Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Oh! News Tors Jun 26, 2008 10:36 am
Line91 skrev:
Dannys-Princess skrev:
Line91 skrev:
Synes også det er en rigtig god ide!. blev virkelig også træt da jeg læste alle de beskeder igår, om folk der ikke kunne lide den nye ide. De er en band, nu på egne ben, de kan jo ikke tage beslutning som ALLE ville kunne li' - synes bare det er fantastisk at de har taget så stor en beslutning. stor repsekt fra mig!
selvom jeg nok kommer til at købe avisen(er der jo d. 20), så skal jeg da også stadig have den originale i september. ingen tvivl om det
Hey hvis du er der ovre og kan købe avisen, kan du så ikke købe nogle ekstra ?? Det tror jeg bare er lidt nemere end hvis man skriver sig op på listen , vil vildt gerne have cd'en nemlig men ved ikke helt om jeg stoler på at det vil virke , i følge mine erfaringer bliver det aldrig rigtig til noget ..
Nu ved jeg ikke hvor mange jeg gider at købe, hvis nu jeg kommer til at ligge inde med en masse selv så . jeg prøver at skaffe nogle ekstra. (:
Tusind tak, jeg vil i hvert fald VILDT gerne have et, er bare ikke så tektisk, angående det der med betaling, men det må vi finde ud af . Om ikke andet kan jeg vel bare sende pengene til dig !
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Oh! News Tors Jun 26, 2008 11:21 am
Ann-Jones skrev:
ellers kommer sangene jo nok på limewire, og når cd'en alligevel er gratis, så sys jeg ik det gør så meget, når jeg alligevel køber den når vi kommer til september og det ved jeg at jeg gør fordi jeg vil støtte dem så meget jeg kan...
Exactly! Ej synes det er irriterende inde på message board. De siger at de savner den gamle Mcfly altså: "what we were told to do" McFLy! Det synes jeg er helt vild latterligt! For der var de ikke 100 procent McFLY vel??
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Oh! News Tors Jun 26, 2008 11:28 am
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
ellers kommer sangene jo nok på limewire, og når cd'en alligevel er gratis, så sys jeg ik det gør så meget, når jeg alligevel køber den når vi kommer til september og det ved jeg at jeg gør fordi jeg vil støtte dem så meget jeg kan...
Exactly! Ej synes det er irriterende inde på message board. De siger at de savner den gamle Mcfly altså: "what we were told to do" McFLy! Det synes jeg er helt vild latterligt! For der var de ikke 100 procent McFLY vel??
NEJ slet ikke , synes der er latterligt . Jeg vil gerne have den nye Mcfly, 110% rent Mcfly ..
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Oh! News Tors Jun 26, 2008 1:58 pm
ej men det er fordi de er nogle forbandede poptøser der kun ka li boybands! det må jo være derfor, ellers ville de jo ikk brokke sig hele tiden... Jeg får snart spat... de ska fanme lære hvor heldige de er!
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Oh! News Tors Jun 26, 2008 2:20 pm
Ann-Jones skrev:
ej men det er fordi de er nogle forbandede poptøser der kun ka li boybands! det må jo være derfor, ellers ville de jo ikk brokke sig hele tiden... Jeg får snart spat... de ska fanme lære hvor heldige de er!
Ja rigtig nok hehe.. Gal! Det her er den eneste mcfly chat jeg kan logge mig ind i. Dumme mand!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Oh! News Tors Jun 26, 2008 2:52 pm
hvor underligt... Ej jeg glæder mig til at høre deres nye musik det er helt vildt, bare det man ved hvor oppe at køre over det de er, det gør mig vildt spændt på at høre det...
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Oh! News Tors Jun 26, 2008 3:03 pm
Nemlig, har du set deres nye blog. Jeg synes det helt vild hvor meget de går op i det, plus at de er så glade for vores 5 års støtte..
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Oh! News Søn Jun 29, 2008 5:17 pm
Fuck mand det er en fed video! (: Glædede mig også bare til at komme hjem fra arbejde og se den hehe.. Men Omg. den er fed!
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: Oh! News Søn Jun 29, 2008 6:22 pm
For at være ærlig blev jeg en smule skuffet , Elsker nemlig den nye sang , men forstår simpelthen ikke videoen ! Gider den mening for jer ??
Men nyt fra drengene er altid godt , dejligt at se også begynder på interviews igen ,
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: Oh! News Søn Jun 29, 2008 6:26 pm
Ja.. Jeg tænkte, at det nok ikk var alle som havde set både musikvideoen og interviewet. Jeg elsker altså bare musikvideoen, ved ikk rigtig hvorfor. Men er bare helt vild med den.