Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Memories

Go down 
+8
mathilderosejones.
Sarah
Mille
Sidsel
Annesteg
McFlyLover<3
Line
mcflys
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyFre Jan 16, 2009 7:58 pm

Annesteg skrev:
mcflys skrev:
Annesteg skrev:
Crying or Very sad ..

Hvor er det sørgeligt! -.- Seriøst, jeg er lige ved at tude!
Jeg må vide hvad der sker? Hvad der står i brevet.. Hvem vælger hun?!

Argh, jeg går amok her! The suspense is killing me ..

Haha (: dejlig kommentar Anne (; Men ja er ikke kommet så giga langt med næste. og bliver nok det sidste. med mindre det bliver så langt at jeg deler op i to. ? Very Happy don't know yet. men vil skrive mere nu! (Hvis jeg kan Suspect )

Muhahah, jeg er genial til at skrive kommentarer Suspect ? XD
Anyways..

Det sidste?! Nej, det må ikke være det sidste -.- please!
Uanset hvad, så bliver det spændende at læse hvad der sker. Jeg er stadig ved at gå amok her, haha!


Haha, ja det er du sku1 Du er kongen til kommentare! xD

Det bliver det jo nok, for der er ikke så meget mere at skrive om? (;
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 17, 2009 11:21 am

queen <- Det er mig så, XD

Årh, det bliver altså spændende! Jeg kan ikke vente, haha!
Men tag dig bare god tid til at skrive ..
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 17, 2009 1:27 pm

Hil Annesteg!!!
Kongen af kommentarene!
Vi bøjer os i støvet for dig!!! cheers (<- Det skal ligne der når man ligger og tilbeder dig)
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 17, 2009 1:31 pm

Mille skrev:
Hil Annesteg!!!
Kongen af kommentarene!
Vi bøjer os i støvet for dig!!! cheers (<- Det skal ligne der når man ligger og tilbeder dig)

lol!

Men jeg vil hellere være dronning af kommentarerne, for så kan Harry være min konge, hahaha! XD
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 17, 2009 1:35 pm

Annesteg skrev:
Mille skrev:
Hil Annesteg!!!
Kongen af kommentarene!
Vi bøjer os i støvet for dig!!! cheers (<- Det skal ligne der når man ligger og tilbeder dig)

lol!

Men jeg vil hellere være dronning af kommentarerne, for så kan Harry være min konge, hahaha! XD

Okay så ! Very Happy

Hil Dronning Anne! -> queen Dronning af kommentarer!
Og hil hendes ærede husbond! -> king Kong Harry ! King of drums !!!
(Trompet fanfare)
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 17, 2009 1:39 pm

Mille skrev:
Annesteg skrev:
Mille skrev:
Hil Annesteg!!!
Kongen af kommentarene!
Vi bøjer os i støvet for dig!!! cheers (<- Det skal ligne der når man ligger og tilbeder dig)

lol!

Men jeg vil hellere være dronning af kommentarerne, for så kan Harry være min konge, hahaha! XD

Okay så ! Very Happy

Hil Dronning Anne! -> queen Dronning af kommentarer!
Og hil hendes ærede husbond! -> king Kong Harry ! King of drums !!!
(Trompet fanfare)


Yaaaay cheers
king queen = living happily ever after! XD
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 17, 2009 1:45 pm

Annesteg skrev:
Mille skrev:
Annesteg skrev:
Mille skrev:
Hil Annesteg!!!
Kongen af kommentarene!
Vi bøjer os i støvet for dig!!! cheers (<- Det skal ligne der når man ligger og tilbeder dig)

lol!

Men jeg vil hellere være dronning af kommentarerne, for så kan Harry være min konge, hahaha! XD

Okay så ! Very Happy

Hil Dronning Anne! -> queen Dronning af kommentarer!
Og hil hendes ærede husbond! -> king Kong Harry ! King of drums !!!
(Trompet fanfare)


Yaaaay cheers
king queen = living happily ever after! XD

Damdadadaadadadadadadadadaaaaa! (Det skal forstille aat være den de spiller til bryllupper? Suspect )
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 17, 2009 1:52 pm

Genialt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 17, 2009 2:16 pm

uuh Gutti (:
kan ikke vendte til der kommer mere
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyTirs Jan 20, 2009 7:46 pm

Sorry guys at jeg er så langsom s: men ved virkelig ikke hvor tiden bliver af!?
Vi bliver bare bombet med lektier pludselig. Puha død mand.. Har ingen ang lavet alle til i morgen. /: får jeg heller ikke gjort. Uups..

Nå men har næsten skrevet næste så det kommer så SNART jeg er done. får nok tid lørdag, skal til fest fredag så er jeg nok ret død lørdag og har tid til at skrive. xD oh no fuck. Skal arbejde kvart i 8 lørdag! affraid
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyTirs Jan 20, 2009 7:55 pm

mcflys skrev:
Sorry guys at jeg er så langsom s: men ved virkelig ikke hvor tiden bliver af!?
Vi bliver bare bombet med lektier pludselig. Puha død mand.. Har ingen ang lavet alle til i morgen. /: får jeg heller ikke gjort. Uups..

Nå men har næsten skrevet næste så det kommer så SNART jeg er done. får nok tid lørdag, skal til fest fredag så er jeg nok ret død lørdag og har tid til at skrive. xD oh no fuck. Skal arbejde kvart i 8 lørdag! affraid

Haha, det er helt iorden Very Happy
Så vil jeg glæde mig til Lørdag ! Very Happy

Btw. træls med de lektier s; Kender det desværre al for godt ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyOns Jan 21, 2009 11:08 pm

Jeg har overgået mig selvo g er fakkertal færdig med næste!? men skal se håndbold nu så poster ikke nu. I morgen aften! (:
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyTors Jan 22, 2009 12:35 am

mcflys skrev:
Jeg har overgået mig selvo g er fakkertal færdig med næste!? men skal se håndbold nu så poster ikke nu. I morgen aften! (:

Uhh, det glæder jeg mig til Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyTors Jan 22, 2009 9:34 pm

Part 18...

-Emily! A well know voice yelled She turned around and saw her dad with a big smile on his face. She let go of her suitcae and ran the few steps into his big arms.
-Dad! She grinned into his chest. God she had missed him, she felt like alittle girl again, standing there in his arms.
-Let me look at you. He said and took her head in his hands:
-You've grown even more!.. You look beautifull. He said and she blushed. Why did adults always have to say stuff like that?

-Wow, it's amazing! She grinned when she had been running around in his apartment. It was huuuuge and so nice! He laughed at her and klapped his hand like to say she should sit down next to him.
-So you wanna tell me all about your boy drama backhome? He asked and she pulled her knees up underneath her chin and sighed.
-What can I say, it's a mess! when did I become the girl who got between two best friends?
He smiled at her and padded her shoulder:
-Yearh it sounds like a mess. But you like both of them? He asked.
-Not just like.. I love them... She said and looked up at him, wanting him to tell her what to do. but he didn't, he just smiled at her.
-Emily, emily, emily, that is a mess! He said and laughed like he hadn't believed her before now. She looked up at him to tell him to be seriours.
But she couldn't help smile at him. She had missed him so much! Missed this, their talks.
-So you have no idear what to do? He chose to ask after he ha put on the right expression.
She shoke her head.
-You remember Harry?
-It's harry! he almost yelled before she even had finished.
-Well. Yearh. It's just.. God I can't forgive him for what he did! She said and got angry again. He stroke her hair.
-Sweetie, I'm sure he regrets it...
-But that doesn't change what he did! She said interrupting...
-And then there's Dougie.. She continued and looked dreamily out into the air, thinking about him.
-I've never been with anyone.. so.. so great. She said and looked at her dad and smiled.
-Wow, it sounds like you really love that guy..
-I do! She almost yelled before her dad had finished, she looked away again:
-it's just. I don't wanna ruin their friendship by choosing one over the other.. But on the other hand I don't wanna live without them...

Harry walked back and felt empty. And now kinda understood how she must have felt when he had left.
-So she's gone now? Dougie asked and stood up.
Harry nodded.: -Yep, she's gone. He smiled and Dougie sat down again. Harry unable do read his mind, but then again he had never been able to do that.
He sat down next to Dougie.
-Look mate I'm sorry. I was a jerk. Dougie shoke his head.
-It's okay. He said and Harry smiled, Dougie was back, Dougie as he knew him best. Quiet, always trying to avoid fights by just.. holding it in.
-No it's not! Let's say when she gets back, we'll see what happens? And we'll make it work all 3 of us..
-You wanna have a 3'some with me! Dougie said and tried to sound serious, but Harry knew he was joking. He laughed and punched Dougie on the arm.
-Arh, Dougie you know me too well! He grinned.
-Well you are the gay member of the band, I knew it was just a matter of time..
-Oh shut up. He laughed:
-Wanna go to Toms, I'm afraid to be alone with you right now, you'll just jump on me, and rape me!? Dougie said with a stupid grin on his face. Harry ignored the last, but agreed with the Tom part. so they walked out of Dougies flat, things good between them, at last...

Time went on, days became weeks, and weeks became months. She had been in france for 2 months and 3 weeks now.
The guys were spending all the time writing new songs and recording.
The weird thing was that, as time went on she slowly started to fade, but he never forgot about her, Not one day went by without he thought about her. But life went on, and he didn't know when she was gonna come back, or if she even was?
As he sat there with his bass, in his hands. He looked over at Harry. Was he thinking the same? He didn't know.
She had called a couple of times and had written some emails. Even though they were long, they didn't say much. apart from the ending.
She ended every email with.

'I miss you, and I'm sorry. Don't forget me (: Love Emily...'
Maybe it meant something, maybe it didn't? He didn't know, and he didn't wanna think about it.

Harry was pretty much thinking the same. This time he wouldn't let himself forget about her like he had done before!
She had sent him some emails, like she had promised, but not more than that. She didn't mention his letter, and that was killing him!
Hadn't she read it yet? Or was she just to angry to say anything about it? Didn't it matter?


The truth was that she hadn't read it. Actually she had forgotten all about it.
-I'm so late! She yelled as she ran by her dad with an apple in her hand. He laughed at her.
-It's just around the corner, you'll make it.
-Yep. Bye! She yelled as she had just put on her jacket.
She had gotten a job in a fashionshop, just down the street.

5 hours later when she finally got of, she decided to take a walk round the city before she had to go home and get ready for a night out with some of her friends.
She sat down on a bench and looked out on the river. It kinda reminded her of beeing back in london, sitting there on a bench and as she thought that, she thought about Dougie and Harry.
She was looking at her phone, at Dougies name on the screen. Her finger moved to the green button, but she couldn't get herself to push it. She quikly put it back into her pocket and stood up.
As she started to walk back, she pulled her jacket closer and put her hands down in her pockets.
Her left hand felt something in the pocket, she pulled it up and felt her heart jump in the air as she saw the letter.
How had she forgotten about it? Her phone vibrated in her pocket and she saw a message Paul. 'when are we meeting up? (:'
She put the letter back in her pocket and answered and started to walk back home to get ready.

-Og come on you guys hated me when I first came!? She yelled in over the table filled with empty bottles.
-NOOOO! Paul said in a sarcastic voice and grinned. She punshed him so he spilt beer on himself.
-Ups. She laughed. He looked at her.
-Just you wait! He grinned and placed an arm around her. She smiled and looked around on her new friends.
Paul was from the US and had moved there a couple of years ago. Then there were Henry, Michael, Marie and Mimi. Only Henri and Marie were original from France.

-Drink, drink, DRIIINK! The guys screamed as all the girls downed a shot each.
-Round's on me guys! Emily yelled and stumbled up to the bar to order some more beer.
As she stood at the bar waiting, paul and the other guys looked for money in her jacket. Money for the next round. Henry pulled up a letter.
-What's this? He asked and looked at the others. Paul pulled it out of his hands and turned it around and then ripped it open.
-Paul, you can't? Mimi said, but he just looked at her with a stupid grin that said 'shut up, this will be fun!'
He cleared his throat and started reading.
-Dear Em! I know I haven't been good at keeping my promise, and I know that you're probably mad!.. He yelled out all over the bar, with a marking voice. Emily turned around and saw what he was doing.
Her heart started to beat faster, what the hell was he doing! She moved as fast as she could back to the table.
-What the hell are you doing Paul!? That's my letter! She said in a ferm voice. He just looked at her with that stupid smile on his face that told her that he wasn't gonna stop.
-And I'm sorry! He continued as the other guys laughed.
She bit her lip and almost jumped on him trying to get it out of his hands. He threw it across the table to Michael who now started reading out loud.
-But things are just complicated! I miss you so much, but...
-GUYS STOP IT! She screamed in anger, but of couse they didn't cause guys are at times brain dead animals that has no sence of when to stop.
She jumped on Michael, but he did the same as paul and threw it to Henry, who amidetly threw it back to Paul.
-Paul I mean it, give it to me! She said in a weak but ferm voice.
-Aww. Who's it from. Alittle love letter, from alittle school boy, huh? He teased.
-Give it to me! She said again, paul obviously enjoying this, he leant back and started to drink his beer.
She sat half on him fighting to get the letter out of his hands.
Paul obviously surprised, but he pulled his hand further back so she couldn't reach it.
-Give it to me. She mumbled out through her closed mouth and they started to struggle back and forward.
-GOD Paul look what you've done! She screamed at him and stood up again. She was wet from beer and worse than that so was the letter.
She froze and just looked at it. Looked at paul sitting with it in his hand. She ripped it out of his hand, she didn't say anything just turned around to walk away. She felt the lump in her throat.
-Emily! Paul yelled and she felt him grap her arm and turn her around. She looked at him but didn't say anything.
-It's just an old letter? What's the big deal? He asked and it pissed her off. Of course he didn't apoligize. Paul wasn't that type of guy!
He continued as she didn't answer:
-What? don't get so mad, it's just a stupid letter from a silly boy who had a crush on you a million years ago. I mean look at the date!
-Shut up paul! You don't know anything about it, okay! She screamed and pushed him further and further back.
-You don't know anything about the guy who sent it! And apperntly you don't know anything about me! And as she said that she pushed him one last time so he fell down on the table and beer bottles fell to the floor and crushed. They were all starring at her as she stood there and just starred back.
-Just fuck off. She mumbled before she turned around and ran out of there. Ran away from all the eyes starring at her!

The tears streamed down her cheeks as she ran for the bench she had been sitting at earlier that day.
She sat down and sighed. She looked at the letter. Half of it was wet from beer but she was able to read it.
There she sat alone in the middle the night in the light from the lamp post and was about to read a 5 year old letter...

Dear Em.

I know I haven't been good at keeping my promise, and I know that you're probably mad.
And I'm sorry, but things are just complicated.
I miss you so much, but I just can't do this. When you're back home and I'm here.
I can't have you in my life and then just be friends with you. Not righ now. I hope you understand, maybe not right now.
Don't think I don't love you anymore cause I do, but if I don't let go now, then I'll never be able to.

I'll never forget you. And hopefully we'll meet again one day.
Bye for now Emily.
Have a great life.

Love your friend Harry...


She read it once more and once more. And then she realised it was time for her to go home...


Okay peeps (:
hvad synes I? blev ikke sidste del alligevel hehe.
Sorry for vente tiden og for det er så langt?
Noget godt/dårligt, let me know? xD
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyTors Jan 22, 2009 10:21 pm

ååhh målløs Shocked
Der saft susme bare Skide godt.
Du skriver så.. såå arrh kan ikke beskrive det med ord.
Det er fantastisk. Glæder mig til at se hvad det ender med.
(:
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyTors Jan 22, 2009 11:40 pm

Det er bare helt vildt fantastisk godt! affraid Sad og blev helt sur på de der drenge!! Godt at det ikke var sidste afsnit, Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyFre Jan 23, 2009 3:08 pm

*Host host* Meddelelse fra Dronningen af kommentarer!

Emilie, fantastisk afsnit!
Længden gør kun det hele meget bedre Very Happy
Ligesom Marie blev jeg godt nok også sur på de drenge! Evil or Very Mad
De skulle bare kyles ud af vinduet - lige med det samme! Det er en befaling!! xD

Super godt, fortsæt endelig.
Jeg var lige ved at tro at det var det sidste afsnit; tænkte bare: Neeej, hun kan ikke bare slutte den der! Shocked

Mere så snart du kan Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyFre Jan 23, 2009 6:17 pm

Annesteg skrev:
*Host host* Meddelelse fra Dronningen af kommentarer!

Emilie, fantastisk afsnit!
Længden gør kun det hele meget bedre Very Happy
Ligesom Marie blev jeg godt nok også sur på de drenge! Evil or Very Mad
De skulle bare kyles ud af vinduet - lige med det samme! Det er en befaling!! xD

Super godt, fortsæt endelig.
Jeg var lige ved at tro at det var det sidste afsnit; tænkte bare: Neeej, hun kan ikke bare slutte den der! Shocked

Mere så snart du kan Very Happy

MARIE !? Det er det du hed !!! Very Happy
Tak Anne


Men Emilie.... Darling...

I LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅVE IT !!!
So bad !!! Very Happy

Det er virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig VIRKELIG fantastisk !!! Very Happy
Så godt !! Very Happy

Og igh, dumme lorte drenge !? Harry er ikke til at spøge med !!!!

Glæder mig til mere ! Very Happy Giv dig god tid !!

(Btw. er SUPER glad for det ikke er sidste afsnit ! cheers )
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 24, 2009 1:27 pm

hehe.. mange tak alle sammen Very Happy mege fedt ikan li det så meget.

men ja i skal ikke forvente der kommer mere snart, næste uge har jeg projekt uge, og ugen efter skiferie med min veninde! yaay.. Haha.. Så først nok i uge 7. (:

Men næste del er nok sidste (har jeg sagt et par gange efterhånden xD)
men bare ud af nysgerrighed hvem tror i så hun vælger? Wink
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 24, 2009 3:53 pm

mcflys skrev:
hehe.. mange tak alle sammen Very Happy mege fedt ikan li det så meget.

men ja i skal ikke forvente der kommer mere snart, næste uge har jeg projekt uge, og ugen efter skiferie med min veninde! yaay.. Haha.. Så først nok i uge 7. (:

Men næste del er nok sidste (har jeg sagt et par gange efterhånden xD)
men bare ud af nysgerrighed hvem tror i så hun vælger? Wink

Tror hun vælger Harry? Men på den anden side hvad med Dougie? nej jeg ved det ikke, kan ikke bestemme mig Wink hehe.. (i mit hoved skal hun være sammen med Harry)
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 24, 2009 4:48 pm

Dougie, Dougie, Dougie
jeg vil have hun skal vælge Dougie hah (:
det er jo ham hun Elsker.
selvf Elsker hun også Harry meeeen der er nu noget mere mellem hende og Dougie
(tror jeg hah)
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 24, 2009 5:00 pm

Harry! xD
Jeg har på fornemmelsen at hun vælger ham - Det skal hun bare! De er meant to be Razz
Men på en måde tror jeg også hun vælger Dougie..

Årh nej, eller ingen af dem? Shocked
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyLør Jan 24, 2009 6:06 pm

Jeg gi'r Anne ret !!!
Jeg tror hun ender med Harry !!

Det syns jeg i hvert fald Very Happy

Ellers skal de bare lave en trekant som Dougie foreslog xD
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyMan Jan 26, 2009 5:08 pm

Hehe.. Okay sjovt at hører hvad i tror, eller håber? Ja nu må vi jo så se hvad der sker? xD Får muligvis tid til at skrive lidt i dag, skal bare ha læst/skimmet bøger til projektugfe og sådan.. hehe.. xD men som sagt kommer der nok først mere i uge 7! håber det er ok. (:
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 EmptyMan Jan 26, 2009 5:33 pm

mcflys skrev:
Hehe.. Okay sjovt at hører hvad i tror, eller håber? Ja nu må vi jo så se hvad der sker? xD Får muligvis tid til at skrive lidt i dag, skal bare ha læst/skimmet bøger til projektugfe og sådan.. hehe.. xD men som sagt kommer der nok først mere i uge 7! håber det er ok. (:
Det er helt fint ! Very Happy
Så længe der kommer mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Memories - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Memories   Memories - Page 8 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Memories
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: