Sidst rettet af Sally-Judd Tirs Jun 24, 2008 9:21 pm, rettet 1 gang
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Oh! News Tirs Jun 24, 2008 8:55 pm
det lyder sku da fedt! (: hehe
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Oh! News Tirs Jun 24, 2008 10:31 pm
Lyder sg da fedt! Bare irr at vi ikke kan få fat i det blad der.. Men nice at de laver en hvor der er dvd med! De engelske fans er bare nogle Utaknemlige skarnsbasser!
Sidst rettet af McFlyLover<3 Tirs Jun 24, 2008 11:55 pm, rettet 1 gang
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Oh! News Tirs Jun 24, 2008 11:16 pm
jeg synes godt nok det er en fed ide , men hvor så ikke gøre det med et blad som kan købes andre steder end i UK ? Lidt underligt synes jeg , de ved jo godt at de har fans over næsten hele verden ., Not good !!!
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Oh! News Tirs Jun 24, 2008 11:57 pm
Bare virkelig irriterende at vi nu må vente helt til september med at få cd'en! Synes ellers allerede der var lang tid til d. 21 luli!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Oh! News Ons Jun 25, 2008 2:04 am
jeg sys det er en fed måde at sælge på, men træls vi ikk får noget gavn af det, jeg ka ikk vente med at få cd'en til vi kommer sep. og hvis der kommer en dvd er det nok noget fra deres kommende tour, hvilket betyder at hvis os udlændinge ska til koncert med dem kender vi ikk de nye sange fordi vi ikk ka få fat i cd'en, men no hard feelings fra mig... bare lang ventetid... Men er ligesom mange andre ved at få spat af de engelske fans de ikk ka være tilfredse bare engang imellem, for det er sq lige gyldigt hva drengene gør så brokker fansene sig...!
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Jeg har ikke så meget i mod om at vente på cden. Selvom jeg gerne ville have den nu..
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Oh! News Ons Jun 25, 2008 2:24 pm
Det er da en god idé de har fået, men ska man oprette et eller andet på eBay for at kunne købe det eller sårn noget?
mcflys Star Girl
Emne: Sv: Oh! News Ons Jun 25, 2008 5:29 pm
Den cd der udkommer i september har 4 ekstra sange på, DVD og 32 siders brochure(eller hvad man skal kalde det) Og fuck jeg kan ikke vente til den kommer!
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Oh! News Ons Jun 25, 2008 5:41 pm
Synes også det er en rigtig god ide!. blev virkelig også træt da jeg læste alle de beskeder igår, om folk der ikke kunne lide den nye ide. De er en band, nu på egne ben, de kan jo ikke tage beslutning som ALLE ville kunne li' - synes bare det er fantastisk at de har taget så stor en beslutning. stor repsekt fra mig!
selvom jeg nok kommer til at købe avisen(er der jo d. 20), så skal jeg da også stadig have den originale i september. ingen tvivl om det
mcflys Star Girl
Emne: Sv: Oh! News Ons Jun 25, 2008 5:42 pm
Jeg er på ferie der.. /: hehe.. Så må veente heeeeeeeelt til september, men går sku nok hurtigt alligevel.. ;b
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Oh! News Ons Jun 25, 2008 6:42 pm
Line91 skrev:
Synes også det er en rigtig god ide!. blev virkelig også træt da jeg læste alle de beskeder igår, om folk der ikke kunne lide den nye ide. De er en band, nu på egne ben, de kan jo ikke tage beslutning som ALLE ville kunne li' - synes bare det er fantastisk at de har taget så stor en beslutning. stor repsekt fra mig!
selvom jeg nok kommer til at købe avisen(er der jo d. 20), så skal jeg da også stadig have den originale i september. ingen tvivl om det
Hey hvis du er der ovre og kan købe avisen, kan du så ikke købe nogle ekstra ?? Det tror jeg bare er lidt nemere end hvis man skriver sig op på listen , vil vildt gerne have cd'en nemlig men ved ikke helt om jeg stoler på at det vil virke , i følge mine erfaringer bliver det aldrig rigtig til noget ..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Oh! News Ons Jun 25, 2008 7:01 pm
Dannys-Princess skrev:
Line91 skrev:
Hey hvis du er der ovre og kan købe avisen, kan du så ikke købe nogle ekstra ?? Det tror jeg bare er lidt nemere end hvis man skriver sig op på listen , vil vildt gerne have cd'en nemlig men ved ikke helt om jeg stoler på at det vil virke , i følge mine erfaringer bliver det aldrig rigtig til noget ..
Nu ved jeg ikke hvor mange jeg gider at købe, hvis nu jeg kommer til at ligge inde med en masse selv så . jeg prøver at skaffe nogle ekstra. (:
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Oh! News Ons Jun 25, 2008 7:04 pm
Ann-Jones skrev:
Det er da en god idé de har fået, men ska man oprette et eller andet på eBay for at kunne købe det eller sårn noget?
du kunne prøve at spørge dem..
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Oh! News Tors Jun 26, 2008 2:08 am
ellers kommer sangene jo nok på limewire, og når cd'en alligevel er gratis, så sys jeg ik det gør så meget, når jeg alligevel køber den når vi kommer til september og det ved jeg at jeg gør fordi jeg vil støtte dem så meget jeg kan...