFly fortjener så meget mere end en anden plads! De er for talentfulde.. SO COME ON! xD Slem så det brænder i fingerne.. Har jeg tænkt mig at gøre.
ja! og prøv at se alle de bands Mcfly har slået!. Det er jo more than amazing!
Jaa. er fuldstændig enig.. Så vi skal bare ha' dem op på toppen! og the dreams skal bare ned! xD
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Jeg så det desværre ikke :/ var på arbejde. Men hvor er det super flot hvis de stadig ligger på 2. pladsen! Men ja, vi skal lige have dem op på første (; Er det stadig B listen 2 til 1212?
StefaniePoynter Moderator
Antal indlæg : 7 Age : 30 Location : Kbh Registration date : 18/10/08
Emne: Øv.... Lør Okt 25, 2008 12:20 am
Ærgeligt, Men så må vi jo bare stemme igen.. The dreams skal baar væk.
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Så det ikke :/ Men det er da flot at de ligger på 2.pladsen Men i næste uge stjæler de 1.pladsen(håber jeg) Personligt kan jeg nu godt lide The Dreams, men McFly er klart bedre!!
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Er self også skuffet over, at McFLY ikk ka slå The Dreams, men ja, jeg tror også det er alle de milliarder TH-fans, der voldstemmer på dem! Haha! MEN jeg sys vi ska være godt tilfredse over, at McFLY trods alt ikk er faldet på listen. Det gjorde både Transylvania og The Heart Never Lies jo ret tit...
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
haha ja, jeg synes faktisk det er lidt mærkeligt. Men jeg tror det er fordi, at det er den gymnasie jeg går på. Det er sådan lidt mærkeligt, der var også en 3g'er sidste år, som havde spillet trommer for Tue I MGP :S. Kendte ham ikke og kunne ikke huske ham til mgp.
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
haha ja, jeg synes faktisk det er lidt mærkeligt. Men jeg tror det er fordi, at det er den gymnasie jeg går på. Det er sådan lidt mærkeligt, der var også en 3g'er sidste år, som havde spillet trommer for Tue I MGP :S. Kendte ham ikke og kunne ikke huske ham til mgp.
Ej det er da lidt vildt Tue sang da en ret god sang mener jeg, men jeg kan ikke lige huske teksten, hehe.
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Ej, Sys som vært?! Det er jeg ikk særlig glad for... bryder mig ikk om hendes personlighed, sorry... Men Jeppe er jo også lidt speciel, så måske passer de meget godt sammen, hehe!
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Ej, Sys som vært?! Det er jeg ikk særlig glad for... bryder mig ikk om hendes personlighed, sorry... Men Jeppe er jo også lidt speciel, så måske passer de meget godt sammen, hehe!
enig. jeppe/champen <- hva' sker der for det? champen, hvor herre bevares
sarkasme er dejligt.
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
jeg er vild med Sys' sange... lige nu kegle... men sys også Malene er mega god... den minder mig om mine veninde fordi hun hedder Malene heheh og så er det en af mine kollegaers yndlingssang... og vi går altid amok til den hehe
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
jeg tror sku desvære at the dreams har flere fans end mcfly har øv øv..så må de nøjes med en 2.plads..det ville ellers være fedt at kunne skrive til dem at de var nummer 1...
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
jeg tror sku desvære at the dreams har flere fans end mcfly har øv øv..så må de nøjes med en 2.plads..det ville ellers være fedt at kunne skrive til dem at de var nummer 1...
ja, men jeg synes at det er fedt, at vi kan holde dem på 2 pladsen stadig. Damn jeg synes at Sys Bjerre var griner hehe..