Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 1:00 pm
^^ Det var så T-shirt'sene til os, og så tænkte jeg at vi måske alle havde sådan en på ? Måske i forskellige farver ? Kunne være ret fedt Tell me what ya think!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 1:06 pm
Hmmm... jaah noget lignende hehe
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 1:07 pm
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 1:08 pm
den viser det samme...? der står ikk noget...
JasminM Surfer Babe
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 1:10 pm
Nåeh, øv..
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 5:44 pm
jeg kan ikke se linket er der nogle der vil sende mig det hvordan det kommer til at se ud men jeg syntes det er mega fedt med en T- shirt, det ville være nice
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 5:45 pm
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 12, 2009 9:35 pm
Anitaaa I'm here xD
Har endnu ikke tjekket noget, da jeg ikke vidste om der var stemning for det. Men hvis jeg får et evt. design kan jeg og Signe tage ned og snakke med ham
Jeg har betalt 100 kr. for en t-shirt hvor der står McFLY bag på ryggen og en stjerne foran. og 100 kr. for en trøje hvor der strår I <3 McFLY og en stjerne foran (dog havde jeg selv trøjen med her) Men er ret sikker på at de giver god rabat hvis vi skal have en del
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: McFly - Danmark Fre Feb 13, 2009 1:41 pm
Line skrev:
Anitaaa I'm here xD
Har endnu ikke tjekket noget, da jeg ikke vidste om der var stemning for det. Men hvis jeg får et evt. design kan jeg og Signe tage ned og snakke med ham
Jeg har betalt 100 kr. for en t-shirt hvor der står McFLY bag på ryggen og en stjerne foran. og 100 kr. for en trøje hvor der strår I <3 McFLY og en stjerne foran (dog havde jeg selv trøjen med her) Men er ret sikker på at de giver god rabat hvis vi skal have en del
Ja det tror jeg også
Emne: Sv: McFly - Danmark Lør Feb 14, 2009 4:27 am
he heh hvor er det nogle fede t- shirtes! (: kan desværre ikke komme med, men vil gerne købe en t-shirt alligevel hvis i trykker dem, syntes de er rigtig nice
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Lør Feb 14, 2009 3:06 pm
JasminM skrev:
Okay, nu har jeg så taget et par billeder på min mobil, undskylder skodkvalititen men så ka i da se hvad jeg mener
Hvis i ikke kan se hvad der står tilsidst så står der: DENMARK LOVES YOU!
Jeg kan ikke komme ind på linket og se hvad der står bag på . Nogle der kan hjælpe ?? Men fed forside synes jeg ..
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Lør Feb 14, 2009 5:03 pm
Fede t-shirts!! Dem ka de da ikk undgå at lægge mærke til!
mcflylove McFlyer
Antal indlæg : 67 Age : 29 Location : København Registration date : 12/02/09
Emne: !! Lør Feb 14, 2009 6:09 pm
jeg synes de alle sammen lyder som over fede idere især den med sange når den e dag kommer er jeg 100% med på at stå at skråle den og trøjen er vildt fede over super fede
Camnie Moderator
Antal indlæg : 8 Age : 34 Location : Rødovre Registration date : 03/04/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Feb 15, 2009 9:25 pm
Ej hvor er det nogle fede idéer i alle sammen er kommet med
Smart at planlægge det allerede nu. Så har man også noget at få tiden til at gå med indtil da, og slipper samtidig for at få stress, når der bliver fastlagt en dato.
Jeg kan virkelig godt lide t-shirt designet. Det ser ikke spor uoverskueligt, selv om der er flere detaljer. Kan ikke vente til de kommer til Danmark
Sara(: Miss Halloween
Antal indlæg : 325 Age : 30 Location : I mine bukser! Registration date : 11/01/09
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Feb 15, 2009 10:00 pm
Nu da min mor har fastlagt jeg ikke mp tage til udlandet for at se dem køber jeg sku en t-shirt for at irritere hende vis det er muligt? Så kan jeg gå rundt herhjemme og vise hende at jeg er fan(: -Sara du er ski genial! -Det ved jeg godt(.<3
Jeg tror jeg er ved at blive skizofren? Hm, strange.
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Feb 15, 2009 11:25 pm
ha ha nice
Emne: Sv: McFly - Danmark Søn Feb 15, 2009 11:32 pm
Camnie skrev:
Smart at planlægge det allerede nu. Så har man også noget at få tiden til at gå med indtil da, og slipper samtidig for at få stress, når der bliver fastlagt en dato.
Jeg kan virkelig godt lide t-shirt designet. Det ser ikke spor uoverskueligt, selv om der er flere detaljer. Kan ikke vente til de kommer til Danmark
kan heller ikke vente til at McFly kommer ELSKER t-shirtene er der nogle der er ved at trykke t-shirtene?
JasminM Surfer Babe
Emne: Sv: McFly - Danmark Man Feb 16, 2009 11:45 am
McFlyfan Mette skrev:
Camnie skrev:
kan heller ikke vente til at McFly kommer ELSKER t-shirtene er der nogle der er ved at trykke t-shirtene?
Vi venter på at Line kommer hjem fra ferie, hun kan nemlig vist få noget rabat.. Ellers kan jeg skrive en mail til dem ? Og spørge ?
Emne: Sv: McFly - Danmark Man Feb 16, 2009 3:33 pm
JasminM skrev:
McFlyfan Mette skrev:
Camnie skrev:
Vi venter på at Line kommer hjem fra ferie, hun kan nemlig vist få noget rabat.. Ellers kan jeg skrive en mail til dem ? Og spørge ?
okay hvor fint, jo det må du gerne hvis du vil (: men t-shirtens når de kommer til Danmark skal vi have dem på men i tager dem også på når i skal til UCAP turen ik?
McFlyAreMyHeroes Little Joanna
Antal indlæg : 214 Age : 31 Location : Holstebro Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 19, 2009 12:49 am
jeg vil ogs' ha' en t-shirt altså
mcflylove McFlyer
Antal indlæg : 67 Age : 29 Location : København Registration date : 12/02/09
Emne: Sv: McFly - Danmark Tors Feb 19, 2009 11:43 pm
Når t-shiten en dag kommer hvordan skal vi andre så få en
Emne: Sv: McFly - Danmark Fre Feb 20, 2009 1:47 am
mcflylove skrev:
Når t-shiten en dag kommer hvordan skal vi andre så få en
ja det er et godt spørgsmål
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: McFly - Danmark Fre Feb 20, 2009 8:35 pm
Im baaaaack!!
Jeg skal lige hører? Har i et 100 procent design? for så er det jo bare at køre ind og spørge manden.. Er rimelig sikker på vi kan få det lidt billigere der end ved f.eks spreadshirts.
Det med hvordan i folkens får en t-shirt må vi jo lige finde ud af