Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 8:42 pm
MeusDeus skrev:
simple plan - grow up
og var det ikke noget med en nær ven der døde af kræft så derfor græd de engang til en koncert da de sang en sang til ære for ham ? eller er det længere tid siden ?
jo det er rigtig, kan bare ikke lige huske hvilken sang det var. måske the heart never lies. who knows?
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 8:53 pm
mcflys skrev:
Mille skrev:
Jamen lille Danny dog !? Hvorfor græder du!? Aij jeg kan ikke lide han græder når han spiller den sang !!!!! Igh.... Aj jeg vil vide hvad der er i vejen !?!?!?!??! For jeg tæsker dem der har gjort ham noget !! Ditte vi laver et tæskehold!!!
Igh--- Jeg har tårer i øjnene nu
Ej hvor sødt nu hører jeg falling in love fordi det fik jeg virkelig trang til da jeg så det klip. nedenunder er det nogle der har kommenteret noget med at han mødte nogen med en sygdom og at det var derfor? meen jeg ved ikke. det tror jeg måske ikke. Så ville han da ikke græde på scenen.. det ret irri for vi finder jo aldrig ud af det! s: haha.
Arghhh vil vide det !
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 9:35 pm
Stargirl skrev:
mcflys skrev:
Mille skrev:
Jamen lille Danny dog !? Hvorfor græder du!? Aij jeg kan ikke lide han græder når han spiller den sang !!!!! Igh.... Aj jeg vil vide hvad der er i vejen !?!?!?!??! For jeg tæsker dem der har gjort ham noget !! Ditte vi laver et tæskehold!!!
Ej hvor sødt nu hører jeg falling in love fordi det fik jeg virkelig trang til da jeg så det klip. nedenunder er det nogle der har kommenteret noget med at han mødte nogen med en sygdom og at det var derfor? meen jeg ved ikke. det tror jeg måske ikke. Så ville han da ikke græde på scenen.. det ret irri for vi finder jo aldrig ud af det! s: haha.
Arghhh vil vide det !
Haha.. nu har jeg bare hørt den på repeat og god jeg ku godt tude lige nu! haha.. det er sjovt for har om musik i projekt opgave, og vi har om hvordan det påvirker. og det er jo egentlig underligt hvordan det kan det! ? (;
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 9:41 pm
mcflys skrev:
Stargirl skrev:
mcflys skrev:
Mille skrev:
Arghhh vil vide det !
Haha.. nu har jeg bare hørt den på repeat og god jeg ku godt tude lige nu! haha.. det er sjovt for har om musik i projekt opgave, og vi har om hvordan det påvirker. og det er jo egentlig underligt hvordan det kan det! ? (;
Ja meget ! Jeg græder nogen gange af "The Heart Never Lies"
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 9:54 pm
JEG TROR JEG VED DET!
eller det er bare min mening om hvorfor han græd under Falling In Love.. ;D
altså, de siger jo, at de skriver sangene efter oplevelser de har oplevet, og sangen var lavet inden Danny og Olivia gik fra hinanden, så hvorfor kan det ikke være om de to inden de overhovedet fandt sammen? Og så kommer han til at tænke på hende hele tiden hvergang han synger den?!
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 9:56 pm
BetteMøffe skrev:
JEG TROR JEG VED DET!
altså, de siger jo, at de skriver sangene efter oplevelser de har oplevet, og sangen var lavet inden Danny og Olivia gik fra hinanden, så hvorfor kan det ikke være om de to inden de overhovedet fandt sammen? Og så kommer han til at tænke på hende hele tiden hvergang han synger den?!
Nemlig møffe !?
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 9:58 pm
Stargirl skrev:
BetteMøffe skrev:
JEG TROR JEG VED DET!
Nemlig møffe !?
Ja ja du! ;D jeg har jo drøftet den med dig men seri-fuldstændig-øst!?
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 10:05 pm
haha.. ja det ku jo være en mulighed? (: men vi kommer stadig aldrig til at vide det xD
Miamcfly Surfer Babe
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : risskov, århus Registration date : 25/12/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 10:06 pm
mcflys skrev:
haha.. ja det ku jo være en mulighed? (: men vi kommer stadig aldrig til at vide det xD
næ det har du nok ret i vi skal jo eller ikke ved alt, selvom vi gerne vil!!
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 10:07 pm
dannysmedlund skrev:
mcflys skrev:
næ det har du nok ret i vi skal jo eller ikke ved alt, selvom vi gerne vil!!
nej det er selvfølgelig rigtigt ;D
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Ons Jan 28, 2009 10:24 pm
She Smiles - Josh Royse. [center]But I care I love your hands, your eyes, your lips, and your hair So please excuse my face while I stare. Elsker teksten til denne sang.
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tors Jan 29, 2009 10:55 am
Ja Ditte, vi tager afsted lige med det samme !? Vi får fat i Hells Angels og siger den skyldige har misbrugt små børn og så stopper de colaflasker om i røven på dem!?!? Arrh Mille.... Måske var det lidt for meget??...
Møffe : Måske har du ret? Det kunne jo sagtens passe ??
Emilie : Nej vi får det nok aldrig at vide, men FUCK hvor vil jeg gerne vide det !?!?!? Har helt ondt i maven fordi jeg lige så klippet ;s Men så så jeg et der hed Dougie Poynter want you to smile hvor der var en masse klip af ham der smiler Cute cute cute dx <3
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tors Jan 29, 2009 3:23 pm
Never Shout Never - dare 4 Distance ;D det er virkelig godt
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tors Jan 29, 2009 4:24 pm
The Beatles - Drive My Car
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Jan 30, 2009 7:19 pm
Paramore - My heart [The Final Riot, live in Chicago]
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Jan 30, 2009 7:44 pm
Never Shout Never - Trouble
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Jan 30, 2009 9:54 pm
beyonce - if i where a boy
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Lør Jan 31, 2009 12:27 am
The script - Break even <3
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Lør Jan 31, 2009 1:34 am
NickelBack - Photograph
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Lør Jan 31, 2009 1:44 am
Never Shout Never
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Lør Jan 31, 2009 11:14 pm
Dansk MGP.. .. it sucks
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Lør Jan 31, 2009 11:32 pm
Carolaade skrev:
Dansk MGP.. .. it sucks
Kunne ikke være mere enig! -.-
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Søn Feb 01, 2009 12:16 am
Ditte skrev:
Carolaade skrev:
Dansk MGP.. .. it sucks
Kunne ikke være mere enig! -.-
Er så enig med jer! Hold da BIB danmark stinker til mgp?! Men det er måske bare mig der synes det..
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Søn Feb 01, 2009 12:38 am
Eeejjj... jeg var helt vild med det i år... ku godt lide sang 2 og den der vandt... haha overvejer faktisk at købe cd'en bare fordi jeg gerne vil ha vindersangen...
EDIT: Plejer virkelig at hade mgp og synes det er nogle skod sange alle sammen og det er aldrig dem jeg holder med der vinder... Men sys der var god standard i år... Brød mig overhovedet ikk om det sidste år...
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Søn Feb 01, 2009 12:45 am