Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Inaluk's Fic

Go down 
+10
MeusDeus
McFlyLover<3
Sidsel
mcflys
Sara(:
Ditte
Annesteg
Mille
Ann-Jones
Stargirl
14 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyFre Jan 16, 2009 4:26 pm

Heej Alle samen !! det her er altså min første Fic ! så jeg håber ikke at den er for underlig Smile nå men i kan da lige starte med 1 kapitel ! Smile




1 kapitel
En stor overraskelse!


*Ring Ring* Vækkeuret ringer. Nej jeg vil ikke, Siger Inaluk med hovedet nede i puden. Åh ..ahh.. nej...*gab* Hej alle sammen. Jeg hedder Inaluk! Og jeg har den sygeste oplevelse at fortælle! Det startede med en helt almindelig aften. Jeg stod ude på altanen mens jeg kiggede op på månen og stjernerne, og alt det der. Pludselig kom jeg i tanke om hvordan Mcfly drengene havde det. Elsker dem totalt mand! *host host* oh det må i undskylde! er blevet lidt forkølet på det sidste. Nå men hvor kom vi fra. Når ja, det der med Mcfly! Så så jeg et stjerneskud, og ønskede at få 3 dage som Danny Jones, og så smuttede jeg i seng. Tænkte på hvordan min dag ville være i morgen. Og om jeg ville få mit ønske opfyldt... så faldt jeg i søvn.
Næste morgen skinnede solen. Min seng føles lidt stor jeg gad ikke åbne øjnene! Jeg lå sikkert inde i min mors seng, hun har en af de der store dejlige senge, så man går i søvne bare for at sove i dem! pludselig ringede vækkeuret, med en eller anden underlig sang på som jeg aldrig havde hørt før! Jeg lå (med lukkede øjne) og lyttede lidt til den dejlige musik. Men hov! jeg havde da hørt den sang før! Det var Bon jovi! eej Mor, råbte jeg. Hvorfor *bib* har du den på dit vækkeur! lige i det second så jeg at jeg slet ikke var hjemme! Jeg var i en eller andens lejlighed! Jeg begyndte at være lidt bekømret! Vent lige lidt! det her er ikke min stemme! Oh nej! Det kan kun betyde en ting! Jeg sprang op og fandt det nærmeste spejl. Jeg er HOT !! ok det var jeg altså! men til den store overraskelse, var jeg .....


Mere ??? Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyFre Jan 16, 2009 4:32 pm

Bare rolig... du ska ikk være bange for at poste herinde Smile
Det er en meget anderledes fic allerede, det ka jeg godt li Smile
Fortsæt da endelig Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyFre Jan 16, 2009 5:29 pm

Haha, I like it ! Very Happy
Kan godt li det der : jeg er HOT!
Haha Very Happy
Bliv endelig ved!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyFre Jan 16, 2009 6:00 pm

Anderledes end hvad man plejer, men forandring fryder XD
Det er godt, fortsæt endelig! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyFre Jan 16, 2009 8:46 pm

Okay alle sammen Smile haha nå men så sætter jeg mere ind !! her kommer 2 kapitel!


2 kapitel
Telefon samtalen

Jeg var ... DANNY JONES ! uha da da da da .... Lige pludselig kom der en eller anden kvinde ind hun sagde: Hi Danny my honney bee. Øhmm... Jeg svarede : Hi my.. okay hun nåede at afbryde mig inden jeg sagde nået (puha -.-') Så sagde hun at jeg så herrens ud i de her natbukser, og noget med mit hår .. Bahh få hende ud! Så tog hun nogle bil-nøgler og gik ud. Okay der er lige nogle website jeg skal have tjekket ud om hende og Danny. nå men så stod jeg der helt palle alene i verden. Jeg satte mig ned og tændte for radion. Der slog det mig at vis jeg var i den her krop? hvem var så i min? Jeg skyndte mig at ringe til (min egen mobil) Og fik hurtig fat på en meget bedrøvet pige i den anden ende (hun talte Engelsk!) Hi?! are you Danny Jones (sagde jeg med en meget dårlig accent) Yeah i think, but where is my stomach?? (okay vis du ikke lige vidste det så elsker Danny Jones meget sin mave. haha! I know sagde jeg. Han afbryd mig hurtig og spurgte hvorfor jeg havde hans stemme. Yeah see that is a good question.. I have this wierd wish. And I wished that I could get 3 days like you. And now I'm in your body, and you're in my body (sagde jeg med den der mærkelige accent igen ...) Good so I have a question for you have you a girlfriend? No but it's about right know. Så sagde jeg til (lækkerbisken) at vi må bare holde ud i de kroppe vi er i nu, og klare de 3 dage. Og selvfølgelig kunne han jo ikke dansk. Så jeg sagde at han kunne sige til min mor (ok til alle dem jeg kendte) at han ville snakke engelsk i 3 dage. Og Hallo det kunne da ikke være slemt at være i Danny's krop i nogle dag troede jeg........
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyFre Jan 16, 2009 9:05 pm

SUUUPER, fortsæt endelig. ;D
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyFre Jan 16, 2009 9:19 pm

Jeg skal lige høre om jeg skal skrive videre ? Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyFre Jan 16, 2009 9:44 pm

Du må gerne fortsætte for min skyld.. Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyLør Jan 17, 2009 11:25 am

Spændende spændende spændende!! XD

Haha, typisk nok så sidder jeg og hører 'Man, I feel like a woman' XD .. Kunne passe ret godt til Dannys sitation i den her fic, haha! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyLør Jan 17, 2009 1:13 pm

Hehe.. rigtig sødt og anderledes, men det er bare fedt! (:
Det er en sjov måde du skriver på, men kan godt li den! Very Happy
Bli' endelig ved. More soon!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyLør Jan 17, 2009 1:24 pm

Kan stadig rigtig godt lide den og synes ihvertfald du skal fortsætte !!! Very Happy Det er en rigtig god idé du har fået der Wink
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptyLør Jan 17, 2009 2:15 pm

Interesant hah
Skriv endelig videre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 1:05 pm

Så folkens så poster jeg Kapitel 3 !!



Kapitel 3
vi har lejerbål her!

Den her morgen sad jeg og så Engelsk Tv (uha har altid drømt om!) Nå men der sad jeg så. Så ringede det på døren, Åh Nej! Ikke hende der pigen igen -.-'! I ved det ikke lige men hun har skrevet til (Danny's Mobil) Hele tiden... I love you. Can we marid ... Omg!! haha jeg svarede hende ikke. Nå men tilbage til det der med døren. Jeg gik over og åbnede. wow ! det var Tom! han er mere nuttet i virkeligheden! Hi Danny sagde han. Hi Tom sagde jeg (med dårlig accent ...) Are you ready to the big concert tomorrow sagde han? W H A T sagde jeg! What did you meen with WHAT? you was so excited?Because the Queen will come? Yeah sagde jeg (øhmm hvorfor er der ingen der har sagt det?) Og så oven i købet DRONNINGEN! Im ready Tom sagde jeg med en meget nervøs stemme. Yeah I hope so! sagde Tom tilbage. But you can come over to me we can have something more exercise(han mener øvelse.) Så gik han og gav et kæmpe kram. Der stod jeg så i den der mandehørms lejlighed, I de her grå natbukser (men lækker krop! I skulle tag at prøve det!). Det var ikke noget problem at synge sangene (Kan dem nogenlunde uden af). Men jeg kan ikke spille guitar.. jo jeg har da en men der spiller jeg kun "vi har lejerbål her" .. Oh bummer....
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 3:36 pm

Bahaha !!
Aj jeg elsker den Inaluk ! Very Happy
Den er mega grineren !!! Very Happy
Bliv ved !! Mere, mere ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 3:38 pm

Mille skrev:
Bahaha !!
Aj jeg elsker den Inaluk ! Very Happy
Den er mega grineren !!! Very Happy
Bliv ved !! Mere, mere ! Very Happy

Haha xD !! Tak ! der kommer en lige om lidt !
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 3:39 pm

Stargirl skrev:
Mille skrev:
Bahaha !!
Aj jeg elsker den Inaluk ! Very Happy
Den er mega grineren !!! Very Happy
Bliv ved !! Mere, mere ! Very Happy

Haha xD !! Tak ! der kommer en lige om lidt !

Jubiii ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 3:40 pm

Her er der mere Fic ! Wink Kapitel 4 til dig !

Kapitel 4
Jeg taler kun Engelsk!

Nu har jeg ikke fortalt så meget om hvordan det gik med Danny (I min krop!) Så det kommer her! Tjaa,... det gik nu meget godt, min mor troede da ihvertfald på at han kun skulle snakke engelsk. Men hun svarede ikke på engelsk! Så Danny fattede ikke en skid. Han sagde bare Yes mom. Så det endte med at han tømte opvaskeren heletiden (stakkels Danny). Nå men så var der jo også lige det med skolen!!! I dansk fik jeg ( jeg mener Danny) skæl ud. Det var første gang jeg blev sendt ud for døren i 5 lektioner! Men i Engelsk var han briliant! og han forstod det min engelsk lærer fablede om (min engelsk lærer taler næsten kun engelsk i de timer) Smart ikke? Han klarede sig nu meget godt, Lige indtil jeg ringede og sagde det der med koncerten og dronningen og at jeg ikke kunne spille guitar. Men ellers var det harmoni... Okay det var ikke harmoni! OVER HOVEDET!! Danny havde jo sådan glædet sig til at spille for dronningen. vi snakker mega glæder sig! NOOOOOOOO sagde han højt i telefonen jag svarede YEEEEEEES ! I can't belive it! what can we do sagde han.. I don't no sagde jeg med en meget lille stemme.... I will come to England tomorrow sagde han. I can't ! My mom wouldn't have it! sagde jeg. But The queen of England will die! Sagde danny virkelig højt! Im not so bad! sagde jeg irriteret (ok jeg stinker til det... men helt ærligt hvad kan vi gøre??.....
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 4:34 pm

Og jeg bliver ved med at elske den !! Very Happy
Stakkels Danny... xD
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 4:39 pm

Mille skrev:
Og jeg bliver ved med at elske den !! Very Happy
Stakkels Danny... xD

-du er ikke alene! Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 6:05 pm

Hahaha, årh den er genial XD
- glæder mig til mere!
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 8:48 pm

Så er der mere ! Gad vide hvad der så sker ! find ud af det i kapitel 5 !


Kapitel 5
Jeg er over ved Anna katrine! (løgn)


For første gang i mit liv skulle jeg lyve for min mor! (jeg lyver nu) haha ok ok jeg har løjet for hende før! men det her er mega monster stor kæmpe løgn! Vi har aftalt at Danny (som er i min krop) at han tager hen til Min bedste veninde Anna Katrine. Og at han sover der. Men der kommer løgnen.. Det gør han slet ikke, han tager til England. Hov vent lidt! Så er det ikke mig der lyver men Danny! Over i England skal han så spille playback for mig (fordi jeg ikke kan andet end "vi har lejer bål her" på en guitar). Lige nu sidder mig og Tom og venter på Harry og Dougie. Harry kom væltende ind sammen med Dougie, de havde taget noget expresso fra Starbox med. Yahuuu, sagde Tom helt vildt glad (han elsker starbox). Danny are you ok sagde Dougie til mig. Jeg tænte: ja vis du gav mig et kram, du er sååååå nuttet. Danny are you? ohh yeah (løgn) sagde jeg. Sure? sagde Harry og drillede. Harry kildede mig helt vildt så jeg ikke kunne andet end smile og grine. Now he is ok grinede Harry. Tom sagde ikke så meget han havde travlt med sin Starbox kaffe. Så sagde Dougie at de skulle til at øve. Harry begyndte at grine helt vildt (fordi at Dougie ikke har sagt noget i 5 min. og så lige pludeselig sagde han noget). Nogen gange er de lidt skøre (men er det ikke derfor vi elsker dem?). Danny? it's your turn to play guitar. Alle så på mig som om jeg var blevet syg. I can't sagde jeg bare tilbage. Why? råbte alle i munden på hinanden (okay det var skrammende). Because I'm not Danny...
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 9:45 pm

Haha, herligt Very Happy
- Åh nej, hvad gør de nu?

Mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 10:00 pm

Oh no ! Shocked
Haha, Mere snart! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 10:44 pm

Heeej igen ! Wink Så er kapitel 6 kommet!



Kapitel 6
Can you prove it?


Først grinede de bare helt vildt. Og så stoppede de undtagen Dougie, de andre kunne godt se at jeg mente det. Who are you sagde Tom mistænkelig. Yeah im a girl from Denmark. Først stod de med åben mund i laaaang tid indtil Dougie fik en flue i munden. iv iv digusting sagde han mens han rensede sin tunge. Can you prove it? Grinte Harry. Yeah i can Danish! så sagde jeg på dansk: hej jeg hedder inaluk og er fra en lille by der hedder Esbjerg. Alle stod med åben mund igen (ikke Dougie han havde for travlt med at fjerne fluen). We believe you danny! i mean Inaluk sagde Tom bange. But where is Danny? Are Danny dead? Sagde Dougie forskrækket. No he is in my body. Are you a girl or boy? sorry I can't hear it on the name, sagde Tom. (Han er sååååå sød ! at han undskylder!). Im a girl, grinede jeg. Have you and Danny a plan for the BIG concert? Spurgte Harry. Yes, Danny will came tonight! And tomorrow at the concert will Danny play Guitar but playback. Ohh I hate playback sagde Tom. Yeah I know sagde jeg til ham mens jeg klappede ham på skulderen. But now young lady we will teach you the numbers by heart (han mener lære dem udenad). Så vi gik i gang. der blev sunget og spillet. Harry var bare sååå god til trommer! Og Dougie lærte mig lidt bass, haha. Tom lærte mig også lidt guitar. Det var så hyggeligt! Men jeg var alligevel lidt bekømret....
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic EmptySøn Jan 18, 2009 11:34 pm

Jeg æææælsker den! affraid
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Sponsoreret inhold





Inaluk's Fic Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Inaluk's Fic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: