Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

News News From Sally!! Please read!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Antal indlæg : 1386
Registration date : 02/01/08

News News From Sally!! Please read! Empty
IndlægEmne: News News From Sally!! Please read!   News News From Sally!! Please read! EmptyOns Apr 23, 2008 11:17 pm

hey Peeps!! Very Happy Jeg har set at nogle af jer har sat billeder af McFLYs kærester..
Så det der er at, jeg synes for dem som gerne vil have billeder af mcflys kærester må gøre det i et link, som folk der gerne vil se på det, kan klikke på, i stedet for at sætte dem ind, som direkte billeder..
Det er ok at snakke om McFLY's kærester, men at sætte billeder op af dem, synes jeg er lidt for privat.
Fordi at de fleste billeder med dem, er nogle privat billeder, som er blevet taget.
Så jeg synes from now on, for dem der gerne vil sætte et billed af mcflys kærester, må gøre det på et link.
Håber det er okay, med denne her regel. For det kan godt være lidt irriterende, for andre som ikke rigtig, har haft lyst til at se billederne.. Og egentlig kommer billederne hellere ikke os ved.

Knus

Sally =D
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

News News From Sally!! Please read! Empty
IndlægEmne: Sv: News News From Sally!! Please read!   News News From Sally!! Please read! EmptyTors Apr 24, 2008 10:22 pm

Helt okay med mig, du har ret i at de billeder egentlig ikke kommer os ved Wink
Tilbage til toppen Go down

News News From Sally!! Please read!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sally's fic =D
» Sally's Graphics! =D
» Sally's Nye TwiFLy fic =D
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» Oh! News

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: McFly Danmark Forummet :: Regler for forummet-
Gå til: