Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 things can change by Sidsel

Go down 
+7
MeusDeus
mathilderosejones.
Mille
mcflys
Annesteg
Ditte
Sidsel
11 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyTirs Nov 25, 2008 8:33 pm

Heej alle sammen Very Happy
jeg ahr skrevet lidt på to afsnit. de er ikke så lange så tænkte at i så kunne få et idag og et imorgen vis i vil.
er i intereserede??
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyTirs Nov 25, 2008 8:52 pm

ok jeg sender det bare hiih Very Happy
______________________________

Del 4

5 uger senere

Danny:

- Danny! Danny stopped she grind but I kept tickle her.
- Danny please! She was laughing like crazy. But I couldn’t stop I just loved it when she was laughing.
- Mate are you in here? Dougie came in with out knocking are anything.
- Ever heard of knocking Doug. I sad and smiled. 2 sec later Harry came in. I looked at Sid.
- So this is Dougie and Harry the other half of Mcfly. Guys this is Sidsel.
- Hey they both said and laughft a little. I looked over at Sid. She looked so nervous, like she knew them or something. Then she looked at me.
- I hmm.. I.. I have to go.
She quickly grabbed her jacket and went out the door.
The guys turned around.
- did we do something wrong? Harry asked.
- I.. I Don’t know.
I was so confused, what just happened.

Sidsel

Det kunne bare ikke passe! Det kunne det bare ikke. Han kunne da ikke være venner med dem? Hvorfor lige dem? Af alle mennesker på hele jorden vælger han dem.

Da jeg kom ind i lejligheden satte jeg mig stille ned i sofaen for at få vejret. Imens kom alle minder igen. De kørte rundt i hovedet på mig.
Jeg kan tydelig huske den dag lærende ville have at mig og Dougie skulle lave en opgave sammen.

’flashback

- right. Hmm sagde læren.
- I think that Dougie and.. lets se who your partner should be. Hmm.. Dougie and Sidsel i think.
Mit hjerte begyndte at hamre. Ååh nej. Jeg sank ned i stolen.
- What!! Udbrød Dougie, helt som forventet der er jo ingen der gider være sammen med mig.
- I’m not gonna do this project with her. Forget it!
- Dougie please. Sagde læren. Sidsel is a very nice girl, you just have to give her a change.
Åh.. kunne hun ikke bare stoppe med at tale og lade mig arbejde alene som normalt.
- No fucking way. Forget it.
- Dougie come on, can’t you just do it. Læren blev ved.
- No look at her I mean do you wanna be with someone who looks like that. She’s fat and nerdy. I’m not doing it.
- Fine! Then Kelly you can me Dougies partner and Sidsel then you have to be alone.
Jeg nikkede glad samtidig med jeg kæmpede for at holde tårerne tilbage.

’ end of flashback

Pludselig ringede telefonen jeg fik helt helt chcok. Jeg må nok have døset lidt hen i mine tanker.

- hello?
- Hey sweetie, are you okay? Jeg tøvede lidt. Mit hjerte begyndte at hamre.
- i.. i..
- Sweetie? I’m worried about you. You just left so suddenly. Did i do something wrong? Was it the guys or what? You can tell me, you know that right?
Jeg sagde pludselig noget som jeg egentlig ikke mente. Men jeg viste at jeg ikke kunne holde til at have dem i mit liv. For tanken om at de måske havde forandret sig havde jeg slet ikke fået.
- I can’t be with you anymore!
Ordene gav genlyd I mit hoved. Bare han nu ville forstå? Selv om jeg ikke tror det.
___________________________________________________________________________
det var det <3
godt/dårligt??
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyTirs Nov 25, 2008 9:01 pm

Noooo!
Sidsel, det kan du ikke gøre! Tell him, damn it! -.-

Og Dougie, han er da bare en idiot Sad

Men bortset fra alt det, så var det super godt Very Happy As usual (;
Glæder mig til mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyTirs Nov 25, 2008 9:26 pm

ja jeg glæder ig også rigtig meget til at høre mere Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyTirs Nov 25, 2008 9:37 pm

ARGH !!! Sidsel du må ikk forlade ham !!! Det er ikke hans skyld !!!!
Jeg tuder hvis du gør det !!! xD

Men det er rigtig godt Very Happy
Mere snart ?
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 3:17 am

Hvor er det godt.... Stakkels Sidsel, men jeg er sikker på Danny vil forstå hvis du fortalte ham det....
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 6:51 pm

Ohh no! Hvorfor fortæller hun det ikke bare til ham?! Okay, ville jeg nok heller ikke have gjort,..
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 6:52 pm

