Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Man Feb 16, 2009 7:41 pm
Ditte skrev:
Så! Det er godt nok nogen tid siden den er kommet ind. But tænkte, wtf. Jeg ligger det ind anyway.
Mcfly Special Guest David Archuleta We are also pleased to announce David Archuleta (American Idol Runner up) will be the Special Guest on our new Up Close and This Time Its Personal Tour. The tour will be great - we can't wait for opening night! Mcfly
Ved ikk om der er nogen af jer, der har hørt noget om; David Archuleta? Jeg har aldrig hørt hans musik, så har tænkt på at gå ind på youtube og lytte til ham..
WTF?! nej nej nej nej nej neeeej. Jeg håbede på, at det var løgn. De passer jo slet ikk' sammen!? Archuleta er jo R'n'B/pop - og det er McFLY ihvertfald ikke.
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Man Feb 16, 2009 8:20 pm
Han kom vidst nr 2 på American Idol sidste år. Jeg har set et billed af ham og tænkte oh no ikke en lille dreng.
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Man Feb 16, 2009 8:50 pm
Heeej ! Nogen de rved hvor vi skal bo i Leicester, hvis altså t det er der vi skal hen. Fordi jeg er igang med at planlægge lidt for mig.. Så jeg kan vise min mor at jeg er ansvarlig og at det hele nok skal gå. Jeg har fundet nogle kort som viser afstand fra London til Leicester.. Og så har jeg fundet et kort over Leicester hvor man kan se tog Stationen og hvor kort der er hen til "De Montfort Hall" der er næsten inegn vej Jeg håber bare at det virker !! ! ! ! Wish me good luck!
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 17, 2009 12:03 am
Brunette skrev:
McFlyfan Mette skrev:
okay ja man skal tidligt op hvis man skal have en billet men hvor godt at du fik billeter (: godt at du ta` et dansk flag med så kan det være de også tænker at de snart skal komme til Danmark! jeg kan ikke vente jeg er næsten 100% sikre på at de snart kommer (: og når/hvis de kommer så skal jeg også være tidligt oppe for jeg skal have en billet ^_^
Ja, det er jo det. Så nok er jeg ene og alene, men jeg er der da haha, det skal vi allesammen Vi skal alle sikre os billetter. Jeg skal godt nok også tidligt op den. 28. februar. Og det er lige gået op for mig, at jeg intet internet har i 14 dage fra på søndag af ? så jeg skal sove hjemme hos en anden for at kunne bestille billetter om morgenen. For min veninde jeg skal følges med kan ikke finde ud af det, så jeg SKAL bare have internet d. 28. !
jaa for jeg SKAL have billet det er min størreste chance så skal man jo tage når man har chancen og se sit ynglings band i verden (; selvom jeg skal op kl. 7 om morgen for at bestille billet så er det det hver for jeg vil se dem ;D det er ærligt at dit internet er gået end men så er det da godt at du har en veninde der kan hjælpe dig når du er i nød woww skal du også se dem på deres UCAP tour? hvor er jeg misunderlig
Brunette Moderator
Antal indlæg : 25 Age : 33 Registration date : 11/08/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 17, 2009 1:15 am
McFlyfan Mette skrev:
jaa for jeg SKAL have billet det er min størreste chance så skal man jo tage når man har chancen og se sit ynglings band i verden (; selvom jeg skal op kl. 7 om morgen for at bestille billet så er det det hver for jeg vil se dem ;D det er ærligt at dit internet er gået end men så er det da godt at du har en veninde der kan hjælpe dig når du er i nød woww skal du også se dem på deres UCAP tour? hvor er jeg misunderlig
mit internet er ikke gået ned, men fordi min mor var for sent ude, kunne internet udbyderen ikke ændre adressen for internette til efter 14 dage :/ noget møg. Jeg håber da at hun kan hjælpe. HVis jeg ikke kan sove hos nogen (hvilket jeg nok skulle kunne) må jeg jo bryde ind i et hus Ja, det regner jeg stærkt med. Hvis jeg ikke gør, bliver det min veninde der bakker ud, og så kan jeg lige love dig for at jeg bliver skuffet. Orker ikke at blive skuffet igen denne gang. Men det bliver jeg nok heller ikke
klokken 7 er jo ingenting Når man skal nok vigtigt kan man altid vågne op. Det er ligesom når man skal flyve fra lufthavnen. Man vågner som trold op af en æske
Brunette Moderator
Antal indlæg : 25 Age : 33 Registration date : 11/08/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 17, 2009 1:22 am
Ditte skrev:
Så! Det er godt nok nogen tid siden den er kommet ind. But tænkte, wtf. Jeg ligger det ind anyway.
Mcfly Special Guest David Archuleta We are also pleased to announce David Archuleta (American Idol Runner up) will be the Special Guest on our new Up Close and This Time Its Personal Tour. The tour will be great - we can't wait for opening night! Mcfly
Ved ikk om der er nogen af jer, der har hørt noget om; David Archuleta? Jeg har aldrig hørt hans musik, så har tænkt på at gå ind på youtube og lytte til ham..
Jeg kender ham heller ikke rigtigt, men jeg tror det bliver rigtig godt Han virker rimelig god, og inde på mcfly.com har der i hvert fald været en dejlig lang chat omkring, hvad vores drenge dog kan finde på og hvor forskellige de er Og så alle de bekymrede Archuleties eller hvad de kalder sig selv. Jeg ser i hvert fald frem til at opleve det. Men i det store hele, er jeg lidt ligeglad hvem der skulle varme op. Det er McFly jeg kommer for
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 17, 2009 2:56 am
Err? Har ikk kigget på hotel endnu.... det første jeg ska ha fundet ud af er hvor meget flybilletter og sårn noget blir... Altså vil se om det ka svare sig at betale fly til London + tog billet... og se om det ikk måske er billigere alligevel at flyve til Birmingham og så ta toget det korte stykke derfra og til Leicester.
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 17, 2009 4:06 am
Brunette skrev:
McFlyfan Mette skrev:
mit internet er ikke gået ned, men fordi min mor var for sent ude, kunne internet udbyderen ikke ændre adressen for internette til efter 14 dage :/ noget møg. Jeg håber da at hun kan hjælpe. HVis jeg ikke kan sove hos nogen (hvilket jeg nok skulle kunne) må jeg jo bryde ind i et hus Ja, det regner jeg stærkt med. Hvis jeg ikke gør, bliver det min veninde der bakker ud, og så kan jeg lige love dig for at jeg bliver skuffet. Orker ikke at blive skuffet igen denne gang. Men det bliver jeg nok heller ikke
klokken 7 er jo ingenting Når man skal nok vigtigt kan man altid vågne op. Det er ligesom når man skal flyve fra lufthavnen. Man vågner som trold op af en æske
okay ha ha ja ellers må du bryde ind i et hus, men er sikker på at du nok skal få en billet det er rigtigt nok når man skal noget vigtigt så kan jeg altid komme tidligt op (også i hvert fald når det handler om en McFly koncert ) da jeg skulle til England i 2007 der var jeg rigtig tidligt oppe ca. ved 5- 6 tiden eller noget, der havde jeg det virkelig som en trold der lige var vågnet op af en æske (: men det var meget dejligt for jeg viste at jeg skulle til London og jeg ELSKER London det er så pænt (: <3
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 17, 2009 8:51 pm
ARGHH!!!! ! ! ! ! !
Jeg må jeg må jeg må jeg må jeg !!!
JEG ER PISSSE (Sorry mit sprog) GLAAAAAAD !!!!
Min mor tager med! Bare rolig hun vil ikke forstyre os! Og hun skal selvfølgelig ikke med til Koncerten!
MEN JEG MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 17, 2009 9:01 pm
Stargirl skrev:
ARGHH!!!! ! ! ! ! !
Min mor tager med! Bare rolig hun vil ikke forstyre os! Og hun skal selvfølgelig ikke med til Koncerten!
MEN JEG MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ej, hvor godt..! Er virkelig oss glad på dine vegne. Endnu en, som skal med..! Wii..
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 17, 2009 10:01 pm
Stargirl skrev:
ARGHH!!!! ! ! ! ! !
Ejj hvor fedt!! Nu håber jeg også jeg kan!! Wieee
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Fre Feb 20, 2009 8:43 pm
øhmm.. jeg er ikke helt med på pt. hvad planerne er. for henholdsvis touren og gatheringen.. nogen der kan forklare? Gi mig en dato og jeg er klar
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Lør Feb 21, 2009 1:16 am
jeg ved bare jeg ka ikk hvis det er en fredag ?
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Lør Feb 21, 2009 12:31 pm
Jeg tror jeg må tage med
Spurgte min far forleden, men var ikke helt sikker på detaljerne. Så han sagde at jeg skulle spørge igen, når jeg havde fundet ud af mere - Så helt udelukket er det hvert fald ikke!
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Lør Feb 21, 2009 2:10 pm
Annesteg skrev:
Jeg tror jeg må tage med
Spurgte min far forleden, men var ikke helt sikker på detaljerne. Så han sagde at jeg skulle spørge igen, når jeg havde fundet ud af mere - Så helt udelukket er det hvert fald ikke!
Ej hvor godt Anne ! Good luck!
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Lør Feb 21, 2009 2:12 pm
Line skrev:
øhmm.. jeg er ikke helt med på pt. hvad planerne er. for henholdsvis touren og gatheringen.. nogen der kan forklare? Gi mig en dato og jeg er klar
Line nogen af os har snakket om Leicester den 9 maj.. Ved ikke om du kan? Men jeg kan fortælle lidt om det!
