Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 3:16 am
jonesy skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
jonesy skrev:
sidder og fniser lidt ekstremt over Danny. fandt lige et lille bedårende, charmant, fortryllende, henrivende, kært, smukt, sød og uimodståeligt billede af ham(:
UH SÆT DET IND, SÆT DET IND, SÆT DET IIIIIND !
finder det lige.. savl savl
WEEHUUU !
hvordan er det nu liiige man sætter et billede ind igen?
Gå ind på tinypic.com upload et billede og brug den kode der står IMG foran
nå ja for faen! nu kan jeg huske det two seconds and it's dan the man time(:
definition of perfect(:♥
Oh yes .. Det i midten sætter jeg altid på pause i det interview.. Han blir bare ikke dejligere <3333
jonesy Surfer Babe
Antal indlæg : 192 Age : 30 Location : Danny's bed Registration date : 21/06/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 3:23 am
Mille skrev:
jonesy skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
jonesy skrev:
sidder og fniser lidt ekstremt over Danny. fandt lige et lille bedårende, charmant, fortryllende, henrivende, kært, smukt, sød og uimodståeligt billede af ham(:
UH SÆT DET IND, SÆT DET IND, SÆT DET IIIIIND !
finder det lige.. savl savl
WEEHUUU !
hvordan er det nu liiige man sætter et billede ind igen?
Gå ind på tinypic.com upload et billede og brug den kode der står IMG foran
nå ja for faen! nu kan jeg huske det two seconds and it's dan the man time(:
definition of perfect(:♥
Oh yes .. Det i midten sætter jeg altid på pause i det interview.. Han blir bare ikke dejligere <3333
nej for satan! årh og der hvor JLC spørger hvor han så godt kan lide at være øverst, og han så svarer "yeh, bu' you hav' to be carefull you don't fall out" og alle bare griner, og han først fatter den to sekunder efter.. eyecandy!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 3:29 am
ja mand, det er så fantastisk !!!! Han er virkelig herlig !! xD Synes det er så fedt de bare altid misforstår ting !!! xD Eller det der : JLC - What did he die of? Dan - Gout... JLC- What!? Tom from McFly died of gout? Dan - Yes.. *griner helt vildt* JCL - Where did it start? Harry - It started in his face *Danny griner sygt meget*
Det er virkelig så genialt !!
Men det aller bedste er dog da Doug siger : Maltesers... xD Fuck jeg griner hver evig eneste gang !!
jonesy Surfer Babe
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 3:32 am
Mille skrev:
ja mand, det er så fantastisk !!!! Han er virkelig herlig !! xD Synes det er så fedt de bare altid misforstår ting !!! xD Eller det der : JLC - What did he die of? Dan - Gout... JLC- What!? Tom from McFly died of gout? Dan - Yes.. *griner helt vildt* JCL - Where did it start? Harry - It started in his face *Danny griner sygt meget*
Men det aller bedste er dog da Doug siger : Maltesers... xD Fuck jeg griner hver evig eneste gang !!
ja! og så svarer JLC:¨you put a maltesers in your mouth, and it's lamb! *får de sygeste øjne og dougie bliver paranoia*
eller harry efter det der tapass harry: it's this sofa that's got me a bit kinky!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 3:35 am
jonesy skrev:
Mille skrev:
ja! og så svarer JLC:¨you put a maltesers in your mouth, and it's lamb! *får de sygeste øjne og dougie bliver paranoia*
eller harry efter det der tapass harry: it's this sofa that's got me a bit kinky!
Ja man !! Og det der : Doug : man I feel so akward(?)!! It's this sofa man.. All black and red.. We used to be on kids tv now we're on x-ray !
Og så specielt også det der : JLC - Would Dougie come? Dan - If he wants to? JLC- Dougie would you like to come ? Doug - Yeah-uh-yeah.. (agtigt noget!)
Fuck så grineren xD!
jonesy Surfer Babe
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 3:37 am
Mille skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
Ja man !! Og det der : Doug : man I feel so akward(?)!! It's this sofa man.. All black and red.. We used to be on kids tv now we're on x-ray !
Og så specielt også det der : JLC - Would Dougie come? Dan - If he wants to? JLC- Dougie would you like to come ? Doug - Yeah-uh-yeah.. (agtigt noget!)
Fuck så grineren xD!
årh ya det der med dougie og den der sofa, så lige før han siger det med x-ray 'it's just wrooong'
og den der høje stemme dougie laver, den er helt vildt konge!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 3:42 am
jonesy skrev:
Mille skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
Fuck så grineren xD!
årh ya det der med dougie og den der sofa, så lige før han siger det med x-ray 'it's just wrooong'
og den der høje stemme dougie laver, den er helt vildt konge!
Nemlig ! Amen det er så genialt !!!
jonesy Surfer Babe
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 3:46 am
det er godt nok et af de sjoveste interviews! også det hvor ham der med den mærkelige tattoo kommer den der pande med engelsk morgenmad på xD!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 3:58 am
yeah xD Men ser nu for det meste kun 1. del, for det er virkelig det sjoveste !! XD
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 4:01 am
jonesy skrev:
det er godt nok et af de sjoveste interviews! også det hvor ham der med den mærkelige tattoo kommer den der pande med engelsk morgenmad på xD!
ja helt bestemt!
- haha det er fadme sjovt!
jonesy Surfer Babe
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 4:43 am
Mille skrev:
yeah xD Men ser nu for det meste kun 1. del, for det er virkelig det sjoveste !! XD
haha, kom lige i tanke om der hvor danny viser det modermærke tom har på hagen, var dér hans gout startede!!!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 4:02 pm
jonesy skrev:
Mille skrev:
haha, kom lige i tanke om der hvor danny viser det modermærke tom har på hagen, var dér hans gout startede!!!
Haha, yeah xD Og så os det der hvor han siger : Gone.. Og så laver han bare det kæreste grin nogensinde xD God jeg elsker det ...
jonesy Surfer Babe
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 4:35 pm
Mille skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
Haha, yeah xD Og så os det der hvor han siger : Gone.. Og så laver han bare det kæreste grin nogensinde xD God jeg elsker det ...
*ivrig nikken!*
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 5:19 pm
jonesy skrev:
Mille skrev:
jonesy skrev:
Mille skrev:
*ivrig nikken!*
Haha.. Åhhh herlighed !
jonesy Surfer Babe
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 5:22 pm
sidder og gamer potterskolen.dk ..i'm so lame, i know!
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 6:09 pm
jeg sidder og kigger inden på Posterland.dk men der er kun den plakat som jeg har (:
er der nogle der har nogle hjemmesider hvor man kan købe plakater? bare ikke Ebay! xD
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 6:37 pm
sidder og ser venner og spiser china box... YES I'm lazy today... been lazy the whole day haha....
jonesy Surfer Babe
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Jul 31, 2009 11:22 pm
Mette (: skrev:
jeg sidder og kigger inden på Posterland.dk men der er kun den plakat som jeg har (:
er der nogle der har nogle hjemmesider hvor man kan købe plakater? bare ikke Ebay! xD
google.dk 'buy mcfly posters' (:
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Aug 02, 2009 2:05 pm
jonesy skrev:
Mette (: skrev:
google.dk 'buy mcfly posters' (:
takker ;D
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Aug 02, 2009 5:14 pm
Hører musik, drikker dejlig te og kigger på ebay. d;
jonesy Surfer Babe
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Aug 02, 2009 7:03 pm
jeg hører musik og læser mit elskede woman blad(:
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Aug 02, 2009 9:19 pm
jonesy skrev:
jeg hører musik og læser mit elskede woman blad(:
Seriøst? WOMAN er uvurderligt
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Aug 02, 2009 9:32 pm
Sidder lige og ser Indiana Jones
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Aug 02, 2009 10:13 pm
jeg sidder og hører Danny - not alone live in Wembley og snakker med 2 piger en fra England og den anden er fra Sverige (:
jonesy Surfer Babe
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Aug 02, 2009 10:33 pm