De kan da godt få et lille hjørne af mit værelse også! En på mit skrivebord, en på madrassen på gulvet, en oven på reolen og så kunne Danny da godt få en lille plads i min seng!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Ons Okt 29, 2008 2:44 am
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
tror nu også jeg ka finde lidt ekstra plads i min lejlighed hvis det sku være det
haha oh ja.. Gid jeg kunne sige det samme haha..
Sally jeg ku nok også godt finde plads til dig hvis det var
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Ons Okt 29, 2008 3:59 pm
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
tror nu også jeg ka finde lidt ekstra plads i min lejlighed hvis det sku være det
haha oh ja.. Gid jeg kunne sige det samme haha..
Sally jeg ku nok også godt finde plads til dig hvis det var
haha YAY.. Så kunne jeg så på gulvet eller sådan =P haha.
signe91 Moderator
Antal indlæg : 20 Age : 33 Location : nyborg Registration date : 29/07/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Jan 18, 2009 2:51 am
Sarah skrev:
I kommer sørme med nogle gode idéer! - Den med sangen er jeg skam også med på! (: Og trøjer skal de også have ja, ej hvor bliver det godt, hehe.
jeg kan godt få lavet trøjer da jeg kender en butilk hvor vi kan bestille dem..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Jan 18, 2009 2:56 am
signe91 skrev:
Sarah skrev:
I kommer sørme med nogle gode idéer! - Den med sangen er jeg skam også med på! (: Og trøjer skal de også have ja, ej hvor bliver det godt, hehe.
jeg kan godt få lavet trøjer da jeg kender en butilk hvor vi kan bestille dem..
Også skal der tilføjes at de laver dem faktisk rigtig billigt! Det billigste sted jeg kender til i hvert fald
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Jan 18, 2009 3:02 am
HVORFOR? Hvorfor har Ditte ikke opdaget det her fantastiske topic noget før. har lige læst det hele igennem. Elsker alle ideerne! Det ville være så fantastisk!
Miamcfly Surfer Babe
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : risskov, århus Registration date : 25/12/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Jan 18, 2009 12:14 pm
rigtig fede idéer!!! især sangen og t- shirtsne! det bliver en koncert de aldrig glemmer!
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Jan 22, 2009 12:15 pm
haha.. det lyder som om i har nogen helt fantastiske ideer.. super fedt.
McFlyAreMyHeroes Little Joanna
Antal indlæg : 214 Age : 31 Location : Holstebro Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Jan 29, 2009 6:57 pm
altså, når drengene engang kommer - ville det så ikke være en idé at vi alle sammen udveksler mobilnumre så vi kan finde hinanden derude! jeg synes det ville være en skam, hvis os mcfly-fans ikke fik hinanden at se, når vi nu er samme sted alligevel
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Jan 29, 2009 10:12 pm
jeg har stadig sådan en eller anden syg ide om at vi alle sammen har en ting med som vi smider op på scenen til dem. så skulle det self. være noget dansk som en lego klods eller en guldkaramel .....
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: McFly - Danmark Fre Jan 30, 2009 5:09 pm
he he ja er 100% med på både t- shirtene og sangen men ja syntes også det ville være godt med at holde kontakten med os Mcfly-fans så hvis/når de kommer til Danmark at vi kan holde kontakt med hvordan t-shirtens og ovs skal se ud og sådan (;
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 12:18 am
Lineee? Ved ikk om du havde kigget på det med priser på t-shirts... men tænkte bare at det ku være fedt at ha sårn en t-shirt der sagde vi var her fra forum'et (you all know I'm proud to be a member) anyways Sally sagde jeg sku gi idéen videre herinde, så tænkte at man måske på ærmet ku skrive McFlydk.forum eller sårn noget og så foran McFly Denmark og på ryggen efternavnet på ens fave... sys det ku være ret fedt og så tror jeg ikk det er lige så dyrt at få trygget skrift på som det er at få trygget et billede på... ?
Men det var bare en idé...
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 3:48 am
Ann-Jones skrev:
Lineee? Ved ikk om du havde kigget på det med priser på t-shirts... men tænkte bare at det ku være fedt at ha sårn en t-shirt der sagde vi var her fra forum'et (you all know I'm proud to be a member) anyways Sally sagde jeg sku gi idéen videre herinde, så tænkte at man måske på ærmet ku skrive McFlydk.forum eller sårn noget og så foran McFly Denmark og på ryggen efternavnet på ens fave... sys det ku være ret fedt og så tror jeg ikk det er lige så dyrt at få trygget skrift på som det er at få trygget et billede på... ?
Ved godt, jeg ikk er Line, men ville bare lige kommenterer din SUPER gode ide..! Det er en rigtig genial ide. Elsker de små detaljer t-shirts'ne får. Virkelig god ide. *Thumbs up* Roger and over.
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 12:01 pm
Omg, sikke nogle super iddeer i har Er helt sikkert med på det hele!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 12:28 pm
McFreak skrev:
Ann-Jones skrev:
Ved godt, jeg ikk er Line, men ville bare lige kommenterer din SUPER gode ide..! Det er en rigtig genial ide. Elsker de små detaljer t-shirts'ne får. Virkelig god ide. *Thumbs up* Roger and over.
Hehe det var da godt Sys bare det ku være rart at reklamere lidt nu når vi tager derover...
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 12:55 pm