Antal indlæg : 152 Age : 30 Location : Ballerup, Sjælland Registration date : 31/12/09
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Aug 14, 2011 5:15 pm
Hey, Har været lidt væk fra McFly på det sidste- i løbet af sommeren kom jeg tilbage, og opdagede at jeg altså ikke kunne leve uden dem -, men altså jeg faldt tilfældigvis over dette topic, og så undre jeg mig bare over om de mon allerede har været i Sverige- som jeg så er gået glip af - , eller om der er blevet sat en dato for besøget i den nærmeste fremtid?? Eftersom der bliver sagt i linket, at de kommer om et par måneder fra april, så må det da være snart Er der nogle af jer der ved noget? eller må vi bare vente og se hvad der sker, med et McFly besøg i skandinavien
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Aug 14, 2011 10:47 pm
Mathilde skrev:
Hey, Har været lidt væk fra McFly på det sidste- i løbet af sommeren kom jeg tilbage, og opdagede at jeg altså ikke kunne leve uden dem -, men altså jeg faldt tilfældigvis over dette topic, og så undre jeg mig bare over om de mon allerede har været i Sverige- som jeg så er gået glip af - , eller om der er blevet sat en dato for besøget i den nærmeste fremtid?? Eftersom der bliver sagt i linket, at de kommer om et par måneder fra april, så må det da være snart Er der nogle af jer der ved noget? eller må vi bare vente og se hvad der sker, med et McFly besøg i skandinavien
Ved kun de ikke har været der. Om det er rigtig de tager til sverige eller ej må tiden jo vise. Var til M&G med dem, og der havde de i hvert fald ingen planer om Danmark endnu. så hvis det bliver, bliver det nok kun sverige. uheldigvis
Mathilde Surfer Babe
Antal indlæg : 152 Age : 30 Location : Ballerup, Sjælland Registration date : 31/12/09
Emne: Sv: McFly - Danmark Man Aug 15, 2011 7:26 pm
Line skrev:
Mathilde skrev:
Ved kun de ikke har været der. Om det er rigtig de tager til sverige eller ej må tiden jo vise. Var til M&G med dem, og der havde de i hvert fald ingen planer om Danmark endnu. så hvis det bliver, bliver det nok kun sverige. uheldigvis
Øv havde lige håbet på, at det ikke kun blev en tur til Sverige, men at de også havde tid til et smut forbi Danmark, for at hilse på alle deres fantastiske fans her. Nå, men vi må så håbe på, at de får tid til at komme til Danmark i slutningen af året eller i starten af 2012
xRindal McFlyer
Antal indlæg : 56 Age : 30 Location : Århus Registration date : 06/06/09
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Aug 18, 2011 11:38 am
Ja vi kan bare håbe, de kommer forbi!
Mathilde Surfer Babe
Emne: Sv: McFly - Danmark Lør Aug 20, 2011 12:58 am
xRindal skrev:
Ja vi kan bare håbe, de kommer forbi!
JAER De SKAL komme et smut forbi. De går jo glip af de bedste fans i verden, hvis ikke de kommer til DK