Ups, glemte at skrive at jeg godt kunne li' afsnittet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 7:14 pm

tak hehe er rigtig glad for i kan lide det
her kommer del 5 som heller ikk er så langt men dem i weekenden bliver længere Very Happy
__________________________________________________________________________

Del 5

- What! Han blev helt forskrækket. Why?
- I.. Doug.. I know.. jeg kunne ikke finde ordene jeg ville sige. Det hele kørte rundt i hovedet på mig.
- Why can’t you be with me? I thought things were going great.
- They did.. and they are. Jeg begyndte at ryste.
- Then what is it, tell me!
- I know Dougie and Harry.. der blev stille I den anden ende.
- But they didn’t look like they knew you.
- Well let’s just say I change a lot ok.
- But I still don’t se the problem here. Han lød ret opgivende.
- I went to the same school that they did. And.. Things happened back then that you don’t know..
- Okay, like what?
- God Danny can’t you just drop it. I really don’t wanna talk about it. Jeg blev helt irriteret, jeg havde ikke lyst til at sige det til ham.
- No i can’t. i wanna know what happen? Jeg lænede mig tilbage i stolen og sagde ikke noget.
- Sidsel!
- Fine! Råbte jeg ind i røret. They were the reason I tried to kill my self 5 years ago!
Der blev død stille.
- Happy now? Min stemme rystede helt
- What did you just say?
- You herd me. Sagde jeg lidt halv koldt.
- I’m cooming over ok.
- No!
- Yes i am, a can’t have this conversation over the phone.
Han lagde på inden jeg over hovedet fik en chance for at svare.

20 minutter senere bankede det på døren. Jeg gik stille hen og åbnede den. Han kiggede helt underligt på mig. Hans ansigt var helt rødt. Han tog min hånd og førte mig hen til sofaen.
- now. sagde han stille. Tell me what happen. Jeg kunne stille mærke tårerne presse på.
- ok. Well I moved from Denmark to England when I was 10 years old because of my dad gat this big job here right?
- yearh I do, you told me. Han smilede halv skævt.
- I went to the same school as Dougie and Harry and I came in the same class as Dougie. They were hmm.. the popular kids if you know what I mean. And they made my life a hell. I gat bullied my them because I was fat, nerdy and I didn’t have any friends. Then when I was 15 I couldn’t take it any more and the only way out of it that I could se was to take my one life
Jeg kunne mærke en tåre trille ned af min kind og min stemme rystede mere og mere jo mere jeg fortalte.
- OMG god. How could they do that? They really chance. I mean Dougie couldn’t even kill a fly now. And Harry.. Harry.. Now I just can’t see them doing something like that.
- But they did, sagde jeg og viftede en tåre væk.
- I’m so sorry sweetie. Han gav mig et kys og vi snakkede længe om det.

Senere.

- I think I will go home and talk to the guys about it. and then I’ll call you ok honey. Jeg prøvede og smile
- okay. Han tog sin jakke og jeg fuldte ham ud.
- By Sweetie.
___________________
hvad syntes i ?? Very Happy
undskyld fejlene.
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 7:20 pm

Slå dem hårdt i hovedet med et baseball bat og put en lyserød plastic gaffel op i røven på dem !!

Aj ! Jeg hader dem virkelig i den her fic !! Very Happy

Men det betyder kun det er godt !! Very Happy

Glæder mig til mere ! <3
Tilbage til toppen Go down
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 7:22 pm

oh.. wow!
Jeg kan meget, meget, meget godt lide afsnittet! og resten af den!
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 7:23 pm

Super! Very Happy Glad for at hun fik det sagt!
Stavefejlene gør ikke så meget, så længe man ved hvad der menes Wink
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 7:30 pm

hvor er det godt altså Very Happy
glæder mig til mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 8:30 pm

Super godt Sidse! xD har først lige fået læst videre nu. hehe <3 men mere snart Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 8:53 pm

mmdc94 skrev:
Slå dem hårdt i hovedet med et baseball bat og put en lyserød plastic gaffel op i røven på dem !!
Aj ! Jeg hader dem virkelig i den her fic !! Very Happy

Men det betyder kun det er godt !! Very Happy

Glæder mig til mere ! <3


Ahahaha, nøj jeg fik grineflip da jeg læste den linje!!! Very Happy

Men super godt afsnit, Sidsel Very Happy
Glæder mig som sædvanlig til mere (;

Og ja, Douige & Harry; kyl dem ud af vinduet, skyd dem i knæet og tramp på dem bagefter! XD
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyOns Nov 26, 2008 9:55 pm

theirstargirl skrev:
mmdc94 skrev:
Slå dem hårdt i hovedet med et baseball bat og put en lyserød plastic gaffel op i røven på dem !!
Aj ! Jeg hader dem virkelig i den her fic !! Very Happy

Men det betyder kun det er godt !! Very Happy

Glæder mig til mere ! <3


Ahahaha, nøj jeg fik grineflip da jeg læste den linje!!! Very Happy

Men super godt afsnit, Sidsel Very Happy
Glæder mig som sædvanlig til mere (;

Og ja, Douige & Harry; kyl dem ud af vinduet, skyd dem i knæet og tramp på dem bagefter! XD

NEMLIG !!! xD Stupid mobbers !! ;D Haha Very Happy:D
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyLør Dec 06, 2008 11:53 pm

undskyld vente tiden Very Happy
men her kommer del 6.
_______________________

Del 6

Måske ville jeg egentlig selv sige det til dem. Jeg ville faktisk ikke have et det var Danny der sagde det til dem.
Da han var gået skyndte jeg mig at trykke nummeret til ham ind på telefonen.

-hello?
-Hey Danny. Hmm I was thinking that maybe I would like to say it to them my self.
-Ok, that’s alright for me. When are you going to tell them then? spurgte han.
-I don’t know in a couple of days I think.
-Ok bye sweetie.

Hvordan skulle jeg dog sige det til dem, skulle jeg bare komme op ”hey kan i huske mig. Hende den tykke nørdede pige, i mobbede i flere år. Hende i fik til at gå helt ned” det kan man jo ikke. Hvordan skal man dog sige sådan noget?

Jeg gik ud og tændte for vandet ude i bruseren lige nu var det eneste jeg egentlig havde brug for, et dejlig langt varmt bad og så bagefter ind foran tv’et med et tæppe og en kop the.
Det var dejligt at stå under bruseren med vandet randene ned af en. Mens jeg stod der tænkte jeg på om jeg skulle ringe til min far og sige til ham alt det der sker, måske lave en aftale med ham om at mødes. Men han vil sikkert bare aflyse den igen på grund af for meget arbejde. Det har han jo gjort alle de andre gange, så hvorfor skulle han ikke også gøre det denne gang. Hver eneste gang jeg har skullet været sammen med ham har han ringet og sagt han ikke kunne ellers har han glemt det. Vi tilbragte ikke så meget tid sammen da jeg var lille så jeg er sådan set van til det. Han havde altid så travlt med sit arbejde, så de fleste aftner tilbragte jeg alene hjemme. Han var der aldrig når vi skulle spise og han var der aldrig om morgen, der var han allerede taget af sted på arbejde så jeg har sådan set måtte klare mig selv.

Et par dage senere

-When is Dougie and Harry coming? Spurgte jeg Danny da vi lå i hans seng og han aede mig på armen, som jeg elskede.
-In 15 minutes I think. Do you want be to be here when you talk to them? Jeg kiggede på ham
-hmm no I don’t think so. Han smilede.
-Ok then i will just go out and take a walk or something like that. Jeg kyssede ham.
-Thanks.
-Why is it again you wan’t me to do this on your arm? Jeg grinede lidt for mig selv da han spurgte om det.
-Because it makes me relax.
-Oh. Han smilede. Do it on me then. Jeg tog hans arm og begyndte og ae ham.
-Ha ha stop it.
-Why? Jeg grinede.
-It ticles.
-No it dosen’t.
-You it does. Stop it. Han var helt færdig af grin og hans ansigt lignede en stegt reje.
-Well then you can do it on me again. Jeg smilede til ham og lagde mig tilrette i sengen igen.

Et par minutter efter bankede det på døren.

-hey Danny, where are you? Det var Dougie der råbte.
-In here mate. Vi satte os på. Han åbnede døren og kiggede på mig.
-Oh hey. Sidsel right?
-Yearh hey. Jeg gav ham hånden. Han lignede slet ikke en der kunne huske mig.
-I’m just gonno go out and get something. Sagde Danny og rejste sig. Med det samme kom Harry ind.
-Hey Danny. Han smilede
-Hey Harry. I’ll be right back. Jeg kunne høre Danny der smækkede døren ud til.
-So can I get you something or?
-Hmm now thanks. Shouldn’t we go down stares maybe. Spurgte Harry?
-Yearh let’s do that.

Vi sad og snakkede et stykke tid og jeg havde det virkelig, virkelig, virkelig dårligt med det. Jeg kunne slet ikke fatte at jeg sad og snakkede helt normalt med de to som havde gjort mit liv til et rent helvede og de kunne ikke engang huske det. De anede ikke hvem jeg var, og jeg kunne snart ikke holde det inde mere.

-do you really don’t remember who I am? Spurgte jeg til sidst og kiggede spørgende på dem. Harry rømmede sig.
-Hmm, yearh sure you the model right? Jeg kiggede irriteret ned på jorden.
-But before that. De så forvirret på mig. De havde virkelig ingen ide om det.
-Ok well since you don’t know, let be give you a clue then.
-Oh.. ok.. sagde Dougie og kiggede på mig og derefter på Harry.
-Do you remember the words Choppy, nerd, get lost bitch you don’t belong here. Does that ring any bell to you??
De kiggede nervøst på hinanden og man kunne nærmest se deres hjerne vride for at finde ud af hvem jeg var.
-Omg. It can’t be. Dougie kiggede forvirret på ham.
-What! Who is she?
-Don’t you remember her?
-No! Who is she? Who is she?
______________________________-
hvad syntes i ??
godt/dårligt
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptySøn Dec 07, 2008 7:47 pm

Nåh hvor er Danny sød.. Very Happy Og det med armen, - kært! Razz

Og Dougie og Harry har godt nok bare at sige ordentligt undskyld, ellers får de med mig at bestille! Det skal jeg lige love dig for (;

Super godt som sædvandlig, Sidsel. Forsæt endelig.

Mere når du kan Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptySøn Dec 07, 2008 9:23 pm

Anne skrev:
Nåh hvor er Danny sød.. Very Happy Og det med armen, - kært! Razz

Og Dougie og Harry har godt nok bare at sige ordentligt undskyld, ellers får de med mig at bestille! Det skal jeg lige love dig for (;

Super godt som sædvandlig, Sidsel. Forsæt endelig.

Mere når du kan Very Happy
haha ja ellers så smadre vi dem ! Wink
ordenlig omgang bank til Mr. Judd og kære Mr. Poynter ! HA!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptySøn Dec 07, 2008 9:23 pm

MeusDeus skrev:
Anne skrev:
Nåh hvor er Danny sød.. Very Happy Og det med armen, - kært! Razz

Og Dougie og Harry har godt nok bare at sige ordentligt undskyld, ellers får de med mig at bestille! Det skal jeg lige love dig for (;

Super godt som sædvandlig, Sidsel. Forsæt endelig.

Mere når du kan Very Happy
haha ja ellers så smadre vi dem ! Wink
ordenlig omgang bank til Mr. Judd og kære Mr. Poynter ! HA!

Nemlig, haha (;
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptySøn Dec 07, 2008 9:25 pm

uuh glemte helt og sige det er et herligt afsnit Very Happy
mere snart når du får tid ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyMan Dec 08, 2008 1:01 am

Selvfølgelig godt som altid Wink !! Glæder mig til at læse hvordan de får sagt undskyld, for undskylde har de sg bare at gøre!!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyMan Dec 08, 2008 1:48 pm

Anne skrev:
MeusDeus skrev:
Anne skrev:
Nåh hvor er Danny sød.. Very Happy Og det med armen, - kært! Razz

Og Dougie og Harry har godt nok bare at sige ordentligt undskyld, ellers får de med mig at bestille! Det skal jeg lige love dig for (;

Super godt som sædvandlig, Sidsel. Forsæt endelig.

Mere når du kan Very Happy
haha ja ellers så smadre vi dem ! Wink
ordenlig omgang bank til Mr. Judd og kære Mr. Poynter ! HA!

Nemlig, haha (;

UH !!! Vi laver en rocker bande !!! Så får de bare tæsk !! Very Happy

Men virkelig godt Sidsel Very Happy:D
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyMan Dec 08, 2008 2:18 pm

hvor er det godt Smile
Er spændt på hva Harry og Doug siger når de finder ud af hvem du egentlig er...!
Glæder mig til næste afsnit...
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 EmptyMan Dec 08, 2008 7:09 pm

Hej folkens Very Happy
er igang med at skrive fic nu og regner med at bruge stilletimen på det, så der kommer nok mere mellem halv 7 og halv 8 haha
men uden at love det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





things can change by Sidsel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: things can change by Sidsel   things can change by Sidsel - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
things can change by Sidsel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» So Many Unsaid Things
» Musikken xD [lavet af Sidsel]
» You are a Dad! by Sidsel
» boodbye by Sidsel
» Moving back By Ditte and Sidsel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: