Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Aug 26, 2009 3:09 pm
Mille skrev:
sidder og skriver med min veninde om hvor dum og nørdet jeg er ! xD
1. Jeg har bestemt mig for at de to børn (Som jeg faktisk ikke vil have, da jeg egentlig ikke bryder mig så meget om børn xD) jeg skal have skal være tvillinger hedde Ellen og Elias, og Patrick Spiegelberg skal være deres far. :i
2. Jeg har bestemt mig for at jeg vil have en kæreste der er en blandning af (hold nu godt fast) : Chandler-Martin(Fra bogen Martin og Victoria)-Patrick Spiegelberg-Danny Jones-En der hedder Kristian som jeg synes er herre lækker ( )-Robert Pattinson-Mikael Knudsen-Elias Ehlers-Jonathan Spang-Christian Fuhlendorf xD Glæder mig til at se hvor jeg finder ham?
3. Jeg prøver på at lære at danse... Og det kan man ikke når man hedder Mille! Jeg er klodset, lidt for tung i røven, hypermobil så jeg kan ikke rigtig bruge mine knæer, meget uelegant, tramper meget og har ingen motorik overhovedet !!! Desuden er det mega svært at finde et sted jeg kan gå til show- og moderne dans her i Nordjylland, uden at skulle til aalborg -.-'
Min veninde Mille danser hiphop xD
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tors Aug 27, 2009 9:04 pm
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
sidder og skriver med min veninde om hvor dum og nørdet jeg er ! xD
1. Jeg har bestemt mig for at de to børn (Som jeg faktisk ikke vil have, da jeg egentlig ikke bryder mig så meget om børn xD) jeg skal have skal være tvillinger hedde Ellen og Elias, og Patrick Spiegelberg skal være deres far. :i
2. Jeg har bestemt mig for at jeg vil have en kæreste der er en blandning af (hold nu godt fast) : Chandler-Martin(Fra bogen Martin og Victoria)-Patrick Spiegelberg-Danny Jones-En der hedder Kristian som jeg synes er herre lækker ( )-Robert Pattinson-Mikael Knudsen-Elias Ehlers-Jonathan Spang-Christian Fuhlendorf xD Glæder mig til at se hvor jeg finder ham?
3. Jeg prøver på at lære at danse... Og det kan man ikke når man hedder Mille! Jeg er klodset, lidt for tung i røven, hypermobil så jeg kan ikke rigtig bruge mine knæer, meget uelegant, tramper meget og har ingen motorik overhovedet !!! Desuden er det mega svært at finde et sted jeg kan gå til show- og moderne dans her i Nordjylland, uden at skulle til aalborg -.-'
Min veninde Mille danser hiphop xD
Snyd Men vil så gerne lære at danse show og moderne !!! Det er sååååååå flot !!!!! Jeg vil lære at danse
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tirs Sep 01, 2009 6:14 pm
Skriver dansk stil xD
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Sep 02, 2009 5:12 pm
.. overvejer om jeg skulle rydde op på mit værelse!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tors Sep 03, 2009 11:55 pm
er lige kommet hjem fra mine forældre og har nu pakket til rusturen imorgen XD ska være den sejeste malkepige!! (Jeps vi har landmands tema)
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Sep 04, 2009 2:47 pm
spiser is
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Sep 06, 2009 3:23 pm
Ser genudsendelse af vild med dans, årh det var tider dengang... sidder og prøver at ta mig sammen til at få læst noget medie produktion.... og noget kommunikation, men gejsten er der ikk lige nu hehe...
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Søn Sep 06, 2009 9:54 pm
Brænder CD'er til Party på fredag xD
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Man Sep 07, 2009 11:24 am
ser de udvalgte.. er lige gået hjem fra skole Så ja... Mille er syg.. Jubii... JEG VIL IKKE ?!?!?!?
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Man Sep 07, 2009 5:05 pm
har lige ryddet lidt op i lejligheden og sidder nu og spiser lidt. sys jeg har en dum hals, jeg skylder skylden på rustur arrangørerne hahah..!
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tirs Sep 08, 2009 7:19 pm
Mille skrev:
ser de udvalgte.. er lige gået hjem fra skole Så ja... Mille er syg.. Jubii... JEG VIL IKKE ?!?!?!?
Jeg har også været syg de sidste 2 dage xD
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tirs Sep 08, 2009 7:52 pm
ser disney channel... ska snart lave noget aftensmad...
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tirs Sep 08, 2009 9:27 pm
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
hader bare at være syg mand ! xD
Miamcfly Surfer Babe
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : risskov, århus Registration date : 25/12/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Sep 09, 2009 9:37 pm
ser fodbold
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Ons Sep 09, 2009 11:52 pm
Er lige kommet hjem fra min storebrors ven hvor vi så fodbold... Ser lige nu lidt tennis.... men er helt smadret så går meget snart i seng (har været til spinning idag, god damn it det er hårdt!!)
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tors Sep 10, 2009 9:05 pm
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
Jeg var syg igen idag.. Men tror det var mere fordi jeg kværnede én hel roulade og en liter kakaomælk + en halv pose chips, også dernæst dyrkede sygt motion igår? xD
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tors Sep 10, 2009 9:15 pm
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
Jeg var syg igen idag.. Men tror det var mere fordi jeg kværnede én hel roulade og en liter kakaomælk + en halv pose chips, også dernæst dyrkede sygt motion igår? xD
måske derfor xD Jeg nægter at blive hjemme, så jeg har gået hele dagen med en pivstemme xD Det er ret grineren xD
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tors Sep 10, 2009 9:17 pm
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
måske derfor xD Jeg nægter at blive hjemme, så jeg har gået hele dagen med en pivstemme xD Det er ret grineren xD
Ajji, jeg elsker at blive hjemme i min seng
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tors Sep 10, 2009 9:23 pm
får farvet hår og prøver at fatte min matematik aflevering.
Mille Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tors Sep 10, 2009 10:25 pm
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
Ajji, jeg elsker at blive hjemme i min seng
Aiiij jeg hader det mand xD!!! Jeg skal bar' i skole !
DeeDeelicious Star Girl
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tors Sep 24, 2009 10:20 pm
spiller et super nedern spil på min mobil xD
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Tors Sep 24, 2009 10:23 pm
sælger en masse ting på qxl.dk, så er inde og tjekke mine auktioner. + venter på min louis vuitton poche-documents, min veninde havde lånt den og tog den med på sin rejse til Kina, så hun sender den til mig fra Kina. Puuha. + Ser Johnny English - pinligt.
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Sep 25, 2009 1:45 am
Er på vej i seng... Godnat...
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Sep 25, 2009 9:53 am
Har engelsk... så kedeligt, alt det vi har om, kan jeg!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Hvad laver du lige nu? Fre Sep 25, 2009 10:19 am
Slapper af... men ska snart i bad.. Har en hektisk dag foran mig... skal på arbejde fra 12-15 hurtigt hjem og klæde om til fest tøj og ska med toget mod Herning kl 16. føler mig en anelse presset!