Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Anbefal en film

Go down 
+23
Ditte
MeusDeus
mathilderosejones.
Linette
Annesteg
McFlyLover<3
ManiPunk
NannaBoelt
mcflys
xxPoynterxx
JasminM
Sidsel
Line
McFLY_DK
mcflyforfreakinlifetime
NinnaMaleneJones!
sofiee-
Sally-Judd
Ann-Jones
McFlyAreMyHeroes
Miley
Carolaade
Mill
27 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyMan Feb 11, 2008 5:15 pm

Ann-Jones skrev:


Jeg tudede så ikk til den... men den var rigtig trist, men nu er det sjældent jeg tuder til film...

haha okay :'D
jeg tuder meget nemt til film.
også tegnefilm s:
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyMan Feb 11, 2008 6:03 pm

Mine ynglings film må nok blive A walk to remember, grase filmene hihi ;D og Fame syntes de er så gode ;D
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyMan Feb 11, 2008 6:40 pm

hvis man godt kan lide gysere så skal man se:
The Ring!!
Shocked
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyMan Feb 11, 2008 10:08 pm

Inviter vennerne over til en gyser aften og se Saw Laughing det er sgu en god gyser!
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyTirs Feb 12, 2008 2:35 am

Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:


Jeg tudede så ikk til den... men den var rigtig trist, men nu er det sjældent jeg tuder til film...

haha okay :'D
jeg tuder meget nemt til film.
også tegnefilm s:

ÅH da jeg var mindre begyndte jeg altid at græde når Mufasa dør i Løvernes Konge hah..
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyTirs Feb 12, 2008 2:37 am

Line91 skrev:
Inviter vennerne over til en gyser aften og se Saw Laughing det er sgu en god gyser!

Jeg sys Saw filmene er lidt platte, jeg er ikk til splatter gysere, mere sårn noget som The Ring og sårn noget jeg sys der er creepy...

og så har jeg været mega bange for klovne og klovne musik siden jeg så 'IT' første gang haha... sys den har en total LAD slutning, men ellers er den meget god, specielt mens de er børn er den creepy...
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyTirs Feb 12, 2008 10:06 pm

Ann-Jones skrev:
Line91 skrev:
Inviter vennerne over til en gyser aften og se Saw Laughing det er sgu en god gyser!

Jeg sys Saw filmene er lidt platte, jeg er ikk til splatter gysere, mere sårn noget som The Ring og sårn noget jeg sys der er creepy...

og så har jeg været mega bange for klovne og klovne musik siden jeg så 'IT' første gang haha... sys den har en total LAD slutning, men ellers er den meget god, specielt mens de er børn er den creepy...

jeg kan heller ikke særlig godt lide saw.
det er alt for blodigt.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
McFlyAreMyHeroes
Little Joanna
Little Joanna
McFlyAreMyHeroes


Antal indlæg : 214
Age : 31
Location : Holstebro
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyOns Feb 13, 2008 6:21 pm

final destination 1, 2, 3
john Q
ace ventura - pet detectiv

tre meget forskellige genre af film, en allesammen meget gode Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/mcflyaremyheroes
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime


Antal indlæg : 159
Age : 33
Location : Randers
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 1:55 am

Line91 skrev:
Inviter vennerne over til en gyser aften og se Saw Laughing det er sgu en god gyser!

jeg ser dem ikke rigtig som gysere, bare splatterfilm. de er jo ikke uhyggelige. bare klamme! adr.
men de er da ret godt skruet sammen med handling, plot og andet lir.
og hvem har lige fundet på de maskiner og opgaver? craaazy.

men faktisk en ok god film Razz hvis man ikke nemt får brækfornemmelser.
Tilbage til toppen Go down
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime


Antal indlæg : 159
Age : 33
Location : Randers
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 1:58 am

Carooh____ skrev:
hvis man godt kan lide gysere så skal man se:
The Ring!!
Shocked

word, word. jeg skider i bukserne hver gang, selvom jeg har set den ca. 12 gange. har den selv nemlig. den vil altid være uhyggelig. kan simpelthen ikke håndtere hende pigen.. hun er så skummel!! mand.. man bliver virkelig paranoid efter den film! alle små sorthårede piger minder om hende, haha.!

men yes den skal ses. handlingen er fed!
2eren er god, men lidt fesen i længden. den er ikke så uhyggelig igen! så den i biffen.
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 12:48 pm

united 93.
så den igår for første gang. den handler om 11. september. om det 4. fly som styrtede ned, og ikke ramte sit mål. den er virkelig god, og man får et godt billede af hvordan det måtte være at være ombord på det fly.
jeg er vild med den.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 2:17 pm

sofiexmcfly skrev:
united 93.
så den igår for første gang. den handler om 11. september. om det 4. fly som styrtede ned, og ikke ramte sit mål. den er virkelig god, og man får et godt billede af hvordan det måtte være at være ombord på det fly.
jeg er vild med den.

Jaah, den er bare mega god! Jeg var bare lige ved græde, til sidst i filmen, der hvor hende pigen snakker med sin mor Sad
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 2:58 pm

Jasmin skrev:
sofiexmcfly skrev:
united 93.
så den igår for første gang. den handler om 11. september. om det 4. fly som styrtede ned, og ikke ramte sit mål. den er virkelig god, og man får et godt billede af hvordan det måtte være at være ombord på det fly.
jeg er vild med den.

Jaah, den er bare mega god! Jeg var bare lige ved græde, til sidst i filmen, der hvor hende pigen snakker med sin mor Sad

jah. jeg syntes det er så godt af dem ombord på flyet, at de tør at gøre modstand. :/
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 3:07 pm

sofiexmcfly skrev:
Jasmin skrev:
sofiexmcfly skrev:
united 93.
så den igår for første gang. den handler om 11. september. om det 4. fly som styrtede ned, og ikke ramte sit mål. den er virkelig god, og man får et godt billede af hvordan det måtte være at være ombord på det fly.
jeg er vild med den.

Jaah, den er bare mega god! Jeg var bare lige ved græde, til sidst i filmen, der hvor hende pigen snakker med sin mor Sad

jah. jeg syntes det er så godt af dem ombord på flyet, at de tør at gøre modstand. :/

Ja, det var bare mega godt gået.. Ellers ville mange flere jo havde døet No ... Thumbs up til dem..
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 6:10 pm

Jasmin skrev:
sofiexmcfly skrev:
Jasmin skrev:
sofiexmcfly skrev:
united 93.
så den igår for første gang. den handler om 11. september. om det 4. fly som styrtede ned, og ikke ramte sit mål. den er virkelig god, og man får et godt billede af hvordan det måtte være at være ombord på det fly.
jeg er vild med den.

Jaah, den er bare mega god! Jeg var bare lige ved græde, til sidst i filmen, der hvor hende pigen snakker med sin mor Sad

jah. jeg syntes det er så godt af dem ombord på flyet, at de tør at gøre modstand. :/

Ja, det var bare mega godt gået.. Ellers ville mange flere jo havde døet No ... Thumbs up til dem..
alle døde jo. :/
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill


Antal indlæg : 238
Age : 33
Location : Langt langt borte, Sjælland
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 6:16 pm

Sunshine vil jeg da også lige anbefale. Så den her i tirsdags og den var rigtig god. Det er godt nok svært at forestille sig at være så langt væk fra jorden i et rumskib tror godtnok jeg ville udvikle en eller anden form for klaustrofobi selvom det så ud til at være et stort rumskib.

Nå men Sunshine var det.
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 6:28 pm

Mill skrev:
Sunshine vil jeg da også lige anbefale. Så den her i tirsdags og den var rigtig god. Det er godt nok svært at forestille sig at være så langt væk fra jorden i et rumskib tror godtnok jeg ville udvikle en eller anden form for klaustrofobi selvom det så ud til at være et stort rumskib.

