jeg tror jeg har set den 7 gange idag xD ELSKER DEEEEEEEEEN !!!
Love, love, love det klip..! Blev bare nødt til at kommenterer det klip. Jeg hører pt. Live Alone - Franz Ferdinand.
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tirs Jan 27, 2009 9:51 pm
Pink - Sober
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tirs Jan 27, 2009 9:52 pm
Line skrev:
Down goes another one - Mcfly.. Har lige forelsket mig i den igen Når jeg lytter til deres stemmer og sangens mening sammen, kan jeg sgu næsten få tårer i øjnene God! i love those boys!
I know how you feel, my dear. Den er simpelthen oss bare et ret mesterværk..! Jeg har grædt til den nogle gange nu. Ja, jeg er slem, når jeg har PMS.. Folk kan nærmest heller ikk kende mig.
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tirs Jan 27, 2009 10:10 pm
Alexandra Burke - Hallelujah
Sara(: Miss Halloween
Antal indlæg : 325 Age : 30 Location : I mine bukser! Registration date : 11/01/09
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tirs Jan 27, 2009 11:02 pm
BubbleWrap-McFLY
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tirs Jan 27, 2009 11:07 pm
Beatles - ticket to ride.
Har fået det største beatles flip lige nu xD vi har om musik i projektuge og fuck hvor vile jeg gerne ha levet i 60'erne! ö omg det ku være fedt. med make love not war! og danse tilde 'vulgære negerrytmer' Sorry det stod i sådan en bog om musik historien og jeg kunne ikke lade være med at grine, over at de konservative ældr så på rock'n'roll som det i starten xD
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tirs Jan 27, 2009 11:08 pm
the end - satme god at lave lektier til.. lige bortset fra man ikke får lavet noget fordi man bare sidder og synger med, og tænker på sangen i stedet :p
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 12:47 am
obviously - mcfly.. er gået i McFly rille.
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 2:37 pm
DOWN GOES ANOTHER ONE - MCFLYY! [;
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 3:48 pm
5 colours in her hair acoutic ! faktisk ok i acoustic !
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 3:56 pm
The End - McFly <3
Ditte Star Girl
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 4:02 pm
Falling in love [in brazil] - Mcflyy. https://www.youtube.com/watch?v=4Kkx9Rm6LAA Danny græder? Eayy. baby! Don't cryy! Helt ærlig! er mundlam! Sidder bare og tænker " Hvorfor græder han?" "Skal jeg banke nogen?" "HVORFOR? HVORFOR!" Det kører rundt i maven! WHYYYY DANNY? WHYYYY?
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 4:28 pm
Gad godt vide hva den sang helt præcist er om? for synes da det er mærkeligt hvis han græder i en sang uden en decideret grund....?
Ditte Star Girl
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 4:29 pm
Ann-Jones skrev:
Gad godt vide hva den sang helt præcist er om? for synes da det er mærkeligt hvis han græder i en sang uden en decideret grund....?
Det kan jo være at der er en grund som vi ikke kender til!
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 4:40 pm
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Jeg bliver helt ked af det nu ...
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 4:50 pm
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Ja det var det jeg tænkte... noget han ikk har fortalt, måske er sangen meget personlig for hans vedkommende? tror også der er noget han ikk har fortalt os der Stakkels dreng... jeg vil gerne trøste ham... *drømmer*
Ditte Star Girl
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 4:53 pm
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Ja det var det jeg tænkte... noget han ikk har fortalt, måske er sangen meget personlig for hans vedkommende? tror også der er noget han ikk har fortalt os der Stakkels dreng... jeg vil gerne trøste ham... *drømmer*
Who wouldn't? Bhahahaha... Han er jo bae perfekt! :loooooove:
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 5:45 pm
Jamen lille Danny dog !? Hvorfor græder du!? Aij jeg kan ikke lide han græder når han spiller den sang !!!!! Igh.... Aj jeg vil vide hvad der er i vejen !?!?!?!??! For jeg tæsker dem der har gjort ham noget !! Ditte vi laver et tæskehold!!!
Igh--- Jeg har tårer i øjnene nu
Ditte Star Girl
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 5:51 pm
Mille skrev:
Jamen lille Danny dog !? Hvorfor græder du!? Aij jeg kan ikke lide han græder når han spiller den sang !!!!! Igh.... Aj jeg vil vide hvad der er i vejen !?!?!?!??! For jeg tæsker dem der har gjort ham noget !! Ditte vi laver et tæskehold!!!
Har det på samme måde. det kiler i maven, men ikke på den gode måde! Ja. Mille det gør vi... Så flyver vi til England og... tæsker løs på dfen skyldige!?
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 6:49 pm
simple plan - grow up
og var det ikke noget med en nær ven der døde af kræft så derfor græd de engang til en koncert da de sang en sang til ære for ham ? eller er det længere tid siden ?
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 8:26 pm
Mille skrev:
Ej hvor sødt nu hører jeg falling in love fordi det fik jeg virkelig trang til da jeg så det klip. nedenunder er det nogle der har kommenteret noget med at han mødte nogen med en sygdom og at det var derfor? meen jeg ved ikke. det tror jeg måske ikke. Så ville han da ikke græde på scenen.. det ret irri for vi finder jo aldrig ud af det! s: haha.