Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: Anbefal en film Tirs Okt 21, 2008 1:34 pm
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Er der nogen der godt kan lide vampyr/varulv film, så ville jeg anbefale Van Helsing! Den er sååå god!. Er helt vild med den, også er Underworld også god og Blade selvf haha..
jeg er faktisk SLET IKKE til vampyr film , men Van Helsing er faktisk en god film .. Men jeg vil anbefale Disturbia ! Er der nogle der har set den ? Det er den med en der overvåger sin nabo som han tror er seriemorder ! Lyder underlig , men den er faktisk realistisk .
DISTURBIA! yndlingsfilm dvs alle film med shia labeouf er yndlings
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Tirs Okt 21, 2008 3:01 pm
haha okay, jeg ved ikke om jeg ville turde at set den. haha
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Anbefal en film Tirs Okt 21, 2008 3:13 pm
Sally-Judd skrev:
haha okay, jeg ved ikke om jeg ville turde at set den. haha
Den er slet ikke så slem . Bare god . Jeg er virkelig dårlig til at se gyserfilm , men den her er bare god . Og lykkelig slutning , kan rede næsten alle film ..
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Okt 26, 2008 3:46 pm
mathilderosejones. skrev:
DISTURBIA! yndlingsfilm dvs alle film med shia labeouf er yndlings
enig! han er mumse!
Burn After Reading er faktastisk sjov!! Brad Pitt er SÅÅÅ sjov i den xD årrh jeg elsker den film.
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Anbefal en film Tors Okt 30, 2008 2:49 pm
Back To The Future er jo fantastisk ! og ham der marty der er alså også lidt kær ! han har fik parkinson i en tidlig alder ! stakkels mand !
- jeg synes virkelig der er mange gode film ! kan godt lide en mere seriøs film der hedder "livet er smukt" ! men ellers tøse film er også herlige XD og øøhm . ? drømmen, titanic og self. just my luck. forrest gump ! SÅ mange !
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Tors Okt 30, 2008 3:08 pm
Michael J Fox, var en fantastisk skuespiller og synes virkelig han minder mig om James Bourne fra Busted.... men sys virkelig også det er synd manden lider af ekstrem Parkinsons syge og har gjort det i virkelig lang tid...!
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Anbefal en film Tors Okt 30, 2008 3:16 pm
ej jeg kan ikke se det james'sede i ham ! men han er fantastisk !
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Tors Okt 30, 2008 3:31 pm
jeg sys bare der er nogen af hans ansigt udtryk der får mig til at tænke på James...
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Nov 02, 2008 7:26 pm
hmnnaaarj ? xD men synes helt klart der er noget sødt ved hans hovede XD han er ret lille er han ik ?
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Nov 09, 2008 9:04 pm
Den nye Bond film!!!
Ved godt den har fået en del kritik, men min mening er at den helt klart er værd at se. Det er jo selvfølgelig smag og behag, og hvis det er en Bond film "som i de gode gamle dage" man gerne vil se så er det her nok ikke lige sagen. Og med hensyn til det synes jeg faktisk på en eller anden mærkelig måde at det er rimelig forfriskende at han er totalt ligeglad med om drinken er shaken eller stirred (sidste film) eller som i denne ikke engang ved hvad det lige er for en drink han drikker, men igen... det er måske bare mig
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Nov 09, 2008 9:11 pm
High School Musical 3 senior year . Virkelig en god film .. MEGET Bedre end både 1'eren og 2'eren , vær at se ..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Nov 09, 2008 9:12 pm
Dannys-Princess skrev:
High School Musical 3 senior year . Virkelig en god film .. MEGET Bedre end både 1'eren og 2'eren , vær at se ..
Har ikke set den selv.. Men er den ligeså pussenusse, lyserød som de andre? :b
mathilderosejones. Star Girl
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Nov 09, 2008 9:30 pm
Ann-Jones skrev:
Michael J Fox, var en fantastisk skuespiller og synes virkelig han minder mig om James Bourne fra Busted.... men sys virkelig også det er synd manden lider af ekstrem Parkinsons syge og har gjort det i virkelig lang tid...!
Emne: Sv: Anbefal en film Søn Nov 09, 2008 11:07 pm
THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW!!
"I'm just a sweet transvestite from transexual Transylvania." <3
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Anbefal en film Tirs Dec 02, 2008 3:04 am
ved ikk helt om den er blevet nævnt... men Narnia og Prins Caspian er rigtig god sys jeg... men se 1'eren først (løven heksen og garderobeskabet) fordi ellers er der nok noget der ikk gir ret meget mening...
og så vil jeg også anbefale Børnehjemmet til folk der godt ka li gysere, den er ret creepy! Samme producer som producerede Pagns labyrint...
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Man Dec 15, 2008 10:04 pm
Kong fu panda! xD haha.. Sorry men Dreamworks laver altså nogle geniale tegnefilm.. og den er så sød og grinagtig! Jeg ved jeg er en tudemarie, men var ved at tude på et tidspunkt i den.. haha.. min veninde var flad af grin
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Anbefal en film Man Dec 15, 2008 10:15 pm
mcflys skrev:
Kong fu panda! xD haha.. Sorry men Dreamworks laver altså nogle geniale tegnefilm.. og den er så sød og grinagtig! Jeg ved jeg er en tudemarie, men var ved at tude på et tidspunkt i den.. haha.. min veninde var flad af grin
Den er helt vildt god Så den sammen med 3 venner, og så på et tidspunkt hvor pandaen skærer ansigt, begyndte de virkelig at grine helt vildt meget, og så sad jeg lidt der What?! Så sjovt var det sg heller ikke ' Men super nice film..
Emne: Sv: Anbefal en film Man Dec 15, 2008 10:18 pm
anbefaler alle klassikerne fra 40'erne, 50'erne og starten af 60'erne. nogle af de bedste film, der nogesinde er blevet lavet. især dem i sort-hvid.
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Man Dec 15, 2008 10:28 pm
Har hørt at TWILIGHT skulle være fantastisk god! Jeg kunne godt tænke mig at se den, men den kører desværre ikke i Dk's biografer ;(
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Anbefal en film Man Dec 15, 2008 10:29 pm
Ditte skrev:
Har hørt at TWILIGHT skulle være fantastisk god! Jeg kunne godt tænke mig at se den, men den kører desværre ikke i Dk's biografer ;(
har en veninde der går og plager mig for at læse den ;)
Emne: Sv: Anbefal en film Man Dec 15, 2008 10:29 pm
Ditte skrev:
endnu. den har premiere i DK, den 6 Feb 09
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Man Dec 15, 2008 10:31 pm
Ditte skrev:
ARRRH! MADE MY DAY! tusind tak!
<3
Emne: Sv: Anbefal en film Man Dec 15, 2008 10:32 pm
Ditte skrev:
Ditte skrev:
ARRRH! MADE MY DAY! tusind tak!
<3
så lidt har selv reserveret dagen til at se twilight
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Lør Dec 27, 2008 2:04 pm
Good will hunting. (: Var lige i tv igår. Fandt ud af jeg aldrig havde set det hele. men fuuck hvor jeg elsker den. !
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal en film Lør Dec 27, 2008 4:52 pm
mcflys skrev:
Good will hunting. (: Var lige i tv igår. Fandt ud af jeg aldrig havde set det hele. men fuuck hvor jeg elsker den. !