Antal indlæg : 26 Age : 33 Location : Vestsjælland Registration date : 28/02/09
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Søn Mar 08, 2009 5:53 pm
ja... lidt dårligt de er kommet ud af listen... de må snart godt komme med en ny video... men det var noget med at der gik rygter om at der skulle komme videoen til Falling in love d. 9. feb. men det er så ikke blevet til så meget... æv
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Søn Mar 08, 2009 6:00 pm
ja. øv øv. Men det var også en svær uge den her, så havde set det komme Håber bare ikke at de bobler Do ya, synes de skal vente til den næste single udkommer, så vi lige kan have en pause så det ikke bliver ligesom med TH
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Søn Mar 08, 2009 6:21 pm
Line skrev:
ja. øv øv. Men det var også en svær uge den her, så havde set det komme Håber bare ikke at de bobler Do ya, synes de skal vente til den næste single udkommer, så vi lige kan have en pause så det ikke bliver ligesom med TH
jaa det håber jeg også. (: tror personligt ikk at Du ya vil klare sig specielt godt uheldigvis /: men det kan godt være det bare er mig heh
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Søn Mar 08, 2009 6:28 pm
Sidsel skrev:
Line skrev:
jaa det håber jeg også. (: tror personligt ikk at Du ya vil klare sig specielt godt uheldigvis /: men det kan godt være det bare er mig heh
Det tror jeg heller ikke... Fordi det er en julevideo.... xD Hahaha