Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Inaluk's Fic

Go down 
+10
MeusDeus
McFlyLover<3
Sidsel
mcflys
Sara(:
Ditte
Annesteg
Mille
Ann-Jones
Stargirl
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Miamcfly
Surfer Babe
Surfer Babe
Miamcfly


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : risskov, århus
Registration date : 25/12/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptySøn Feb 15, 2009 2:01 pm

Stargirl skrev:
dannysmedlund skrev:
nej den må ikke være slut!!!! Sad :'(
håber snart du laver en ny der er lige så god!!! Smile

Bare rolig Smile Den er slet ikke slut hehe Wink
Skal snart lave mere på den (:

ups kom til at skrive den til din fic. i stedet for milles Very Happy
hehe, men super god fic!
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptySøn Feb 15, 2009 2:35 pm

Kan godt li' den måde du skriver på, lidt anderledes end så mange andres Very Happy Glæder mig til næste..
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptySøn Feb 15, 2009 2:35 pm

dannysmedlund skrev:
Stargirl skrev:
dannysmedlund skrev:
nej den må ikke være slut!!!! Sad :'(
håber snart du laver en ny der er lige så god!!! Smile

Bare rolig Smile Den er slet ikke slut hehe Wink
Skal snart lave mere på den (:

ups kom til at skrive den til din fic. i stedet for milles Very Happy
hehe, men super god fic!

Haha okay Smile Det gør ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTirs Feb 17, 2009 6:44 pm

Så nu har jeg endelig taget mig sammen til den næste kapitel nemlig kapitel 20! Enjoy! Smile


Kapitel 20
Danny, Dougie, Harry og Tom

Mig og Peter står uden for, og skal til at finde ud af hvad for en bus der går over til den der dommer. Han tog rigtig lang tid om at finde ud af det. Jeg troede faktisk at han prøver at hænge på mig? Du ved, at han prøver at være sammen med mig på en eller anden måde. Ive got it! Råbte han. Yes! Skreg jeg. That way, han pegede hen mod en gade. Og vi begyndte at gå. Imens vi travede afsted. Spurgte han mig om alt muligt mærkeligt. Kan huske det mest underligste han spurgte om. Ja du skal nok få det! Det er bare svært at forklare.. Nå men prøver! han spurgte om jeg altid gik i nattøj. Der blev jeg lidt. Du ved... Fornærmet. Sagde selvfølgelig nej til ham. Så kom vi frem til et busstoppested. Og ventede til bussen kom. Så stig vi ind, og fandt en plads. Var begyndt at blive lidt vild med ham. Han var sådan en dreng på den hvide hest, med hans flotte accent. Og søde smil. Han troede sikkert at jeg var en skør pige i nattøj. Jeg havde jo sagt hele historien til ham. Om alt der var sket! Men jeg tror han har glemt at jeg normalt ikke går i nattøj! Da vi endelig kom frem, stod vi foran en stor bygning. It's here, sagde han. Jeg gik ind, og fandt en dame som sad bag et bord, og en computer. Do you know where the boys from Mcfly is? spurgte jeg hende. And you are? sagde den underlige dame. I'm the kid who has been with the Mcfly in 2 days. YOU! Råbte hun forskrækket. Yeah me, sagde jeg mens jeg kiggede underligt på hende. Hun tog min hånd og førte mig ind i et rum fuld af mennesker. That's the girl råbte hun til dommeren som sad i den anden ende. Folk vendte sig hurtigt rundt og så på mig med mærkelige blikke. I den anden ende sad Danny, Dougie, Harry og Tom. De var meget overrasket over at jeg stod der. Sit down, young lady. Sagde dommeren til mig imens han pegede hen mod en plads. Alle var meget spændte på hvad jeg ville sige. Dommeren kiggede på mig og spurgte mig om hvad jeg havde lavet og hvad drengene havde gjordt mod mig. Der sad jeg så med en hel masse mennesker rundt om mig, ja oven i købet gloede de på mig som sindsyge. Skulle jeg fortælle dem det hele fra start til slut. Ville de tro på mig? Hvad vil der ske hvis jeg sagde det?
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTirs Feb 17, 2009 7:16 pm

Ohhh nej !
Fortæl dem det, fotæl dem det !!!!

Åh mere mere Inaluk ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyOns Feb 18, 2009 3:54 pm

Uhh hvad sker der nu??! Kan ikke vente Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyOns Feb 18, 2009 8:20 pm

Mere Fic Wink


Kapitel 21
That is not a story!

Øhmm,... Øhhh. Det var helt stille. Kun en gang i mellem, var der nogen der hostede. Skulle jeg sige det hele? Os det med ønskede? Say something, sagde dommeren. Yeah see... You never gonna belive... Tøvede jeg. You can try? Grinte dommeren, som oven i købet var en dame. Nu sker det tænkte jeg. Så begyndte jeg at fortælle det hele. Folk grinte de gange der skete noget sjovt. Da jeg var fædig, var alle stadig i gang med at grine. Troede de ikke på det? That was a good story! grinte Dommeren. Alle var bare flade af grin. That was not a story! And I can prove it! I tell you that vi
bought some bracelets! (Det kan være at du kan huske det! I lufthavnen! købte vi nogle armbånd!). Jeg viste mit, og drengene viste deres. (P.s jeg havde ikke taget det af da jeg skulle i seng!) Da alle så at det var rigtig nok, hamrede dommeren den der hammer ting, ned i bordet. Og sagen var sluttet! Og vi var fri.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyOns Feb 18, 2009 9:29 pm

Yaaaaaaaay Very Happy
Den er altså sød den her fic !!! Very Happy
Love it
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptySøn Mar 08, 2009 11:47 am

heeej ! Jeg ville bare lige sige at jeg laver en nr 2 af den her fanfiction!
Den bliver sat ind på det her forum! Smile
Jeg skriver den i løbet af dagen! Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptySøn Mar 08, 2009 3:18 pm

Årh fedest ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptySøn Mar 08, 2009 9:18 pm

Så er nummer 2 Fic her! Den hedder "En stor overraskelse 2"

Kapitel 1
kender du også mig?


Hæ! Hedder du ikke Inaluk, råbte en pige fra et gadehjørne. Jo råbte jeg tilbage. Øhm? Kendte jeg hende? Ej du er Inaluk! Råbte en anden pige fra et vindue. Okay nu bliver det lidt uhyggeligt! Hvor kender du mig fra råbte jeg til pigen i vinduet. Du ved, dig med ønsket, og Mcfly. Der gik det op for mig, at jeg er blevet "kendt" pga. mit ønske og Mcfly. Jeg sagde det jo til dommeren i Manchester i sidste uge. Så gik jeg rundt inde i byen, og fandt en kiosk. De har rigtig mange blade i den her kiosk. Jeg skulle lige se om jeg var med i en af dem! Du for lov at gætte 3 gange! Selvfølgelig var jeg det... Da jeg gik ud var jeg omringede af en flok unge. Hvordan gør du det der? spurgte en dreng. Gør hvad? hvad mente de? Dine ønsker! Der går i opfyldelse, når du ser et stjerneskud! Det virker ikke! sagde en pige, omtrændt min alder. Jeg blev meget forvirret og løb alt hvad jeg kunne. Jeg kunne høre at de fuldte efter mig. Jeg løb af mine lungers kraft! Da jeg kom hjem, smed jeg mig på sengen, af udmattelse. Jeg kunne ikke rigtig forstå situationen. Hvad er der lige sket? Jeg måtte bare tale med Mcfly drengene!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptySøn Mar 08, 2009 9:43 pm

Uhh spændende ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptySøn Mar 08, 2009 10:35 pm

Spændende, cheers
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 19, 2009 7:27 pm

Ej! Sikke en sløv pade jeg har været! Nå men her kommer kapitel 2!


Kapitel 2
*Bank* *Bank*

Jeg sad og snakkede med drengene i en hel time. Da vi sagde farvel, og lagde rørret på, gik jeg ud og tændte for sangen POV på fuld drøn. *Bank* *Bank* Det bankede på døren. Jeg hørte det ikke i første omgang, fordi musikken var så høj. Så åbnede jeg døren. I Døren stod der en meget mærklig mand. Hej, hvem er du? Spurgte jeg manden. Jeg er en forsker fra København. Er du Inaluk? Spurgte han, og så underligt på mig. Jep det er mig, hvorfor? Grinte jeg. Altså først tænkte jeg om han ville sælge mig et eller andet fra sit forskningscenter. Men han sagde at han ville lave en undersøgelse, om hvorfor jeg for ønsker opfyldt, og at andre ikke gør det. På en måde ville jeg bare smække døren i, men han kunne måske fortælle mig det! Jeg var altså også nysgerrig! Vil de være venlig at komme med? Spurgte han meget forsker agtig. Jeg nikkede, og fuldte efter den kloge mand. Da vi kørte i hans bil, fik jeg det lidt dårligt. Jeg skulle måske ikke være taget med? Fordi hvis nu jeg fik alle mulige dimser og ting på mig? Fordi jeg skulle undersøges. Og det havde jeg bare slet ikke løst til!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Milla
Moderator
Moderator
Milla


Antal indlæg : 26
Age : 32
Location : Vestsjælland
Registration date : 28/02/09

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 19, 2009 8:13 pm

uhha... spændende
-glæder mig til næste kapitel:)
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 19, 2009 8:43 pm

Uhh exciting! Very Happy Hvad mon ham forskeren gør??
Glæder mig til mere Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 19, 2009 10:17 pm

uhhh exciting!
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 26, 2009 5:45 pm

Mere Fic! Sorry I'm late Smile


Kapitel 3
En slags superhelt?


Vi kørte i laaang tid. Jeg så bare ud af vinduet, på alle de træer og buske... Vil du have noget at drikke? Spurgte manden. Ja tak, det vil jeg gerne smilte jeg. Han rakte mig en sodavand som lå i en pose. Jeg drak, og så blev jeg lidt svimmel... Jeg lå og drømte om hvad jeg var for en. Om jeg var en slags superhelt med mange krafter, eller med særlige evner... *Slam* en dør blev smækket i. Jeg vågnede med et sæt, og befandt mig inde på et værelse. Jeg kiggede rundt og kunne ikke få øje på forskeren. Jeg begyndte at råbe om hjælp. Jeg kunne høre en nøgle dreje rundt, det var forskeren! Hvorfor er jeg spærret inde her?! Råbte jeg. Jo ser du unge pige, jeg vil have at du giver mig noget, smilte forskeren (er han morder?). Hvad vil du have? sagde jeg meget nervøs. bare rolig det er ikke noget slemt, slet ikke. Jeg vil have at du skal ønske at jeg overtager hele verden, sagde forskeren. Stod og tænkte lidt. Skulle jeg gøre det?! eller... Det er rat dumt. jeg skulle aldrig været gået med!


Sidst rettet af Stargirl Man Apr 06, 2009 8:16 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 26, 2009 5:48 pm

HAHA!! Genialt !? Very Happy
Du kan jo næsten lave en disney film !? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 26, 2009 6:05 pm

Mille skrev:
HAHA!! Genialt !? Very Happy
Du kan jo næsten lave en disney film !? Very Happy

Ja ik? Very Happy hahah det kunne være sejt hvis den bliver lavet om til film Smile Så skal Mcfly være med Smile og så skal jeg spille Inaluk ;D FEEEEDT! Hahha
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 26, 2009 7:13 pm

Stargirl skrev:
Mille skrev:
HAHA!! Genialt !? Very Happy
Du kan jo næsten lave en disney film !? Very Happy

Ja ik? Very Happy hahah det kunne være sejt hvis den bliver lavet om til film Smile Så skal Mcfly være med Smile og så skal jeg spille Inaluk ;D FEEEEDT! Hahha
Haha, jeg ville se den Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 26, 2009 7:19 pm

Mille skrev:
Stargirl skrev:
Mille skrev:
HAHA!! Genialt !? Very Happy
Du kan jo næsten lave en disney film !? Very Happy

Ja ik? Very Happy hahah det kunne være sejt hvis den bliver lavet om til film Smile Så skal Mcfly være med Smile og så skal jeg spille Inaluk ;D FEEEEDT! Hahha
Haha, jeg ville se den Very Happy

Ej tak Smile
Du kunne være med Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Mar 26, 2009 9:03 pm

Stargirl skrev:
Mille skrev:
Stargirl skrev:
Mille skrev:
HAHA!! Genialt !? Very Happy
Du kan jo næsten lave en disney film !? Very Happy

Ja ik? Very Happy hahah det kunne være sejt hvis den bliver lavet om til film Smile Så skal Mcfly være med Smile og så skal jeg spille Inaluk ;D FEEEEDT! Hahha
Haha, jeg ville se den Very Happy

Ej tak Smile
Du kunne være med Very Happy
Yaaay Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Milla
Moderator
Moderator
Milla


Antal indlæg : 26
Age : 32
Location : Vestsjælland
Registration date : 28/02/09

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Apr 02, 2009 12:36 pm

fantakstisk ide'...
den vil jeg da se så Razz
årets film hit... eller sådan noget... ? øhm jah.. Suspect
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 EmptyTors Apr 09, 2009 3:49 pm

Ej Dumme Dumme Dumme mig xD Sikke noget! Jeg har ikke skrevet videre i laaang laaang tid!
Nu for i et lidt større kapitel den her gang Wink Og så skal jeg nok skrive noget mere idag Wink hehe

Kapitel 4
Jeg vil til bunds i den her sag!

Jeg tænkte og tænkte... Så sagde jeg til ham at jeg nok skulle ønske det til ham i aften. Her tænker du nok at jeg er skrub skør. Nej selvfølgelig er jeg ikke det! Jeg skal bare ønske at jeg er hjemme igen, smart? Det var blevet aften. Det var helt stille... Please at der kommer et stjerneskud, tænkte jeg. Og ja det gjorde der så! Næste morgen vågnede jeg med at sæt, min mor vækkede mig, og spurgte, hvor i alverden jeg havde været. I drømmeland grinte jeg, og så gik hun ud. Jeg ville til bums, jeg mener bunds, i den her sag! Man føler sig lidt klam når man ikke engang selv ved hvad man er for en, i ved sådan rigtig klam? Ikke lugte klam eller klam klam. Men mærkelig klam. Jeg trænger til ferie!
Morgen mad! Råbte min mor ude fra køkkenet. Jeg kommer! Råbte jeg tilbage. Jeg sad og svingede min bolle med pålægschokolade rundt, og rundt. Hvad har du gang i grinte min søster. Tror i jeg er helt normal? I ved sådan helt? Nej det har du nok aldrig været, grinnede min søster. Haha meget morsomt... Inaluk jeg ved ikke hvad der er sket på det sidste... Måske er der bare noget særligt over dig, sagde min mor, med den der "trætte mor morgenstemme". Tror i jeg har andre talenter? spurgte jeg meget optaget. Ja! Du krummer helt vildt! Man kan altid se hvor "Inaluk" har siddet, grinte min søster. I tænker nok, sikke en tåbelig søster! Men hun er den bedste søster man kunne få. Hun hjælper med lektier, ser film med en, passer på mig, og ja alt det en god søster gør. Kun engang imellem er hun træls, såsom lige nu.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sponsoreret inhold





Inaluk's Fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Inaluk's Fic
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: