Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Man Apr 13, 2009 8:12 pm
Stargirl skrev:
Se hvad jeg har lavet idag!
Wow..! Hvor er den dog bare flot. Gid jeg var lige så kreativ.
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Man Apr 13, 2009 8:15 pm
Spiller Bingo Spinner på komogvind.dk er blevet lidt besat af det spil... haha spiller mod min søster haha
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Man Apr 13, 2009 8:22 pm
McFreak skrev:
Stargirl skrev:
Se hvad jeg har lavet idag!
Wow..! Hvor er den dog bare flot. Gid jeg var lige så kreativ.
Tak
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Man Apr 13, 2009 10:11 pm
Ann-Jones skrev:
Sidsel skrev:
Ann-Jones skrev:
ser ekstra materiale fra twilight... elsker det hele virkelig... når i engang ska ha twilight dvd'en så køb 2 disc versionen det hele er bare så godt...
heh det skal jeg nok gøre. hvad gav du for den? (:
øhh ka jeg ikk huske... omkring 180 tror jeg ? må ærlig indrømme at jeg ikk tjekkede prisen da jeg købte den men at jeg bare vidste jeg sku ha den med ekstra materiale hehe bestilte den på amazon og fik 6 kr. rabat i sidste øjeblik?
wow 6 kr vaar heh (: gaas okey, men tror bare jeg venter til den kan købes her
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tirs Apr 14, 2009 12:38 am
Sidsel skrev:
Ann-Jones skrev:
Sidsel skrev:
Ann-Jones skrev:
ser ekstra materiale fra twilight... elsker det hele virkelig... når i engang ska ha twilight dvd'en så køb 2 disc versionen det hele er bare så godt...
heh det skal jeg nok gøre. hvad gav du for den? (:
øhh ka jeg ikk huske... omkring 180 tror jeg ? må ærlig indrømme at jeg ikk tjekkede prisen da jeg købte den men at jeg bare vidste jeg sku ha den med ekstra materiale hehe bestilte den på amazon og fik 6 kr. rabat i sidste øjeblik?
wow 6 kr vaar heh (: gaas okey, men tror bare jeg venter til den kan købes her
Jaah.. der er heller ikk undertekster på den her version... men seriøst det der audio commentary er mega grineren! hehe hele filmen blir vist mens Rob, Kristen og Catherine snakker i baggrunden omkring filmen og ting de gjorde under optagelserne haha... meget underholdende...
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tirs Apr 14, 2009 7:44 pm
Skriver stil og lugter SERIØST af sved (dajli' oplysning(y)! ) fordi jeg er begyndt at cykle til og hjem fra skole Er så stolt af mig selv !!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Apr 15, 2009 1:46 am
Tror også jeg lugter ret meget af sved.... svedte sindssygt meget på arbejdet idag, har heldigvis god deo og parfume på så den ku ta det værste.... men det var ret slemt, seriøst ventilationen i den afdeling jeg var i idag er røvdårlig... man ska bare næsten ingenting lave før man sveder... IEW... overvejede meget seriøst at gå i bad derude efter arbejde, men på den anden side ska jeg jo bare hjem og sove og så er det ligesom lidt lige meget...
Sara(: Miss Halloween
Antal indlæg : 325 Age : 30 Location : I mine bukser! Registration date : 11/01/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Apr 18, 2009 8:48 pm
Har en mærkelig samtale med Ditte over MSN.. Vi vil overtale Harry til at lade os vokse hans brystkasse når vi engang møder ham! xD
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Apr 19, 2009 3:17 am
Sara(: skrev:
Har en mærkelig samtale med Ditte over MSN.. Vi vil overtale Harry til at lade os vokse hans brystkasse når vi engang møder ham! xD
HAHAHAH.. En fantastisk samtale... XD
Sara(: Miss Halloween
Antal indlæg : 325 Age : 30 Location : I mine bukser! Registration date : 11/01/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Apr 19, 2009 10:18 am
Ditte skrev:
[quote:12f3="Sara(:"]Har en mærkelig samtale med Ditte over MSN.. Vi vil overtale Harry til at lade os vokse hans brystkasse når vi engang møder ham! xD
HAHAHAH.. En fantastisk samtale... XD[/quote] Jaer!(:
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Apr 19, 2009 6:28 pm
Hahahahahahah! XD så mennesker hvis i en dag ser Harry uden CHEST HAIR (EWWW) Så ved i hvem der har været på spil! (;
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Apr 19, 2009 7:31 pm
Ditte skrev:
Hahahahahahah! XD så mennesker hvis i en dag ser Harry uden CHEST HAIR (EWWW) Så ved i hvem der har været på spil! (;
Eejjj haha. Der er altså ikke noget galt med hans chest hair, må jeg altså lige på pege! It's actually sexy haha.. Men selvf det ville også se godt ud uden.. haha
Ditte Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Apr 19, 2009 8:28 pm
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Eejjj haha. Der er altså ikke noget galt med hans chest hair, må jeg altså lige på pege! It's actually sexy haha.. Men selvf det ville også se godt ud uden.. haha
Nej der er ikke noget galt med det. Det er bare overhovedet ikk min smag! synes det er gammel-mands-agtigt! Og... ja, ikke tiltrækkende. Men det er jo din og min smag.. ;s Er også lige lidt yngere end dig.. Haa. MEN NEJ CHEST HAIR ER OKAY, ;s
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Apr 19, 2009 9:23 pm
Ditte skrev:
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Nej der er ikke noget galt med det. Det er bare overhovedet ikk min smag! synes det er gammel-mands-agtigt! Og... ja, ikke tiltrækkende. Men det er jo din og min smag.. ;s Er også lige lidt yngere end dig.. Haa. MEN NEJ CHEST HAIR ER OKAY, ;s
mænd skal sgu da være .... hmmm. hvad skal man sige ??? lodne ?
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Apr 19, 2009 10:47 pm
MeusDeus skrev:
Ditte skrev:
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Nej Rie der har du misforstået noget !! Var i skallerup klit igår i badelandet hvor der gik en mand med hår på skulderbladene! Det er lodent, det er ad! og er heller ikke så vild med Harry's chesthair... Kan bedst lide Dougie's behåring faktisk ??
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Apr 19, 2009 11:20 pm
Mille skrev:
MeusDeus skrev:
Ditte skrev:
Sally-Judd skrev:
Ditte skrev:
Nej Rie der har du misforstået noget !! Var i skallerup klit igår i badelandet hvor der gik en mand med hår på skulderbladene! Det er lodent, det er ad! og er heller ikke så vild med Harry's chesthair... Kan bedst lide Dougie's behåring faktisk ??
hah må ærlig indrømme at personligt kigger jeg sku ikke rigtig på deres kønsbehåring hah (:
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Apr 19, 2009 11:32 pm
Altså mændende følger sig først rigtig mænd, når de får hår på brystet, det lærte jeg på studieturen haha.. Og ja, jeg fortrækker da også helt klart, fyre med ingen hår på brystet. Men Harry har altså ikke så meget, så det er klamt. Jeg synes helt klart det er ulækkert hvis man har hår på ryggen og brystet, så det ligner en tæppe haha..
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Man Apr 20, 2009 12:41 pm
Sally-Judd skrev:
Altså mændende følger sig først rigtig mænd, når de får hår på brystet, det lærte jeg på studieturen haha.. Og ja, jeg fortrækker da også helt klart, fyre med ingen hår på brystet. Men Harry har altså ikke så meget, så det er klamt. Jeg synes helt klart det er ulækkert hvis man har hår på ryggen og brystet, så det ligner en tæppe haha..
haha det minder mig om min gamle nabo... han var seriøst ulækkert behåret hahaha... som en af vores venner plejede af sige så er der gorillaen chimpansen, Klinge (naboen) og så mennesket.... han er simpelthen the missing link.... haha
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Man Apr 20, 2009 3:38 pm
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
haha det minder mig om min gamle nabo... han var seriøst ulækkert behåret hahaha... som en af vores venner plejede af sige så er der gorillaen chimpansen, Klinge (naboen) og så mennesket.... han er simpelthen the missing link.... haha
hahaha hvor grimt.. Det er bare ulækkert.
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Man Apr 20, 2009 4:22 pm
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
hahaha hvor grimt.. Det er bare ulækkert.
Altså jeg kan ikke så godt lide Harry's, men det er mest fordi det ligner lidt at det bare lige er barberet sådan at det passer til en åben skjorte xD Syns det ser lidt spøjst ud xD Men det med mænd først føler sig som mænd når de har hår på brystet er rigtigt xD Drengene i min klasse kan næsten ikke vente med hår på brystet tror jeg xD Haha, tror sguder af flere af de missing links Anita xD Har set op til flere som jeg var oiverbevist om var en blanding af menneske og abe xD Måske en smule mammut?
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Apr 22, 2009 10:47 pm
Damn - jeg har ikke været på siden i lang tid.. For travlt med skole og New York.
Lige nu laver jeg en masse ting. Leger med min iphone, ser fjernsyn, downloader metro station og surfer på denne side. Sikke en masse ting!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jun 05, 2009 11:07 pm
sidder og ser Nephew 07.07.07 det er længe siden jeg har set den, det blir vist på MTV og jeg elsker den koncert... Simon er så fræk! Ser så meget frem til Rock i Bronx om et par uger når Nephew står på scnenen
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Jul 05, 2009 1:00 am
Hører musik Helt alene. I et stort, tomt hus. Langt ude på Bøhlandet. (:
jonesy Surfer Babe
Antal indlæg : 192 Age : 30 Location : Danny's bed Registration date : 21/06/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Jul 05, 2009 11:30 am
spiller melodien til en af mine sange på min guitar og nørder samtidigt intenettet(:
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Jul 05, 2009 9:46 pm
life is beautiful af 4vega Hørte den første gang da jeg så traileren for my sister's keeper (: Bogen er fantastisk, så skal så meget ind og se filmen når den engang kommer til DK heh