Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Få det ud.. Lør Maj 30, 2009 2:37 am
Ann-Jones skrev:
Vil lige sige at det med min uddannelse, der var sket en fejl, de havde ikk opdaget at jeg havde tysk så det var da vist meget heldigt jeg fik snakket med dem, og opdagede det i tide... Men jeg er back on track
Puha, det var godt at høre
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Lør Maj 30, 2009 11:37 am
McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
Vil lige sige at det med min uddannelse, der var sket en fejl, de havde ikk opdaget at jeg havde tysk så det var da vist meget heldigt jeg fik snakket med dem, og opdagede det i tide... Men jeg er back on track
Puha, det var godt at høre
Ja er meget glad..
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 29 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Få det ud.. Lør Maj 30, 2009 6:24 pm
jeg er lige kommet hjem fra en superfed fest !? Var næsten ude ved ac i 24 timer xD! Ihh det var hyggeligt !
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Få det ud.. Lør Maj 30, 2009 8:17 pm
Jeg elsker når McFly danser til Bye bye bye!!!
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: Få det ud.. Lør Maj 30, 2009 11:30 pm
MeusDeus skrev:
Carolaade skrev:
Stargirl skrev:
MeusDeus skrev:
Stargirl skrev:
Hi folks
Synes i ikke det er for dyrt at betale 100 kroner for en halv times guitarundevisning?
PLiiiiiiiz help me!
er det bare sådan EN halv times undervisning eller er det en halv time om ugen i et stykke tid ?
Nej det er for hver eneste halve time!
Jo, det er det!
det er ALT for dyrt ! tjek priserne på din nærmeste musikskole men det ER dyrt at gå til instrument -elelr sang for den sags skyld. og guitar er rimelig populært, så kunne godt forestille mig at der ville være en venteliste. jeg ventede 1½ år før jeg kom til klaver håber det hjalp
Ohh taaak ! Men jeg har gået til Fløjte før Og jeg går til sang på en ungdomsskole hvor det er helt gratis Men jeg vil gerne betale 1005 for guitar og det koster det for en sæson (staves?) Og ikke for en død syg halv time som ham der forlanger xD haha altså altså...
Mille Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Søn Maj 31, 2009 9:58 pm
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! der bliver dårligt vejr, lige når vi skal på lejrskole til Bornholm :'( !!!!
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Søn Maj 31, 2009 10:11 pm
jeg burde virkelig forberede mig på engelsk eksamen.. men kan simpelthen ikke tage mig sammen. s:
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Søn Maj 31, 2009 10:33 pm
Jeg så/mødte en Harry look-a-like i går. Fik aldrig hans navn, men han lignte ham PÅ en prik! Det var ret skræmmende! Især da jeg stod og gloede ham i øjne, mens han snakkede til mig haha. Han var mega pæn, men han var godt nok også stiv haha..
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Få det ud.. Søn Maj 31, 2009 11:51 pm
Burde læse en masse matematik. Men Gider virkelig IKKE!! kender i ikke det??
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 12:37 am
jo haha jeg hader matematik ;/
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 12:52 am
Har lige printet mine eksamens spørgsmål til fysik. Der er 22 !!!! - Så det er officielt at jeg dumper den eksamen!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 1:20 am
Annesteg skrev:
Har lige printet mine eksamens spørgsmål til fysik. Der er 22 !!!! - Så det er officielt at jeg dumper den eksamen!
Du ska nok klare det
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 11:35 am
nej matematik er godt :D
jeg har fået et myggestik på næsen ! mega nedern -.-'
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 12:55 pm
Ann-Jones skrev:
Annesteg skrev:
Du ska nok klare det
Årh tak, Anita - Fandt også ud af at alle spørgsmålene er der 2 gange, så skal 'kun' forberede 11 spørgsmål.
Men helt ærligt, jeg har ikke lært noget hele skoleåret, og vi har lavet én fysikrapport. Min lærer er mega klog, men han er bare elendig til at lære fra sig. Det er rimelig surt.
Mille Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 3:08 pm
Annesteg skrev:
Ved godt det ikke har noget med din eksamen at gøre det her men...
FUCK DIN SIG ER FED !? Du er bedre til at bruge photoscape end mig -.-'
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 3:59 pm
Mille skrev:
Hahah, mange tak Mille!! Synes også selv den er blevet ret god - som den eneste af dem jeg har lavet!
Jeg er bare helt vild med de hjerter der er på din. De er så flotte!!
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 4:29 pm
Var til jellingfestival lørdag fuuuuck det var fedt, backstage og fik det gratis! Det vat SÅ hyggeligt. og Franz ferdinand tog mine solbriller på. yay.. Haha.. men er nu kommet bag ud med fysik -_- meen sal nok nå det.. jeg skal alligevel ikke bruge fysik tik en skid det skal bare overståes! xD Haha
Mille Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 5:00 pm
Annesteg skrev:
Mille skrev:
Hahah, mange tak Mille!! Synes også selv den er blevet ret god - som den eneste af dem jeg har lavet!
Jeg er bare helt vild med de hjerter der er på din. De er så flotte!!
Den er rigtig flot !
Ja, samme her xD De er nærmest på samtlige billeder jeg har lavet ;D
Mille Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 11:11 pm
Farvel tøser Jeg skrider til Bornholm imorgen, og kommer hjem på lørdag Ha' det godt indtil da !? Have fun !!!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Få det ud.. Man Jun 01, 2009 11:30 pm
Annesteg skrev:
Ann-Jones skrev:
Annesteg skrev:
Du ska nok klare det
Årh tak, Anita - Fandt også ud af at alle spørgsmålene er der 2 gange, så skal 'kun' forberede 11 spørgsmål.
Men helt ærligt, jeg har ikke lært noget hele skoleåret, og vi har lavet én fysikrapport. Min lærer er mega klog, men han er bare elendig til at lære fra sig. Det er rimelig surt.
Jeg kender det godt, min dansk lærer på handelsskolen var også forbandet klog og sku ha undervist dansk på universitetet i stedet, for hun snakkede et helt andet sprog end jeg ku forstå haha... var fuldstændig lost...
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Tirs Jun 02, 2009 12:03 am
^ Det er simpelthen bare det værste! Men man kan jo kun håbe på det bedste. - Det eneste der rigtig holder mig igang, er, at jeg ikke skal have fysik mere, når den eksamen er overstået!! Jeg glæder mig SÅ meget! No more fysik og matematik!!!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Få det ud.. Tirs Jun 02, 2009 12:05 am
Annesteg skrev:
^ Det er simpelthen bare det værste! Men man kan jo kun håbe på det bedste. - Det eneste der rigtig holder mig igang, er, at jeg ikke skal have fysik mere, når den eksamen er overstået!! Jeg glæder mig SÅ meget! No more fysik og matematik!!!
dejligt hehe
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Få det ud.. Tirs Jun 02, 2009 11:21 am
Min søster hørte Falling in love på P4 idag... det er anden gang nogen har opdaget det... det er vildt nice...
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Få det ud.. Tirs Jun 02, 2009 5:20 pm
Ann-Jones skrev:
Min søster hørte Falling in love på P4 idag... det er anden gang nogen har opdaget det... det er vildt nice...
Det er vildt fedt! Min mor havde lagt en seddel til mig hvor der stod at de spillede Falling in love
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: Få det ud.. Tirs Jun 02, 2009 6:24 pm
Annesteg skrev:
Ann-Jones skrev:
Det er vildt fedt! Min mor havde lagt en seddel til mig hvor der stod at de spillede Falling in love