Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 McFly - Danmark

Go down 
+28
BetteMøffe
Stargirl
Sara(:
Camnie
mcflylove
McFLY_DK
JasminM
McFreak
Mette (:
MeusDeus
McFlyAreMyHeroes
Carolaade
Miamcfly
Ditte
signe91
Ann-Jones
Mille
Mill
McFlyLover<3
NannaBoelt
Sarah
mcflys
Sidsel
mathilderosejones.
Sally-Judd
Line
Annesteg
sofiee-
32 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly - Danmark - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly - Danmark   McFly - Danmark - Page 6 EmptySøn Apr 10, 2011 10:15 pm

Thea skrev:
Line skrev:
MCFLY skal til SVERIGE!!
https://www.youtube.com/watch?v=IJpF6EyXsbY&feature=youtu.be
Omkring 3.30!! Lad os håbe det ikke kun er sverige! Very Happy

OMG OMG!! Shocked Jeg skal til sverige!! sunny Razz

Me tooo!! Razz
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

McFly - Danmark - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly - Danmark   McFly - Danmark - Page 6 EmptyMan Apr 11, 2011 10:27 am

Line skrev:
MCFLY skal til SVERIGE!!
https://www.youtube.com/watch?v=IJpF6EyXsbY&feature=youtu.be
Omkring 3.30!! Lad os håbe det ikke kun er sverige! Very Happy
UUUHHH!! Håber de kommer til DK også =O=O
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

McFly - Danmark - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly - Danmark   McFly - Danmark - Page 6 EmptySøn Aug 14, 2011 5:15 pm

Hey,
Har været lidt væk fra McFly på det sidste- i løbet af sommeren kom jeg tilbage, og opdagede at jeg altså ikke kunne leve uden dem Smile -, men altså jeg faldt tilfældigvis over dette topic, og så undre jeg mig bare over om de mon allerede har været i Sverige- som jeg så er gået glip af Sad - , eller om der er blevet sat en dato for besøget i den nærmeste fremtid??
Eftersom der bliver sagt i linket, at de kommer om et par måneder fra april, så må det da være snart Very Happy
Er der nogle af jer der ved noget? eller må vi bare vente og se hvad der sker, med et McFly besøg i skandinavien Wink
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly - Danmark - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly - Danmark   McFly - Danmark - Page 6 EmptySøn Aug 14, 2011 10:47 pm

Mathilde skrev:
Hey,
Har været lidt væk fra McFly på det sidste- i løbet af sommeren kom jeg tilbage, og opdagede at jeg altså ikke kunne leve uden dem Smile -, men altså jeg faldt tilfældigvis over dette topic, og så undre jeg mig bare over om de mon allerede har været i Sverige- som jeg så er gået glip af Sad - , eller om der er blevet sat en dato for besøget i den nærmeste fremtid??
Eftersom der bliver sagt i linket, at de kommer om et par måneder fra april, så må det da være snart Very Happy
Er der nogle af jer der ved noget? eller må vi bare vente og se hvad der sker, med et McFly besøg i skandinavien Wink

Ved kun de ikke har været der. Om det er rigtig de tager til sverige eller ej må tiden jo vise. Var til M&G med dem, og der havde de i hvert fald ingen planer om Danmark endnu. så hvis det bliver, bliver det nok kun sverige. uheldigvis Sad
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

McFly - Danmark - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly - Danmark   McFly - Danmark - Page 6 EmptyMan Aug 15, 2011 7:26 pm

Line skrev:
Mathilde skrev:
Hey,
Har været lidt væk fra McFly på det sidste- i løbet af sommeren kom jeg tilbage, og opdagede at jeg altså ikke kunne leve uden dem Smile -, men altså jeg faldt tilfældigvis over dette topic, og så undre jeg mig bare over om de mon allerede har været i Sverige- som jeg så er gået glip af Sad - , eller om der er blevet sat en dato for besøget i den nærmeste fremtid??
Eftersom der bliver sagt i linket, at de kommer om et par måneder fra april, så må det da være snart Very Happy
Er der nogle af jer der ved noget? eller må vi bare vente og se hvad der sker, med et McFly besøg i skandinavien Wink

Ved kun de ikke har været der. Om det er rigtig de tager til sverige eller ej må tiden jo vise. Var til M&G med dem, og der havde de i hvert fald ingen planer om Danmark endnu. så hvis det bliver, bliver det nok kun sverige. uheldigvis Sad

Øv Sad havde lige håbet på, at det ikke kun blev en tur til Sverige, men at de også havde tid til et smut forbi Danmark, for at hilse på alle deres fantastiske fans her.
Nå, men vi må så håbe på, at de får tid til at komme til Danmark i slutningen af året eller i starten af 2012 Wink
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

McFly - Danmark - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly - Danmark   McFly - Danmark - Page 6 EmptyTors Aug 18, 2011 11:38 am

Ja vi kan bare håbe, de kommer forbi! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

McFly - Danmark - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly - Danmark   McFly - Danmark - Page 6 EmptyLør Aug 20, 2011 12:58 am

xRindal skrev:
Ja vi kan bare håbe, de kommer forbi! Very Happy

JAER Wink De SKAL komme et smut forbi. De går jo glip af de bedste fans i verden, hvis ikke de kommer til DK Very Happy

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





McFly - Danmark - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: McFly - Danmark   McFly - Danmark - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
McFly - Danmark
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Mcfly i Danmark???
» MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB.
» omg Dougie siger Danmark! :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: