Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Man Feb 11, 2008 5:15 pm
Ann-Jones skrev:
Jeg tudede så ikk til den... men den var rigtig trist, men nu er det sjældent jeg tuder til film...
haha okay :'D jeg tuder meget nemt til film. også tegnefilm s:
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Anbefal en film Man Feb 11, 2008 6:03 pm
Mine ynglings film må nok blive A walk to remember, grase filmene hihi ;D og Fame syntes de er så gode ;D
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Man Feb 11, 2008 6:40 pm
hvis man godt kan lide gysere så skal man se: The Ring!!
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Man Feb 11, 2008 10:08 pm
Inviter vennerne over til en gyser aften og se Saw det er sgu en god gyser!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Tirs Feb 12, 2008 2:35 am
Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:
Jeg tudede så ikk til den... men den var rigtig trist, men nu er det sjældent jeg tuder til film...
haha okay :'D jeg tuder meget nemt til film. også tegnefilm s:
ÅH da jeg var mindre begyndte jeg altid at græde når Mufasa dør i Løvernes Konge hah..
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Tirs Feb 12, 2008 2:37 am
Line91 skrev:
Jeg sys Saw filmene er lidt platte, jeg er ikk til splatter gysere, mere sårn noget som The Ring og sårn noget jeg sys der er creepy...
og så har jeg været mega bange for klovne og klovne musik siden jeg så 'IT' første gang haha... sys den har en total LAD slutning, men ellers er den meget god, specielt mens de er børn er den creepy...
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Anbefal en film Tirs Feb 12, 2008 10:06 pm
Ann-Jones skrev:
Line91 skrev:
Jeg sys Saw filmene er lidt platte, jeg er ikk til splatter gysere, mere sårn noget som The Ring og sårn noget jeg sys der er creepy...
og så har jeg været mega bange for klovne og klovne musik siden jeg så 'IT' første gang haha... sys den har en total LAD slutning, men ellers er den meget god, specielt mens de er børn er den creepy...
jeg kan heller ikke særlig godt lide saw. det er alt for blodigt.
McFlyAreMyHeroes Little Joanna
Antal indlæg : 214 Age : 31 Location : Holstebro Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Ons Feb 13, 2008 6:21 pm
final destination 1, 2, 3 john Q ace ventura - pet detectiv
tre meget forskellige genre af film, en allesammen meget gode
mcflyforfreakinlifetime Surfer Babe
Antal indlæg : 159 Age : 34 Location : Randers Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 1:55 am
Line91 skrev:
jeg ser dem ikke rigtig som gysere, bare splatterfilm. de er jo ikke uhyggelige. bare klamme! adr. men de er da ret godt skruet sammen med handling, plot og andet lir. og hvem har lige fundet på de maskiner og opgaver? craaazy.
men faktisk en ok god film hvis man ikke nemt får brækfornemmelser.
mcflyforfreakinlifetime Surfer Babe
Antal indlæg : 159 Age : 34 Location : Randers Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 1:58 am
Carooh____ skrev:
hvis man godt kan lide gysere så skal man se: The Ring!!
word, word. jeg skider i bukserne hver gang, selvom jeg har set den ca. 12 gange. har den selv nemlig. den vil altid være uhyggelig. kan simpelthen ikke håndtere hende pigen.. hun er så skummel!! mand.. man bliver virkelig paranoid efter den film! alle små sorthårede piger minder om hende, haha.!
men yes den skal ses. handlingen er fed! 2eren er god, men lidt fesen i længden. den er ikke så uhyggelig igen! så den i biffen.
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 12:48 pm
united 93. så den igår for første gang. den handler om 11. september. om det 4. fly som styrtede ned, og ikke ramte sit mål. den er virkelig god, og man får et godt billede af hvordan det måtte være at være ombord på det fly. jeg er vild med den.
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 2:17 pm
sofiexmcfly skrev:
united 93. så den igår for første gang. den handler om 11. september. om det 4. fly som styrtede ned, og ikke ramte sit mål. den er virkelig god, og man får et godt billede af hvordan det måtte være at være ombord på det fly. jeg er vild med den.
Jaah, den er bare mega god! Jeg var bare lige ved græde, til sidst i filmen, der hvor hende pigen snakker med sin mor
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 2:58 pm
Jasmin skrev:
sofiexmcfly skrev:
Jaah, den er bare mega god! Jeg var bare lige ved græde, til sidst i filmen, der hvor hende pigen snakker med sin mor
jah. jeg syntes det er så godt af dem ombord på flyet, at de tør at gøre modstand. :/
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 3:07 pm
sofiexmcfly skrev:
Jasmin skrev:
sofiexmcfly skrev:
jah. jeg syntes det er så godt af dem ombord på flyet, at de tør at gøre modstand. :/
Ja, det var bare mega godt gået.. Ellers ville mange flere jo havde døet ... Thumbs up til dem..
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 6:10 pm
Jasmin skrev:
sofiexmcfly skrev:
Jasmin skrev:
sofiexmcfly skrev:
Ja, det var bare mega godt gået.. Ellers ville mange flere jo havde døet ... Thumbs up til dem..
alle døde jo. :/
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 6:16 pm
Sunshine vil jeg da også lige anbefale. Så den her i tirsdags og den var rigtig god. Det er godt nok svært at forestille sig at være så langt væk fra jorden i et rumskib tror godtnok jeg ville udvikle en eller anden form for klaustrofobi selvom det så ud til at være et stort rumskib.
Nå men Sunshine var det.
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 6:28 pm
Mill skrev:
Sunshine vil jeg da også lige anbefale. Så den her i tirsdags og den var rigtig god. Det er godt nok svært at forestille sig at være så langt væk fra jorden i et rumskib tror godtnok jeg ville udvikle en eller anden form for klaustrofobi selvom det så ud til at være et stort rumskib.
Nå men Sunshine var det.
jeg har hørt om den før. vi skal måske se den i fysik, for vi har om universet xD
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Mar 16, 2008 6:41 pm
sofiexmcfly skrev:
jeg har hørt om den før. vi skal måske se den i fysik, for vi har om universet xD
He ok. Hvis man bruger den sådan er det så man bare skal huske de små kunstneriske friheder de tager sig i sådan en film. Ikke at den ikke kan bruges flere ting er rigtige men ikke alt. Jeg hørte faktisk en del af kommentarsporet på den med Brian Cox en fysikker der gav dem råd osv(min far sad og så det i stuen) han fortalte jo bl.a. hvad der var rigtigt og hvad der ikke var, rimelig interessant faktisk. Og så er han fra Manchester og har den sygeste accent..
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Anbefal en film Man Mar 17, 2008 1:33 pm
Mill skrev:
sofiexmcfly skrev:
He ok. Hvis man bruger den sådan er det så man bare skal huske de små kunstneriske friheder de tager sig i sådan en film. Ikke at den ikke kan bruges flere ting er rigtige men ikke alt. Jeg hørte faktisk en del af kommentarsporet på den med Brian Cox en fysikker der gav dem råd osv(min far sad og så det i stuen) han fortalte jo bl.a. hvad der var rigtigt og hvad der ikke var, rimelig interessant faktisk. Og så er han fra Manchester og har den sygeste accent..
hahah xD
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: Anbefal en film Lør Mar 29, 2008 5:50 pm
The Holiday & Blades Of Glory. .. de er fandme nice. (:
xxPoynterxx Moderator
Antal indlæg : 18 Age : 31 Location : Dougie's t-shirt... Registration date : 07/02/08
Emne: Sv: Anbefal en film Man Mar 31, 2008 4:24 pm
Sweeny Todd er fantastisk dx hvis man er til Johnny Depp, musical og massemord dx
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Anbefal en film Tirs Apr 01, 2008 1:39 am
Var lige inde og se Flammen og Citronen igår i bio, den var faktisk rigtig god synes jeg Men det kræver jo at man er til emnerne omkring 2 verdenskrig, for ellers er den nok ikk så spændende... Men sys scenerne var rigtig godt lavet, sys ikk rigtig der var noget hvor man ku sige, hold kæft hvor er det ringe lavet...
NinnaMaleneJones! Admin
Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Sv: Anbefal en film Tirs Apr 01, 2008 5:28 pm
Ann-Jones skrev:
Var lige inde og se Flammen og Citronen igår i bio, den var faktisk rigtig god synes jeg Men det kræver jo at man er til emnerne omkring 2 verdenskrig, for ellers er den nok ikk så spændende... Men sys scenerne var rigtig godt lavet, sys ikk rigtig der var noget hvor man ku sige, hold kæft hvor er det ringe lavet...
Hvor godt du siger det. Skal også ind at se den, men har bare hørt så mange snakke dårligt om den. Som i at scenerne skulle være alt for langtrukne. Har det bare sådan lidt... Thure Lindhart er med.. så det kan aldrig gå helt galt
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Anbefal en film Ons Apr 02, 2008 1:27 am
NinnaMaleneJones! skrev:
Ann-Jones skrev:
Hvor godt du siger det. Skal også ind at se den, men har bare hørt så mange snakke dårligt om den. Som i at scenerne skulle være alt for langtrukne. Har det bare sådan lidt... Thure Lindhart er med.. så det kan aldrig gå helt galt
Jeg sys både Thure Lindhart og Mads Mikkelsen spiller hovedrollerne suverent... det er helt sikkert de rigtige skuespillere de har valgt...
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Fre Maj 16, 2008 4:45 pm
Yndlings film: må nok blive: Moulin Rouge.. (Fuck jeg elsker den film!) She's the man.. The Italian job. Og så stand up elsker som jeg er er den ægte vare virkelig et genialt Show! (: