Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Europa Tour Søn Feb 10, 2008 6:09 pm
jeg tror ikk så meget på det mere ): altså, jeg har skrevet til dem et par gange om det. hvor jeg har spurgt om det var rigtig osv. de har læst 3 af dem, uden at svare s:
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Europa Tour Søn Feb 10, 2008 6:10 pm
det gør jeg nu heller ikke s: men lad os nu se. vi kan jo bare håbe.
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Europa Tour Ons Feb 13, 2008 2:02 am
ja du har ret, men tror ikke der er stor chance for at det er rigtig.
mettelovesmcfly Moderator
Antal indlæg : 1 Age : 32 Location : lunderskov, langt fra mcfly./; Registration date : 13/02/08
Emne: Sv: Europa Tour Ons Feb 13, 2008 10:05 pm
det er så fedt.d; ^ jeg vil.vil.vil med!
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: Europa Tour Ons Feb 13, 2008 11:38 pm
sofiexmcfly skrev:
jeg tror ikk så meget på det mere ): altså, jeg har skrevet til dem et par gange om det. hvor jeg har spurgt om det var rigtig osv. de har læst 3 af dem, uden at svare s:
Hvordan ved du at de har læst tre af dem...?
Jeg ved ellers at de har svaret en anden dansk fan 4 gange og flere gange sagt at de gerne vil til DK og at de ikk har nogle planer for sommeren endnu - det ka jo både være godt og skidt!
Personligt tror jeg stadig på, de de vil lave koncerter i andre lande i Europa i år... det ka jeg bare mærke!! Men om det så lige blir i DK også, ved jeg ikk, men tror virkli stadig vi har den bedste chance for at blive valgt som eneste land i Skandinavien! Jeg tror virkli det sker!! Det SKAL det bare! Hehe...
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Europa Tour Tors Feb 14, 2008 12:23 am
McFLY_DK skrev:
Jeg ved ellers at de har svaret en anden dansk fan 4 gange og flere gange sagt at de gerne vil til DK og at de ikk har nogle planer for sommeren endnu - det ka jo både være godt og skidt!
Personligt tror jeg stadig på, de de vil lave koncerter i andre lande i Europa i år... det ka jeg bare mærke!! Men om det så lige blir i DK også, ved jeg ikk, men tror virkli stadig vi har den bedste chance for at blive valgt som eneste land i Skandinavien! Jeg tror virkli det sker!! Det SKAL det bare! Hehe...
på myspace går man ind under de privat beskeder du har sendt, også står der status, så kan man se om de er read eller replied.
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Europa Tour Tors Feb 14, 2008 9:57 pm
Line91 skrev:
McFLY_DK skrev:
på myspace går man ind under de privat beskeder du har sendt, også står der status, så kan man se om de er read eller replied.
nemlig ; D
jeg har også en fornemmelse at de virkelig kommer på en måde. det skal de. også med det nye album og det hele xD og ja, vi har en rigtig god chance!
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Europa Tour Lør Apr 19, 2008 1:06 am
Håber virkelig det bliver til noget!! Hvis det gør, vil jeg gøre (næsten) ALT hvad jeg kan for at komme med!!
ILoveMcFly!<33 Moderator
Antal indlæg : 14 Age : 30 Location : Byen ingen ved hvor er..? Registration date : 15/04/08
Emne: Sv: Europa Tour Søn Apr 27, 2008 2:19 pm
Hvis det bliver til noget, vil jeg med om det så er i København! Det er McFly!
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Europa Tour Man Jun 02, 2008 9:57 pm
Lidt længe siden der er nogle der har skrevet på dette forrum , så ville høre om der er nogle der ved noget nyt om Mcfly kommer til lille DK ? Håber virkelig, har set dem ovre i UK, og de var VILDT gode, med crowdsurfing og det hele .. ;P Vildt NICE !