Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 12, 2009 8:59 pm
Ann-Jones skrev:
DeeDeelicious skrev:
Ann-Jones skrev:
ser fjernsyn og har ømme ben?? Har været i Djurs sommerland idag, hvad sker der for at der var så mange mennesker... vi brugte alt tiden på at stå i kø!
Prøvede du så piraten ? xD
Jaah... men prøvede den også sidste år hehe den er sjov... ens øjne løber helt i vand....
Jeg troede den først var kommet i år ? Ja, den er fin (:' Det er bare trist, at de tager det der billede på et heeelt roligt sted xD
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 12, 2009 9:01 pm
Jeg læser en siiiiiiindsygt god bog (:'
. Har endelig fået mig taget sammen til at læse et eller andet xD
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 12, 2009 9:12 pm
Sidder med pigerne på værelset og hører musik, som desværre bliver overdøvet, af drengene.. d;
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 12, 2009 9:26 pm
DeeDeelicious skrev:
Ann-Jones skrev:
DeeDeelicious skrev:
Ann-Jones skrev:
ser fjernsyn og har ømme ben?? Har været i Djurs sommerland idag, hvad sker der for at der var så mange mennesker... vi brugte alt tiden på at stå i kø!
Prøvede du så piraten ? xD
Jaah... men prøvede den også sidste år hehe den er sjov... ens øjne løber helt i vand....
Jeg troede den først var kommet i år ? Ja, den er fin (:' Det er bare trist, at de tager det der billede på et heeelt roligt sted xD
hehe nej den kom sidste år... og ja, det er helt uventet haha... den burde være på den 3 store bakke...
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Aug 15, 2009 12:32 pm
ser 24 timer marathon på zulu :b
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Aug 15, 2009 8:45 pm
DeeDeelicious skrev:
Hvad for en læser du??
Ser Miami Ink
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Aug 15, 2009 9:30 pm
McFlyLover<3 skrev:
DeeDeelicious skrev:
Hvad for en læser du??
Ser Miami Ink
"ørkenblomst" En autentisk historie om supermodellen Waris Dirie fra Somalia der blev omskåret som 5 årig, og flygtede fra Somalia som 13 årig (:' Har lige afsluttet sidste kapitel. Tror aldrig jeg har læst en bog såååå intensivt
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Aug 15, 2009 10:14 pm
ser bodyguard :'( jeg blir nødt til at gå når hun synger I will always love you.. Jeg kommer altid til at stortude ^^
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Aug 15, 2009 10:51 pm
Mille skrev:
ser bodyguard :'( jeg blir nødt til at gå når hun synger I will always love you.. Jeg kommer altid til at stortude ^^
GUUD ! Drengen deri hedder Fletcher Ö
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Aug 16, 2009 12:22 am
Sidder på sofaen - i nattøj og med dyne- og ser Hitch - Tror der er noget i stue jeg ikke kan tåle. Bliver ved med at nyse og har en mærkelig fornemmelse i halsen. Som om jeg er forkølet, selvom jeg ikke er det
Sara(: Miss Halloween
Antal indlæg : 325 Age : 30 Location : I mine bukser! Registration date : 11/01/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tirs Aug 18, 2009 10:15 pm
jeg har en pænt mærkelig samtale med Johanne over MSN! xD Vi snakker om at tåge rundt og være sindsyg! også hører jeg: Sten saks Papir- Vi vil elske lidt i fred"
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tirs Aug 18, 2009 11:05 pm
er lige kommet hjem fra min storebror.... ser nu sidste halvlej af FCK kampen...
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 19, 2009 2:09 pm
er lige kommet hjem fra skole, og venter på min mor og søster kommer hjem så jeg kan få oreos :-D
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 19, 2009 6:02 pm
Kom hjem fra skole og læge for ca. 30 minutter siden Skal nu bare til at slappe af og se Venner, inden jeg skal til dans senere
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 19, 2009 6:18 pm
Mille skrev:
er lige kommet hjem fra skole, og venter på min mor og søster kommer hjem så jeg kan få oreos :-D
Oreos ? SNYYYD. xD
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 19, 2009 6:18 pm
Mille skrev:
Oreos ? SNYYYD. xD
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 19, 2009 9:04 pm
ser tv & laver fysik.
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 19, 2009 9:06 pm
Sara(: skrev:
jeg har en pænt mærkelig samtale med Johanne over MSN! xD Vi snakker om at tåge rundt og være sindsyg! også hører jeg: Sten saks Papir- Vi vil elske lidt i fred"
^^ Det er mig
Laver: Synger lesbiske sange xD
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 19, 2009 10:26 pm
Ser venner den hvor Ross snakker med dårlig britisk accent for en klasse... elsker det...
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 19, 2009 10:28 pm
Ann-Jones skrev:
Ser venner den hvor Ross snakker med dårlig britisk accent for en klasse... elsker det...
Seriøst ? Du ser altid "venner" xD
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 19, 2009 10:46 pm
DeeDeelicious skrev:
Ann-Jones skrev:
Venner er jo også den bedste serie - ever made!
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Aug 22, 2009 2:13 pm
Nattøj, slapper så meget af som overhovedet muligt
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Aug 22, 2009 2:32 pm
Hører musik og laver spansk aflevering
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Lør Aug 22, 2009 5:22 pm
DeeDeelicious skrev:
Ann-Jones skrev:
Jeps... min en dvd pr dag... det er ca. 8 afsnit... det er fordi når jeg ikk gider at se noget, så sætter jeg bare venner på.. og det ka sagtens bare køre i baggrunden mens jeg laver noget andet....
Ser Kronks nye flip på disney channel ? og mine forældre har en af deres venner på besøg...
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tirs Aug 25, 2009 7:01 pm
sidder og skriver med min veninde om hvor dum og nørdet jeg er ! xD
1. Jeg har bestemt mig for at de to børn (Som jeg faktisk ikke vil have, da jeg egentlig ikke bryder mig så meget om børn xD) jeg skal have skal være tvillinger hedde Ellen og Elias, og Patrick Spiegelberg skal være deres far. :i
2. Jeg har bestemt mig for at jeg vil have en kæreste der er en blandning af (hold nu godt fast) : Chandler-Martin(Fra bogen Martin og Victoria)-Patrick Spiegelberg-Danny Jones-En der hedder Kristian som jeg synes er herre lækker ( )-Robert Pattinson-Mikael Knudsen-Elias Ehlers-Jonathan Spang-Christian Fuhlendorf xD Glæder mig til at se hvor jeg finder ham?
3. Jeg prøver på at lære at danse... Og det kan man ikke når man hedder Mille! Jeg er klodset, lidt for tung i røven, hypermobil så jeg kan ikke rigtig bruge mine knæer, meget uelegant, tramper meget og har ingen motorik overhovedet !!! Desuden er det mega svært at finde et sted jeg kan gå til show- og moderne dans her i Nordjylland, uden at skulle til aalborg -.-'