Fredag den 8 maj (Storebededags ferie) Så vi kunne tage der over om fredagen ? Men kun hvis det er? Og hvis du kan
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 22, 2009 6:25 pm
Nu har jeg så snakket med min far om det, og han har hverkan sagt 'ja' eller 'nej'.. Vi skal have nogle flere detaljer på plads, hvis jeg må tage med.
Hvordan får vi sørget for tog/fly-billetter, og hvad med overnatning? Bliver der det derover, eller hvordan?
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 22, 2009 7:34 pm
Nu håber jeg altså ikke at jeg er alt for irriterende. Men jeg kan slet ikke fine rundt i jeres snak herinde Og jeg har lige en del jeg skal have på plads inden jeg kan forvente en beslutning fra mine forældre:
Først og fremmest: - Hvilken dag regner i med at tage afsted, i need a date - Hvem af jer skal med? - Hvilken by er det i? - Hvornår kan billetterne købes? - Hvad koster billetterne ca.? - Skal vi overnatte i england?
Min mor har hverken sagt ja eller nej, så jeg skal lige snakke med dem om det igen! (:
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 22, 2009 7:41 pm
Sarah skrev:
Nu håber jeg altså ikke at jeg er alt for irriterende. Men jeg kan slet ikke fine rundt i jeres snak herinde Og jeg har lige en del jeg skal have på plads inden jeg kan forvente en beslutning fra mine forældre:
Først og fremmest: - Hvilken dag regner i med at tage afsted, i need a date - Hvem af jer skal med? - Hvilken by er det i? - Hvornår kan billetterne købes? - Hvad koster billetterne ca.? - Skal vi overnatte i england?
Min mor har hverken sagt ja eller nej, så jeg skal lige snakke med dem om det igen! (:
Haha, det er nogenlunde alt det jeg også skal have svar på inden jeg får lov .. Hvilket - lige nu - ikke er så sikkert -.-
Miamcfly Surfer Babe
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : risskov, århus Registration date : 25/12/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 22, 2009 7:46 pm
jeg er så tæt på at få min søster overtalt til at tage med mig til london den 1. maj, men min mor er ikke sikker. hun siger jeg skal finde ud af hvor mange der skal med så hun ikke tror jeg lyver når jeg siger at næsten alle må så vil i ikke skrive om i skal med, skal virkelig virkelig bruge det!
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 22, 2009 7:54 pm
Sarah skrev:
- Hvilken dag regner i med attage afsted; altså det kommer an på hvilken by vi skal til self,
- hvem skal med; Jeg skal med, sammen med Line.. Mere kan jeg ikke sige flere med sikkerhed.
-hvilken by er det i?; Der har været en del snak om; leicester, fordi vi har fri om fredagen... Men southend var også en mulighed.
- Hvornår kan billetterne købes?; her på lørdag, den 28...
- Hvad koster billetterne ca.?; 26,5 pund, hvilket svarer til omkring 250-300 kr.
- Skal vi overnatte i england?; ja, ellers bliver det bare for presset synes jeg...
håber det hjalp lidt, det kan være der er flere der ved noget mere end jeg gør? I don't know.
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 22, 2009 8:28 pm
var vi ikk enige om at den bedste dag var d. 9 Maj? at der var der flest der ku... ? I Leicester, mig og Line har i hvert fald både tjekket fly billetter og sårn noget...
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 22, 2009 8:30 pm
Ann-Jones skrev:
var vi ikk enige om at den bedste dag var d. 9 Maj? at der var der flest der ku... ? I Leicester, mig og Line har i hvert fald både tjekket fly billetter og sårn noget...
Det var jo dig og line.. Men det skal gå hele vejen rundt.. Så folk kan have lov til at have deres mening..
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 22, 2009 8:39 pm
Jeg synes også vi skulle Leicester (: Der kan de fleste! Men Ditte jeg ved godt at du helst vil Southend fordi det der med din veninde Men tror du ikke at din veninde kan den dag så? så kunne vi blive endnu flere!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Søn Feb 22, 2009 8:46 pm
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Det var jo dig og line.. Men det skal gå hele vejen rundt.. Så folk kan have lov til at have deres mening..
Når ok ja undskyld.. Det vidste jeg ikk... Line og mig havde bare snakket om at det var en god dag fordi der var ferie, jeg ka ikk bare ta fri fra arbejde... og jeg sys ikk man ska rejse samme dag som koncerten for så får vi dårlige pladser... snakker af erfaring... Forresten så ka Sally heller ikk den weekend før fordi hun har fødselsdag i den weekend... men mig og Sally tager i hvert fald til Leicester for det er der vi bedst ka begge 2...