Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Anbefal en film

Go down 
+23
Ditte
MeusDeus
mathilderosejones.
Linette
Annesteg
McFlyLover<3
ManiPunk
NannaBoelt
mcflys
xxPoynterxx
JasminM
Sidsel
Line
McFLY_DK
mcflyforfreakinlifetime
NinnaMaleneJones!
sofiee-
Sally-Judd
Ann-Jones
McFlyAreMyHeroes
Miley
Carolaade
Mill
27 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTirs Jul 01, 2008 6:26 pm

Dannys-Princess skrev:




Nåår, hvor er han bare dejlig .. Ej, ham ville jeg gerne møde, hehe Razz

Jaah han er bare min lille guldklump, sku ha stået fader til ham hehe..
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTirs Jul 01, 2008 7:22 pm

nårh.. :b Små børn er bare de sødsete! Min kusine er et halvt år. Og hun er så cute!
Hun blev 'opkaldt' efter mig eller mit navn blev genbrugt så hun hadder Laura Emilie. :b Mega sødt! hehe

Men tilbage til film, Sex and the city Fuck den er virkelig god! Nogen der har set den? (:
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyOns Jul 02, 2008 12:05 pm

Nej serien har aldrig sagt mig noget, tror jeg har set 3-4 afsnit, så hvorfor se filmen, det er jo det samme det handler om...
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyOns Jul 02, 2008 12:21 pm

Jeg har aldrig set noget af serien, men en af mine veninder er besat, hun siger at de første afsnit er ret kedelig men resten er mega godt. Men filmen var mega god.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyOns Jul 02, 2008 2:33 pm

Ann-Jones skrev:
Nej serien har aldrig sagt mig noget, tror jeg har set 3-4 afsnit, så hvorfor se filmen, det er jo det samme det handler om...

Jeg har det lidt på samme måde som dig . Hvor spilde sin tid på noget man ikke tror man kan lide ??! Wink

Men er der nogle der har set den film der hedder 'Hard Candy' ?? Det er med hende der også spiller med i Juno (Ellen Page), hvis i kender hende .. Jeg havde ikke hørt noget om filmen før jeg så den og det kan jeg faktisk ikke forstå , synes KLART at det er den film Ellen Page skulle vinde oscars for , istedet for Juno ..
I skal seriøst prøve at se den , klart yndlings film lige nu . (det siger ikke så lidt har lidt af en Block Buster her hjemme ) Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyOns Jul 02, 2008 4:31 pm

Har godt hørt om hende Ellen Page, og vil også gerne se den der 'Juno', har hørt den er ret god... Men har aldrig hørt noget om'Hard candy' eller set den i butikker(ikke hvad jeg kan huske da..) Hvor fandt du den??
Tilbage til toppen Go down
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyOns Jul 02, 2008 10:15 pm

Dannys-Princess skrev:

Men er der nogle der har set den film der hedder 'Hard Candy' ?? Det er med hende der også spiller med i Juno (Ellen Page), hvis i kender hende .. Jeg havde ikke hørt noget om filmen før jeg så den og det kan jeg faktisk ikke forstå , synes KLART at det er den film Ellen Page skulle vinde oscars for , istedet for Juno ..
I skal seriøst prøve at se den , klart yndlings film lige nu . (det siger ikke så lidt har lidt af en Block Buster her hjemme ) Razz

Jeg Elsker Ellen Page og ja, jeg har set "Hard Candy"..
Så forsiden, hvor hun står med ryggen til i en af de der sakse-dimser og tænkte, den må jeg bare se! hehe...
(Er man meget sart skal man nok ikke se den...)
Har set at Juno udkommer på dvd i næste uge (sammen med "Sweeney Todd" med Johnny Depp!!)
Tager desværre på ferie på mandag, men det er uden tvivl de to film jeg skal se først når jeg kommer hjem... Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Jul 03, 2008 12:44 pm

Tager også snart på ferie, men må bare ønske mig de 2 film, eller købe dem selv?! Smile
Tilbage til toppen Go down
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Jul 03, 2008 7:14 pm

"Forgetting Sarah Marshall" har vist premiere i dag.. Hvis der er nogen, der har set den, skal se den eller... ja, har en mening om den, så skriv lige... Glæder mig vildt meget til at se den (med Russel Brand!!) Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 1:54 pm

Nogen der har været inde og se den nye batman? :b Ved det er lidt tid siden den havde præmiere. men så den lige igår og fuck den er god!
mand Heath ledger spiller godt! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 2:22 pm

mcflys skrev:
Nogen der har været inde og se den nye batman? :b Ved det er lidt tid siden den havde præmiere. men så den lige igår og fuck den er god!
mand Heath ledger spiller godt! Very Happy

Jepp det har jeg... helt klart den bedste film jeg har set længe...!
Heath Ledger spiller Jokeren perfekt....
en helt igennem gennemført film!
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 2:23 pm

ved ikk om i har set den, men har lige set en film der hedder Surf School... en ret sjov kommedie film, der minder lidt om American Pie og sårn, så ka man li det, så vil i højst sandsynligt også synes om den...
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 3:06 pm

Ann-Jones skrev:
mcflys skrev:
Nogen der har været inde og se den nye batman? :b Ved det er lidt tid siden den havde præmiere. men så den lige igår og fuck den er god!
mand Heath ledger spiller godt! Very Happy

Jepp det har jeg... helt klart den bedste film jeg har set længe...!
Heath Ledger spiller Jokeren perfekt....
en helt igennem gennemført film!

Ja jeg har også set den ..
Synes bare at han spiller perfekt i den rolle , da jeg så BrokeBack Mountain var det første jeg sagde, ham der skal helt sikkert spille en skurk på et tidspunkt , hans smil passer så godt ind på skurke siden eller hvad man siden , samtidig med at det er så sindsygt chamerende !! Uh , Hvorfor er det også lige at han døde ? Crying or Very sad
Lorte piller !!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 7:41 pm

Ja det er sådan noget fuck bæ!
HAr ku li ham siden jeg var 12 da jeg så ham i en film der hedder 'A knights tale'
Så har han også været med i 10 things I hate about you og Brokeback mauntain, men hvad mere? Altså udover BAtman XD
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 8:09 pm

Thirteen er en rigtig godt film. vis man er til ungdoms film
der er alhvorlige istedet for komedie Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 9:03 pm

Ja thirthteen er ret god. :b kan ikke huske den hel, noget tid siden jeg så den. Men kan bare huske den er utrolig syg! Razz Shocked
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 9:12 pm

Thirteen er rigtig god, ja Smile

Første gang jeg så den, var jeg måske 12 år, og jeg kan huske jeg blev mega bange Razz
- Haha, bangebuks !
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 9:25 pm

de ligner bare slet ikke nogle på 13 overhovedt haha
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 9:38 pm

mener du at de ligner nogen der er ældre ller yngre? :b
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyTors Aug 07, 2008 10:06 pm

mcflys skrev:
Ja det er sådan noget fuck bæ!
HAr ku li ham siden jeg var 12 da jeg så ham i en film der hedder 'A knights tale'
Så har han også været med i 10 things I hate about you og Brokeback mauntain, men hvad mere? Altså udover BAtman XD

Ledger spiller også super godt i den der hedder brødrene grimm. - han er dog ikke så meget med. men han spiller virkelig rollen som "underlig" bror godt Smile har også hørt han skule være vildt god i casanova og Candy. Very Happy Man kan jo se inde på imdb hvad han har lavet for nogle film
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyFre Aug 08, 2008 2:21 pm

Okay. (: Cool.

Så skal jeg muligvis lige se de film. XD
Tilbage til toppen Go down
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill


Antal indlæg : 238
Age : 33
Location : Langt langt borte, Sjælland
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyLør Aug 09, 2008 7:28 pm

Empire of the Sun den er ikke helt ny. Men det er en virkelig god film, med en bonus i form af Christian Bale som 13 årig.
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyMan Aug 11, 2008 8:21 pm

Har lige set den der Juno, og synes den er vildt god, og Ellen Page er perfekt i rollen Razz
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyOns Aug 20, 2008 10:54 pm

McFlyLover<3 skrev:
Har lige set den der Juno, og synes den er vildt god, og Ellen Page er perfekt i rollen Razz
Har du så også set Hard Candy ?? Det er også med Ellen Page, men der spiller hun endnu bedre efter min mening ..
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 EmptyOns Aug 20, 2008 10:55 pm

I skal IKKE se Ciao Bella !! Og jeg understeger IKKE Virkelig verdens dårligeste film nogen sinde .
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anbefal en film - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Anbefal en film
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Anbefal et band.
» film citater.
» Film eller hvad ??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: