Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 6:51 pm
Line skrev:
Dannys-Princess skrev:
Line skrev:
Ditte skrev:
JEG ER SKUFFET! men bedre Paramore end P!nk! synes jeg.
Aww. Jeg er grædefærdig.. næææsten.. Især også efter jeg læste at de laver en latinamerican tour.. men intet europa
ARG ! HVAD ?? Hvor har du læst det ?
Det står på deres Myspace.. så det er officielt :/
EJ , hvor dårligt ! Øv altså !
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 6:54 pm
Line skrev:
Dannys-Princess skrev:
Line skrev:
Ditte skrev:
JEG ER SKUFFET! men bedre Paramore end P!nk! synes jeg.
Aww. Jeg er grædefærdig.. næææsten.. Især også efter jeg læste at de laver en latinamerican tour.. men intet europa
ARG ! HVAD ?? Hvor har du læst det ?
Det står på deres Myspace.. så det er officielt :/
NU GRÆDER JEG Jeg har sådan ventet på den skide tour ! ....
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 6:58 pm
min søster sagde da jeg kom ind af døren ANITA SKYND DIG OG STEM NU! De er på 3 pladsen og jeg nåede lige at stemme men det hjalp ikk noget... men en 3 plads er bedre end en 4 ikk Næste uge er den på 1;) Jeg tænkte hva laver pink overhovedet på listen (undskyld men har aldrig brudt mig om hende, kun sangen get the party started´, men ellers ikk...
haha min søsters kæreste var der også ikk og så sad han og så det så sagde jeg 'hva sys du om dem' og han sad sårn øhh... og jeg sagde du må gerne være ærlig og så sagde han 'Jaah, havde det nu været Michael Jackson så havde det været noget helt andet' haha så sagde jeg, de har faktisk lige lavet et cover af black or white, og vil personligt indrømme Danny synger den bedre end MJ, og jeg er ellers stor fan af MJ's musik...
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 6:59 pm
ej i har lige været der drenge... tænk på os i skandinavien og spanien og Tyskland og i det hele taget europa... IHH!
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:01 pm
Ann-Jones skrev:
ej i har lige været der drenge... tænk på os i skandinavien og spanien og Tyskland og i det hele taget europa... IHH!
det er lidt dårligt af dem at de kun tager til steder de har været.... australien, japan og brasilien. tsk tsk tsk. nu skal de altså ikke glemme os!
Brunette Moderator
Antal indlæg : 25 Age : 33 Registration date : 11/08/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:03 pm
Ann-Jones skrev:
Sådan ser jeg det også :/ Det lader til at de tager alle andre steder end til resten af Europa. Japan, Australien og Latin Amerika. Hvad med os?
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:04 pm
Kom vi går ind og klaer på deres Myspace ! det har jeg gjort! :'/ Var ellers så spænt !
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:09 pm
Det dur bare heller ikk at klage til dem... de har sikkert tænkt en plan... måske er de bange for at få dårlig modtagelse de nye steder de kommer? Altså nu har de jo fået god respons både i Brasilien og Australien, så det er sikkert trykhedsbehovet de ska ha dækket eller hva man ka sige...
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:13 pm
Jeg har skrevet til dem på myspace har dog bare skrevet sådan lidt, kommer i så ikke snart til danmark, for vi mangler jer også! så jeg håber da ikke de ser den som en klage ting, for så gider de da slet ikke komme :p
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:13 pm
Ann-Jones skrev:
Det dur bare heller ikk at klage til dem... de har sikkert tænkt en plan... måske er de bange for at få dårlig modtagelse de nye steder de kommer? Altså nu har de jo fået god respons både i Brasilien og Australien, så det er sikkert trykhedsbehovet de ska ha dækket eller hva man ka sige...
ja det ved jeg godt ... men er så skuffet...
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:14 pm
Line skrev:
Jeg har skrevet til dem på myspace har dog bare skrevet sådan lidt, kommer i så ikke snart til danmark, for vi mangler jer også! så jeg håber da ikke de ser den som en klage ting, for så gider de da slet ikke komme :p
nej overhovedet ikk men det dur ikk at man bare spammer dem og siger hva har i gang i hvornår kommer i så til Europa? hvis du forstår... men ellers er det fordi de tænker mange af os i Europa har lettere ved at rejse til UK end folk i Syd amerika, Australien og Japan og de steder... EDIT: Selvom det selvf ikk er alle der har muligheden for at rejse til UK... men you know what i mean...
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:18 pm
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
nej overhovedet ikk men det dur ikk at man bare spammer dem og siger hva har i gang i hvornår kommer i så til Europa? hvis du forstår... men ellers er det fordi de tænker mange af os i Europa har lettere ved at rejse til UK end folk i Syd amerika, Australien og Japan og de steder... EDIT: Selvom det selvf ikk er alle der har muligheden for at rejse til UK... men you know what i mean...
Ja. det er også det jeg tænker men på sin vis er det jo heller ikke helt fair, for vil gætte på der er mange der ikke lige har råd til at tage derhen selvom de er fra europa.. Men stadig har vi meget nemmere ved det end div. andre. Og jeg må da sige, at jeg har mere ondt af mine venner som aldrig har set dem, end mig selv.
udover jeg skrev de skulle komme til dk, fortalte jeg dem jo self. også om deres gode placering på boogie. Så det har ikke "kun" været en skuffet besked
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:20 pm
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ja. det er også det jeg tænker men på sin vis er det jo heller ikke helt fair, for vil gætte på der er mange der ikke lige har råd til at tage derhen selvom de er fra europa.. Men stadig har vi meget nemmere ved det end div. andre. Og jeg må da sige, at jeg har mere ondt af mine venner som aldrig har set dem, end mig selv.
udover jeg skrev de skulle komme til dk, fortalte jeg dem jo self. også om deres gode placering på boogie. Så det har ikke "kun" været en skuffet besked
nej desuden er det jo bare datoerne for februar mdr. der står det... måske kommer de til DK i april eller maj mdr.? det ka jo stadig nåes med en lille Europa-tour... mist nu ikk modet folkens... og så holder de jo nok en turne sidst på året som de plejer...
Line Admin
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:27 pm
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
nej desuden er det jo bare datoerne for februar mdr. der står det... måske kommer de til DK i april eller maj mdr.? det ka jo stadig nåes med en lille Europa-tour... mist nu ikk modet folkens... og så holder de jo nok en turne sidst på året som de plejer...
Den latin amerikanske tour er i maj men ja. De kommer jo nok!
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:35 pm
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Den latin amerikanske tour er i maj men ja. De kommer jo nok!
Ja håber de kommer
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 23, 2009 7:38 pm
nårh misforstod det lige at der stod at tour dates'ene ville blive annonceret her i februar...
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Lør Jan 24, 2009 3:21 pm
F*CK, jeg blev sur og ked af det, da jeg læste om den latinamerikanske tour!! Hvorfor tager de tilbage til landet med fans'ne, der var ved at flå deres lemmer af?! Sys virkelig, de overser resten af Europa! Men jeg tror og håber på at de arbejder hårdt på også at komme ud i Europa...har bare snart svært ved at se, hvornår de får tid til det nu! Ikk før efteråret, tror jeg... *suk*.
Anyway, vi er vidst kommet heeelt væk fra emnet nu, hehe: McFLY i Boogie! Yay, 3.-pladsen er optur! Og når Paramore har brugt deres 10 uger op, har vi en rigtig god chance for at få OFTR helt til tops, tror jeg! Bare The Dreams eller Tokio Hotel ikk blir boblet i mellemtiden!
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Lør Jan 24, 2009 11:20 pm
Altså, jeg har lige én ting at sige:
HVORFOR VAR DER INGEN DER SAGDE TIL MIG AT MAN KUNNE STEMME MERE END ÉN GANG?? :O
- Nu er det min skyld de ikke vandt! Jeg var på arbejde, så jeg stod og sms'ede i smug, og jeg skal også arbejde næste fredag! Hvor er det slemt -.- buhu. Så går jeg altså lige på "toilet" næste gang og stemmer alt det jeg kan. Det er jeg sgu nødt til, hehe (:
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Lør Jan 24, 2009 11:30 pm
Sarah skrev:
Altså, jeg har lige én ting at sige:
HVORFOR VAR DER INGEN DER SAGDE TIL MIG AT MAN KUNNE STEMME MERE END ÉN GANG?? :O
- Nu er det min skyld de ikke vandt! Jeg var på arbejde, så jeg stod og sms'ede i smug, og jeg skal også arbejde næste fredag! Hvor er det slemt -.- buhu. Så går jeg altså lige på "toilet" næste gang og stemmer alt det jeg kan. Det er jeg sgu nødt til, hehe (:
Bare rolig det var ikke din skyld at vi ikke kom på 1 plads der skulle bare meget mere til! Men vi skal nok komme på næste Freadg ! hehe
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Søn Jan 25, 2009 1:23 pm
jeg vidste heller ikk man ku stemme mere end 1 gang?
Line Admin
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 30, 2009 6:23 pm
b batt a til 1212 nuuu!
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 30, 2009 6:25 pm
har gjordt det 5 gange nu ! Jeg bliver ved ! Alle sammen så SMS AMOK !
Malene Surfer Babe
Antal indlæg : 122 Age : 36 Registration date : 12/10/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 30, 2009 6:29 pm
STEM STEM STEM !!
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 30, 2009 6:32 pm
Jaaa !! STEM STEM STEM !! vi er bagud !
Malene Surfer Babe
Antal indlæg : 122 Age : 36 Registration date : 12/10/08
Emne: Sv: ONE FOR THE RADIO Fre Jan 30, 2009 6:35 pm
Ja, men det ligger ret tæt! Så det kan sagtens nåes