Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Lør Feb 14, 2009 10:51 pm
Ditte skrev:
VIGTIG! HEJ! Så her kommer jeg, eftersom at Line er taget til Frankrig i dag, er jeg lige nu, hendes "budbringer" Men, som i alle ved, bliver billetterne sat til salg den 28.. Og Line har lagt hjem til Mcfly fans gathering. Så vi ville lige hører om der er nogen der er interesseret i at komme til Nyborg, hvor vi har nogle fede Mcfly timer med dvd og musik. Hvor vi til sidst kan bestille de dejlige billetter. Hvis i er med på ideen, så er i velkommen til at skrive til mig eller bare ligge en besked herinde så vi ved om der er med på ideen...
Jeg er med
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 12:39 am
Ditte skrev:
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
VIGTIG! HEJ! Så her kommer jeg, eftersom at Line er taget til Frankrig i dag, er jeg lige nu, hendes "budbringer" Men, som i alle ved, bliver billetterne sat til salg den 28.. Og Line har lagt hjem til Mcfly fans gathering. Så vi ville lige hører om der er nogen der er interesseret i at komme til Nyborg, hvor vi har nogle fede Mcfly timer med dvd og musik. Hvor vi til sidst kan bestille de dejlige billetter. Hvis i er med på ideen, så er i velkommen til at skrive til mig eller bare ligge en besked herinde så vi ved om der er med på ideen...
Jeg kan nok ikke. Men billetterne kommer sikkert meget tidligt om morgen på lørdag også kan man også kun bestille højst 4 billetter afgangen.
Ja, mener man kan købe fra kl 8.00
Ej jeg troede at den 28 var på denne lørdag haha. Så er der fandme 2 uger til. Puha.. Men hvis jeg må den dag vil jeg gerne. Og har også snakket med Anita og det lyder til at hun er med på ideen. Men vi bliver nød til at bestille billetter lige på det tidspunkt de kommer ud, for ellers kan vi risikerer og ikke få nogle billetter. Sidste gang blev UCAP udsolgt på under 2 timer..
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 12:50 am
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Jeg kan nok ikke. Men billetterne kommer sikkert meget tidligt om morgen på lørdag også kan man også kun bestille højst 4 billetter afgangen.
Ej jeg troede at den 28 var på denne lørdag haha. Så er der fandme 2 uger til. Puha.. Men hvis jeg må den dag vil jeg gerne. Og har også snakket med Anita og det lyder til at hun er med på ideen. Men vi bliver nød til at bestille billetter lige på det tidspunkt de kommer ud, for ellers kan vi risikerer og ikke få nogle billetter. Sidste gang blev UCAP udsolgt på under 2 timer..
Oh my god ! Under 2 timer ? Hvornår når man lige det?! Så skal man stå tideligt op
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 12:57 am
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Ja, det var også det vi tænkte. Altså, man kommer om fredagen, og ser måske nogle mcfly'dvder, snakker og alt det der hører til. så den 28. kl 8 SKAL billetterne købes ;D
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 1:06 am
Ditte skrev:
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Ja, det var også det vi tænkte. Altså, man kommer om fredagen, og ser måske nogle mcfly'dvder, snakker og alt det der hører til. så den 28. kl 8 SKAL billetterne købes ;D
nåårh okay.. Så vi tager hjem til os selv igen, også bestiller vi alene om lørdagen ikk? hehe..
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 1:12 am
jeg ka ikk den fredag :S der arbejder jeg... ville ellers godt ha været med...
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 1:13 am
Det skal lige siges, at selvom man ikke skal med til UCAP tour'en... Er man da alligevel self velkommen.. ;D
Brunette Moderator
Antal indlæg : 25 Age : 33 Registration date : 11/08/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 3:09 am
Jeg skal forhåbeligt til koncerten i London Glæder mig sindsygt meget
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 4:08 am
woww hvor fedt! hvor er du heldig!! (: jeg vil også derover til deres UCAP tour, men kan ikke, så må vente til når/hvis de kommer til Danmark (: ellers finder mig og min far ud af noget, får det har han sagt at vi skal ind og se dem iår (:
JasminM Surfer Babe
Antal indlæg : 180 Age : 31 Location : Sønderjylland Registration date : 07/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 11:00 am
Hey, husk lige på tidsforskelen. Hvis de kan købe dem kl. 08, kan vi købe dem kl. 07.. (;
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 12:44 pm
Ditte skrev:
Det skal lige siges, at selvom man ikke skal med til UCAP tour'en... Er man da alligevel self velkommen.. ;D
Okay så kommer jeg Må gerne Men jeg må ikke UCAP fordi det der med nogle der skal tage ansvar for mig.. MOAR ! hehehe
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 1:05 pm
JasminM skrev:
Hey, husk lige på tidsforskelen. Hvis de kan købe dem kl. 08, kan vi købe dem kl. 07.. (;
Øhhh er det ikk omvendt? De er jo en time bagud derovre, så kl er først 8 AM derovre når kl er 9 her
Ditte Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 2:22 pm
Stargirl skrev:
Ditte skrev:
Okay så kommer jeg Må gerne Men jeg må ikke UCAP fordi det der med nogle der skal tage ansvar for mig.. MOAR ! hehehe
Hahha, super. ;D
Malene Surfer Babe
Antal indlæg : 122 Age : 36 Registration date : 12/10/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 3:07 pm
Ann-Jones skrev:
JasminM skrev:
Øhhh er det ikk omvendt? De er jo en time bagud derovre, så kl er først 8 AM derovre når kl er 9 her
Jo, det mener jeg også
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 3:08 pm
Ann-Jones skrev:
JasminM skrev:
heh jaa vi er foran (:
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 3:35 pm
Sidsel skrev:
Ann-Jones skrev:
JasminM skrev:
heh jaa vi er foran (:
Jo vi er en time foran..
Brunette Moderator
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 7:29 pm
McFlyfan Mette skrev:
woww hvor fedt! hvor er du heldig!! (: jeg vil også derover til deres UCAP tour, men kan ikke, så må vente til når/hvis de kommer til Danmark (: ellers finder mig og min far ud af noget, får det har han sagt at vi skal ind og se dem iår (:
hvis han har sagt at du skal se dem i år, så skal du se dem i år De laver garantere noget i november eller i hvert fald i efteråret, så du skulle gerne have en chance for at se dem, selvom de så måske ikke kommer forbi og gæster Danmark ja, jeg er heldig denne gang. Skulle have været med til deres R:A tour, men det blev ikke til noget alligevel. Så nu må jeg tilbage på benene og se dem denne gang
JasminM Surfer Babe
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 8:40 pm
Nåeh, sorry My bad
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 15, 2009 11:38 pm
Brunette skrev:
McFlyfan Mette skrev:
hvis han har sagt at du skal se dem i år, så skal du se dem i år De laver garantere noget i november eller i hvert fald i efteråret, så du skulle gerne have en chance for at se dem, selvom de så måske ikke kommer forbi og gæster Danmark ja, jeg er heldig denne gang. Skulle have været med til deres R:A tour, men det blev ikke til noget alligevel. Så nu må jeg tilbage på benene og se dem denne gang
ja jeg håber også de laver noget for mit størreste er at se dem og det ved min far også godt så er sikker på at jeg ser dem iår (: he heh hvor er det bare vildt fedt at du skal se dem, jeg har set læst på McFlys myspace at du har fået billeter til deres Tour i Amserdam hvor er du en hellig pige
Brunette Moderator
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Man Feb 16, 2009 2:43 am
McFlyfan Mette skrev:
ja jeg håber også de laver noget for mit størreste er at se dem og det ved min far også godt så er sikker på at jeg ser dem iår (: he heh hvor er det bare vildt fedt at du skal se dem, jeg har set læst på McFlys myspace at du har fået billeter til deres Tour i Amserdam hvor er du en hellig pige
Jamen, så kan jeg ikke se, hvorfor du ikke skulle se dem Ens forældre vil jo gøre én glade, så det bliver med garanti rigtig godt Åh ja, det har jeg. Sad oppe klokken 9 om morgenen bare for at være sikker på, at jeg var helt klar til at bestille billetter. Og så kunne jeg samtidigt skrive med andre der skulle bestille. Det var rigtig hyggeligt. Og på mcfly.com er jeg vist indtil videre den eneste dansker der har skrevet sig på listen over de der kommer haha, så kan jeg stå der der ene mand med mit danske flag !
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Man Feb 16, 2009 11:38 am
årh, jeg er jaloux på alle dem der skal til deres koncerter.. bare det var mig..
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Man Feb 16, 2009 3:41 pm
Brunette skrev:
McFlyfan Mette skrev:
Jamen, så kan jeg ikke se, hvorfor du ikke skulle se dem Ens forældre vil jo gøre én glade, så det bliver med garanti rigtig godt Åh ja, det har jeg. Sad oppe klokken 9 om morgenen bare for at være sikker på, at jeg var helt klar til at bestille billetter. Og så kunne jeg samtidigt skrive med andre der skulle bestille. Det var rigtig hyggeligt. Og på mcfly.com er jeg vist indtil videre den eneste dansker der har skrevet sig på listen over de der kommer haha, så kan jeg stå der der ene mand med mit danske flag !
okay ja man skal tidligt op hvis man skal have en billet men hvor godt at du fik billeter (: godt at du ta` et dansk flag med så kan det være de også tænker at de snart skal komme til Danmark! jeg kan ikke vente jeg er næsten 100% sikre på at de snart kommer (: og når/hvis de kommer så skal jeg også være tidligt oppe for jeg skal have en billet ^_^
Brunette Moderator
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Man Feb 16, 2009 7:24 pm
McFlyfan Mette skrev:
okay ja man skal tidligt op hvis man skal have en billet men hvor godt at du fik billeter (: godt at du ta` et dansk flag med så kan det være de også tænker at de snart skal komme til Danmark! jeg kan ikke vente jeg er næsten 100% sikre på at de snart kommer (: og når/hvis de kommer så skal jeg også være tidligt oppe for jeg skal have en billet ^_^
Ja, det er jo det. Så nok er jeg ene og alene, men jeg er der da haha, det skal vi allesammen Vi skal alle sikre os billetter. Jeg skal godt nok også tidligt op den. 28. februar. Og det er lige gået op for mig, at jeg intet internet har i 14 dage fra på søndag af ? så jeg skal sove hjemme hos en anden for at kunne bestille billetter om morgenen. For min veninde jeg skal følges med kan ikke finde ud af det, så jeg SKAL bare have internet d. 28. !
Ditte Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Man Feb 16, 2009 7:34 pm
Så! Det er godt nok nogen tid siden den er kommet ind. But tænkte, wtf. Jeg ligger det ind anyway.
Mcfly Special Guest David Archuleta We are also pleased to announce David Archuleta (American Idol Runner up) will be the Special Guest on our new Up Close and This Time Its Personal Tour. The tour will be great - we can't wait for opening night! Mcfly
Ved ikk om der er nogen af jer, der har hørt noget om; David Archuleta? Jeg har aldrig hørt hans musik, så har tænkt på at gå ind på youtube og lytte til ham..
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08