Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

Få det ud..

Go down 
+23
Mathilde
Mill
NannaBoelt
mathilderosejones.
jonesy
McFreak
Carolaade
DeeDeelicious
Mette (:
CGehrt
Ditte
mcflys
MeusDeus
Ann-Jones
Stargirl
Line
McFlyLover<3
Sara(:
Sidsel
BetteMøffe
Mille
Sally-Judd
Annesteg
27 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 37  Næste
ForfatterBesked
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus

Antal indlæg : 1026
Registration date : 01/09/08

Få det ud.. - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyTirs Aug 11, 2009 9:57 pm

McFlyLover<3 skrev:
Okay har brugt (bogstavligttalt) over halvdelen af min dag på at læse i bogen The Host af; Stephenie Meyer, den er sygt god! Ö :D
niiice :D hvad handler den om? :D
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade

Antal indlæg : 1529
Registration date : 02/01/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyOns Aug 12, 2009 4:33 pm

.. syntes nu gymnasiet er super nice indtil videre(:
http://twitter.com/carolaade
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte

Antal indlæg : 904
Registration date : 12/01/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyOns Aug 12, 2009 6:42 pm

Sara(: skrev:
Ditte skrev:
jonesy skrev:
Ditte skrev:
Så er det sgu i dag, jeg starter på BGI! - sunny

HELD OG LYKKE FRA MIG TIL DIG! king

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK

Jeg kender også en der skal gå der! oO

Ohh, hedder hun/han så? (;
Mille
Star Girl
Star Girl

Antal indlæg : 1784
Registration date : 06/09/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyOns Aug 12, 2009 10:02 pm

jeg kan helt vildt godt lide min nye klasse ! :-D
Var mega nervøs for det, for der er virkelig nogle duller deri, men en af dem jeg aldrig rigtig har snakket med og ikke brudt mig så meget om, er faktisk hetl vildt sød? Glæder mig helt til at komme i skole igen :-D
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:

Antal indlæg : 325
Registration date : 11/01/09

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyOns Aug 12, 2009 10:21 pm

Ditte skrev:
Sara(: skrev:
Ditte skrev:
jonesy skrev:
Ditte skrev:
Så er det sgu i dag, jeg starter på BGI! - sunny

HELD OG LYKKE FRA MIG TIL DIG! king

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK

Jeg kender også en der skal gå der! oO

Ohh, hedder hun/han så? (;

Marie Skole?
http://www.mcfly.com
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious

Antal indlæg : 562
Registration date : 08/05/09

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyOns Aug 12, 2009 10:32 pm

You don't know how it feels. I'm always the 2. choice. <3
Mille
Star Girl
Star Girl

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyTors Aug 13, 2009 4:38 pm

Omg.. Tror aldrig i mit liv jeg har haft dte så ubehageligt.. Jeg havde virkelig lyst til bare at gøre alt hvad vi gjorde før... Jeg kunne se at du kiggede på mig, men jeg nægtede at kigge tilbage.. Hvorfor skal jeg altid være så dum?! Jeg har virkelig virkelig savnet dig, og da jeg så dig hoppede mit hjerte helt op i halsen på mig. Jeg havde mest af alt lyst til at springe om halsen på dig, men jeg udbrød bare et hej? Jeg ville ønske jeg havde gjort det... God... Hvorfor skal du være så fantastisk !? Jeg ved godt jeg har sagt at jeg hadede dig og at jeg slet ikke er vild med dig længere, men hold nu kæft hvor jeg savner dig!!!! Jeg elsker dig virkelig højt! Hvorfor kan jeg ikke bare sige det til dig...

Årh det var rart at komme ud med ! :-D
Nu har jeg gået med det hele dagen..
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte

Antal indlæg : 904
Registration date : 12/01/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyLør Aug 15, 2009 11:42 pm

BGI DÅB PÅ MANDAG!
man, kan ikke vente til jeg kommer tilbage.. det er bare så fantastisk at være der...
UDGÅRD STYRER! Cool
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptySøn Aug 16, 2009 12:14 am

MeusDeus skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Okay har brugt (bogstavligttalt) over halvdelen af min dag på at læse i bogen The Host af; Stephenie Meyer, den er sygt god! Ö Very Happy
niiice Very Happy hvad handler den om? Very Happy

Uhh det er meget svært at forklare! Det er en slags sci-fic, som folk som ikke rigtig er til sci-fics også godt kan læse!

Den handler om at de her souls, som rejser til forskellige planeter og lever i hosts(værtskroppe) og så rejser videre til nye værtskroppe når deres nuværende er ved at dø. De 'invadere' jorden hvor de overtager menneskernes kroppe og sind. Soulen Wanderer(navn), får pigen Melanie Stryders krop, men Melanie nægter at forsvinde helt fra hendes krop og har stadig hendes egne tanker. Melanie fylder Wanderer's tanker med syn og minder om Melanie's kærlighed- Jared. Snart elsker Wanderer Jared ligeså meget som Melanie. Wanderer står nu i et dilemma hvor hun må vælge om hun skal være hendes egen 'art' tro eller give efter for hendes krops store længsel efter Jared..

Dårlig dårlig dårlig forklaring I know!! Stephenie Meyer skriver The Host med ligeså stor indlevelse og i samme let-tilgåelig skrivestil som jeg elsker og så har den den slags magi over sig, som gør den absolut umulig at lægge fra sig. Helt bestemt værd at læse selvom den ikke er udkommet på dansk (endnu) Very Happy
Mille
Star Girl
Star Girl

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptySøn Aug 16, 2009 9:34 pm

så er det sket..
Idag, klokken 16.00, tog min bedste veninde officielt på efterskole :'(!!!!!
Æv :'(

- Men så vil jeg så sige gudskelov for den nye elskede klasse 9.Y!!!!! :-D
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Antal indlæg : 2885

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyMan Aug 17, 2009 5:52 pm

glæder mig så meget til at starte, men der er stadig 2 uger til min første skoledag?
Hva sker der for det?
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

Antal indlæg : 692
Registration date : 07/10/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyMan Aug 17, 2009 8:04 pm

Glæder mig sygt til Central Park Film Festival i morgen - de viser Twilight på Fredag!
Men i morgen viser de Sex & The City filmen. Det bli'r for nice!!!!

cheers
http://www.twitter.com/mathilde_rose
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyMan Aug 17, 2009 8:47 pm

Første rigtige skoledag, og vi har allerede dansk stil og matematikaflevering for.. HVAD SKER DER FOR DET ? xD
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade

Antal indlæg : 1529

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyMan Aug 17, 2009 9:44 pm

.. jeg bliver virkelig snart nød til at tage mig sammen og få et arbejde!
http://twitter.com/carolaade
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

Antal indlæg : 883
Registration date : 24/01/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyMan Aug 17, 2009 11:51 pm

Coldplay koncert i går! SÅ fed hvad sker der.. i'm in loooove!
under to uger til england! freaker snart heeelt ud!
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyTirs Aug 18, 2009 1:10 am

mcflys skrev:

Jeg kender så mange der var med til den igår... Håber der blir ved med at komme så mange gode navne herover... Gerne også til Holstebro !?
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyTirs Aug 18, 2009 5:58 pm

ARGHH har kkun været i skole eet par dage, og hader det allerede godt og grundigt! Mad Først siger lærerne at de vil slappe lidt af med lektier og afleveringer, men så får vi lige en stil og matematikafl. dagen efter -.-'
Og vi høre ikke andet end "Eksamen eksamen eksamen, .. og til eksamen... karakter... eksamen bla bla bla" ville bare gerne være fri for det en f****** dag! Hver anden sætning handler jo om eksamen?!! Vi ved jo for BIIB da godt at vi skal til eksamen, så hold dog mund!!!

.. Godt at få det ud Smile
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyTirs Aug 18, 2009 7:42 pm

McFlyLover<3 skrev:
ARGHH har kkun været i skole eet par dage, og hader det allerede godt og grundigt! Mad Først siger lærerne at de vil slappe lidt af med lektier og afleveringer, men så får vi lige en stil og matematikafl. dagen efter -.-'
Og vi høre ikke andet end "Eksamen eksamen eksamen, .. og til eksamen... karakter... eksamen bla bla bla" ville bare gerne være fri for det en f****** dag! Hver anden sætning handler jo om eksamen?!! Vi ved jo for BIIB da godt at vi skal til eksamen, så hold dog mund!!!

.. Godt at få det ud Smile

Precisly? xD
Det var ogs' det samme i vores klasse..
Og så har vi fået en ny lærer som egentlig er meget flink, og starter han med at vi skal læse 45 sider i dansk til på torsdag. Og 56 sider i geografi til på tirsdag? WTF ?
Også er jeg blevet "intra'duks" fordi min Engelsklærer hørte at jeg bagtalte hende Rolling Eyes xD
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyTirs Aug 18, 2009 11:58 pm

Ann-Jones skrev:
mcflys skrev:

Jeg kender så mange der var med til den igår... Håber der blir ved med at komme så mange gode navne herover... Gerne også til Holstebro !?

hehe.. tja nu når jeg rejser til england synes jeg ikke de fedeste navne behøver komme! (;
men damn hvor skal jeg se dem i england og white lies også!
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyOns Aug 19, 2009 12:43 am

mcflys skrev:
Ann-Jones skrev:
mcflys skrev:

hehe.. tja nu når jeg rejser til england synes jeg ikke de fedeste navne behøver komme! (;

Nej ok... så ka du jo ligesom være ligeglad hehe...
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyOns Aug 19, 2009 4:36 pm

mcflys skrev:
Ann-Jones skrev:
mcflys skrev:

aaarh Emilie!! tag mig med! Very Happy hah.. Håber du får et FEDT år derover du!! I love you
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyOns Aug 19, 2009 8:55 pm

God? Min bedste ven har ikke noget liv xD
Han har siddet og stenet video'er på youtube, for at finde ud af hvilke guitarer Drengene fra McFly spiller på? oO'

Det har jeg ikke engang fundet ud af :I
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyOns Aug 19, 2009 11:40 pm

Line skrev:
mcflys skrev:
Ann-Jones skrev:
mcflys skrev:

aaarh Emilie!! tag mig med! Very Happy hah.. Håber du får et FEDT år derover du!! I love you

haha tak line! Very Happy tror jeg jeg gør, er jeg næsten sikker på jeg gør..
men det så scary, har slet ikke fattet det? tiden er jo bare fløjet afsted og mit liv er jo fucker perfekt lige nu!
jeg bryder ud i tårer ved tanken om at jeg skal sige farvel til alle. huha.. det kan jeg slet slet ikke overskue! men fuuuuck jeg glæder mig! ö og line du kan liiige være i min kuffert! hehe.. så skal du bare købe mig tøj derovre! (;
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyTors Aug 20, 2009 8:12 pm

mcflys skrev:
Line skrev:
mcflys skrev:
Ann-Jones skrev:
mcflys skrev:

men det så scary, har slet ikke fattet det? tiden er jo bare fløjet afsted og mit liv er jo fucker perfekt lige nu!
jeg bryder ud i tårer ved tanken om at jeg skal sige farvel til alle. huha.. det kan jeg slet slet ikke overskue! men fuuuuck jeg glæder mig! ö og line du kan liiige være i min kuffert! hehe.. så skal du bare købe mig tøj derovre! (;

'haha! Deal! Very Happy (der er jo ingen der har sagt hvor meget jeg skal købe? Laughing )
Mille
Star Girl
Star Girl

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 EmptyTors Aug 20, 2009 10:32 pm

Line skrev:
mcflys skrev:
Line skrev:
mcflys skrev:
Ann-Jones skrev:
mcflys skrev:

'haha! Deal! Very Happy (der er jo ingen der har sagt hvor meget jeg skal købe? Laughing )
Hov hov !!! Det var mig der skulle ligge i kufferten Sad

- Men skidt.. Vi kan vel ligge sammen line xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 16 Empty

Få det ud..
Tilbage til toppen 
Side 16 af 37Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 37  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-