Nå men Sunshine var det.

jeg har hørt om den før.
vi skal måske se den i fysik, for vi har om universet xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill


Antal indlæg : 238
Age : 33
Location : Langt langt borte, Sjælland
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptySøn Mar 16, 2008 6:41 pm

sofiexmcfly skrev:

jeg har hørt om den før.
vi skal måske se den i fysik, for vi har om universet xD

He ok. Hvis man bruger den sådan er det så man bare skal huske de små kunstneriske friheder de tager sig i sådan en film. Ikke at den ikke kan bruges flere ting er rigtige men ikke alt. Jeg hørte faktisk en del af kommentarsporet på den med Brian Cox en fysikker der gav dem råd osv(min far sad og så det i stuen) han fortalte jo bl.a. hvad der var rigtigt og hvad der ikke var, rimelig interessant faktisk. Og så er han fra Manchester og har den sygeste accent.. Razz
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyMan Mar 17, 2008 1:33 pm

Mill skrev:
sofiexmcfly skrev:

jeg har hørt om den før.
vi skal måske se den i fysik, for vi har om universet xD

He ok. Hvis man bruger den sådan er det så man bare skal huske de små kunstneriske friheder de tager sig i sådan en film. Ikke at den ikke kan bruges flere ting er rigtige men ikke alt. Jeg hørte faktisk en del af kommentarsporet på den med Brian Cox en fysikker der gav dem råd osv(min far sad og så det i stuen) han fortalte jo bl.a. hvad der var rigtigt og hvad der ikke var, rimelig interessant faktisk. Og så er han fra Manchester og har den sygeste accent.. Razz
hahah xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyLør Mar 29, 2008 5:50 pm

The Holiday & Blades Of Glory.
.. de er fandme nice. (:
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
xxPoynterxx
Moderator
Moderator
xxPoynterxx


Antal indlæg : 18
Age : 30
Location : Dougie's t-shirt...
Registration date : 07/02/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyMan Mar 31, 2008 4:24 pm

Sweeny Todd er fantastisk dx
hvis man er til Johnny Depp, musical og massemord dx
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyTirs Apr 01, 2008 1:39 am

Var lige inde og se Flammen og Citronen igår i bio, den var faktisk rigtig god synes jeg Smile
Men det kræver jo at man er til emnerne omkring 2 verdenskrig, for ellers er den nok ikk så spændende...
Men sys scenerne var rigtig godt lavet, sys ikk rigtig der var noget hvor man ku sige, hold kæft hvor er det ringe lavet...
Tilbage til toppen Go down
NinnaMaleneJones!
Admin
Admin
NinnaMaleneJones!


Antal indlæg : 131
Age : 34
Location : aalborg
Registration date : 27/12/07

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyTirs Apr 01, 2008 5:28 pm

Ann-Jones skrev:
Var lige inde og se Flammen og Citronen igår i bio, den var faktisk rigtig god synes jeg Smile
Men det kræver jo at man er til emnerne omkring 2 verdenskrig, for ellers er den nok ikk så spændende...
Men sys scenerne var rigtig godt lavet, sys ikk rigtig der var noget hvor man ku sige, hold kæft hvor er det ringe lavet...

Hvor godt du siger det. Skal også ind at se den, men har bare hørt så mange snakke dårligt om den. Som i at scenerne skulle være alt for langtrukne. Har det bare sådan lidt... Thure Lindhart er med.. så det kan aldrig gå helt galt Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcflydk.tk
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyOns Apr 02, 2008 1:27 am

NinnaMaleneJones! skrev:
Ann-Jones skrev:
Var lige inde og se Flammen og Citronen igår i bio, den var faktisk rigtig god synes jeg Smile
Men det kræver jo at man er til emnerne omkring 2 verdenskrig, for ellers er den nok ikk så spændende...
Men sys scenerne var rigtig godt lavet, sys ikk rigtig der var noget hvor man ku sige, hold kæft hvor er det ringe lavet...

Hvor godt du siger det. Skal også ind at se den, men har bare hørt så mange snakke dårligt om den. Som i at scenerne skulle være alt for langtrukne. Har det bare sådan lidt... Thure Lindhart er med.. så det kan aldrig gå helt galt Razz

Jeg sys både Thure Lindhart og Mads Mikkelsen spiller hovedrollerne suverent... det er helt sikkert de rigtige skuespillere de har valgt...
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 EmptyFre Maj 16, 2008 4:45 pm

Yndlings film: må nok blive:
Moulin Rouge.. (Fuck jeg elsker den film!)
She's the man..
The Italian job.
Og så stand up elsker som jeg er er den ægte vare virkelig et genialt Show! (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anbefal en film - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Anbefal en film   Anbefal en film - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Anbefal en film
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Anbefal et band.
» film citater.
» Film eller hvad ??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: