Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Inaluk's Fic

Go down 
+10
MeusDeus
McFlyLover<3
Sidsel
mcflys
Sara(:
Ditte
Annesteg
Mille
Ann-Jones
Stargirl
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 EmptyLør Apr 11, 2009 7:56 pm

Skide godt InaLuk-a-Like... (Aj sorry!! Det er bare mig der er plat -.-')
Glæder mig til du kommer til bums i den her sag XD!
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 EmptySøn Apr 12, 2009 9:29 pm

Rigtig godt, altid underholdende at læse den her fic. herligt Razz
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 EmptyTors Apr 23, 2009 7:56 pm

Så er der kommet mere Fic fra den sløve Inalukski! Smile




Kapitel 5
Hov?


Uh ha... Jeg savnede de drenge ekstremt! Så jeg ville bare over til dem! Men min mor sagde at det var lidt dumt, fordi jeg skal jo passe min skole... Dumme dumme skole! Ej altså! Mcfly er altså bare bedre end skole! Men næh nej, sådan går det ikke lille Inaluk pus... En aften sad jeg på min seng og tænkte, og tænkte. Hvad kunne jeg gøre? Skulle jeg bare lyve for hende en gang til? Hader at lyve, man for en dårlig samvigtighed, især når det er ens mor. Jeg havde engang set på tv, en pige som ikke måtte komme til fest for hendes mor. Og så havde hun lagt en basketball og nogle puder under dynen. Basketball'en skulle bruges som hovede. Ved ikke rigtigt... Synes nu det ville være lidt dumt! Fordi jeg skulle jo ikke kun være væk i nat! Jeg ville være der i en uge (eller et år). Jeg ville bare hen til dem, lige nu og her! Råbte jeg. Inde fra min søsters soveværelse råbte min søster at jeg skulle tie stille ellers kom hun ind og killede mig. Så jeg sov straks. Næste morgen vågnede jeg, altså det gør man nu morgenen! Men jeg var ikke hjemme... Jeg sad rundt om en masse instrumenter. Come on dude! Råbte en ude fra et rum. Jeg kunne høre at det var Dougie, jeg sprang op og løb ind til dem. Hi! Skreg jeg med mine lungers kraft. Så spurgte Danny om det var blevet moderne med Nattøj på. Det var lidt pinligt... Ej okay det var monster pinligt men Dougie synes nu det var sødt! Men hov? Hvordan i alverden var jeg kommet her til? kan ikke huske at jeg ønskede det? Eller gjorde jeg? Kan huske at i går aftes råbte jeg noget inden jeg gik i seng, altså der var min søs sagde at jeg skulle tie stille.. Hvad råbte jeg? Jeg tror aldrig i mit liv at jeg havde tænkt så meget! Ej okay det er så ikke rigtig. I en matamatik prøve tænkte jeg engang så meget at jeg blev svimmel. Hvad var det nu? Vi sad og spiste på Starbucks. Men jeg sad bare og stennede lidt... Fordælen kan ikke huske det! Dougie og Danny sad med Danny's Ipod og sang: I wanna back to you right now, Oh OH OHH. Der slog det mig! Jeg råbte: Jeg ville bare hen til dem, lige ju og her! Men jeg så jo ikke noget stjerneskud? det bliver mærkeligere og mærkeligere!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 EmptyTors Apr 23, 2009 9:22 pm

Haha !!! Hvor godt !!! Very Happy Men hvordan er hun mon kommet dertil ? ;s Hmmm.... Kom der et stjerneskud ?? Følg med i næste afsnit... (Alt for meget the Julekalender !)
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 EmptyLør Apr 25, 2009 4:48 pm

Super godt Inaluk cheers
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 EmptyTors Apr 30, 2009 4:44 pm

Next FIC! Uhhhh jaahhh



Kapitel 6
Yoga!

Jeg sad og gloede på de skønde mcfly drenge. Jeg plejede altid at kunne lide dem! Men nu kan jeg lide lide dem! Du ved rigtig godt! Men selvfølgelig var de for store til mig... Og Tom og Doug havde jo en kæreste... Jeg vidste ikke helt med Harry han var sådan lidt stille når vi snakkede om kærester! Og de spurgte altid mig hvorfor jeg ike havde nogen. Jeg har nogle forskellige grunde! Ja i skal nok høre dem, de kommer her! Drenge i den her alder (14 15 årige) er bare så irriterende! Og jeg har aldrig mødt en dreng som kunne passe mig. Lige nu havde jeg mest løst til at jeg var på deres alder eller de var på min alder, men hvordan? Når jo inaluk du kæmpe fjols jeg skulle da bare ønske, ikke? Men sidste gang jeg ønskede behøvede jeg jo ikke et stjerneskud, så prøver lige uden. Der stod jeg og ønskede og lavde bevægelser, men der skete ikke noget! Så prøvede jeg igen, med alle mine fakter og ting og sager. Dougie gloede på mig som om jeg var blevet fuldstændtig tosset. What the hell are you doing, grinte Dougie. A kind of Yoga, i think, smilte jeg. Det virkede bare ikke! Men var det helt sådan jeg ville have det? at de skulle blive mindre eller jeg skulle blive større endlig ikke.. Så jeg gav op. Så prøvede jeg igen at ønske jeg sagde: Kan en eller anden godt sige mig hvorfor jeg kan ønske og hvordan det virker?! Så kom der et kæmpe lys! jeg blev hel blind. En dame i hvidt tøj kom frem. Hvem er du, sagde jeg bange. Jeg er en ven, smilte damen. En ven hvilke en slags ven? jeg kendte hende ikke... Kan du fortælle mig hvorfor jeg kan ønske og hvordan det virker? Ja min ven nu skal jeg vise dig det. Så begyndte hun at fortælle: Du er særlig udvalgt af stjernerne. Den aften du stod på din altan fik du dine krafter. Du kan ønske, men dit ønske skal være overbevisende, så du kan ikke bare ønske en ting som ville blive sjov. Men en ting som du virkelig virkelig bare ønsker dig. Dit første ønske var en prøve, så du kunne lære hvordan du brugte din evne. Nummer to ønske var fordi du virkelig bare havde brug for! Og som dit ønske ved forskeren der havde du også virkelig bare brug for et ønske. Så det var derfor du ikke kunne ønske dig at de blev mindre eller du blev større, du ønskede det alligevel ikke rigtigt, gjorde du vel? Spurgte damen mig. Nej det gjorde jeg endlig ikke... Men hov hvor fra ved du hvad jeg har ønsket? Jeg ved alt om dig min ven, smilte hun. Jeg synes faktisk hun var lidt mærkelig, hun blev ved med at kalde mig "ven". Det lader heller ikke til at hun kan høre hvad jeg tænker så det er nu meget godt! Jeg sad og tænkte lidt over det, da jeg så op var hun væk. Harry sad i en stol i Tom's stue, han sov og havde en avis hen over hovedet. Nu ved jeg hvorfor, jeg ønsker! YES, jeg hoppede og dansede. Dougie kom ind og spurgte om jeg ikke godt gad at lave yoga lidt mindre larmende, vi skulle jo nødig vække Harry. Haha.


Sidst rettet af Stargirl Tors Apr 30, 2009 4:55 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 EmptyTors Apr 30, 2009 4:51 pm

Hvor godt ! ;D
Fedt nok med kraften XD THE FORCE !! You've got the force !
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 EmptyTors Jul 02, 2009 11:03 pm

Undskyld, jeg først har læst din Fic nu, men hold da op.. I'm stunned (:
Du skriver på en rigtig forfriskende måde.. Dejligt originalt xD
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 EmptyFre Jul 03, 2009 7:19 pm

DeeDeelicious skrev:
Undskyld, jeg først har læst din Fic nu, men hold da op.. I'm stunned (:
Du skriver på en rigtig forfriskende måde.. Dejligt originalt xD

Det er længe siden at folk har læst den Wink Men jeg tror den er officiel færdig!
Taak skal du ha! Jah jeg har også fået af vide at jeg skriver lidt anderledes... Elsker at skrive som man faktisk tænker. En teenager jerne tænker ekstremt hurtigt, så jeg skriver den så man ikke kan lade være med at traske afsted, hvis du forstår hvad jeg mener Wink Der kommer så mange tanker på en gang!

Men tak endnu engang fordi du kan lide den Wink
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sponsoreret inhold





Inaluk's Fic - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Inaluk's Fic
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: